• Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 21 timer
    På oppdrag fra @smartsontestpilot har jeg fått hjem og testet denne serien en stund nå, og her er mine helt ærlige tanker: 🧴 Sjampoen: Jeg har testet denne sjampoen en stund nå, og jeg bruker alltid sjampo to ganger. Jeg synes den lukter så godt og har en litt løsere konsistens, gir et mykt skum, og når man skyller den ut, føles håret så utrolig mykt, og det likte jeg virkelig! Så håret fikk virkelig fukt, og det føltes så friskt og ikke noe frizz i det hele tatt. 🥰 Jeg skulle imidlertid ønske det var en balsam til denne serien, siden man ofte bruker både sjampo og balsam! 🌱 Purifying: Denne har jeg brukt etter at jeg har vasket håret, så annenhver dag tar jeg først leave-in og serum i lengdene, og så har jeg brukt denne i hodebunnen. Den er superlett å bruke med pipetten sin og fordele over hele hodebunnen før jeg masserer den inn. Jeg opplever faktisk at håret mitt føles renere lenger nå! Jeg kan ellers lett få fett hår, spesielt nå om sommeren, men det føles mye bedre enn før. Så jeg liker virkelig denne! 🙌✨ ❌ Sprayen: Denne sprayen kunne jeg virkelig ikke ha, jeg har prøvd den to ganger, og hver gang har jeg fått så fett hår av den. Jeg har prøvd med produktene i samme serie og brukt denne til slutt, etter at jeg har vasket håret, og våknet opp med hår som så så fett ut at det så ut som jeg nettopp hadde kommet ut av dusjen. Og andre gangen hadde jeg den i tørt hår/hodebunn, og det ble like fett i håret da også. Så denne kommer jeg ikke til å bruke igjen, for den fungerte dessverre ikke i det hele tatt for meg. Men jeg liker emballasjen, og den er lett å påføre, men ellers et nei for meg. 💆‍♀️📉 Det er alltid så spennende å teste en hel serie, noen ganger finner man favoritter, og noen ganger produkter som ikke passer i det hele tatt! 😍 schwarzkopf #hårvårdsrutin #ärligrecension #skönhetsblogg #hårtips #summerhair
    3 produkter i innlegget
    96 visninger