Lina

  • InlĂ€gget skapades 3 mĂ„nader

    Den svarta?

    Gaaah - jag la nÄgra svarta i min kundkorg hÀromdagen och lovade att köpa till dottern, jag glömde och nu Àr de slut - nÀr kommer de in igen???
    1 produkt i inlÀgget Den svarta?
    897 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 3 mĂ„nader
      Hej Lina! 😊 I nulĂ€get har vi inget datum pĂ„ nĂ€r den hĂ€r produkten kommer in igen, men jag hĂ„ller alla tummar och tĂ„r att det inte dröjer alltför lĂ€nge! Om du inte har bevakat produkten, rekommenderar jag dig att göra det. DĂ„ kommer du fĂ„ ett mejl i samma stund som produkten finns tillgĂ€nglig att bestĂ€lla igen 💌  Ha det sĂ„ bra!
  • InlĂ€gget skapades 3 mĂ„nader

    Smak?

    Hej, jag undrar om denna smakar som handkrÀmen luktar..? Och i sÄ fall - försvinner smaken sÄ som lukten gör pÄ handkrÀmen nÀr den torkar in?
    1 produkt i inlÀgget Smak?
    30 visningar
  • InlĂ€gget skapades 5 mĂ„nader

    Kommer den in?

    Hej, jag undrar om detta shampoo kommer komma tillbaka? Jag har bevakat det vÀldig lÀnge nu, saknar mitt favoritshampoo

    1 produkt i inlÀgget Kommer den in?
    31 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 5 mĂ„nader
      Hej Lina! đŸ‘‹đŸŒđŸ˜Š Vad jag kan se ska vi fĂ„ in detta schampo igen. Vi har inget bekrĂ€ftat datum för pĂ„fyllning, men förhoppningsvis dröjer det inte allt för lĂ€nge! FortsĂ€tt bevaka schampot sĂ„ kommer det ett mejl nĂ€r den Ă€r tillgĂ€nglig för köp 💌 Ha det bĂ€st đŸ€
      1 gillar
  • InlĂ€gget skapades 10 mĂ„nader

    NĂ€r?

    Hej, jag undrar om denna kommer komma tillbaka till er? Samma med den rosa shampookakan?
    1 produkt i inlÀgget NÀr?
    145 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 10 mĂ„nader
      Hej Lina! Jag ser att de Ă€r bestĂ€llda, men just nu tar det lite lĂ€ngre tid Ă€n vanligt eftersom vi hĂ„ller pĂ„ att flytta vĂ„rt lager och det har varit tekniska problem med nya automationen – och det pĂ„verkar allt frĂ„n leveranser och uppackning till tillgĂ€nglighet - ledsen för det! Tryck gĂ€rna pĂ„ ”Bevaka” (om du inte gjort det nyligen), sĂ„ fĂ„r du ett meddelande sĂ„ fort de finns i lager igen. HĂ„ller tummarna för att de dyker upp snart 👌 Ha en fortsatt fin dag 🌾
  • Lina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 10 mÄnader
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Stark fĂ€rg đŸ˜±

    Fick idag hem min Essence Tattoo lip liner, 01 Nude Pink. AlltsĂ„ den var bra att sĂ€tta pĂ„, men jösses - inget ”nude” hĂ€r inte!! Den Ă€r verkligen jĂ€ttestarkt rosa!! Jag hade tĂ€nkt mig en helt annan nyans mĂ„ste jag sĂ€ga, denna kommer inte att bli anvĂ€nd tyvĂ€rr

    1 produkt i inlĂ€gget Stark fĂ€rg đŸ˜±
    21525 visningar
    • Kommentaren lades 3 mĂ„nader
      Jag tycker att det ser superbra ut pĂ„ dig! 😍 Ett litet tips som kanske kan hjĂ€lpa om du tycker att fĂ€rgen Ă€r för stark: Du kan prova att tona ut den med fingret i sektioner - till exempel kan du börja med att rita en 1/4 av överlĂ€ppen som med en lĂ€ppenna, och sedan tona fĂ€rgen inĂ„t innan den hinner torka â˜șïžđŸ«¶
      2 gillar
  • InlĂ€gget skapades 10 mĂ„nader

    Fler nyanser?

    Hej, jag Ă€lskar verkligen dessa pennor, anvĂ€nder minst en varje dag, kulör beror pĂ„ humör😊 Jag ser pĂ„ fotot med armarna att de funnits i mĂ€ngder av nyanser - kommer de komma tillbaka?! Det vore ju en dröm att ha allađŸ€© VĂ€nligen Lina
    1 produkt i inlÀgget Fler nyanser?
    757 visningar
    • Kommentaren lades 10 mĂ„nader
      Tack, snĂ€lla💕
  • InlĂ€gget skapades 1 Ă„r

    In i lager
?

    Hej, jag undrar om detta röda kommer komma in i lager igen? VÀnligen Lina
    1 produkt i inlÀgget In i lager
?
    267 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„r
      Hejsan Lina! 😊 Den hĂ€r varan har trĂ„kigt nog utgĂ„tt och vi har ingen information om den kommer tillbaka. Men vi hĂ„ller tummarna! đŸ€ž Ha det fint! đŸ€
      1 gillar
  • InlĂ€gget skapades 1 Ă„r

    Vilken nyans
?

    Hej, jag anvÀnder tvÄ av Lumenes CC, beronende pÄ Ärstid: Light Medium Vilka CC pudernyanser funkar bÀst till dem? VÀnligen Lina
    1 produkt i inlÀgget Vilken nyans
?
    4362 visningar
    • Kommentaren lades 1 Ă„r
      Tack, dĂ„ tar jag mig till en butik. Jag tycker det Ă€r svĂ„rt nu nĂ€r de bara heter ett nummer, förut förstod man lite om de var kalla eller varma pĂ„ namnet
 Ha d gott🌾
  • Lina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    BĂ€sta!!!

    Å vad jag Ă€lskar den hĂ€r produktenđŸ€© Jag har tidigare endast anvĂ€nt solskydd pĂ„ sommarhalvĂ„ret, eller nĂ€r jag skulle vara ute i solen liksom, men eftersom Ă„ren gĂ„r och jag har börjat inkludera div syror och peptider i min ansiktsrutin sĂ„ behövs solskydd Ă„ret runt. SĂ„ detta Ă€r sedan nĂ„got Ă„r tillbaka min dagkrĂ€m. Den Ă€r fantastisk!! Tidigare kunde jag reagera pĂ„ solskydd, fĂ„ smĂ„ finnar, oljig hud, behövde ha en speciell ögonkrĂ€m osv - denna bara smĂ€lter in och ger mig fukt och spĂ€nst😍 Som nĂ„gon annan skrev kan den rulla sig under smink, men det Ă€r bara att vĂ€nta nĂ„gon minut till sĂ„ blir det bra. Ni som inte provat Ă€n - gör det 😘
    1 produkt i inlÀgget BÀsta!!!
    1258 visningar
  • InlĂ€gget skapades 1 Ă„r

    Samma som i flaskan..?

    Hej, jag har insett att jag bara Àlskar Argan shampo, undrar nu om denna kaka Àr samma som i flaska?
    1 produkt i inlÀgget Samma som i flaskan..?
    194 visningar