Looks
Kunders egne bilder
Vurderinger & anmeldelser
- Mest hjelpsomme positiveInnlegget ble opprettet 1 årVurdering: 4 av 5
Nostalgisk duft! 😍
Jeg har fått lov til å teste denne balsamen fra Kerastase. Den er ikke så drøy i bruk som sjampoen i samme serie. Konsistensen er ganske tykk, og det er som om den forsvinner litt i håret. Jeg må bruke en del i mitt tykke hår, føler jeg. Jeg bruker raskt opp en sånn tube. Og så er den litt vanskelig å få ut av tuben, synes jeg. I tillegg synes jeg at lokket godt kunne sitte bedre på tuben. Det er litt upraktisk at man må skru hele lokket av, stå med balsam i den ene hånden og famle med hvor man skal gjøre av tuben, mens man putter balsam i håret 🙈 Men kanskje er det bare jeg som er vanskelig 🤷♀️😂 Men den gjør håret mitt supermykt og smidig! Og kan vi snakke om duften!? Den gjør meg totalt nostalgisk! Den tar meg tilbake til bestemor sitt bad! Hun hadde en håndsåpe som luktet akkurat som denne balsamen gjør 🧜♀️ Den har en deilig blomsterduft - den lukter overhodet ikke som sjampoen. Jeg ville ha gitt den 3 stjerner, da jeg ikke er helt fan av at den er litt vanskelig å jobbe ut i håret, men duften som gjør meg så nostalgisk, trekker den opp til 4 🤩 #KERASTASE #LYKOTESTPILOT #LYKOREVIEW - Mest hjelpsomme negativeBrukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 2 av 5
Gir ingenting spesielt
Har fått sjansen til å være #LYKOTESTPILOT for #KERASTASE. Håret mitt: Ganske tørt og sprøtt nå om vinteren. Bruker sjelden varme, kun ved hårføning. Styler ikke så ofte. Typisk skandinavisk, men ganske tykt farget hår.🦰 Balsamet gjorde ikke så mye for håret mitt. Har veldig tørt hår nå om vinteren og hadde sett frem til å få orden på dette med denne serien. Håret føles tungt & dessverre livløst fortsatt etter 3 ukers bruk. Likte ikke korken på flasken at man måtte skru den av. Synes ikke det føltes så luksuriøst. Og duften likte jeg dessverre ikke heller!2180 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 årHei Mikaela Takk for din ærlige tilbakemelding og for at du testet produktet som LYKOTESTPILOT 💖 Det er så synd at balsamen ikke ga den fuktigheten og glansen du håpet på. Tørt vinterhår kan være skikkelig vanskelig å få orden på! Et tips er å supplere med en fuktighetsgivende hårmaske eller olje for ekstra næring. Og vi hører deg angående flaskedesignet – detaljer som disse gjør stor forskjell! 💡 Hvis du vil ha flere produktanbefalinger, hjelper vi gjerne til med å finne noe som passer bedre til håret ditt 🌟✨ Ha det bra 🤭1 liker
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 5 av 5
Kérastase Nutritive Lait Vital Conditioner – Lett fuktighet for mykt og glansfullt hår
Kérastase Nutritive Lait Vital Conditioner er en fantastisk balsam for deg med normalt til lett tørt hår som ønsker å gi ekstra fuktighet uten å tynge håret. Den lette og kremete formelen gjør håret mykt, smidig og betydelig lettere å gre ut allerede etter første bruk. Jeg opplever at håret får en fin naturlig glans samtidig som det føles mer fuktet og mindre krusete. Balsamen etterlater håret luftig og lett med en silkeaktig følelse som varer lenge. Den passer perfekt for deg som vil pleie håret på dypt nivå, men fortsatt beholde volum og bevegelse. Et veldig godt valg for deg som ønsker mykt, glansfullt og velstelt hår med en luksuriøs salongfølelse hjemme. - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 5 av 5
10/10
Jeg er veldig fornøyd med denne balsamen til Kerestase. Håret blir mykt, løser opp floker som gjør det mye lettere å gre gjennom håret. Jeg har litt tørre lengder og denne gir masse fukt. Lukter kjempe godt og anbefaler til deg som ønsker en god balsam #lykoreview #lykocreator #kerestase358 visninger - Innlegget ble opprettet 5 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Hårbalsam for tørt hår og sensitiv hodebunn
En av to favoritter! Den andre er Waterclouds reparerende hårmaske.638 visninger - Innlegget ble opprettet 8 månederVurdering: 3 av 5
Helt ok
Helt grei, men gjør egentlig ikke noe særlig med mitt asiatiske hår943 visninger - Innlegget ble opprettet 10 månederVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Ganske greit
Ganske lett konsistens, passer best for tynt hår. Lukter ikke spesielt godt!🤗1220 visninger - Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Typisk scandi-hår, fungerer topp
Jeg er ingenting annet enn fornøyd. Har det typiske tynne, livløse nordiske håret. Og håret mitt føles ikke tungt eller fettete raskt av produktet.2208 visninger - Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 5 av 5
Kérastase Conditioner
Jeg har vært så heldig å få testet Kérastase produkter gjennom #lykotestpilot og jeg må bare si tusen takk, jeg er mega fornøyd og håret mitt takker dere. For disse produktene er fantastiske, jeg merket forskjell etter bare 1 vask. Balsamen kunne vært litt tykkere, men den gjør absolutt jobben sin, og lukter Amazing. Etterlater håret mitt friskt og glansfullt, så alt i alt 10 av 10. #kérastase #lyko3166 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 4 av 5
Deilig, friskt og rent 😍
Jeg fikk sjansen til å teste denne balsamen i forbindelse med #LYKOTESTPILOT, og jeg synes virkelig at balsamen er topp! Det er en pen og tidløs emballasje, og det gjør det enkelt å skru av korken og presse ut det aller siste fra den! PLUSS +: + Lukter godt og friskt. + Glatt + Greier ut håret + Glans MINUS -: - Balsamen kunne vært tykkere og kremere, jeg opplever at den noen ganger ikke fukter som den skal. Alt i alt er det en god balsam som gjør det den skal, og for dere som trenger fuktighet til skadet hår, anbefaler jeg virkelig denne serien!!😍2601 visninger - Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 5 av 5
Deilig balsam
Jeg var så heldig å få teste denne nydelige balsamen via lyko. Den er super deilig og lukter herlig Jeg har vært veldig glad for å bruke den, og den fungerer fint på krøllete hår som også kan bli godt tørt #lykotestpilot #kerastase1498 visninger - Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 4 av 5
Som balsam helt ok, eller kanskje til og med ok pluss ;)
Jeg fikk tilsendt produkter fra Kérastase Nutritive-serien for testing, og jeg var kanskje litt skeptisk til dette produktet på forhånd. Jeg bruker vanligvis ikke så ofte utvaskbare balsamer, da det har vært vanskelig å finne passende produkter. I dette tilfellet var den gode siden at det ikke var den følelsen i håret at det måtte skylles veldig lenge. Jeg synes ikke at åpningen på tuben var særlig praktisk, det er mer behagelig for brukeren med åpninger som kan åpnes med én hånd enn med skrukorker. #kerastase #lykotestpilot #lykoreview1026 visninger
KérastaseNutritiveLait Vital Conditioner 200 ml
Ultralett nærende balsam med essensielle nærende ingredienser. [PLANTEBASERTE PROTEINER + NIACINAMIDE] En lett næringsrik formel for tørt hår som er fint til middels. Produktet trenger dypt inn i hårfibrene for å gi fukt og forsegler hårets skjellag for å holde lenger på fuktigheten.
- Etterlater et belegg som effektivt beskytter håret mot ytre skade
- Forsterker hårets naturlige hydrolipidbarriere
- Gjenoppretter kompromittert fiberbarriere
- Gjenoppretter elastisitet og håndterbarhet
- Balsam som løser floker og jevner ut håret
+85% UMIDDELBAR NÆRING*
+53 % mykere hår*
+116 % skinnende hår*
+99 % sterkere hår*
72 TIMERS NÆRING**
Resirkulerbar flaske laget med 95 % resirkulert plast.***
*Instrumental test, umiddelbart etter påføring av produkt.
**Instrumental test etter bruk av produktet
Bruk:
Påfør på lengder og tupper etter hårbad med Bain Satin eller Bain Satin Riche. Påføres i rent og håndkletørt hår. Masser lengder og tupper, vri og la virke i 2-3 minutter. Emulger og skyll ut.
- Kategori:Balsam