Solveig

Lyko Creator
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Fin födelsedagspresent!

    BestĂ€llde i mĂ„ndags och hĂ€mtade den pĂ„ posten idag - vĂ€ldigt snabb leverans! Lite mindre Lovable Ă€n de tidigare, men mycket fint innehĂ„ll! Ser verkligen fram emot att testa UV-lampan - lite dumt att den bara fungerar med sitt eget mĂ€rke och inte Ă€r universell (utifrĂ„n det jag har lĂ€st, har inte testat Ă€n), men det blir kul att prova i alla fall 💅 LĂ€ppmasken luktar jĂ€ttegott - jag Ă€r precis slut pĂ„ min Laneige Lip Mask, sĂ„ det passar perfekt att prova Mario Badescus 😍 Blush-sticken har en otroligt fin fĂ€rg, sĂ„ den ser jag fram emot att testa! LĂ€ppstiftet och glansen Ă€r nog lite för mörka för mig, men jag ska prova dem - och det positiva Ă€r att fĂ„ testa dem till det hĂ€r priset! 💋💄 Kroppsoljan luktar supergott - kan inte sluta lukta pĂ„ den 😍 Annars ser jag fram emot att testa bĂ„de ögonmaskerna och Face Formula! Tror det fĂ„r bli till helgen - jag fyller Ă„r i helgen, sĂ„ det hĂ€r var min födelsedagspresent till mig sjĂ€lv đŸ„° (öppnade lite för tidigt đŸ€«) VĂ€skan som följer med Ă€r lite konstig som mĂ„nga sĂ€ger. KĂ€nner inte att den kan anvĂ€ndas pĂ„ nĂ„got vettigt sĂ€tt. Jag försökte klippa av rosetten, och dĂ„ blir den i alla fall lite mindre övervĂ€ldigande - men fortfarande svĂ„rt att komma ner i vĂ€skan. Kommer nog inte anvĂ€nda den sjĂ€lv, men tror min 5-Ă„riga dotter kommer Ă€lska den 💕 Kan absolut rekommenderas - och sĂ„ Ă€r det ju sĂ„ att inte alla paket passar alla, men den hĂ€r gillade jag verkligen đŸ„° #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget Fin födelsedagspresent!
    4238 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 vecka
      VĂ€skan lĂ„ter som en fin present till en 5Ă„ring. Tack för tipset ❀
      2 gillar
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 2 veckor
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Fin!

    Mycket hĂ€rlig fuktighetskrĂ€m – doftar gott, ger bra med fukt och sjunker snabbt in i huden. Verkar ocksĂ„ lugnande pĂ„ min hud, som lĂ€tt kan bli röd. Mycket nöjd. Jag har kombinerad hud med torrare kinder och lite fetare T-zon. Största minuset Ă€r att det inte Ă€r den billigaste krĂ€men (men inte den dyraste heller), men jag har mĂ„nga andra bra fuktighetskrĂ€mer som Ă€r mycket billigare. Skulle nog gett högre betyg om priset var lĂ€gre. #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget Fin!
    539 visningar
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 2 veckor
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Helt okej

    Den hĂ€r fungerar helt okej för mig. Jag har kombinerad hud och har den stĂ„ende i duschen. Älskar rengöring med pumpflaska – sĂ„ praktiskt i morgonrutinen, lĂ€tt att dosera och lite produkt gĂ„r till spillo. Den Ă€r parfymfri, vilket jag personligen tycker Ă€r lite trĂ„kigt, men mĂ„nga föredrar det. Tycker den lĂ€gger sig lite som en hinna pĂ„ huden efter att den sköljts av, dĂ€rför bara 4 stjĂ€rnor. Har ocksĂ„ andra rengöringar som jag Ă€r mycket mer nöjd med, men skulle kunna övervĂ€ga att köpa igen eftersom den Ă€r prisvĂ€rd och praktisk. #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget Helt okej
    240 visningar
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 2 veckor
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    HÄrd konsistens

    Jag har köpt hela rengöringsserien frĂ„n Topz för att testa om den kan fungera för mig, men Ă€r nog inte helt övertygad. Jag har kombinerad hud och dubbelrengör huden pĂ„ kvĂ€llen. Tidigare varit nöjd med Smuuti Sorbet Balm och House of Hur Cleansing Balm. Först och frĂ€mst: Jag tycker denna Ă€r för hĂ„rd i konsistensen. Det kĂ€nns som konsistensen av kokosfett – helt stelnat, och jag upplever att jag mĂ„ste grĂ€va ut den frĂ„n burken med spateln som följer med (plus för den). SvĂ„rt att dosera pĂ„ grund av detta – du kan fĂ„ mycket eller lite produkt beroende pĂ„ hur mycket du grĂ€ver. NĂ€r jag vĂ€l fĂ„r ut produkten mĂ„ste den masseras in i ansiktet, men jag tycker inte den löser upp sig ordentligt, inte ens i duschen, sĂ„ jag trycker runt pĂ„ en klump med ”kokosfett” som löser upp sig lĂ„ngsamt. Det Ă€r ocksĂ„ lĂ€tt att tappa hela klumpen som grĂ€vts ut ner i avloppet medan jag försöker manövrera spateln ner i burken och stĂ€nga den igen. Den tar bort vattenfast mascara för mig, men det Ă€r kanske mest med hjĂ€lp av varmt vatten. NĂ€r den tvĂ€ttas av huden upplever jag en hinna kvar pĂ„ huden, lite plastliknande. Den har ingen doft. Det kan vara positivt för vissa, men jag föredrar milda, fina dofter. Nej, den gör nog delar av sitt jobb och tar bort smink och solkrĂ€m, och eftersom jag anvĂ€nder vattenbaserad rengöring efterĂ„t rĂ€ddar det upp sig genom att jag fĂ„r bort plasthinnan, sĂ„ jag kommer att anvĂ€nda upp den, men det blir inget Ă„terköp Ă€ven om den Ă€r prisvĂ€rd. #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget HÄrd konsistens
    118 visningar
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 2 veckor
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Mycket bra!

    Har anvĂ€nt detta schampo en bra stund nu och Ă€r mycket nöjd! KĂ€nner att det rengör hĂ„rbotten vĂ€l, tillför fukt och glans till hĂ„ret, och Ă€r mycket prisvĂ€rt! Doftar ocksĂ„ gott och ger ingen irritation i min hĂ„rbotten. Köpte en flaska pĂ„ 1000 ml och den Ă€r mycket dryg i anvĂ€ndning, men kommer nog att köpa en ny och fortsĂ€tta med denna Ă€ven nĂ€r flaskan Ă€r tom â˜ș #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget Mycket bra!
    193 visningar
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 3 veckor
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Fin vÀrmeskydd

    Tycker den doftar gott, Àr enkel att fördela i hÄret och upplever att den ger bra skydd för hÄret, bÄde mot vÀrme och UV-strÄlning. Har anvÀnt den en del och varit nöjd, men tycker inte att den gör sÄ mycket mer för hÄret nÀr det gÀller glans, sÄ anvÀnder andra produkter nÀr jag vill ha mer glans. #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget Fin vÀrmeskydd
    699 visningar
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 3 veckor
    Betyg: 3 av 5

    Okej, men

    Fick denna i en Lovables, och har testat den under en period. Den fungerar okej om man följer bruksanvisningen – den mĂ„ste appliceras pĂ„ helt torr hud och gnuggas ut. DĂ„ kĂ€nner man att den har smĂ„ korn som ger en peelingeffekt, och den luktar helt okej. Upplever att den Ă€r mild och har bra effekt som peeling. Utmaningen Ă€r att sĂ„ fort man tillsĂ€tter vatten börjar den lukta illamĂ„ende krĂ€k, och om man applicerar den i duschen nĂ€r huden Ă€r vĂ„t Ă€r lukten vĂ€ldigt intensiv. DĂ„ försvinner ocksĂ„ de smĂ„ kornen som ger peeling direkt, sĂ„ peelingeffekten försvinner. Om man applicerar den pĂ„ torr hud och bara tvĂ€ttar av med vatten efterĂ„t gĂ„r det bra, men för mig som gillar att anvĂ€nda peeling i duschen kĂ€nns detta ganska hopplöst. Ger den tre stjĂ€rnor eftersom den fungerar okej om man bara anvĂ€nder den pĂ„ torr hud, men ingen favorit. Kommer anvĂ€nda upp den, men kommer nog inte köpa igen. #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget Okej, men
    232 visningar
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 3 veckor
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bra!

    Det Ă€r svĂ„rt att ge dessa Lovables ett dĂ„ligt betyg, mĂ€rker jag – man fĂ„r ju testa otroligt mĂ„nga produkter till ett vĂ€ldigt bra pris! Även om inte alla produkter Ă€r lika bra, ger jag paketet som helhet 5 🌟 eftersom det Ă€r sĂ„ mycket vĂ€rde i att testa sĂ„ mycket spĂ€nnande ❀ Denna Lovables köpte jag för ett tag sedan, men ser att jag inte har skrivit en recension av den Ă€n. Fördelen Ă€r att jag nu har hunnit testa mĂ„nga produkter ❀ Milk Hydro Grip Primer – gör sitt jobb, sminket sitter bra. Den Ă€r vĂ€ldigt liten och tar slut snabbt. Men bra sĂ„ lĂ€nge den varar. Ole Henriksen Strengt Trainer – sammetslen fuktighetskrĂ€m. Vet inte om den Ă€r sĂ„ magisk att den Ă€r vĂ€rd priset, men den kĂ€nns hĂ€rlig pĂ„ huden. Lite för liten för att se nĂ„got resultat (jag har den i rese-toalettvĂ€skan). Powder Puff – vĂ€ldigt fin, funkar bra, gör sitt jobb. The Inkey List Tripeptide Plumping Lip Balm Ă€r en ny favorit. Ger bra med fukt till lĂ€pparna, och jag upplever att lĂ€pparna blir lite mer plumpade pĂ„ lĂ€ngre sikt. Maria Åkerberg Scalp Treatment – luktar gott, gör inte hĂ„ret fett efter anvĂ€ndning. Har nĂ€stan anvĂ€nt upp en flaska. Om den hjĂ€lper hĂ„ret Ă€r jag osĂ€ker pĂ„, men den skadar i alla fall inte. Har fĂ„tt mycket finare hĂ„r pĂ„ sistone, men har ocksĂ„ blivit bĂ€ttre pĂ„ att anvĂ€nda olja och andra produkter som skyddar hĂ„ret, sĂ„ jag tror det Ă€r en kombination â˜ș Försöker anvĂ€nda den varje dag, men glömmer det ofta 😅 Mixsoon Bean Essence – ingen favorit hos mig. Tycker att den "flagnar" mycket under hudvĂ„rd och smink, allt som lades ovanpĂ„ bara flagnade av. SĂ„ jag kan kanske anvĂ€nda den som peeling, men inte som serum/essens. Gav ingen hudirritation, men kĂ€nns lite "slemmig". Geek&Gorgeous A Game 5 Night Cream – den hĂ€r gillar jag mycket, anvĂ€nder den pĂ„ kvĂ€llen. Ger ingen irritation, fin konsistens, lĂ€tt att smörja ut. Har ökat frĂ„n varannan kvĂ€ll till nĂ€stan varje kvĂ€ll, och huden tĂ„l den bra. Det Ă€r de produkter jag har hunnit testa hittills – men ser fram emot att testa resten đŸ€© #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget Bra!
    184 visningar
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 3 veckor
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Underbar đŸ€©

    Jag var vĂ€ldigt skeptisk till om den hĂ€r fĂ€rgen skulle bli för ljus för mig, och att den skulle bli lite "Barbie-rosa" – men blev frestad att prova eftersom jag har lĂ€st sĂ„ mycket om den och den Ă€r sĂ„ fin pĂ„ andra 😍 Köpte 303 Rose Tendre, och det Ă€r en underbar rosa fĂ€rg, inte "Barbie-rosa", utan lite mer dĂ€mpad rosa – vĂ€ldigt fin! Gillade ocksĂ„ konsistensen pĂ„ lĂ€ppstiftet och det kĂ€ndes Ă„terfuktande pĂ„ lĂ€pparna (inte som ett lĂ€ppbalsam alltsĂ„, utan som ett vĂ„rdande lĂ€ppstift). HĂ„llbarheten Ă€r sĂ„dĂ€r – tĂ„l inte allt och mĂ„ste appliceras igen, men kĂ€nner att lĂ€ppstift ofta inte tĂ„l sĂ„ mycket innan det försvinner och de som tĂ„l mycket torkar ut lĂ€pparna vĂ€ldigt mycket. Men allt som allt Ă€r jag nöjd med köpet – det har blivit en av mina favoriter đŸ„° #lykoreview
    1 produkt i inlĂ€gget Underbar đŸ€©
    304 visningar
  • Solveig

    har recenserat en produkt
    AnvÀndarens roll: Lyko Creator.InlÀgget skapades 3 veckor
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Mycket bra sommar-lovables!

    Nu Ă€r det kanske lite sent att skriva en recension – eftersom produkten redan Ă€r slutsĂ„ld – men jag fick den först idag och Ă€r vĂ€ldigt nöjd! För det första – vĂ€ldigt glad att det var nĂ„got annat Ă€n Ă€nnu en necessĂ€r! Jag har sĂ„ mĂ„nga necessĂ€rer nu att jag inte vet vart jag ska göra av dem 🙈 En strandvĂ€ska var precis rĂ€tt! Skulle gĂ€rna se fler vĂ€skor Ă€n necessĂ€rer (om du frĂ„gar mig) – kunde ocksĂ„ gĂ€rna bara ta med en enkel tygkasse ibland – inte alla lovables mĂ„ste ha en necessĂ€r
 Men nog om förpackningen – jag Ă€r Ă€nnu mer nöjd med innehĂ„llet! Ser att mĂ„nga reagerar pĂ„ att det Ă€r mycket solkrĂ€m med, men i ett sommarpaket (eller strandvĂ€ska) kĂ€nns det vĂ€ldigt naturligt. Det Ă€r tre solkrĂ€mer för ansiktet och tvĂ„ för kroppen, och för min del Ă€r det okej att ha tillrĂ€ckligt med solkrĂ€m för sommaren. Det var en av huvudorsakerna till att jag köpte paketet – jag tĂ€nkte att det var ett rimligt sĂ€tt att fĂ„ köpt bra solkrĂ€m pĂ„ (plus mycket annat bonus). Jag anvĂ€nder solkrĂ€m Ă„ret runt, men pĂ„ sommaren blir det oftare touch-ups under dagen, och dĂ„ Ă€r det guld att ha en solkrĂ€m i vĂ€skan(-orna). SĂ„ dessa ser jag fram emot att prova! Annars ser jag kanske mest fram emot att prova DeoDocs raklödder, Estelle & Thilds bodylotion (jag Ă€lskar doften av kokos, sĂ„ denna passade mig vĂ€ldigt bra!) och Ă€r vĂ€ldigt nyfiken pĂ„ Isadoras Glow-stick. Plus allt annat sĂ„klart, men det var de produkterna jag ser mest fram emot đŸ„° Sol de Janeiro har jag lite relation till, och jag Ă€r ganska monogam nĂ€r det gĂ€ller parfymer (hĂ„ller mig oftast till en parfym Ă„t gĂ„ngen), sĂ„ denna tĂ€nker jag ge som en extragĂ„va till min systerdotter som snart fyller Ă„r och har önskat sig dessa produkter i present. Ser ocksĂ„ fram emot att testa UV-hĂ„rsprayerna – jag tycker ofta att hĂ„rspray som UV-skydd tar slut ganska snabbt, sĂ„ det Ă€r bra med 2 👌 Absolut en bra Lovables – och jag Ă€r kanske lite glad att den redan Ă€r slutsĂ„ld, annars kunde jag lĂ€tt ha slutat med att köpa fler 🙊😅 #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget Mycket bra sommar-lovables!
    661 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 veckor
      sĂ„ bra lovable😍
      1 gillar