• Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 dag
    På uppdrag av @smartsontestpilot har jag fått hem testat den här serien ett tag nu och här är mina helt ärliga tankar: ​🧴 Schampot: Jag har testat detta schampo nu ett tag och jag använder ju alltid schampo två gånger. Tycker det doftar så gott och har en lite lösare konsistens, ger ett mjukt lödder och när man sköljer ut det så känns håret så himla mjukt och det gillade jag verkligen! Så återfuktning fick håret verkligen och det kändes så fräscht och inget friss alls. 🥰 Hade dock önskat ett balsam till denna serie då man oftast sträcker sig efter både schampo och balsam! ​🌱 Purifying: Denna har jag använt efter jag har tvättat håret, så varannan dag tar jag först leave-in och serum i längderna och sedan har jag haft denna i hårbotten. Den är superlätt att använda med sin pipett och fördela över hela hårbotten innan jag masserar in den. Jag upplever faktiskt att mitt hår känns renare längre nu! Jag kan annars lätt få fett hår, och speciellt nu på sommaren, men det känns mycket bättre än innan. Så jag gillar verkligen denna! 🙌✨ ​❌ Sprayen: Den här sprayen kunde jag verkligen inte ha, jag har testat den två gånger och varje gång har jag fått så fett hår av den. Jag har provat med produkterna i samma serie och haft denna sist, då efter jag tvättat håret och vaknade upp och det såg så fett ut så det såg ut som jag nyss kommit ut ur duschen. Och andra gången hade jag den i torrt hår/hårbotten och det blev lika fett i håret då med. Så denna kommer jag inte använda igen för den funkade tyvärr inte alls för mig. Men jag gillar förpackningen och den är lätt att applicera, men i övrigt ett nej för mig. 💆‍♀️📉 ​Det är alltid så spännande att testa en hel serie, ibland hittar man favoriter och ibland produkter som inte passar alls! 😍 schwarzkopf#hårvårdsrutin #ärligrecension #skönhetsblogg #hårtips #summerhair
    3 produkter i inlägget
    133 visningar