Tina
Tina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 11 mÄnaderBetyg: 5 av 5Verifierad köpareBÀsta leave-in jag har provat
Jag har provat det mesta frÄn Kerastase, Olaplex, Sebastian, Redken osv. Har fint nordiskt hÄr, och upplever att det mesta tynger hÄret och/eller gör det mer fett. SÀrskilt om man inte fönar hÄret. Nu tÄl jag inte doft, och provade mig pÄ denna utan nÄgra förvÀntningar. Testade den i hÄr som var redo för en tvÀtt - men Àven med lite fett hÄr gav den bara en mjuk kÀnsla. NÀsta test blev i blött hÄr utan fön, vilket vanligtvis ger mig en riktigt fet kÀnsla nÀr hÄret Àr torrt. Men nej, den gjorde bara hÄret mjukare helt utan kÀnslan av att ha produkt i hÄret. Denna kommer att köpas igen!1 produkt i inlÀgget BÀsta leave-in jag har provat609 visningarTina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 4 av 5Verifierad köpareBÀttre Àn andra parfymfria
Ger fyra stjÀrnor eftersom jag inte tycker att den Àr fantastisk - men: Jag har provat mig genom en solid mÀngd parfymfria schampon, och endast detta kan mÀta sig med bra schampon med parfym. Parfymfria linjer verkar vara mer "slappa" nÀr det gÀller att erbjuda samma kvalitet som parfymerade schampon - upplever ocksÄ detta med t.ex. Kerastase. Jag schamponerar alltid tvÄ gÄnger, det pÄverkar ocksÄ resultatet.1 produkt i inlÀgget BÀttre Àn andra parfymfria681 visningarTina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 1 av 5Verifierad köpareSkrapar huden
Hoppas att Lyko trycker lite pĂ„ Estrid för att gĂ„ tillbaka till den tidigare - eller bĂ€ttre versionen. Dessa Ă€r tyvĂ€rr smĂ€rtsamma pĂ„ huden, som om bladen Ă€r för vinklade sĂ„ att de skrapar.1 produkt i inlĂ€gget Skrapar huden379 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Tidigare anstĂ€lld.Kommentaren lades 1 Ă„rHej Tina đ Stort tack för att du delar med dig av din upplevelse â vi uppskattar det verkligen đ SĂ„ trĂ„kigt att höra att rakhyveln inte levde upp till förvĂ€ntningarna den hĂ€r gĂ„ngen. Den ska sjĂ€lvklart inte kĂ€nnas som att den skrapar huden, och vi förstĂ„r verkligen hur detta pĂ„verkar upplevelsen. Vi tar feedback som detta vidare till ansvarig avdelning sĂ„ att vi kan ge ett tydligt budskap till leverantören om vad vĂ„ra kunder upplever đ§ŒđŹ Tack igen för att du sĂ€ger ifrĂ„n â vi hoppas pĂ„ en förbĂ€ttring, och vi finns hĂ€r om du behöver hjĂ€lp med att hitta ett annat alternativ som passar dig bĂ€ttre đ
Tina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 1 av 5Verifierad köpareDoftar blommigt trots ingen nÀmning av parfym i ingredienser
Det hÀr doftade visserligen milt, men ÀndÄ uppenbart parfymerat blommigt. Jag bestÀllde specifikt detta eftersom det inte hade parfym/eteriska oljor i ingredienslistan, men nÄgot doftar ÀndÄ klassiskt «kemiskt blommigt parfymerat». SÄ för mig som inte tÄl doft i produkter blev det bortgivet.1 produkt i inlÀgget Doftar blommigt trots ingen nÀmning av parfym i ingredienser2558 visningar- Kommentaren lades 1 ÄrDet bör beskrivas i texten, eftersom mÄnga med neurologiska störningar/kronisk migrÀn osv. kan fÄ attacker av lukt. Till exempel «ingen tillsatt parfym, men inte doftfri».
Tina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 4 av 5Verifierad köpareNeutral brun - Àntligen en kall brun
Allt jag har provat hittills av brynprodukter frÄn de lite billigare mÀrkena lutar varmt. Men inte denna, den Àr kall mörkblond i en 5 eller kanske 4 skala. LÀtt att arbeta med Àven pÄ tunnare bryn, enda minus mÄste vara att jag önskar Ànnu mer hÄll. Denna kan pÄminna om en hybrid mellan fÀrgad gel och fiber kanske?1 produkt i inlÀgget Neutral brun - Àntligen en kall brun2009 visningar- InlÀgget skapades 1 Är
Doftfri?
Vet nĂ„gon om denna Ă€r helt fri frĂ„n doft? Jag tror att den ursprungliga hade nĂ„gon slags citrusdoft om jag minns rĂ€tt. SĂ„ jag vill veta om denna Ă€r helt fri frĂ„n parfym/eteriska oljor eller andra dofter.1 produkt i inlĂ€gget Doftfri?4083 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Tidigare anstĂ€lld.Kommentaren lades 1 Ă„rHeihei Tina Denna produkt innehĂ„ller parfym! Om du letar efter en CC/BB-krĂ€m utan doft sĂ„ rekommenderar jag absolut att du kollar pĂ„ en av dessa produkter lyko.com/no/purito/puritocica-clearing-bb-cream--23-natural-beige-30-ml lyko.com/no/erborian/erborian-super-bb-clair-15-ml Ănskar dig en fantastisk fin dag vidare1 gillar
- InlÀgget skapades 4 Är
Mister bryn :/
Hei :) Har prĂžvd Xlash browserum uten sĂŠrlig synlig effekt (2 tuber). PrĂžvde derfor denne, og ser at det faller av litt bryn. BĂ„de via synlige hĂ„rstrĂ„, men ogsĂ„ at jeg synes det ser litt uttynnet ut. Er dette vanlig fĂžr ny vekst, eller er det en uĂžnsket bivirkning?1 produkt i inlĂ€gget Mister bryn :/4256 visningar- Kommentaren lades 4 Ă„rGod morgen Tina đ Det syntes jeg hĂžres litt rart ut, da jeg ikke kjenner til at det er en bivirkning. Men nĂ„ reagerer man forskjellig ut ifra hvordan produkt fungerer, og man har jo visse perioder man mister hĂ„r, vipper og bryn. â Det er litt vanskelig Ă„ si hva som kan fungere og ikke sĂ„ her anbefaler jeg deg Ă„ teste litt forskjellig. Ănsker deg en fin dag đ