- AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 2 Är
H U D V Ă R D NOVEMBER
Jag tĂ€nkte dela med mig av lite produkter som jag ska anvĂ€nda upp eller bara anvĂ€nda lite extra i november, först ut Ă€r lite hudvĂ„rd som jag gillar riktigt mycket, men ocksĂ„ lite att testa lite mer đ§đœââïž MĂ„nadens body lotion Ă€r frĂ„n #PROCLE i doften slottet fling, en body butter som doftar ljuuuvligt av bland annat jasmine, innehĂ„ller mandelolja och aloe vera extrakt. Ă terfuktar och doftar fantastiskt! Sen har jag en olja frĂ„n franska mĂ€rket #PATYKA , ett serum som boostar fukten ordentligt. Jag Ă€lskar att ha den pĂ„ kroppen men funkar ocksĂ„ till ansiktet, ibland kör jag den i min kvĂ€llsrutin för att lĂ„sa in kvĂ€llskrĂ€men ordentligt, riktigt lyxig produkt. đ«¶đœ En essence frĂ„n ett annat franskt mĂ€rke, nĂ€mligen #FILORGA, den hĂ€r har jag gillat starkt och anvĂ€nder flitigt redan (tar aldrig slut) och ska försöka att fĂ„ in den i min morgon och kvĂ€llsrutin oftare. En riktigt fin essence som ger lyster đ #REVIDERM gör riktigt fin hudvĂ„rd tycker jag och deras peptid-mask Ă€r otrolig, jag har snĂ„lat pĂ„ den för den Ă€r ganska dyr men nu Ă€r det dags att anvĂ€nda slut pĂ„ den, en mask som passar min hud typ 2ggr/veckan och innehĂ„ller kollagen som huden behöver đ¶âđ«ïž #HICKAP gör en ögonkrĂ€m som jag haft lite hatkĂ€rlek till men nu faktiskt Ă€lskar, bra pris, bra Ă„terfuktning och skönt kylande kĂ€nsla. Vegansk och superbra tunn gel! #OLEHENRIKSEN gör ju hudvĂ„rd som jag Ă€lskar och dark spot tonern gör jobbet kan jag lova, den innehĂ„ller AHA-syra, ganska stark sĂ„ för min del rĂ€cker det med att anvĂ€nda den 2 ggr/veckan, medan min sambo kan anvĂ€nda den typ 4 ggr/veckan. Jag vaknar med ett glow frĂ„n heaven sĂ„ nog Ă€r den otrolig pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt! Har en liten flaska som jag vann men herregud vad den hĂ„ller lĂ€nge! đ #DRGRANDEL Ă€r ju ett favoritmĂ€rke hos mig, dom har konstant förvĂ„nat mig med produkter och den hĂ€r havredoftande ikoniska serumet kommer jag utan tvekan köpa igen, #EPIGRAN ger lyster, Ă„terfuktar och bara gör sĂ„ ansiktet kĂ€nns frĂ€scht. Jag vet inte vad dom gör, men det fungerar. #CERAVE Ă€r ett budgetmĂ€rke som gör riktigt bra hudvĂ„rd till ett bra pris, jag har bĂ„de dag och nattkrĂ€men frĂ„n en av deras serier (torr hy), krĂ€merna gör jobbet liksom, Ă„terfuktar och irriterar ingenting. Jag tycker dock nattkrĂ€men kanske Ă€r lute för tunn för min smak men har bestĂ€mt mig för att anvĂ€nda upp den sĂ„klart. Min sambo har ocksĂ„ nattkrĂ€men och han Ă€r vĂ€ldigt nöjd med den. #ELIXIR gör dĂ€remot high end produkter och deras #NIACTIL ska vara den bĂ€sta pĂ„ marknaden, nu har jag bestĂ€mt att anvĂ€nda den mer flitigt och se om min hud Ă€r mottaglig för den. Har ni testat den, vad tycker ni? đđœđ§đœââïž #DRANKERSTJERNE Ă€r ett mĂ€rke som jag fĂ„tt testa som influtester men ocksĂ„ fĂ„tt i olika lyko-boxar, just rengöringen tycker jag mycket om, den Ă€r vegansk och parfymfri och rengör huden pĂ„ djupet. Den kanske Ă€r liiite för stark för min torra hy nu pĂ„ vinterhalvĂ„ret men samtidigt sĂ„ kĂ€nns det som att den förbereder huden för fukt pĂ„ ett bra sĂ€tt. Jag köpte #BANILACO, ett miniset med deras cleansing balms och jag förstĂ„r hypen! Jag har redan anvĂ€nt upp den rosa (originalet) och Ă€r nu inne pĂ„ den gröna(?), kommer helt klart köpa en stor version nĂ€r jag testat klart kitet. âïž sminket smĂ€lter bort pĂ„ ett nafs och det tar bort verkligen allt! Bra pris, koreanskt och bara superbra. Gillar dofterna pĂ„ dom ocksĂ„, svider inte i ögonen alls och Ă€r verkligen sĂ„ vĂ€rt!!! đ§đœââïž Sist men inte minst! #FOREO ufo mini, min Ă€lskade mask-maskin som jag ska anvĂ€nda extra nu i höst. Jag kommer köra lite sheetmasks och eye patches ocksĂ„ sĂ„klart men Ă€lskar att ge mig sjĂ€lv lite extra kĂ€rlek med foreo đ©· Har ni nĂ„gra hudvĂ„rdsprodukter ni ska försöka anvĂ€nda upp eller anvĂ€nda lite extra i november? đ12 produkter i inlĂ€gget H U D V Ă R D NOVEMBER4069 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 Ă„rTack för att du delar med dig đđ1 gillar
- InlÀgget skapades 2 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpare
Fullkomligt. Ălskar.
Ojojoj vad denna har varit en gamechanger för mig! MĂ„ste bara dela med mig av det, trots att den utgĂ„tt hĂ€r pĂ„ Lyko. Jag köpte den för 60-nĂ„nting procents rabatt, samtidigt som jag frĂ„gade mig hur bra produkter som ofta hamnar pĂ„ den nivĂ„n. Svaret: vĂ€ldigt bra produkter, uppenbarligen. Tror normalpriset för denna var 500-nĂ„nting, men den Ă€r vĂ€rd det! Jag har oljig hy som typ inga primers biter pĂ„, men denna mattar ner kraftigt! PĂ„ bilden kan man nĂ€stan se det pĂ„ handen. Att den dessutom har en massa bra egenskaper i form av att den "stimulerar hudens eget försvarssystem, hĂ€mmar bakterietillvĂ€xt och förhindrar uppkomsten av nya inflammatoriska blemmor" Ă€r ju ett superbra plus!! Jag mĂ€rker verkligen att min hud mĂ„r vĂ€ldigt bra av denna. Den Ă€r lĂ€tt gulaktig, doftar ingenting och den absorberas snabbt. Jag anvĂ€nder den som sista steg innan smink, och effekten Ă€r super. Jag har hört det sĂ€gas att man inte ska köpa för dyra produkter, som man kanske egentligen inte har rĂ„d med, för dĂ„ kommer man för det första snĂ„la med dom och för det andra kommer man kanske inte kunna fortsĂ€tta med dom. Och ja... trots att denna Ă€r mycket dryg och jag har större delen av tuben kvar, har jag redan börjat oroa mig lite för hur jag ska klara mig nĂ€r den Ă€r slut?? Ălskar den verkligen! #lykoreview #reviderm1 produkt i inlĂ€gget Fullkomligt. Ălskar.986 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 Ă„rJa du fĂ„r köpa pĂ„ dig det du kan đ«¶ annars fĂ„r vi hoppas att det finns nĂ„gon annanstans! đ1 gillar
- AnvÀndarens roll: Medarbetare pÄ Lyko.InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 4 av 5
Lift indeed đ€âš
En krĂ€mig, hĂ€rlig och upplyftande mask som ger ett instant-lift o levererar verkligen en prinsess-feeling till huden.đžđ» Den slĂ€tar med hjĂ€lp av peptider och massa fukt ut med en gĂ„ng och plumpar - pĂ„ köpet fĂ„r man ett hĂ„llbart glow. Perfekt innan make upđ Doften Ă€r mild och den smĂ€lter fint pĂ„ huden vid applicering. Jag Ă€lskar personligen att pensla pĂ„ den och ge mig sjĂ€lv en vĂ€lförtjĂ€nt facial nĂ€r huden kĂ€nns trött och behöver fyllas pĂ„ med lyster. đđ»ââïž HĂ€r har lite av den tom Ă„kt upp i nĂ€san.đđŒđ Hade dock önskat en annan typ av förpackning sĂ„ att man kunde fĂ„ ut varenda liten klick. Trots sitt saftiga pris kĂ€nns den lyxig och Ă€r en produkt man alltid vill ha hemma! đđœđ Tips: har man en tĂ„lig hud kan man sova med den för att vakna upp med en hud full av frĂ€sch & ny energi! đ #TestByLyko #Reviderm1 produkt i inlĂ€gget Lift indeed đ€âš184 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Medarbetare pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 3 Ă„r@Jessica, den hĂ€r masken Ă€r verkligen superđ€đđŒđ„°1 gillar
- AnvÀndarens roll: KundtjÀnst pÄ Lyko.InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 4 av 5
Ă terfuktande đŠ
Jag har inte riktigt hittat en ögon krĂ€m som jag kan kalla âminâ. Tycker mĂ„nga av dom Ă€r lika och har inte riktigt sett det resultat jag hoppats pĂ„. đ Men den hĂ€r ögonkrĂ€mer Ă€r super. Jag tror jag behöver anvĂ€nda den lite till för att se större resultat. Men fram till nu sĂ„ har den varit riktigt bra. đ€ â Den Ă€r Ă„terfuktande. âGĂ„r in snabbt i huden â Det behövs inte mer Ă€n ett pump till bĂ„da ögonen. â Jag Ă€r inte sĂ„ mörk under ögonen. Men jag tycker den har tagit bort den som fanns dĂ€r. â Den har en mild och hĂ€rlig doft. Den har en ganska saftig prislapp, men jag tror i slutĂ€ndan att den Ă€r vĂ€rd det. Ăr den sĂ„ bra som jag tror att den Ă€r sĂ„ kommer jag köpa den igen. đ€© #reviderm1 produkt i inlĂ€gget Ă terfuktande đŠ - AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.InlĂ€gget skapades 4 Ă„r
Happy easter đŁđ·
Idag hade jag verkligen tid att sĂ€tta mig ner med sminket och gĂ„ all in đ. Efter duschen fick det bli brun utan sol, fantastisk hudvĂ„rd frĂ„n #reviderm och sen var jag igĂ„ng! jag har anvĂ€nt mig endel av #lyko , bland annat deras palett till min vinge. Körde setting spray pĂ„ borsten och fick till en riktigt fin fĂ€rg! đ PĂ„sken kommer jag tillbringa med min familj och bara njuta. Vad gör ni under pĂ„sken? đŁđ· #easter22 #Barrym19 produkter i looken Happy easter đŁđ·8058 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 Ă„rHej, nej, jag sprayade setting spray pĂ„ en smal borste och anvĂ€nde ögonskugga đ€©
- InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 4 av 5Verifierad testare
Nothing to complain about đ
Som #lykoinflutester fick jag testa pĂ„ tre produkter frĂ„n mĂ€rket #Reviderm och vĂ€nta med recension tills jag anvĂ€nt upp produkterna! Det har nu blivit dags att tycka till om detta goa serum đŠ Min hud: đž 36 Ă„r gammal đž "normal" med fetare t-zon đž ingen problematik med ex rosacea eller akne Produktens textur och hĂ„llbarhet: đ§Œ Ett genomskinligt serum, i stort sett doftfritt. đ§Œ Vid anvĂ€ndning morgon och kvĂ€ll rĂ€ckte serumet i ca 2 mĂ„nader. Utlovade egenskaper: đ§œ Ă¶ka fuktnivĂ„n i huden đ§œ motverka milier đ§œ reducera fina linjer AnvĂ€ndning: đ§ en halv till en hel pipett rĂ€cker för hela ansiktet. En halv i normalfallet och en hel nĂ€r man kĂ€nner för lite extra fuktboost! Min upplevelse: đ€ Ett jĂ€ttetrevligt serum som gav mig bĂ„de fukt och lyster! Jag skulle inte sĂ€ga att hudkvalitĂ©n förbĂ€ttrades, men huden mĂ„dde helt klart bra! Inga milier. NĂ€r jag fick reaktion pĂ„ cremen frĂ„n samma mĂ€rke och blev tvungen att pausa den, sĂ„ kunde jag Ă€ndĂ„ fortsĂ€tta med serumet som vanligt, sĂ„ denna var betydligt snĂ€llare mot kĂ€nsliga omrĂ„den i ansiktet (fast undvik alltid huden runt ögonen för sĂ€kerhets skull!). Priset Ă€r inte gratis, men helt ok för ett serum av denna kaliber! SĂ„ de magiska frĂ„gorna: âš Funkade den? - Ja det tycker jag! âš Kommer jag köpa den? - Nej, det finns andra serum jag gillar bĂ€ttre helt enkelt! âšïž Kommer jag behĂ„lla den? - JadĂ„, den anvĂ€ndes upp till sista droppen! Jag har Ă€ven testat: RetA Cream: lyko.com/sv/reviderm/reviderm-reta-cream-50-ml Refining Foam: lyko.com/sv/reviderm/reviderm-pore-refining-foam-200ml-1 produkt i inlĂ€gget Nothing to complain about đ - InlĂ€gget skapades 4 Ă„rBetyg: 1 av 5Verifierad testare
ĂgonomrĂ„dets Ă€rkefiende? đ đ
I egenskap av #lykoinflutester fick jag testa pĂ„ tre produkter frĂ„n mĂ€rket #Reviderm - och vĂ€nta med recension tills jag anvĂ€nt upp produkterna! Det har nu blivit dags att tycka till om denna retA cream đ§Œ Min hud: đž 36 Ă„r gammal đž "normal" med fetare t-zon đž ingen problematik med ex rosacea eller akne Produktens textur och hĂ„llbarhet: đ§ Ett mjuk och slĂ€t krĂ€m utan sĂ€rskilt mycket doft. đ§ Morgon och kvĂ€ll, dock inte varje dag. Vid dagligt bruk borde produkten rĂ€cka i ca 2 mĂ„nader. Utlovade egenskaper: đŠ förbĂ€ttra hudens smidighet och elasticitet đŠ slĂ€ta ut fina linjer AnvĂ€ndning: đ§ 1-2 pumpar rĂ€cker för hela ansiktet, massera in och UNDVIK OMRĂ DET RUNT ĂGONEN! SERIĂST!! UNDVIK DET! Min upplevelse: đ€ Denna produkt blev rĂ€tt problematisk för mig, sĂ„ betyg 1 Ă€r utifrĂ„n mina personliga förutsĂ€ttningar! Min annars rĂ€tt okĂ€nsliga hud reagerade som in i norden om jag rĂ„kade ens snudda vid huden runt ögonen! Efter flera uppehĂ„ll i anvĂ€ndningen sĂ„ slutade det alltid med svullnad och rodnad. Resten av ansiktet mĂ„dde dock bra, utan outbreaks av nĂ„got slag, men inga direkta resultat i vare sig hudkvalite eller pĂ„ de fina linjerna. Ni ser i bilderna hur det kunde se ut en bra respektive en dĂ„lig dag! Inget resultat + hudirritation + ordentligt prislapp = no thanks, for me. SĂ„ de magiska frĂ„gorna: âš Funkade den? - Nu blev inte anvĂ€ndningen helt regelbunden men jag mĂ€rkte ingen skillnad i hudens kvalitĂ© eller pĂ„ de fina linjerna. âš Kommer jag köpa den? - Nej âšïž Kommer jag behĂ„lla den? - Nej, den funkar verkligen inte för mig Jag har Ă€ven testat: Refining Foam: lyko.com/sv/reviderm/reviderm-pore-refining-foam-200ml- Hydro2 serum: lyko.com/sv/reviderm/reviderm-hydro2-infusion-serum-30ml1 produkt i inlĂ€gget ĂgonomrĂ„dets Ă€rkefiende? đ đ290 visningar- Kommentaren lades 4 Ă„rJa fy Jessica, det Ă€r aldrig kul med reaktioner i fejjan!! Tack đ€đ1 gillar
- AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 4 av 5Verifierad testare
Superfin förpackning
Jag har anvÀnt denna tillsammans med PycnogenolŸ OPC Cream frÄn reviderm. Jag har blandhy. Blir bÄde glansig och torr pÄ olika partier i ansiktet. Blir lÀtt yttorr framförallt vid vÀderomslag. Den hÀr förpackningen Àr sÄ otroligt fin. Stilren. Och annorlunda pipett. Man skruvar upp locket sÄ kommer den som en liten knapp pÄ ovansidan man trycker pÄ. KÀnns vÀldigt lyxigt. Konsistens Àr vÀldigt rinnig och doftlös. Den sjunker in i huden fort. SÄ man behöver inte vÀnta lÀnge innan man kan gÄ vidare i sin rutin. Den kÀnns vÀldigt snÀll mot huden. Och som att den verkligen gÄr in pÄ djupet. Den har Àven en uppstramade effekt jag tycker man mÀrker av. Huden fÄr fin spÀnds och ett lagom glow. Det enda negativa jag kan mÀrka av Àr att jag kÀnner att jag hade behövt lite mer fukt. Jag la till ett serum i min rutin som enbart Äterfuktar. Och dÄ blev jag vÀldigt nöjd. SÄ hade serumet gett lite mer fukt hade det varit spot on! #lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlÀgget Superfin förpackning188 visningar - AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 4 av 5Verifierad testare
Ger sÄ fin finnish!
Jag har anvĂ€nt ECM Repair Concentrate frĂ„n reviderm och denna hudkrĂ€m tillsammans. Jag har blandhy. Blir bĂ„de blank och torr pĂ„ vissa partier. Blir Ă€ven lĂ€tt yttorr. Denna produkt luktar vĂ€ldigt gott och kĂ€nns oootroligt skön pĂ„ huden. Det Ă€r lite som att smörja in med smör, pĂ„ ett bra sĂ€tt haha đ Den Ă€r verkligen len och hĂ€rlig. Jag upplever ocksĂ„ att den har en blurrande effekt. Jag tycker min hud kĂ€nns jĂ€mnare och finare efter första applicering. Man fĂ„r Ă€ven en perfekt glans av den. Inte sĂ„ glansig sĂ„ att det ser ut som att man smörjt ansiktet med solkrĂ€m, men inte heller helt matt och trĂ„kig. Perfekt att ha de dagar jag inte sminkar ansiktet. Jag kĂ€nner mig Ă„terfuktad och Ă€ven uppstramad. Sminket lĂ€gger sig Ă€ven vĂ€ldigt fint de dagar jag sminkar mig. Burken Ă€r superfin och det ingĂ„r en liten spatel att ta upp produkt med. Det enda negativa jag har att sĂ€ga Ă€r att jag behöver anvĂ€nda rĂ€tt mycket produkt för att inte kĂ€nna mig torr och för stram efter applicering. Det Ă€r enda anledningen att den inte fĂ„t full pott. Annars rekommenderar jag den absolut! #lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlĂ€gget Ger sĂ„ fin finnish! - AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.InlĂ€gget skapades 4 Ă„rBetyg: 3 av 5Verifierad testare
Mjukgörande!
Jag har blandad hy. Jag blir bÄde glansig men Àr ocksÄ torr. Blir lÀtt yt-torr. Jag har inte sÄ mycket problem med blemmor, men fÄr lÀtt stora prorer. Den hÀr masken luktar otroligt gott och kÀnns mjuk och skön pÄ huden. Förpackningen Àr ocksÄ sÄ fin och stilren. Det gillar jag! Jag mÀrker att huden blir mer uppstramad och fÄr ett fint lyster. Men samtidigt som jag kan kÀnna att jag fÄr en viss stramhet pÄ ett negativt sÀtt. Att jag nÀstan blir lite torr av den. Men nÀr jag haft pÄ extra mycket fukt efter masken tycker jag ÀndÄ det fungerar ok. SÄ har man hud som gÄr Ät det lite torrare hÄllet kanske inte denna Àr ultimat. Den fungerade i alla fall inte helt perfekt pÄ min yttorra hy! #lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlÀgget Mjukgörande!170 visningar - AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad testare
En sÄ hÀrlig mask!
Jag har fĂ„tt i uppdrag att som Lykoinflutester testa 3 produkter frĂ„n Reviderm...serum, mask och cream, hĂ€r kommer min recension som Ă€r pĂ„ peptide line lift mask! Masken har jag anvĂ€nt 2 ggr i veckan tillsammans med serum och cream frĂ„n samma serie. Min hud Ă€r mogen, normal/kombinerad, stora porer, kan ibland vara lite kĂ€nslig. SĂ„ hĂ€r kommer mina upplevelser och tankar! Förpackningen Ă€r snygg stilren flaska med fin ljusrosa nyans. Ett stort plus för att det Ă€r mask pĂ„ pumpđđœđđœ! Riktigt smidigt och frĂ€scht! Samtidigt saknar jag att se hur mycket det finns kvar. LĂ€tt för handen att hĂ„lla och lĂ€tt tryck pĂ„ pumpen ger en fin lagom mĂ€ngd! Masken Ă€r vit lĂ€tt krĂ€mig, blir lite genomskinlig pĂ„ huden efter applicering. Jag upplever doften som blommig sött...lite skarp men inget som min hud reagerat pĂ„ men doftkĂ€nsliga eller de med kĂ€nslig hud kanske kan fĂ„ andra upplevelser. Konsistensen Ă€lskar jag, kĂ€nns otroligt skön pĂ„ huden... lĂ€kande, nĂ€rande och Ă„terfuktande. Jag har applicerat masken med min lilla solfjĂ€dersborste, gĂ„r bra med fingrarna ocksĂ„. 15 min avkoppling och dĂ€refter tvĂ€ttat av med ljummet vatten med min tygpad. Huden kĂ€nns mjuk, Ă„terfuktande, synligt fastare och uppstramad! Lite plumpad kĂ€nns det som. Samt en fin underhĂ„llning av mina fina linjerđ! KĂ€nns verkligen att huden blir uppstramat och direkt Ă„terfuktad! Jag kan absolut tĂ€nka mig att köpa den igen dĂ„ det blir mĂ„nga sköna maskstunder och inte bara en. Samt ett synligt resultat Ă€r nĂ„got som fĂ„ngar mig! #Lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlĂ€gget En sĂ„ hĂ€rlig mask!397 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 Ă„r@Natalie Tack snĂ€llađđ! Ja den kan nog lĂ€tt bli favvisđđ€©! Fin kvĂ€ll och tackđđœđ„°1 gillar
- AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad testare
FrĂ€sch supermask đž
Peptider mĂ„ste ju vara Ă„rets ingrediens nĂ€r det kommer till hudvĂ„rd, och det har ju denna goding hela fem av! Jag har som #lykoinflutester fĂ„tt testa line lift mask frĂ„n reviderm och tycker riktigt mycket om den. đ€ Doften Ă€r nĂ„got blommig tycker jag, men inte sĂ„ det blir för mycket av det. Konsistensen Ă€r som en tunn krĂ€m och den sjunker snabbt in i huden, den kĂ€nns Ă„terfuktande och jag kan uppleva att den direkt vid applicering "kĂ€nns" liksom. Inte sĂ„ det svider eller sticks utan snarare kĂ€nns lite kylande? Superskön i alla fall! Jag har torr hy med liiite fina linjer kring ögon och krĂ€ver mycket fukt, upplevelsen av denna Ă€r att min hy kĂ€nns Ă„terfuktad och slĂ€t. đđœ NĂ€r jag anvĂ€nt denna pĂ„ morgonen och sminkat mig sĂ„ kĂ€nns det verkligen superbra. Sminket sitter fint och ja, jag vet inte. Huden kĂ€nns ren och frĂ€sch helt enkelt! Jag har faktiskt anvĂ€nt masken i mer Ă€n 15 minuter för min hy har liksom slukat den ganska fort đ¶âđ«ïž det stĂ„r att man ska anvĂ€nda den 2-3 gĂ„nger i veckan och jag har hĂ„llit mig inom den ramen, Ă€ven fast jag skulle vilja anvĂ€nda den dagligenđ men det Ă€r viktigt att följa rĂ„den kring aktiva ingredienser (dubbelmoral kanske, eftersom jag anvĂ€nder den mer Ă€n 15 minuter, haha) Flaskan Ă€r som dom andra, vĂ€ldigt minimalistisk och stilren och jag Ă€lskar det! Gillar pumpflaskan och storleken ocksĂ„, det krĂ€vs lite produkt sĂ„ den kommer hĂ„lla lĂ€nge för mig en fem-đ« Ă€r den absolut vĂ€rd. Gillar allt med den, frĂ„n doften till förpackningen och resultatet efterĂ„t. KĂ€nslan den ger. Kommer absolut köpa om! #reviderm #lykoinflutester1 produkt i inlĂ€gget FrĂ€sch supermask đž209 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 Ă„rSĂ„ fin du Ă€r Louise och sĂ„ hĂ€rligt du med loveItđ! Bra recension sĂ„ hĂ€rligt med en superbra maskđđœđ€©!2 gillar
- AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 4 av 5Verifierad testare
Ett riktigt bra serum!
Jag har fĂ„tt i uppdrag att som Lykoinflutester testa 3 produkter frĂ„n Reviderm...serum, mask och cream, hĂ€r kommer nu min recension som Ă€r pĂ„ ECM repair concentrate HD! Serumet har jag anvĂ€nt tillsammans med creamen och masken under 1 mĂ„nads tid! Min hud Ă€r mogen, normal/kombinerad, stora porer, kan ibland vara lite kĂ€nslig. SĂ„ hĂ€r kommer mina upplevelser och tankar! Förpackningen Ă€r otroligt snygg i bĂ„de nyans mycket ljusrosa och design/form! Gillar ocksĂ„ konceptet med att pipetten fylls nĂ€r man vrider Ă„t höger för att öppna. âPluppenâ i mitten Ă„ker dĂ„ upp och nĂ€r man sen fortsĂ€tter vrida Ă„t höger sĂ„ fylls pipetten en bit. Sen trycker man pĂ„ den och serumet rinner ut för applicering! FrĂ€sch och bra tillslutande förpackning! Serumet Ă€r genomskinligt, lös konsistens lite rinnig och doftlös vilket jag tycker Ă€r sĂ„ bra, stort + för det! Till min hud behövdes det ett klick. Jag har testat att ta mer serum dĂ„ jag upplevde att huden inte Ă„terfuktades som jag önskade men det upplevdes Ă€ndĂ„ inte bĂ€ttre. Serumet sögs upp som en svamp av min hud....det gick otroligt snabbt för det att absorberas upp. Huden lĂ€mnas med matt utseende med lite lyster. Serumet har helt klart haft stor positiv pĂ„verkan pĂ„ min hud, Ă€ven om jag saknade dendĂ€r extra Ă„terfuktningen....jag upplever en finare jĂ€mnare balans i huden, uppstramat och otroligt frĂ€sch och har underhĂ„llit mina fina linjer! Jag Ă€lskar detta serumet för det positiva det har tillfört min hud! Jag har anvĂ€nt serumet innan min cream i samma serie. I kombo med min cream upplever jag resultatet mycket mer tillfredstĂ€llande med Ă„terfuktning samt att huden blivit synligt fastare! Huden blir mjuk, len och uppstramat och utjĂ€mnat. #Lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlĂ€gget Ett riktigt bra serum!461 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 Ă„r@Anna Tack goding đ€©đđ„°! Kramisđ1 gillar
- InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad testare
Min nya favorit â€ïž
Flaskan: Jag Ă€lskar den rosa fĂ€rgen som kĂ€nns lyxig och feminin. Superfin i badrumsskĂ„pet. Mask i pumpflaska, wow! Jag Ă€lskar verkligen detta! Det Ă€r lĂ€tt att fĂ„ den mĂ€ngden man vill ha utan att behöva grĂ€va med fingrarna i en burk. đž đžKonsistens: pĂ„minner om en creme i konsistensen och lĂ€tt att fördela ut över huden. đž Dov doft som inte irriterar min hud eller mina ögon đžGer omedelbar fukt och spĂ€nst till huden. LĂ€mnar ett lĂ€tt glow efter att jag har sköljt bort den. Linjerna i pannan Ă€r nĂ„got mindre framtrĂ€dande med en gĂ„ng. Det hĂ€r Ă€r verkligen min nya Ă€lskling! Som snabbmask Ă€r den perfekt att lĂ€mna pĂ„ i 15 minuter de dagarna jag vill se lite extra frĂ€sch ut. Det enda negativa jag har att sĂ€ga Ă€r att man ska undvika ögonomrĂ„det enligt rekommendation. Jag gillar i normala fall att dra upp masker vid ögonomrĂ„det. Men den hĂ€r godingen kommer absolut att bli en stĂ„ende favorit hemma hos mig! DĂ€rför Ă€r mitt betyg pĂ„ denna 5/5 Om min hud: Jag har ganska torr hud med en del fina linjer. NĂ€r jag fick hem dessa produkter hade jag precis gjort Dermapen och dĂ„ tenderar min hud att bli extra torr under en period. #lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlĂ€gget Min nya favorit â€ïž - InlĂ€gget skapades 4 Ă„rBetyg: 3 av 5Verifierad testare
LĂ€tt serum som absorberas av huden
Flaskan och pipetten: Superfin och kĂ€nns lyxig. Den rosa fĂ€rgen pĂ„ flaskan Ă€r superfin och ser lyxig ut i badrummet. Jag Ă€lskar den hĂ€r flaskan just för att du vrider korken lite och dĂ„ kommer det upp som en "knapp" du trycker pĂ„ i locket. Det gör att du med ett enkelt tryck fĂ„r upp serum i pipetten, jag Ă€lskade det konceptet och tyckte det var sĂ„ lyxigt! đž Konsistens: Ett vĂ€ldigt lĂ€tt serum som pĂ„minner om vatten. Absorberas superlĂ€tt av huden utan att man verkligen behöver jobba in det. đžLĂ€mnar ett lĂ€tt glow efter applikation. đžGav inga reaktioner och doftar inget speciellt. För mig personligen gav inte det hĂ€r serumet mig nĂ„got extra. Jag kĂ€nde mig inte extra Ă„terfuktad eller glowig. I jĂ€mförelse med andra serum jag har anvĂ€nt tycker jag att detta faller lite platt. Jag upplever inte heller nĂ„gon speciellt lugnande effekt av denna. DĂ€rför Ă€r mitt betyg 3/5 Om min hud: Jag har ganska torr hud med en del fina linjer. NĂ€r jag fick hem dessa produkter hade jag precis gjort Dermapen och dĂ„ tenderar min hud att bli extra torr under en period. #lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlĂ€gget LĂ€tt serum som absorberas av huden - InlĂ€gget skapades 4 Ă„rBetyg: 4 av 5Verifierad testare
Silkeslen finish med Reviderm
Burken: Jag tycker verkligen om designen pĂ„ burken, den kĂ€nns inte plastig och billig trots att den Ă€r i plast. Medföljande spatel kĂ€ndes lyxig och behaglig mot huden. Den rosa fĂ€rgen pĂ„ burken Ă€r superfin och ser lyxig ut i badrumsskĂ„pet. Creamen: đž LĂ€tt rosafĂ€rgad men lĂ€mnar inte nĂ„gon mĂ€rkbar fĂ€rg pĂ„ ansiktet, vilket jag verkligen gillar! đž Mild doft men inget min hud eller mina ögon reagerar pĂ„. Doftar inte parfymerad utan snarare den naturliga doft produkter ofta har. đž Konsistensen blev nĂ€stan en chock! Den lĂ€mnar huden helt silkeslen och kĂ€nns helt underbar nĂ€r man lĂ€gger pĂ„ den! đžSuperfin under smink Det negativa jag har att sĂ€ga Ă€r att den inte rĂ€cker hela vĂ€gen för mig nĂ€r det gĂ€ller fukt. De dagar som jag har haft en fuktmask pĂ„ mig innan cremen har det funkat superbra! Men övriga dagar kĂ€nner jag mig lite torr fram mot eftermiddagen. Med det sagt tror jag att fukten i den hĂ€r cremen rĂ€cker för de allra flesta! đž DĂ€rför Ă€r mitt betyg 4/5 Om min hud: Jag har ganska torr hud med en del fina linjer. NĂ€r jag fick hem dessa produkter hade jag precis gjort Dermapen och dĂ„ tenderar min hud att bli extra torr under en period. #lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlĂ€gget Silkeslen finish med Reviderm - InlĂ€gget skapades 4 Ă„rBetyg: 5 av 5Verifierad testare
HĂ€rlig maskâš
Jag Ă€r en sheet mask lover, men som Lykoinflutester jag jag fĂ„tt chansen att testa denna underbara maskđ Min hud Ă€r kĂ€nslig och ofta torr o mattđ€ŠđŒââïž Men efter ha anvĂ€nt produkter som denna mask (samt nĂ„gra andra) ifrĂ„n Reviderm sĂ„ kĂ€nns min hud fastare, frĂ€schar och mer Ă„terfuktad med lysterđ„° Haft en vecka full med stress och stressutslag i mitt ansikte men masken har inte pĂ„verkat det nĂ„got negativt. KĂ€nner att min hud kĂ€nns fastare och lenare efter anvĂ€ndningđ Konsistensen, tjock och hĂ€rlig konsistens som Ă€r lĂ€tt att arbeta ut i ansiktet och halsen, samt Ă€ven dekolletage som jag gjorde vid första anvĂ€ndning. Har inte hittat mina fjĂ€derformade borstar som fortfarande verkar ligga nerpackade i förrĂ„det efter flytt, sĂ„ har anvĂ€nt mig av mina fingrar och det har gĂ„tt jĂ€ttebra. Den doftar ganska mycket sĂ„ Ă€r absolut ingen mask för den som Ă€r doftkĂ€nslig. Och jag har ju som sagt kĂ€nslig hud men bara för att det gĂ„tt bra för min del sĂ„ betyder det inte att ingen annan kan reagera som har kĂ€nslig hud. Förpackningen, sĂ„ himla söt och stilren rosa flaska och som pumpar ut bra mĂ€ngd produkt som behövs (den Ă€r dryg). âfastare hud, len kĂ€nsla, underbar konsistens pĂ„ produkten, kĂ€nslan av att kĂ€nna sig som ny och sĂ„ frĂ€sch, dryg produkt, gör det den lovar, lĂ€tt att arbeta med. â Priset Ă€r högt men behöver inte alltid vara nĂ„got minus för det dĂ„ plus sidan kan övervĂ€ga det helt klart, att ingen fjĂ€derformad borste kommer med som verkar behövas, inget för den som Ă€r doftkĂ€nslig. I det stora hela sĂ„ lever den upp till dom förvĂ€ntningar som jag hade innan jag börja testa produkten och mer dĂ€rtill đ„°đ jag avgudar hur bĂ„de den och dom andra produkterna fĂ„tt min hud att kĂ€nnas som ny, frĂ€schare, mer Ă„terfuktad, mer liv, lyster, fastare kĂ€nsla och den underbara lena kĂ€nslan man fĂ„r nĂ€r man drar fingrarna över ansiktetđâš Jag personligen Ă€r sĂ„ galet nöjd! #Lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlĂ€gget HĂ€rlig maskâš132 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 Ă„rHĂ€rligt Angelica att den kĂ€nns sĂ„ fin bra till din hud och dina fina upplevelser resultat đ„°đ!
- InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 3 av 5Verifierad testare
Toner?
Har fÄtt möjlighet att testa detta som #lykoinflutester För det första Àr jag en riktig torris och klappar gÀrna in ett berg med fukt. Jag tenderar att fÄ finnar och torra fina linjer, men annars har jag en nÄgorlunda balanserad hy.... Ja, förutom pÄ vintern dÄ för dÄ har jag mer sandpapper Àn hy. + Designen pÄ reviderms produkter Àr snygg. Det Àr en matt, ljusrosa kulör pÄ flaskor och burkar. KÀnns dessutom som att de Àr mycket tÄliga ifall man eventuellt tappar en produkt. + Den portionerar ut innehÄllet. Korken och pipetten arbetar tillsammans och jag hade till en början vÀldigt svÄrt för att förstÄ hur jag skulle fÄ upp den. Men det Àr en smart konstruktion eftersom det alltid finns innehÄll i pipetten. + Första anblicken Àr att det Àr mycket likt ett vattnigt hyaluronserum. Du klappar in det snÀllt efter tvÀtt, morgon eller kvÀll. Den gÄr in vÀl i huden och precis som ett hyaluronserum sÄ Àr det lite lystergivande. Hade nÄgon gett mig denna och sagt att det var en toner hade jag definitivt gÄtt pÄ det. - Men den ger mig absolut ingenting bortsett frÄn det. Kanske Àr det nÄgonting som pÄ sikt som skulle kunna generera resultat? Eftersom att den ska arbeta pÄ bindvÀv. + Har kÀnslig hy och har inte upplevt nÄgonting brÄkigt med denna. Ingen rodnad eller kliande kÀnsla. + Den Àr dryg, man behöver endast nÄgot par droppar för att kunna tÀcka hela ansiktet. + Doftfri, vilket jag gillar! - Priset, skulle kunna ge mer effekt omedelbart. Det hÀr serumet skulle jag se som ett komplement till ett annat mer Äterfuktande serum. Söker man dock nÄgonting som kan ge effekt under lÀngre tid, sÄ Àr det definitivt vÀrt ett test. #influtester #reviderm1 produkt i inlÀgget Toner?141 visningar - InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 3 av 5
Uppstramande
Testat denna i samarbeta med lyko influtester: Jag har kombinerad hy, men för det mesta Àr jag torr och pÄ grÀnsen till att det stramar om jag inte kastar mig efter hudkrÀmen. Jag har torra fina linjer emellanÄt, men annars har jag inte allt för mycket Älderstecken. Tenderar att reagera pÄ produkter emellanÄt sÄ mÄste vara duktig pÄ att vÀnja in mig. Första kÀnsla: + Reviderms design Àr snygg! + Jag gillar flaskformatet KrÀmen Àr vit och kÀnns otroligt Äterfuktande nÀr man lÀgger pÄ masken för första gÄngen utan att den Àr kladdig. Man glömmer bort att den Àr pÄ och upplevs nÀstintill som en ansiktskrÀm. Du applicerar den över ansiktet och lÄter den sitta upp till femton minuter, men jag Àr orolig för att min hy ska brÄka sÄ jag lÀt den endast sitta fem minuter första gÄngen. Trots den korta tiden lÀmna den en Äterfuktad, uppstramad hy. Det gillar vi! Upplever ocksÄ att den lÀmnar en lyster, ungefÀr som att man anvÀnt sig av nÄgot lystergivande serum. - Doften... Jag vill gÀrna att hudvÄrd ska lukta sÄ lite som möjligt. - Jag fick finnar, troligtvis av denna eftersom det la sig nÀr jag slutade anvÀnda denna. - Priset Àr relativt högt, men jag tycker att den Àr vÀrd sitt pris. Den Àr dessutom dryg och man behöver enbart den mÀngd jag har pÄ handen. Resultatet dÄ? Jag tÀnker att den troligtvis skulle ge mer till nÄgon som Àr Àldre och upplever att den behöver jobba pÄ fastheten och fina linjer. Jag gillade dock verkligen effekten som den lÀmnade precis efterÄt och jag skulle fortsÀtta anvÀnda den om det var för mitt lilla finn-utbrott! #influtester #reviderm1 produkt i inlÀgget Uppstramande78 visningar - InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 3 av 5Verifierad testare
Matt glöd!
FÄtt möjlighet att testa detta genom influtester: Min hy: (30 Är) Kombinerad, desto mer torr Àn nÄgonting annat dock. AnvÀnder gÀrna mycket feta produkter. Kan emellanÄt fÄ finnar lÀngs haka och mun. Har inte sÀrskilt mycket Älderstecken, kan fÄ torrlinjer och har smilrynkor som min pojkvÀn pÄstÄr vara smilgropar.. NÄvÀl. Tenderar att skriva lÄngt sÄ ska försöka beskriva med fÄ ord; + Det första man möts av Àr en fin burk och hela Reviderms design Àr smakfull mÄste jag sÀga. + Spatel ingÄr för att inte behöva kladda i burken + Fylld till bristningsgrÀnsen! - Kan vara behÀndigt med flaskformat dock Konsistens/fÀrg/doft: + Sammetslen, som en tjock yoghurt skulle man kunna sÀga + Rosa "clay"-ton. LÀmnar en lyster trots sin nedmattande effekt - Det lÀmnar spÄr av rosa om man som jag gillar att dutta pÄ extra för att lÄta det sjunka in + Sjunker in vÀl i huden om man masserar in - Ger inte den Äterfuktning jag önskar - Ingen SPF - Doften Àr alldeles för stark för mig. Kan dock inte specificera vad det Àr den doftar. Doften avtar dock efter ett tag men Àr man kÀnslig skulle jag inte rekommendera den. Det Àr svÄrt att utvÀrdera hur den Àr pÄ sikt och huruvida priset skulle kunna rÀttfÀrdigas dÄ. Jag skulle förvÀnta mig mer av hudvÄrd i denna prisklass och jag tycker inte att den uppfyller mina önskemÄl. #lykoinflutester #reviderm #influtester1 produkt i inlÀgget Matt glöd!240 visningar - AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad testare
Min nya Àlskling
Jag tackar lyko som skickade ut denna till mig för det har blivit min absoluta favorit! đ€© Serumet ska lugna huden och förbĂ€ttra cellkommunikationen och nog lugnar den allt. Ălskar den rinniga konsistensen, den gĂ„r snabbt in i huden, ger ett direkt glow och fungerar till mina andra dag/natt-krĂ€mer. Flaskan kĂ€nns lyxig, den doftar inget speciellt och jag bara Ă€r kĂ€r helt enkelt đ Jag har anvĂ€nt den tillsammans med reviderm OPC cream och tillsammans arbetat dom riktigt fint. Ibland masserar jag in serumet med en kall jade roller och det Ă€r sĂ„ skönt pĂ„ morgonen tycker jag. đ¶âđ«ïž Jag rekommenderar serumet till alla egentligen, men frĂ€mst till er som Ă€r ute efter ett snĂ€llt serum som lugnar och förbĂ€ttrar huden generellt đ #reviderm #lykoinflutester1 produkt i inlĂ€gget Min nya Ă€lskling151 visningar - AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.InlĂ€gget skapades 4 Ă„rBetyg: 4 av 5Verifierad testare
KrĂ€m som har mycket att erbjuda đđœđž
Okej, sĂ„ jag har testat reviderms pycnogenol OPC cream och vet ni? Den Ă€r superbra! Det min hud behöver Ă€r mycket fukt, nĂ„got som dĂ€mpar rodnad kring nĂ€sa och kinder och som hĂ„ller för alla mina olika foundations och sminkningar. Den hĂ„ller nĂ€stan hela vĂ€gen, hade den gett mer fukt skulle jag ge fem đ«đ«đ«đ«đ«. M e n jag Ă€lskar den Ă€ndĂ„, för mina röda partier har dĂ€mpas och den hĂ„ller under mina foundations utan att smula eller sĂ„, krĂ€men gĂ„r utmĂ€rkt ihop med SPF ocksĂ„ som Ă€r viktigt för mig dĂ„ jag dagligen anvĂ€nder det đ„ł SjĂ€lva designen tycker jag Ă€r minimalistisk och kĂ€nns otroligt lyxig, spateln Ă€ l s k a r jag! AnvĂ€nder typ hela tiden och den Ă€r ju sĂ„ söt đ Reviderms krĂ€m kĂ€nns som en lermask i konsistensen och pĂ„ bilden dĂ€r jag applicerat den sĂ„ har jag alldeles för mycket bara för att visa hur krĂ€mig den Ă€r, nĂ€r den smörjs in blir den mer pudrig och dĂ€mpar direkt rodnad en aning. Jag fĂ„r vĂ€nta lite lĂ€ngre med att applicera SPF och foundation, men det Ă€r ingenting jag stör mig pĂ„, dĂ„ mĂ„nga krĂ€mer kan vara sĂ„. đ Jag skulle rekommendera den till personer som har kĂ€nslig hy, kanske lite Ă€ldre och till er som inte krĂ€ver extra fukt, utan kanske Ă€r en aning normal eller oljigare Ă€n vad jag Ă€r. đ #reviderm #lykoinflutester1 produkt i inlĂ€gget KrĂ€m som har mycket att erbjuda đđœđž - AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.InlĂ€gget skapades 4 Ă„rBetyg: 5 av 5Verifierad testare
SĂ„ underbart skön âpudrigâ cream!
Jag har fĂ„tt i uppdrag att som Lykoinflutester testa 3 produkter frĂ„n Reviderm...serum, mask och cream, hĂ€r kommer min nu första recension som Ă€r pĂ„ PycnogenolÂź OPC Creamen! Produkterna har jag anvĂ€nt tillsammans med creamen under 1 mĂ„nads tid! Min hud Ă€r mogen, normal/kombinerad, stora porer, kan ibland vara lite kĂ€nslig. SĂ„ hĂ€r kommer mina upplevelser och tankar! Creamen kommer i en snygg stilren burk, vĂ€lfylld med cream Ă€nda upp till det rejĂ€lt tillslutande hölje (se bild). En medföljande spatel sĂ„ kanonbra, jag anvĂ€nder alltid det till mina krĂ€mer! Creamen har en nyans liknande nude...rosa beige och doftar otroligt gott mild frĂ€scht lite sött och kĂ€nns lĂ€kande med sina vitaminer och antioxidanten OPC. Konsistensen Ă€lskar jag...som en pudrig fromage inte för tjock.... smĂ€lter in i huden pĂ„ ett sĂ„ skönt sĂ€tt samtidigt som man kĂ€nner den pĂ„ huden och ger en fin lĂ€tt lyster! Ălskar verkligen att smörja in ansiktet med den! Jag blev kĂ€r i creamen dĂ„ den passar min hud riktigt bra! Och stort plus att den Ă€r sĂ„ fin som en bas! Och jag Ă€lskar att kunna anvĂ€nda en dagcream som har just det, sĂ„ himla frĂ€scht! Tog nĂ„n dagar innan jag fick rĂ€tt pĂ„ mĂ€ngden men sen blev det bra med en liten klick pĂ„ spateln. Jag har anvĂ€nt denna dagtid efter serumet i samma serie, jag upplever en stor skillnad pĂ„ min hud. KĂ€nns verkligen att huden blir mjuk, len och uppstramat, utjĂ€mnat med fin lyster! Jag Ă€r sĂ„ nöjd! Jag hade önskat ett lite lĂ€gre pris men samtidigt nĂ€r man upptĂ€cker nĂ„got som Ă€r sĂ„ bra hade jag helt klart kunnat tĂ€nka mig att köpa den igen. En riktigt hĂ€rlig fin skön cream! #Lykoinflutester #reviderm1 produkt i inlĂ€gget SĂ„ underbart skön âpudrigâ cream!550 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 Ă„r@Elena Tack finaste Elenađđ„°, sĂ„ glad jag blir av dina ord! Tackđđœđ! Fin dag Kramđ€âïž
- InlÀgget skapades 4 ÄrBetyg: 3 av 5Verifierad testare
Refining foam som rengör bÄde hud och plÄnbok..
I egenskap av #lykoinflutester fick jag testa pĂ„ tre produkter frĂ„n mĂ€rket #Reviderm - och vĂ€nta med recension tills jag anvĂ€nt upp produkterna! Det har nu blivit dags att tycka till om detta rengöringsskum đ§Œ Min hud: đž 36 Ă„r gammal đž "normal" med fetare t-zon đž ingen problematik med ex rosacea eller akne Produktens textur och hĂ„llbarhet: đ§Œ Ett lĂ€tt och fluffigt skum, som inte löddrar sĂ€rskilt mycket. đ§Œ Jag har inte anvĂ€nt den varje dag, men i alla fall flera kvĂ€llar i veckan! Produkten rĂ€ckte i ca 2 mĂ„nader. Utlovade egenskaper: đ§œ rengöra huden pĂ„ ett skonsamt sĂ€tt genom att đ§œ ta bort smink, talg och smutspartiklar đ§œ göra huden silkeslen AnvĂ€ndning: đ§ 4-5 pumpar krĂ€vs för att det ska tĂ€cka in hela ansiktet, massera in med fuktiga hĂ€nder och skölj bort med vatten. Undvik omrĂ„det runt ögonen. Min upplevelse: đ€ Produkten hĂ„ller vad den lovar - den rengör ansiktet, varken mer eller mindre. DĂ„ det stĂ„r att man ska undvika ögonomrĂ„det sĂ„ lĂ€mpar den sig inte som ögonmakeup-remover (Ă€ven om jag kanske fuskat och kört den pĂ„ ögonen ett par gĂ„nger med). Det har absolut inte skett nĂ„got magiskt med mitt ansikte som skulle kunna motivera att lĂ€gga över 800 kr pĂ„ en cleanser, som jag inte ens kan anvĂ€nda till hela ansiktet! SĂ„ de magiska frĂ„gorna: âš Funkade den? - Ja, den gör rent ansiktet effektivt. DĂ€rav fĂ„r produkten i alla fall en trea. âš Kommer jag köpa den? - Nej, den Ă€r alldeles för dyr för mig och effekten Ă€r inte bĂ€ttre Ă€n hos de plĂ„nboksvĂ€nligare alternativen! Jag har Ă€ven testat: Hydro2 serum: lyko.com/sv/reviderm/reviderm-hydro2-infusion-serum-30ml RetA Cream: lyko.com/sv/reviderm/reviderm-reta-cream-50-ml1 produkt i inlĂ€gget Refining foam som rengör bĂ„de hud och plĂ„nbok..