Looks
Kunders egne bilder
Vurderinger & anmeldelser
Vurdering: 4.1Basert på 260 karakterer
164
44
21
12
19
- Mest hjelpsomme positiveInnlegget ble opprettet 6 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Bedre enn bra. 😅
Sist ut til å anmelde denne gangen er Beauty of Joseon’s øyeserum. Og denne liker jeg også veldig godt. ☺️ Jeg har nå brukt øyeserumet i tre uker, og litt til. Jeg følte faktisk allerede ved første bruk: “dette liker jeg”! Jeg som anmelder er 47 år (siden fredag/3 dager siden 🤪). Og har derfor fått en del aldringstegn på grunn av alderen (selvfølgelig). Og sikkert mange år som røyker er en medvirkende faktor. 🙈 Så hudpleieprodukter som inneholder retinol/vitamin A, er velkomne til å ta vare på huden min. Det var overraskende å se at dette inneholder hele 30 ml, da nesten alle øyekremer/serum inneholder 15 ml. Det er derfor et veldig prisvennlig øyeserum. Mye produkt, og ikke en høy pris (spesielt nå med 50% rabatt). Serumet kommer i en tube med pumpe, som er enkel å håndtere og dosere med. Ett pumpetrykk er nok til å påføre begge øynene. Jeg har normal til tørr hud. Jeg opplever at det kommer ut ganske mye produkt ved ett pumpetrykk. Men det er for meg (med litt tørrere hud) akkurat passe. Serumet trekker lett inn i huden og etterlater ingen klissete overflate. Og det skal ifølge beskrivelsen være veldig mildt. Og jeg får også inntrykk av at det er. Men jeg har heller ikke sensitiv hud, så jeg pleier ikke å reagere spesielt mye når det kommer til hudpleie. Det anbefales ofte å venne huden til retinol et par ganger i uken. Jeg har ikke gjort det. Som sagt, jeg har ganske tolerant hud, og har bare kjørt på. Fra dag 1. Og ingen reaksjoner i det hele tatt. Det er mulig at det er så lav konsentrasjon at man vanligvis ikke reagerer på det? Men resultatene da? Ja, jeg synes kanskje jeg ser litt resultater når det kommer til retinolens effekt. Litt strammere i huden. Men det kan være litt kort tid til å se mye resultat? Jeg vil fortsette med denne til den er tom. Og muligens blir det et kjøp av denne i fremtiden. Uansett, så synes jeg at det er en veldig hyggelig og prisvennlig øyekrem/serum som jeg varmt kan anbefale. Bra produkt. Bra pris. Det er nok ingen grunn til ikke å prøve denne. ☺️ #lykoinflutester #beautyofjoseon4291 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 6 månederGratulerer med dagen på etterskudd 💕2 liker
- Mest hjelpsomme negativeInnlegget ble opprettet 1 årVurdering: 2 av 5Verifisert kjøper
En stor skuffelse!
Jeg hadde hørt mye godt om denne øyekremen og valgte den til slutt fremfor Some By Mi Retinol Intense Advanced Triple Action, bare fordi så mange eksperter og brukere beskrev den som perfekt for nybegynnere med retinol. Ifølge flere anmeldelser og hudrådgivere skulle den både fukte, lysne og hjelpe til med å redusere fine linjer og rynker. Jeg brukte den regelmessig både morgen og kveld – rundt øynene og noen ganger også i større deler av ansiktet. Tuben rakk i litt over fem måneder, noe jeg synes er generøst for en øyekrem. Dessverre merket jeg ingen synlige resultater. Verken umiddelbart eller etter flere måneders bruk så jeg noen forskjell på linjer, mørke ringer eller hudens struktur. En stor skuffelse med tanke på hvor mye produktet har blitt hypet. Følelsen er at den rett og slett ikke var sterk nok til å gi merkbare effekter på huden min. For de som søker mer synlige resultater – spesielt når det gjelder linjer, mørke ringer og tørrhet under øynene. Krever sannsynligvis en sterkere formel med en høyere dose retinol og mer aktive ingredienser. Det er likevel positive sider. Kremen har en veldig behagelig konsistens, fukter godt og ga meg aldri noen irritasjon eller tørrhet, noe som er et stort pluss – spesielt for sensitiv hud. Fordeler • Generøs mengde produkt for en øyekrem • Drøy og varer lenge • Fukter godt • Snille og skånsomme ingredienser • Ingen irritasjon Ulemper • Ingen merkbar effekt på linjer eller rynker • Ingen resultater på mørke ringer • For mild til å gi synlig forbedring18776 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 årHei Dani! 😊 Tusen takk for din godt skrevne anmeldelse og for at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer med produktet, selv om det ikke helt ble en fulltreffer denne gangen 💗 Hvis du ønsker å få en personlig anbefaling og hjelp til å finne et annet produkt til deg og basert på dine behov, kan jeg varmt anbefale å ta vår hudtest 🥰➡ lyko.com/sv/beauty-scan/hudtestet Jeg krysser fingrene for at du finner et annet øyeserum som kan bli en perfect-match ✨🤍 Ta vare på deg selv og ha en riktig fin dag! 🌞6 liker
- Innlegget ble opprettet 19 timerVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Øyenseumet som gir og gir
Jeg begynte å bruke det bare rundt øynene, men innså raskt at denne godbiten er perfekt for hele ansiktet. Så silkeaktig, og huden min jubler 🫶350 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 1 av 5Verifisert kjøper
Merket ingen forskjell 😕
Dessverre ga ikke denne noen resultater for meg. Brukte den i ca. 3 uker, 4-5 ganger i uken, og rynkene/fine linjene under øynene mine ser helt like ut som før. I begynnelsen sved det litt når jeg påførte den direkte på huden, så jeg prøvde å legge den oppå en krem i stedet, noe som løste sviingen, men hjalp heller ikke på resultatene. Konsistensen er ok, og den er drøy, men når produktet ikke gjør jobben, spiller det ikke så stor rolle. #lykoreview133 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dagHei Nathalie! 👋 Takk for at du deler din opplevelse, men så synd at denne ikke ga det resultatet du håpet på 🤍 Hudpleie, spesielt rundt øyeområdet, kan ta tid, og resultater kan variere mye fra person til person avhengig av hudtype og sensitivitet. At du opplevde litt svie i starten kan også forekomme når huden venner seg til aktive ingredienser som retinal. Ta gjerne kontakt hvis du ønsker tips til produkter som kan fungere for deg 🤍 Ha det bra! 🌼
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Skånsom pleie med effekt
Jeg har virkelig likt dette øyeseserumet. Den trekker raskt inn, og føles lett å fin å bruke. Den kan også brukes på kviser generelt i ansiktet. Jeg bruker den på kvelden, og føler at huden rundt øynene ikke føles like tørre. Jeg syntes det er et pluss at den inneholder retinal, siden jeg ønsker litt ekstra pleie. Kan også brukes på kviser over natten. #lykoreview #lyko #beautyofjoyson269 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dagerVurdering: 5 av 5
Veldig bra øyekrem
Brukt denne øye kremen i ca 6 måneder. Det er ett øyeserum som bidrar til å redusere rynker på den huden rundt øynene ved kombinasjon av ginsengekstrakt og retinal. For meg ble den for sterk til å bruke hver kveld, så jeg bruker den 1-2 ganger i uken og merker fortsatt stor forskjell 🥰 Selv om jeg ikke har eldre hud, med rynker under øynene merker jeg at jeg ser mer våken og frisk ut under øynene Itillegg funker den bra for kviser, merker jeg at en kvise er på vei, eller at jeg har utbrudd spører jeg denne på, og kvisen er borte/redusert over natten🤩🤩🤩 Også veldig rimlig i pris!! Så denne anbefaler jeg til Alle!!😍😍 #lykoreview #beautyofjoseon #skincare #lykocreator355 visninger - Innlegget ble opprettet 3 dagerVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Eye serum
Har ikke brukt den lenge så vet ikke enda men har hørt mye bra #lykoreview246 visninger - Innlegget ble opprettet 6 dagerVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Usikker
Likte den ikke som øyekrem, huden flasset undet øynene etter jeg brukte den og virket sår. Men fikk tips om å ta den på kviser/underjordiske kviser, så har gjort dette og det funker den bedre til #lykoreview464 visninger - Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Funker som Retinal
Syns ikke den gir meg noe særlig som øyekrem, men som punkt-behandling mot kviser pga retinalen (som Maikela snakker om) funker den veldig bra.684 visninger - Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Best
Så utrolig bra og kan brukes i hele ansiktet. Perfekt for en nybegynner med retinol! Jeg har vent meg forsiktig til det og opplever at huden har reagert bra! Kommer definitivt til å kjøpe igjen!842 visninger - Innlegget ble opprettet 2 ukerVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
2 stk i
+++Liker denne veldig godt for roligere og mer fyldig hud, god pris og størrelse. Ikke glem å klippe opp for enda mer produkt. + fungerer for mine sensitive øyne uten å svi + reagerte ikke selv om det var første gang jeg prøvde retinal - Gjorde ingen stor forskjell for å forebygge rynker, derfor trenger jeg sterkere produkter til det. Kommer nok til å kjøpe igjen i fremtiden, men nå skal jeg prøve sterkere retinal 🥰905 visninger - Innlegget ble opprettet 2 ukerVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
En favoritt
Bra produkt. Reagerte litt i begynnelsen, fikk eksem rundt øynene som imidlertid forsvant da huden begynte å venne seg til det. Bruker den hver kveld som øyekrem og noen ganger i uken som serum over hele ansiktet. Synes det har redusert mine fine linjer. Stort pluss for prisen og at den er utrolig drøy. Bruker den daglig, og emballasjen begynner først nå å gå tom etter et halvt år.743 visninger
Beauty of JoseonRevive Eye Serum: Ginseng+Retinal 30 ml
Tilbudspris 143,25 kr
Uten kampanje 191 kr
Combo Deal 25%
Prisen gjelder når du kjøper 2 valgfrie produkter for totalt 490 kr
Tilbudet gjelder t.o.m
Gratis fraktalternativ tilgjengelig ved kjøp fra 300 kr, kan sendes omgående
Beskrivelse
Ingredienser
Et øyeserum som bidrar til å redusere rynker på den sarte huden rundt øynene ved å kombinere ginsengekstrakt og retinal.
Bruk: Etter å ha jevnet ut hudteksturen med toner, pump serumet 1-2 ganger og påfør det rundt øynene eller i hele ansiktet.
30 ml
- Kategori:Øyeserum
Er også tilgjengelig i en pakke
Beauty of Joseon
Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal Duo 2x30 ml379 kr
Uten pakkepris: 382 kr
Beauty of Joseon
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50 50 ml + Revive Eye Serum: Ginseng+Retinal 30 ml389 kr
Uten pakkepris: 393 kr