Tineb

Lyko Creator
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 4 av 5

    Bra serum som faktisk ikke er klissete.

    Jeg har vært så heldig å få vært testpilot for #lyko og fått lov å teste dette produkte i ca 2 uker nå. Første jeg la merke til er emballasjen som var i plast og men alikevel hadde en uvanlig stilren design. Det var enkelt å åpne og lukke men også å dosere serumet med dette designet og pipetten 😄 Så til duften som er ikke er til å unngå 😅 den lukter friskt , lukter bubblegum synes jeg men samtidig lukter den rent . Den lukter veldig godt men til tider kansje litt mye om man er sensitiv på lukt for etter å ha brukt denne, var det flere som kommenterte og spurte åj hva er det? 😅 så ja den satt i lenge etter at håret var tørket. Jeg synes den lukta nesten for mye enkelte dager som gjorde at jeg fikk lettere migrene anfall spesielt når jeg alt var litt lukt sensitiv fra før 🥴 men den er etter min mening en god og unisex duft, passer for de fleste.😄 Serumet er lettflytende med en veldig behagelig konsistens. Den er veldig drøy i bruk så man trenger kun noen dråper. Serumet fordeler seg lett med pipetten.Det trekker raskt inn i hodebunnen uten å etterlate en klissete hinne som noen serum kan gjøre. Håret blir heller ikke fett av serumet, men holder seg fint til neste hårvask. 😊 Jeg opplever den som en ganske mildt serum da den ikke irriterer min tørre og sensitive hodebunn når jeg hadde i litt av denne . Så derfor har jeg heller ikke klødd når jeg har brukt denne. 🤭 men hodebunn føltes mer balansert men ikke minst mindre tørr ut 😄 etter bruk av dette serumet men også av sjampoo og balsam i samme serie føles håret mykt, fyldig, friskt og rent etter bruk med disse. håret holder seg friskt og rent lenger enn vanlig og det tyngde ikke ned håret heller. håret luktet fortsatt godt etter tørking selv med bruk av varmebeskyttende og fønning også. Jeg opplever at håret blir litt mer håndterbart etter bruk, men samtidig ikke supermykt fordi det ble litt tørt. denne er nok en 9 av 10 pga at lukta ble voldsom i perioder. Jeg har bare brukt produktet i to uker, så det er fortsatt litt tidlig å vurdere om det har hatt noen effekt på hårveksten men den funker veldig fint med sjampoo og balsam samme serie i hvertfall 🙌 Eneste Minuset jeg fant og som gjør at jeg trekker en stjerne er for duften, som var for sterk for min smak i enkelte dager . Alt i alt har opplevelsen vært overveiende positiv, og det blir spennende å se hvordan lengre bruk påvirker hårveksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Bra serum som faktisk ikke er klissete.
    7 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 4 av 5

    Bra denne

    Jeg har vært så heldig å få vært testpilot for #lyko og fått lov å teste dette produkte i ca 2 uker nå. Første jeg la merke til er emballasjen som hadde en uvanlig stilren design. Det var enkelt å åpne og lukke men også å dosere balsamen med dette designet.😄 i tillegg var det hele 300 ml produkt i pakken noe som er veldig fint 😍 Så til duften som er ikke er til å unngå 😅 den lukter friskt , lukter bubblegum synes jeg men samtidig lukter den rent . Den lukter veldig godt men til tider kansje litt mye om man er sensitiv på lukt for etter å ha brukt denne, var det flere som kommenterte og spurte åj hva er det? 😅 så ja den satt i lenge etter at håret var tørket. Jeg synes den lukta nesten for mye enkelte dager som gjorde at jeg fikk lettere migrene anfall spesielt når jeg alt var litt lukt sensitiv fra før 🥴 men den er etter min mening en god og unisex duft, passer for de fleste.😄 Jeg opplever den som en ganske mild balsam, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hodebunn når jeg hadde i litt av demne . Så derfor har jeg heller ikke klødd når jeg har brukt denne. 🤭 Balsamen er veldig drøy i bruk, så man trenger bare en liten mengde. Den fordeler seg lett i håret selv om den har en veldig tykk kremet men ikke tung konsistens😊 Jeg lar balsamen sitte i noen minutter før jeg skyller den ut, slik at den får virke ordentlig og etter det føles håret mykt, fyldig, friskt og rent etter bruk med denne .etter vask med sjampooen i samme serie. håret holder seg friskt og rent lenger enn vanlig og den tyngde ikke ned håret. håret luktet fortsatt godt etter tørking selv ned bruk av varmebeskyttende og fønning også. Jeg opplever at håret blir litt mer håndterbart etter bruk, men samtidig ikke supermykt fordi det ble litt tørt.så desverre ble mine lengder på mitt lange hår mer tørt så derfor litt trekk for det. .Men håret mitt er også sånn at det blir fort fett i toppen og tørt i lengdene så det er litt vanskelig å finne virkelig 10 av 10 😅 men denne er nok en 8 av 10 pga dette og at lukta ble voldsom i perioder. Jeg har bare brukt produktet i to uker, så det er fortsatt litt tidlig å vurdere om det har hatt noen effekt på hårveksten men den funker veldig fint med sjampoo og serum samme serie i hvertfall 🙌 Eneste Minusene jeg fant og som gjør at jeg trekker en stjerne er for den uttørkende effekten på tuppene og for duften, som var for sterk for min smak i enkelte dager . Alt i alt har opplevelsen vært overveiende positiv, og det blir spennende å se hvordan lengre bruk påvirker hårveksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Bra denne
    6 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 4 av 5

    Bra sjampo

    Jeg har vært så heldig å få vært testpilot for #lyko og fått lov å teste dette produkte i ca 2 uker nå. Første jeg la merke til er emballasjen som hadde en uvanlig stilren design. Det var enkelt å åpne og lukke men også å dosere sjampoen med denne designet.😄 Så til duften som er ikke er til å unngå 😅 den lukter friskt , lukter bubblegum synes jeg men samtidig lukter den rent . Den lukter veldig godt men til tider kansje litt mye om man er sensitiv på lukt for etter å ha brukt denne var det flere som kommenterte og spurte åj hva er det? 😅 så ja den satt i lenge etter at håret var tørket. Jeg synes den lukta nesten for mye enkelte dager som gjorde at jeg fikk lettere migrene anfall spesielt når jeg alt var litt luktsensitiv fra før 🥴 men den er etter min mening en god og unisex duft, passer for de fleste.😄 Jeg opplever den som en ganske mild sjampo, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hodebunn . Så derfor har jeg heller ikke klødd når jeg har vasket med den. 🤭 Sjampoen er veldig drøy i bruk, så man trenger bare en liten mengde. Den fordeler seg lett i håret og skummer veldig godt.😊 Håret føles mykt, fyldig, friskt og rent etter vask med denne og det holder seg friskt og rent lenger enn vanlig.Den tyngde ikke ned håret. håret luktet fortsatt godt etter tørking selv ned bruk av varmebeskyttende og fønning også. Men selv med bruk av balsam så ble desverre mine lengdene på mitt lange hår mer tørt . Men håret mitt er også sånn at det blir fort fett i toppen og tørt i lengdene så det er litt vanskelig å finne virkelig 10 av 10 😅 men denne er nok en 8 av 10 pga dette og at lukta ble voldsom i perioder. Jeg har bare brukt produktet i to uker, så det er fortsatt litt tidlig å vurdere om det har hatt noen effekt på hårveksten men den funker veldig fint med conditioner i samme serie i hvertfall 🙌 Eneste Minusene jeg fant og som gjør at jeg trekker en stjerne er for den uttørkende effekten på tuppene og for duften, som var for sterk for min smak i enkelte dager . Alt i alt har opplevelsen vært overveiende positiv, og det blir spennende å se hvordan lengre bruk påvirker hårveksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Bra sjampo
    5 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Likte denne veldig godt

    . Jeg har som #lykoinflutester fått teste denne varmebeskyttelsen fra #bylyko som en person som sjelden varmer styler håret, er varmebeskyttelse ikke et produkt jeg bruker daglig, men når jeg først tar frem varmeverktøy eller føner håret så bruker jeg varmebeskyttende og da er det ekstra gøy å teste Beat The Heat #bylyko. Produktet kommer i en frisk gul sprayflaske, med god størrelse som doserer godt i håret. Det kom ut akkurat passe mengde produkt når jeg sprayet håret, men sprayfunksjonen var litt treg altså ikke helt god. Ellers et topp produkt som jeg vil anbefale. Sprayen dufter veldig godt, litt søtt, men er ikke sterk i intensitet så denne likte jeg.Selve beskyttelsen er vanskelig å kommentere eller vite, men jeg stoler på at produktet beskytter som lovet. Håret kjentes mykt ut Etter spraying og det var veldig mye enkelere å børste gjennom før føning. Jeg synes produkte trakk seg godt inn i håret og ga en fin glans og den myke følelsen vært lenge. jeg opplever ikke at den gjør håret tungt eller klissete etterpå heller. Beat the Heat er en varmebeskyttende spray, som skal motvirke frizz, gi glans og gi lett volum og jeg synes den holdt det meste der bortsett fra volum den merka jeg ikke så mye av men super fornøyd for det. syns du får mye for en fantastisk pris. Og vil derfor anbefale denne til andre og gir den 10 av 10 hvis man ser bort i fra den trege sprayeren.
    1 produkt i posten Likte denne veldig godt
    312 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Wow 😍

    Jeg har som #lykoinflutester fått teste denne nydelige rosa rettetangen fra #bylyko og er positivt overrasket. Først Emballasjen: Føles veldig luksuriøs og fin, nydelige rosa farge, den er enkel og lett å åpne. Så rettetangen: Designet er veldig fint – stilrent og elegant med en fin lyse rosa farge som føles litt luksuriøs. Fargen er virkelig helt nydelig, det er et verktøy som gjerne kan ligge fremme og med en veldig lang rosa ledning som er sikkelig pluss i tillegg da man kan stå litt på avstand unna stikkkontakten. Det gir et fint helhetsutrykk at hele med ledningen var rosa , noe jeg elska. Denne rettetangen fra #bylyko har en startknapp og deretter 2 knapper for å justere varmen opp eller ned etter ønsket temperatur.Den varmes opp superraskt og har et temperaturmåler som man kan følge mens den varmes opp. Tempraturen går  fra 120 til 220 grader som man enkelt stiller inn med knappene. Den avkjøles også raskt ned etter bruk ,noe jeg likte utrolig godt.Denne rettetangen fra Lyko er svært enkel og grei å bruke. Den sklir godt over håret. Eneste negative jeg kan si hvis jeg skal pirke  er at Den kunne gjerne vært litt mer effektiv på tykt hår da man må rette mange ganger for å få ønsket resultat men det må jeg på de som er mye dyrere å så jeg er fornøyd med denne og ikke minst til denne prisen er den virkelig 10 av 10. jeg bruker alltid varmebeskyttelse i håret før jeg bruker varmeverktøy så det gjorde jeg nå også.. #lykoinflutester #bylyko
    1 produkt i posten Wow 😍
    116 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5

    Bra retinolserum

    Jeg har vært så heldig å få vært testpilot for lyko og fått lov å teste dette produkte.Har testet noen uker nå. Jeg har en senstiv kombinasjons hud som lett blir rød og jeg reagerte ikke på denne selv om det var retinol i den. Ampullen har en lett til middels tykk gel-serum-konsistens. Den er lett å smøre ut over huden og krever ikke mye produkt per påføring. Konsistensen er god, trekker fint inn og føles verken tung eller klissete. Huden føles veldig bra etter påføring, og opplevde ingen irritasjon eller flassing under bruk. Jeg likte flasken godt da den har en søt farge på seg og var veldig lett å åpne, virker praktisk og hygienisk. med pipett som gjør at det føltes mer hygienisk. Pipetten var derimot litt treg, og man fikk ikke opp mye produkt men mulig det også er meg. resultatet var først ikke så stor og la egentlig ikke merke til noe særlig endring med engang men etter å ha brukt denne nå i et par uker så har resultatet vært veldig positivt. Det jeg spesielt har lagt merke til, er at huden har fått mer glød,mer fukt, føles glattere og ser mer velstelt ut.har fått et friskere utseende på en måte. Jeg synes også at huden føles fastere og mer fuktet enn tidligere også men mulig det er pga kombinasjoen med essenes jeg har brukt i samme periode. Men Har ikke brukt serumet lenge nok for å se om det er effektivt mot fine linjer, solskader eller om det bidrar til jevnere og lysere hudtone. Men om jeg vil anbefale denne til andre : ja om du vil teste et godt retinolprodukt, der den største fordelen er kombinasjonen av retinol og barrierevennlige ingredienser. Det passer best for deg som ønsker glød, fukt og forrebygging av alderstegn.😍 #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkt i posten Bra retinolserum
    101 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uke
      ææææelsker
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5

    Wow, i am in love

    Jeg har vært så heldig å få vært testpilot for lyko og fått lov å teste dette produkte.Har testet noen uker nå, og må si meg meget fornøyd med hvordan den fukter og balanser huden!🫶🏽 jeg har en senstiv kombinasjons hud med porer, og kviser ved mensen. Jeg ble veldig positivt overrasket over denne essensen faktisk. Den lukter godt ,frisk og behagelig lukt altså synes den lukter rent. Formelen er lett og tynn som gjør den lett å påføre og føles dermed lett og behagelig på huden også, et stort pluss at den trekker lett inn uten å være klissete og gir MASSE fukt. En annen fordel er at huden får en fin glød etter på føring.Huden min føles allerede mer frisk og balansert og mindre porer allerede og mensen kvisa har jeg heller ikke sett så Jeg er veldig fornøyd med denne essensen og kommer definitivt til å bruke denne videre og kjøpe den igjen når den er tom. Det jeg setter mest pris på er hvor fuktighetsgivende den er. Huden føles myk, og godt fuktet etter bruk. I tillegg føles produktet veldig drøyt. Emballasjen er generøs i størrelse, og det trengs ikke mye produkt per bruk, så jeg tror den vil vare lenge. pakningen er noe for seg selv rett og slett nyyydelig! Du får virkelig følelsen av luksus på flaske! Den kommer i en glassflaske og er veldig lekker å se på. Så den får fastplass på vasken hos meg. Dr.Ceuracle har virkelig blitt en ny favoritt.😍😍😍 #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkt i posten Wow, i am in love
    81 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 dager
      Jeg ble også forelsket i denne så fantastiske ❤️
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5

    Super drøy og funka bra

    Jeg har vært så heldig å få teste Hyal Reyouth Melting Foaming Balm fra Dr Ceuracle som er en veldig fin og drøy cleansing balm. Den smelter enkelt bort sminken, og fjerner lett urenheter og etterlater ikke huden stram som flere andre cleansing produkter gjør. Jeg har en hatt en tendens til å reagere på noen sånne produkter tidligere med å få rød og irritert hud, og noen har jeg til og med fått allergisk reaksjon av, men ikke av denne da den er virkelig mild og snill mot huden. Dr Ceuracles står at den passer for dem fleste og det vil jeg si den gjør da den gjør Huden myk, renset , myk og i tilegg føles huden fuktet. Jeg likte godt den krukken det kom i samt den lille spatel så men slipper å ta så mye nede i produkte med hendene. Ellers liker jeg virkelig det praktiske snapplokket, så man slipper å skru av et lokk for å åpne. Jeg setter også pris på at det følger med en spatel som har sin egen lille plass i lokket. Likte godt konsistensen på produkte for det holdt med en liten mengde til hele ansikte. Først kjentens den nesten ut som gel men så smurte man den i ansikte og da begynnte den å skumme og da var den enda lettere å fordele og super enkel å skylle av samt uten ble super myk uten kviser for min del så jeg fant meg en ny favoritt til min sensitive kombinasjons hud her ja og om jeg vil anbefale til andre : jaa #lykotestpilot #drceuracle
    1 produkt i posten Super drøy og funka bra
    27 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uke
      Så bra💕✨
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 måned
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Wow sier jeg bare

    Hadde aldri kjøpt Lovables så dette ble Min første. Hadde sett på den en stund og intrykket var wow spennende og når jeg fikk 30% så var det ingen tvil , den ble klikket rett hjem og jeg angrer ikke et sekund på det for så Utrolig god blanding av mange produkter som jeg virkelig ser frem til å teste 😍🥰 Førsteinntrykket når jeg åpna den var bare wow den fine røde toalett mappa produktene lå i og når jeg åpna den ble det jo bare enda bedre 🥰 n.c.p showergelen tok typen da han forelska seg i den, sunday shower foamen ble min mammas favoritt , då det er noe for dem fleste i denne 🥰lipglossen hadde en søt fin hjerte forpakning som passer utmerket i veska og i kombinasjon med lip pennen ble det en fin kombo ❤️body misten lukter lett sommer og nydelige blomster som lukta så godt at den er allerede brukt masse og jeg må si jeg ble forelsket fordi det var bare fullsize produkter også og kan med hånden på hjerte si at dette ikke ble den eneste for etter denne så må si Jeg elsker Lyko Lovables da jeg liker å teste nye ting🥰 #lykoreview
    1 produkt i posten Wow sier jeg bare
    136 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 måneder
    Vurdering: 3 av 5

    Ikke min favoritt men ok

    Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. Den kompletterer seriens shampoo. Håret mitt er tykt, farget mørkt, skadet på grunn av tidligere farging og blir lett fettete i toppen men tuppene fliser seg opp. Men Balsamen gjør håret veldig mykt og lettere å gre ut rett etter dusjen enn uten selv om den ikke ble favoritt hos meg. Jeg har testet balsamen nå i 2 uker, og dette er hva jeg synes: Eé+ Lukten var fantastisk + Tykk konsistens +bra str +fin design - Håret bleé raskt fettete og føles ikke rent ut så menkan ikke ha dårlig tid når man vasker håret med denne. - Hodebunnen min startet og svi og kløe så den hadde det ikke bra i det hele tatt Så dessverre er ikke denne balsamen noe for meg eller som heg kan anbefale for noen med sensitiv hodebunn. I tillegg syntes jeg ikke det hjalp mitt farget og slitte hår. Anmeldelsen ble utført på oppdrag fra Smartson – testpersonen fikk prøve produktet gratis. ,
    1 produkt i posten Ikke min favoritt men ok
    20 visninger