Lina
- InlÀgget skapades 3 mÄnader
Den svarta?
Gaaah - jag la nĂ„gra svarta i min kundkorg hĂ€romdagen och lovade att köpa till dottern, jag glömde och nu Ă€r de slut - nĂ€r kommer de in igen???1 produkt i inlĂ€gget Den svarta?897 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 3 mĂ„naderHej Lina! đ I nulĂ€get har vi inget datum pĂ„ nĂ€r den hĂ€r produkten kommer in igen, men jag hĂ„ller alla tummar och tĂ„r att det inte dröjer alltför lĂ€nge! Om du inte har bevakat produkten, rekommenderar jag dig att göra det. DĂ„ kommer du fĂ„ ett mejl i samma stund som produkten finns tillgĂ€nglig att bestĂ€lla igen đ Ha det sĂ„ bra!
- InlÀgget skapades 3 mÄnader
Smak?
Hej, jag undrar om denna smakar som handkrĂ€men luktar..? Och i sĂ„ fall - försvinner smaken sĂ„ som lukten gör pĂ„ handkrĂ€men nĂ€r den torkar in?1 produkt i inlĂ€gget Smak?30 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Farmaceut pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 3 mĂ„naderTack sjĂ€lv! đ Jag förstĂ„r absolut att du inte vĂ„gar chansa dĂ„ speciellt nĂ€r du har sĂ„ lĂ„ngt till butik. HĂ€r kommer nĂ„gra alternativ utan doft som jag hoppas kan passa dig bĂ€ttre lyko.com/sv/okeeffes/okeeffes-lip-repair-unscented-lip-balm-4-2-g lyko.com/sv/la-roche-posay/la-roche-posay-cicaplast-lips Hoppas du ska hitta en favoritđ1 gillar
- InlÀgget skapades 5 mÄnader
Kommer den in?
Hej, jag undrar om detta shampoo kommer komma tillbaka? Jag har bevakat det vĂ€ldig lĂ€nge nu, saknar mitt favoritshampooâŠ1 produkt i inlĂ€gget Kommer den in?31 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 5 mĂ„naderHej Lina! đđŒđ Vad jag kan se ska vi fĂ„ in detta schampo igen. Vi har inget bekrĂ€ftat datum för pĂ„fyllning, men förhoppningsvis dröjer det inte allt för lĂ€nge! FortsĂ€tt bevaka schampot sĂ„ kommer det ett mejl nĂ€r den Ă€r tillgĂ€nglig för köp đ Ha det bĂ€st đ€1 gillar
- InlÀgget skapades 10 mÄnader
NĂ€r?
Hej, jag undrar om denna kommer komma tillbaka till er? Samma med den rosa shampookakan?1 produkt i inlĂ€gget NĂ€r?145 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 10 mĂ„naderHej Lina! Jag ser att de Ă€r bestĂ€llda, men just nu tar det lite lĂ€ngre tid Ă€n vanligt eftersom vi hĂ„ller pĂ„ att flytta vĂ„rt lager och det har varit tekniska problem med nya automationen â och det pĂ„verkar allt frĂ„n leveranser och uppackning till tillgĂ€nglighet - ledsen för det! Tryck gĂ€rna pĂ„ âBevakaâ (om du inte gjort det nyligen), sĂ„ fĂ„r du ett meddelande sĂ„ fort de finns i lager igen. HĂ„ller tummarna för att de dyker upp snart đ Ha en fortsatt fin dag đž
Lina
har recenserat en produktInlĂ€gget skapades 10 mĂ„naderBetyg: 2 av 5Verifierad köpareStark fĂ€rg đ±
Fick idag hem min Essence Tattoo lip liner, 01 Nude Pink. AlltsĂ„ den var bra att sĂ€tta pĂ„, men jösses - inget ânudeâ hĂ€r inte!! Den Ă€r verkligen jĂ€ttestarkt rosa!! Jag hade tĂ€nkt mig en helt annan nyans mĂ„ste jag sĂ€ga, denna kommer inte att bli anvĂ€nd tyvĂ€rrâŠ1 produkt i inlĂ€gget Stark fĂ€rg đ±21525 visningar- Kommentaren lades 3 mĂ„naderJag tycker att det ser superbra ut pĂ„ dig! đ Ett litet tips som kanske kan hjĂ€lpa om du tycker att fĂ€rgen Ă€r för stark: Du kan prova att tona ut den med fingret i sektioner - till exempel kan du börja med att rita en 1/4 av överlĂ€ppen som med en lĂ€ppenna, och sedan tona fĂ€rgen inĂ„t innan den hinner torka âșïžđ«¶2 gillar
- InlÀgget skapades 10 mÄnader
Fler nyanser?
Hej, jag Ă€lskar verkligen dessa pennor, anvĂ€nder minst en varje dag, kulör beror pĂ„ humörđ Jag ser pĂ„ fotot med armarna att de funnits i mĂ€ngder av nyanser - kommer de komma tillbaka?! Det vore ju en dröm att ha allađ€© VĂ€nligen Lina1 produkt i inlĂ€gget Fler nyanser? - InlĂ€gget skapades 1 Ă„r
In i lager�
Hej, jag undrar om detta röda kommer komma in i lager igen? VĂ€nligen Lina1 produkt i inlĂ€gget In i lagerâŠ?267 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHejsan Lina! đ Den hĂ€r varan har trĂ„kigt nog utgĂ„tt och vi har ingen information om den kommer tillbaka. Men vi hĂ„ller tummarna! đ€ Ha det fint! đ€1 gillar
- InlÀgget skapades 1 Är
Vilken nyans�
Hej, jag anvĂ€nder tvĂ„ av Lumenes CC, beronende pĂ„ Ă„rstid: Light Medium Vilka CC pudernyanser funkar bĂ€st till dem? VĂ€nligen Lina1 produkt i inlĂ€gget Vilken nyansâŠ?4362 visningar- Kommentaren lades 1 Ă„rTack, dĂ„ tar jag mig till en butik. Jag tycker det Ă€r svĂ„rt nu nĂ€r de bara heter ett nummer, förut förstod man lite om de var kalla eller varma pĂ„ namnet⊠Ha d gottđž
Lina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareBÀsta!!!
Ă vad jag Ă€lskar den hĂ€r produktenđ€© Jag har tidigare endast anvĂ€nt solskydd pĂ„ sommarhalvĂ„ret, eller nĂ€r jag skulle vara ute i solen liksom, men eftersom Ă„ren gĂ„r och jag har börjat inkludera div syror och peptider i min ansiktsrutin sĂ„ behövs solskydd Ă„ret runt. SĂ„ detta Ă€r sedan nĂ„got Ă„r tillbaka min dagkrĂ€m. Den Ă€r fantastisk!! Tidigare kunde jag reagera pĂ„ solskydd, fĂ„ smĂ„ finnar, oljig hud, behövde ha en speciell ögonkrĂ€m osv - denna bara smĂ€lter in och ger mig fukt och spĂ€nstđ Som nĂ„gon annan skrev kan den rulla sig under smink, men det Ă€r bara att vĂ€nta nĂ„gon minut till sĂ„ blir det bra. Ni som inte provat Ă€n - gör det đ1 produkt i inlĂ€gget BĂ€sta!!!1258 visningar- InlĂ€gget skapades 1 Ă„r
Samma som i flaskan..?
Hej, jag har insett att jag bara Ă€lskar Argan shampo, undrar nu om denna kaka Ă€r samma som i flaska?1 produkt i inlĂ€gget Samma som i flaskan..?194 visningar- Kommentaren lades 1 Ă„rAh, ok. Jag trodde att det var samma som denna som jag gillar mycket: lyko.com/sv/biovene/biovene-argan-shampoo-everyday-protecting-treatment-350-ml Men dĂ„ vet jag. Tack för svar, ha det gottđž