Nathalie
Nathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 dagarBetyg: 2 av 5Verifierad testareKliar
Jag har under en tid testat olika produkter från Erborian, ett märke som tidigare var helt okänt för mig. Jag är 36 år och min hud är normal åt det lite torrare hållet nu runt sommaren ☀️ Den här produkten passade tyvärr inte mig. Jag tyckte den var lätt att applicera och smälte snabbt in i huden. Trots att den skulle ge en matt effekt så upplevde jag den mer som lystergivande ✨ Då jag själv inte har fet hud testade jag på min pojkvän som har en oljig panna. Huden kändes inte lika oljig under en stund men sen kom det tillbaka 🙁 Det stora minuset för mig var att huden började klia av denna 😬 Jag har applicerat produkten på en varsin sida i ansiktet och skillnaden är inte så stor som man kanske hade önskat även om jag föredrar återfuktande produkter till min lite torra hud 🙃 #lykoinflutester #erborian1 produkt i inlägget Kliar28 visningarNathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 dagarBetyg: 3 av 5Verifierad testareÖnskade större effekt
Jag har under en tid testat olika produkter från Erborian, ett märke som tidigare var helt okänt för mig. Jag är 36 år och min hud är normal åt det lite torrare hållet nu runt sommaren ☀️ Jag tycker att produkten känns återfuktande och smälter in i huden snabbt och lämnar ett glow ✨ Tyvärr lämnar produkten också lite av en hinna/klibbighet i ansiktet vilket känns sådär när det är varmt och man svettas. Jag har testat att använda den som nattkräm och då har jag fortfarande en hinna kvar i ansiktet när jag vaknar. Jag har testat både glow och matte och tyvärr upplever jag inte den större skillnad man kanske borde på produkterna efter applicering trots att de ser olika ut 🤔 #lykoinflutester #erborian1 produkt i inlägget Önskade större effekt71 visningarNathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 dagarBetyg: 3 av 5Verifierad testareSvårbedömd
Jag har under en tid testat olika produkter från Erborian, ett märke som tidigare var helt okänt för mig. Jag är 36 år och min hud är normal åt det lite torrare hållet nu runt sommaren ☀️ Jag har använt detta serum under ansiktskräm och även under solkräm. Denna är lätt att applicera och produkten smälter snabbt in i huden, dock upplever jag en klibbighet som sitter kvar. Det finns en liten doft som är behaglig och försvinner efter applicering 👃 Huden känns ändå återfuktad och ser mer glowig ut. Tyvärr har jag senare kunnat "rulla" av sminket från ansiktet. Detta är något som inträffar ofta när jag använder just serum. Det är därför svårt att sätta betyg på just denna. Ett litet minus är att produkten går åt fort med tanke på priset trots att jag använder ungefär två pumptag vid applicering 😕 #lykoinflutester #erborian1 produkt i inlägget Svårbedömd248 visningarNathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 veckorBetyg: 4 av 5Verifierad testareÅterfuktande solkräm
Jag har under en tid fått prova produkter från #cerave.Jag har inte provat deras produkter tidigare men känner till märket 😊 Detta är en lätt och återfuktande solkräm. Krämen försvinner snabbt in i huden och lämnar inga vita spår. Möjligtvis att jag efter lång tid fortfarande kan känna mig liiite klibbig. Huden ser mer återfuktad ut. Jag har bara testat solkrämen på kroppen där jag är lite torrare än i ansiktet ✨ Det finns en liten doft av solkräm kvar efter man har smort in sig men som är på en behaglig nivå ☀️ #lykoinflutester1 produkt i inlägget Återfuktande solkräm147 visningarNathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 veckorBetyg: 3 av 5Verifierad testareOsynligt
Jag har under en tid fått prova produkter från #cerave.Jag har inte provat deras produkter tidigare men känner till märket 😊 Jag har tyvärr inte hunnit prova detta solstick så mycket då jag främst använder solstick på mina ögonlock och ärr när jag är på stranden ⛱️ Känslan jag fått är att sticket är rätt kletigt under större delen av dagen vilket gör att jag inte vill ha så mycket av den i ansiktet men även att damm och liknande fastnar i det där jag applicerat på mina ärr, på benen. (Detta är tyvärr väldigt vanligt bland de olika stick jag har provat tidigare) 😕 Mina plus är att den svider inte i ögonen, lätt att applicera, mjuk på läpparna och den är verkligen osynlig 👍 #lykoinflutester1 produkt i inlägget Osynligt26 visningarNathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 veckorBetyg: 4 av 5Verifierad testareLätt att applicera
Jag har under en tid fått prova produkter från #cerave. Jag har inte provat deras produkter tidigare men känner till märket 😊 Jag tyckte denna solkräm för ansiktet var väldigt lätt att applicera och man får produkten precis där man vill ha den. Man slipper ett kletigt lock som ofta blir när man använder tub. Jag har använt min solkräm som dagcreme då den ska vara återfuktande och jag jobbar mycket utomhus. Tycker det tar en liten stund innan den torkat in och man kan sminka sig men under tiden hinner man fixa håret eller liknande ☀️ Jag är nöjd då den gör sitt jobb i solen, den är luktlös och man får ett fint glow men hade önskat lite mer "andning" då det ibland kännts som en hinna över ansiktet, speciellt vid svettning 💦 #lykoinflutester1 produkt i inlägget Lätt att applicera53 visningarNathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 5 månaderBetyg: 3 av 5Verifierad testareKylande effekt
Jag har som #lykoinflutester fått prova lite olika produkter från #versoskincare. Min hud runt ögonen kan vara torr. Jag har även genetiska påsar under ögonen och ibland lite extra puffighet. Jag har förvarat dessa i kylen för lite extra svalka under ögonen 🧊 I den stilrena förpackningen finns ett extra lock där den tillhörande spateln förvaras, locket kan ibland vara lite svårt att öppna. Dessa patches ligger i en riklig mängd serum som droppar när man tar upp dem. De sitter kvar där jag placerar dem men jag har lite svårt med passformen bara. Jag tycker man känner en svalkande och återfuktande effekt av dessa under användning. Dock kan jag ibland gnugga bort "smulor" runt ögonen efteråt. Andra effekter har jag svårt att se vilket man kanske förväntar sig av en produkt med detta pris 💦1 produkt i inlägget Kylande effekt114 visningarNathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 5 månaderBetyg: 2 av 5Verifierad testareMärkte tyvärr ingen skillnad
Jag har i egenskap av #lykoinflutester fått prova lite olika produkter från #versoskincare. Min hud runt ögonen kan vara torr. Jag har även genetiska påsar under ögonen och ibland lite extra puffighet 👀 Jag förvarade denna ögonmask i kylen. Förpackningen är lätt att öppna. Delarna ligger sedan smidigt i en plastförpackning som gör att de blir lätta att applicera 👍 Jag upplever masken som lite "tjock" och svår att forma efter ögonen men den sitter ändå kvar under hela tiden. Jag kan känna att det kliar lite. När jag sedan tar bort dessa så finns knappt något extra serum kvar att smörja in och ögonområdet känns fortfarande lite torrt. Jag kan tyvärr inte säga att denna gjorde någon skillnad för mig efter en gångs användning 😕1 produkt i inlägget Märkte tyvärr ingen skillnad92 visningarNathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 5 månaderBetyg: 3 av 5Verifierad testareHade hoppat på mer återfuktning
Jag har i egenskap av #lykoinflutester fått prova lite olika produkter från #versoskincare. Min hud på vintern är normal med inslag av yttorrhet. Kan ibland vara av det känsligare slaget. Jag förvarade min ansiktsmask i kylskåpet för en lite svalkande känsla. Innan applicering hade jag använt en exfolierande ansiktsmask vilket ger en känsla av att behöva tillföra extra fukt vilket denna mask utlovar 💦 Det första jag reagerar på vid öppning av förpackningen är att jag har svårt att hitta självaste masken då den är tvådelad och innehåller flera extra "plastskydd" vilket skapar en lite av en röra 😬 När jag väl har fått dit masken tycks den vara lite trasig runt näsan. Den hade även mycket "extra" mask i det området vilket jag valde att klippa bort. Sedan gled den nedre delen över min mun under hela behandlingstiden. Tyvärr upplevde jag också att den kliade. Resultatet blev ett mjukt ansikte men jag hade hoppats på mer återfuktning 🧖1 produkt i inlägget Hade hoppat på mer återfuktning107 visningarNathalie
har recenserat en produktInlägget skapades 7 månaderBetyg: 3 av 5Verifierad testarePassar inte riktigt mig
Jag har som #lykoinflutester fått testa detta kit från #rituals. Jag har aldrig köpt från detta märke innan då jag personligen tycker deras produkter luktar för alldeles för mycket och då inget som behagar mig tyvärr 👃 Duschskum: Denna fungerar ungefär som ett raklödder. Jag har haft lite svårigheter att få ut rätt mängd, första gången hamnade dessutom en stor mängd på golvet eftersom jag slant till på knappen. Jag tycker den känns återfuktande och gör huden mjuk 🚿 Skrubb: det första jag reagerar på är hur produkten ligger i burken, förstår att detta inte alltid kan hjälpas men det känns alltid som man har fått en för liten mängd produkt när det är "urgröpt" vid öppning. Man känner tydliga skrubbkorn som hjälper till att ta bort gammal hud och ge massagekänsla 😊 Kroppskräm: jag tycker krämen går snabbt in i huden. Tyvärr är lukten väldigt skarp precis när den appliceras men den dämpas rätt fort. Huden känns lite mjukare men jag som är lite åt det torrare hållet hade behövt mer återfuktning. Jag upplever även att det lämnas någon typ av "hinna" på händerna efteråt.1 produkt i inlägget Passar inte riktigt mig401 visningar