Tina

  • Tina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 11 mÄnader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    BĂ€sta leave-in jag har provat

    Jag har provat det mesta frÄn Kerastase, Olaplex, Sebastian, Redken osv. Har fint nordiskt hÄr, och upplever att det mesta tynger hÄret och/eller gör det mer fett. SÀrskilt om man inte fönar hÄret. Nu tÄl jag inte doft, och provade mig pÄ denna utan nÄgra förvÀntningar. Testade den i hÄr som var redo för en tvÀtt - men Àven med lite fett hÄr gav den bara en mjuk kÀnsla. NÀsta test blev i blött hÄr utan fön, vilket vanligtvis ger mig en riktigt fet kÀnsla nÀr hÄret Àr torrt. Men nej, den gjorde bara hÄret mjukare helt utan kÀnslan av att ha produkt i hÄret. Denna kommer att köpas igen!
    1 produkt i inlÀgget BÀsta leave-in jag har provat
    609 visningar
  • Tina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    BÀttre Àn andra parfymfria

    Ger fyra stjÀrnor eftersom jag inte tycker att den Àr fantastisk - men: Jag har provat mig genom en solid mÀngd parfymfria schampon, och endast detta kan mÀta sig med bra schampon med parfym. Parfymfria linjer verkar vara mer "slappa" nÀr det gÀller att erbjuda samma kvalitet som parfymerade schampon - upplever ocksÄ detta med t.ex. Kerastase. Jag schamponerar alltid tvÄ gÄnger, det pÄverkar ocksÄ resultatet.
    1 produkt i inlÀgget BÀttre Àn andra parfymfria
    681 visningar
  • Tina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Skrapar huden

    Hoppas att Lyko trycker lite pÄ Estrid för att gÄ tillbaka till den tidigare - eller bÀttre versionen. Dessa Àr tyvÀrr smÀrtsamma pÄ huden, som om bladen Àr för vinklade sÄ att de skrapar.
    1 produkt i inlÀgget Skrapar huden
    379 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Tidigare anstĂ€lld.Kommentaren lades 1 Ă„r
      Hej Tina 💛 Stort tack för att du delar med dig av din upplevelse – vi uppskattar det verkligen 🙏 SĂ„ trĂ„kigt att höra att rakhyveln inte levde upp till förvĂ€ntningarna den hĂ€r gĂ„ngen. Den ska sjĂ€lvklart inte kĂ€nnas som att den skrapar huden, och vi förstĂ„r verkligen hur detta pĂ„verkar upplevelsen. Vi tar feedback som detta vidare till ansvarig avdelning sĂ„ att vi kan ge ett tydligt budskap till leverantören om vad vĂ„ra kunder upplever đŸ§ŒđŸ’Ź Tack igen för att du sĂ€ger ifrĂ„n – vi hoppas pĂ„ en förbĂ€ttring, och vi finns hĂ€r om du behöver hjĂ€lp med att hitta ett annat alternativ som passar dig bĂ€ttre 💌
  • Tina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Doftar blommigt trots ingen nÀmning av parfym i ingredienser

    Det hÀr doftade visserligen milt, men ÀndÄ uppenbart parfymerat blommigt. Jag bestÀllde specifikt detta eftersom det inte hade parfym/eteriska oljor i ingredienslistan, men nÄgot doftar ÀndÄ klassiskt «kemiskt blommigt parfymerat». SÄ för mig som inte tÄl doft i produkter blev det bortgivet.
    1 produkt i inlÀgget Doftar blommigt trots ingen nÀmning av parfym i ingredienser
    2558 visningar
    • Kommentaren lades 1 Ă„r
      Det bör beskrivas i texten, eftersom mÄnga med neurologiska störningar/kronisk migrÀn osv. kan fÄ attacker av lukt. Till exempel «ingen tillsatt parfym, men inte doftfri».
  • Tina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Neutral brun - Àntligen en kall brun

    Allt jag har provat hittills av brynprodukter frÄn de lite billigare mÀrkena lutar varmt. Men inte denna, den Àr kall mörkblond i en 5 eller kanske 4 skala. LÀtt att arbeta med Àven pÄ tunnare bryn, enda minus mÄste vara att jag önskar Ànnu mer hÄll. Denna kan pÄminna om en hybrid mellan fÀrgad gel och fiber kanske?
    1 produkt i inlÀgget Neutral brun - Àntligen en kall brun
    2009 visningar
  • InlĂ€gget skapades 1 Ă„r

    Doftfri?

    Vet nÄgon om denna Àr helt fri frÄn doft? Jag tror att den ursprungliga hade nÄgon slags citrusdoft om jag minns rÀtt. SÄ jag vill veta om denna Àr helt fri frÄn parfym/eteriska oljor eller andra dofter.
    1 produkt i inlÀgget Doftfri?
    4083 visningar
  • InlĂ€gget skapades 4 Ă„r

    Mister bryn :/

    Hei :) Har prÞvd Xlash browserum uten sÊrlig synlig effekt (2 tuber). PrÞvde derfor denne, og ser at det faller av litt bryn. BÄde via synlige hÄrstrÄ, men ogsÄ at jeg synes det ser litt uttynnet ut. Er dette vanlig fÞr ny vekst, eller er det en uÞnsket bivirkning?
    1 produkt i inlÀgget Mister bryn :/
    4256 visningar
    • Kommentaren lades 4 Ă„r
      God morgen Tina 💛 Det syntes jeg hĂžres litt rart ut, da jeg ikke kjenner til at det er en bivirkning. Men nĂ„ reagerer man forskjellig ut ifra hvordan produkt fungerer, og man har jo visse perioder man mister hĂ„r, vipper og bryn. ⭐ Det er litt vanskelig Ă„ si hva som kan fungere og ikke sĂ„ her anbefaler jeg deg Ă„ teste litt forskjellig. Ønsker deg en fin dag 💜