Tineb

Lyko Creator
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 4 av 5

    Bra serum som faktiskt inte är klibbigt.

    Jag har haft turen att vara testpilot för #lyko och fått testa denna produkt i ungefär 2 veckor nu. Det första jag lade märke till var förpackningen som var i plast men ändå hade en ovanligt stilren design. Det var enkelt att öppna och stänga, men också att dosera serumet med denna design och pipetten 😄 Så till doften som inte går att undvika 😅 den luktar fräscht, jag tycker den luktar bubblegum men samtidigt luktar den rent. Den luktar väldigt gott men ibland kanske lite mycket om man är känslig för dofter, för efter att ha använt denna var det flera som kommenterade och frågade åh vad är det? 😅 så ja, den satt i länge efter att håret var torrt. Jag tyckte den luktade nästan för mycket vissa dagar vilket gjorde att jag fick lättare migränanfall, särskilt när jag redan var lite doftkänslig från innan 🥴, men den är enligt mig en bra och unisex doft, passar för de flesta.😄 Serumet är lättflytande med en väldigt behaglig konsistens. Den är väldigt dryg i användning så man behöver bara några droppar. Serumet fördelar sig lätt med pipetten. Det drar snabbt in i hårbotten utan att lämna en klibbig hinna som vissa serum kan göra. Håret blir inte fett av serumet utan håller sig fint till nästa hårtvätt. 😊 Jag upplever det som ett ganska milt serum då det inte irriterar min torra och känsliga hårbotten när jag använde lite av detta. Så därför har jag inte heller kliat när jag använt detta. 🤭 men hårbotten kändes mer balanserad och inte minst mindre torr 😄 Efter användning av detta serum men också schampo och balsam i samma serie känns håret mjukt, fylligt, fräscht och rent efter användning med dessa. Håret håller sig fräscht och rent längre än vanligt och det tynger inte ner håret heller. Håret luktade fortfarande gott efter torkning även med användning av värmeskydd och fön. Jag upplever att håret blir lite mer hanterbart efter användning, men samtidigt inte supermjukt eftersom det blev lite torrt. Denna är nog en 9 av 10 på grund av att doften blev överväldigande ibland. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten men den fungerar väldigt bra med schampo och balsam i samma serie i alla fall 🙌 Det enda minus jag hittade och som gör att jag drar en stjärna är doften, som var för stark för min smak vissa dagar. Allt som allt har upplevelsen varit övervägande positiv, och det ska bli spännande att se hur längre användning påverkar hårväxten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra serum som faktiskt inte är klibbigt.
    8 visningar
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 4 av 5

    Bra denna

    Jag har varit så lycklig att få vara testpilot för #lyko och fått testa denna produkt i ca 2 veckor nu. Det första jag lade märke till var förpackningen som hade en ovanligt stilren design. Det var enkelt att öppna och stänga men också att dosera balsamen med denna design.😄 Dessutom var det hela 300 ml produkt i paketet vilket är väldigt bra 😍 Så till doften som inte går att undvika 😅 den luktar fräscht, jag tycker den luktar bubblegum men samtidigt luktar den rent. Den luktar väldigt gott men ibland kanske lite mycket om man är känslig för dofter för efter att ha använt denna var det flera som kommenterade och frågade åh vad är det? 😅 Så ja den satt i länge efter att håret var torrt. Jag tycker den luktade nästan för mycket vissa dagar vilket gjorde att jag fick lättare migränanfall särskilt när jag redan var lite doftkänslig från början 🥴 men den är enligt min mening en bra och unisex doft, passar för de flesta.😄 Jag upplever den som en ganska mild balsam, då den inte irriterar min torra och känsliga hårbotten när jag använde lite av denna. Så därför har jag inte heller kliat när jag använt denna. 🤭 Balsamen är väldigt dryg i användning, så man behöver bara en liten mängd. Den fördelar sig lätt i håret även om den har en väldigt tjock krämig men inte tung konsistens😊 Jag låter balsamen sitta i några minuter innan jag sköljer ur den, så att den får verka ordentligt och efter det känns håret mjukt, fylligt, fräscht och rent efter användning med denna, efter tvätt med schampot i samma serie. Håret håller sig fräscht och rent längre än vanligt och den tynger inte ner håret. Håret luktade fortfarande gott efter torkning även efter användning av värmeskydd och fönning också. Jag upplever att håret blir lite mer hanterbart efter användning, men samtidigt inte supermjukt eftersom det blev lite torrt. Så tyvärr blev mina längder på mitt långa hår torrare så därför lite minus för det. Men mitt hår är också så att det blir fort fett i toppen och torrt i längderna så det är lite svårt att hitta riktigt 10 av 10 😅 men denna är nog en 8 av 10 på grund av detta och att lukten blev kraftig ibland. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten men den fungerar väldigt bra med schampo och serum i samma serie i alla fall 🙌 Det enda minus jag hittade och som gör att jag drar en stjärna är den uttorkande effekten på topparna och doften, som var för stark för min smak vissa dagar. Allt som allt har upplevelsen varit övervägande positiv, och det ska bli spännande att se hur längre användning påverkar hårväxten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra denna
    7 visningar
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 4 av 5

    Bra schampo

    Jag har haft turen att vara testpilot för #lyko och fått testa denna produkt i cirka 2 veckor nu. Det första jag lade märke till var förpackningen som hade en ovanligt stilren design. Det var enkelt att öppna och stänga men också att dosera schampot med denna design.😄 Sedan doften som inte går att undvika 😅 den luktar fräscht, jag tycker den luktar bubblegum men samtidigt luktar den rent. Den luktar väldigt gott men ibland kanske lite mycket om man är känslig för dofter för efter att ha använt denna var det flera som kommenterade och frågade åh vad är det? 😅 så ja den satt i länge efter att håret var torrt. Jag tyckte den luktade nästan för mycket vissa dagar vilket gjorde att jag fick lättare migränanfall särskilt när jag redan var lite doftkänslig från innan 🥴 men den är enligt min mening en bra och unisex doft, passar för de flesta.😄 Jag upplever den som ett ganska milt schampo, då det inte irriterar min torra och känsliga hårbotten. Så därför har jag heller inte kliat när jag tvättat med den. 🤭 Schampot är väldigt drygt i användning, så man behöver bara en liten mängd. Det fördelar sig lätt i håret och löddrar väldigt bra.😊 Håret känns mjukt, fylligt, fräscht och rent efter tvätt med denna och det håller sig fräscht och rent längre än vanligt. Den tyngde inte ner håret. håret luktade fortfarande gott efter torkning även med användning av värmeskydd och fönning också. Men även med användning av balsam blev tyvärr mina längder på mitt långa hår torrare. Men mitt hår är också så att det blir fort fett i toppen och torrt i längderna så det är lite svårt att hitta riktigt 10 av 10 😅 men denna är nog en 8 av 10 på grund av detta och att lukten blev kraftig ibland. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten men den fungerar väldigt bra med balsam i samma serie i alla fall 🙌 Det enda minus jag hittade och som gör att jag drar en stjärna är för den uttorkande effekten på topparna och för doften, som var för stark för min smak vissa dagar. Allt som allt har upplevelsen varit övervägande positiv, och det ska bli spännande att se hur längre användning påverkar hårväxten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra schampo
    6 visningar
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad testare

    Gillade den här väldigt mycket

    . Jag har som #lykoinflutester fått testa detta värmeskydd från #bylyko. Som en person som sällan stylar håret med värme är värmeskydd inte en produkt jag använder dagligen, men när jag väl tar fram värmeverktyg eller fönar håret använder jag värmeskydd, och då är det extra roligt att testa Beat The Heat #bylyko. Produkten kommer i en fräsch gul sprayflaska, med en bra storlek som doserar bra i håret. Det kom ut precis lagom mängd produkt när jag sprayade håret, men sprayfunktionen var lite seg, alltså inte helt bra. Annars en topprodukt som jag skulle rekommendera. Sprayen doftar väldigt gott, lite sött, men är inte stark i intensitet, så den gillade jag. Själva skyddet är svårt att kommentera eller veta, men jag litar på att produkten skyddar som lovat. Håret kändes mjukt efter sprayning och det var mycket enklare att borsta igenom innan föning. Jag tycker produkten drog sig bra in i håret och gav en fin glans och den mjuka känslan höll länge. Jag upplever inte heller att den gör håret tungt eller klibbigt efteråt. Beat the Heat är en värmeskyddande spray som ska motverka friss, ge glans och ge lätt volym, och jag tycker den höll det mesta där förutom volymen, den märkte jag inte så mycket av, men supernöjd med det. Jag tycker man får mycket för ett fantastiskt pris och skulle därför rekommendera denna till andra och ger den 10 av 10 om man bortser från den sega sprayfunktionen.
    1 produkt i inlägget Gillade den här väldigt mycket
    312 visningar
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad testare

    Wow 😍

    Jag har som #lykoinflutester fått testa denna underbara rosa plattång från #bylyko och är positivt överraskad. Först förpackningen: Känns väldigt lyxig och fin, underbar rosa färg, den är enkel och lätt att öppna. Sedan plattången: Designen är väldigt fin – stilren och elegant med en fin ljusrosa färg som känns lite lyxig. Färgen är verkligen helt underbar, det är ett verktyg som gärna kan ligga framme och med en väldigt lång rosa sladd vilket är ett riktigt plus eftersom man kan stå lite på avstånd från eluttaget. Det ger ett fint helhetsintryck att hela med sladden var rosa, något jag älskade. Denna plattång från #bylyko har en startknapp och sedan 2 knappar för att justera värmen upp eller ner efter önskad temperatur. Den värms upp super snabbt och har en temperaturmätare som man kan följa medan den värms upp. Temperaturen går från 120 till 220 grader som man enkelt ställer in med knapparna. Den svalnar också snabbt efter användning, något jag gillade otroligt mycket. Denna plattång från Lyko är mycket enkel och smidig att använda. Den glider bra över håret. Det enda negativa jag kan säga om jag ska vara petig är att den gärna kunde vara lite mer effektiv på tjockt hår då man måste platta många gånger för att få önskat resultat men det måste jag säga om de som är mycket dyrare också så jag är nöjd med denna och inte minst till detta pris är den verkligen 10 av 10. Jag använder alltid värmeskydd i håret innan jag använder värmeverktyg så det gjorde jag nu också.. #lykoinflutester #bylyko
    1 produkt i inlägget Wow 😍
    116 visningar
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5

    Bra retinolserum

    Jag har varit så lycklig att få vara testpilot för Lyko och fått testa denna produkt. Har testat i några veckor nu. Jag har en känslig kombinationshud som lätt blir röd och jag reagerade inte på denna trots att det var retinol i den. Ampullen har en lätt till medeltjock gel-serum-konsistens. Den är lätt att smörja ut över huden och kräver inte mycket produkt per applicering. Konsistensen är bra, den sjunker fint in och känns varken tung eller klibbig. Huden känns väldigt bra efter applicering och jag upplevde ingen irritation eller flagning under användning. Jag gillade flaskan eftersom den har en söt färg och var väldigt lätt att öppna, verkar praktisk och hygienisk med pipett som gör att det känns mer hygieniskt. Pipetten var dock lite trög och man fick inte upp mycket produkt, men det kan också vara jag. Resultatet var först inte så stort och jag märkte egentligen ingen särskild förändring direkt, men efter att ha använt denna i ett par veckor har resultatet varit väldigt positivt. Det jag särskilt lagt märke till är att huden fått mer lyster, mer fukt, känns mjukare och ser mer välvårdad ut. Har fått ett fräschare utseende på ett sätt. Jag tycker också att huden känns fastare och mer återfuktad än tidigare, men det kan också bero på kombinationen med essenserna jag använt under samma period. Men jag har inte använt serumet tillräckligt länge för att se om det är effektivt mot fina linjer, solskador eller om det bidrar till jämnare och ljusare hudton. Men skulle jag rekommendera denna till andra: ja, om du vill testa en bra retinolprodukt där den största fördelen är kombinationen av retinol och barriärvänliga ingredienser. Det passar bäst för dig som vill ha lyster, fukt och förebyggande av ålderstecken.😍 #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkt i inlägget Bra retinolserum
    102 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 vecka
      äääälskar
      1 gillar
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5

    Wow, jag är kär

    Jag har haft turen att vara testpilot för Lyko och fått testa denna produkt. Har testat i några veckor nu och måste säga att jag är mycket nöjd med hur den återfuktar och balanserar huden!🫶🏽 Jag har en känslig kombinerad hud med porer och finnar vid mens. Jag blev väldigt positivt överraskad av denna essence faktiskt. Den doftar gott, fräscht och behagligt, jag tycker den doftar rent. Formulan är lätt och tunn vilket gör den lätt att applicera och känns därför lätt och behaglig på huden också, ett stort plus att den absorberas lätt utan att vara klibbig och ger MASSOR av fukt. En annan fördel är att huden får en fin lyster efter applicering. Min hud känns redan fräschare och mer balanserad med mindre porer, och mensfinnarna har jag inte heller sett så mycket av. Jag är mycket nöjd med denna essence och kommer definitivt att fortsätta använda den och köpa den igen när den är slut. Det jag uppskattar mest är hur återfuktande den är. Huden känns mjuk och väl återfuktad efter användning. Dessutom känns produkten mycket dryg. Förpackningen är generös i storlek och det behövs inte mycket produkt per användning, så jag tror den kommer räcka länge. Förpackningen är något för sig själv, helt enkelt underbar! Man får verkligen känslan av lyx på flaska! Den kommer i en glasflaska och är väldigt fin att titta på. Så den får en fast plats på mitt handfat. Dr.Ceuracle har verkligen blivit en ny favorit.😍😍😍 #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkt i inlägget Wow, jag är kär
    82 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 dagar
      Jag blev också förälskad i denna så fantastisk ❤️
      1 gillar
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5

    Super dryg och fungerade bra

    Jag har haft turen att få testa Hyal Reyouth Melting Foaming Balm från Dr Ceuracle som är en väldigt fin och dryg rengöringsbalm. Den smälter enkelt bort sminket, tar lätt bort orenheter och lämnar inte huden stram som flera andra rengöringsprodukter gör. Jag har haft en tendens att reagera på några sådana produkter tidigare med röd och irriterad hud, och några har jag till och med fått allergisk reaktion av, men inte denna då den är verkligen mild och snäll mot huden. Dr Ceuracle säger att den passar för de flesta och det vill jag säga att den gör då den gör huden mjuk, ren, mjuk och dessutom känns huden återfuktad. Jag gillade burken den kom i samt den lilla spateln så man slipper ta så mycket produkt med händerna. Annars gillar jag verkligen det praktiska snapplocket, så man slipper skruva av ett lock för att öppna. Jag uppskattar också att det följer med en spatel som har sin egen lilla plats i locket. Gillade konsistensen på produkten för det räckte med en liten mängd till hela ansiktet. Först kändes den nästan som gel men när man smorde in den i ansiktet började den skumma och då var den ännu lättare att fördela och superlätt att skölja av samt utan att bli supermjuk utan finnar för min del så jag hittade en ny favorit för min känsliga kombinationshud här ja och om jag vill rekommendera till andra: jaa #lykotestpilot #drceuracle
    1 produkt i inlägget Super dryg och fungerade bra
    28 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 vecka
      Så bra💕✨
      1 gillar
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 månad
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Wow säger jag bara

    Skulle aldrig ha köpt Lovables så detta blev min första. Jag hade tittat på den ett tag och intrycket var wow spännande och när jag fick 30% så var det ingen tvekan, den klickades hem direkt och jag ångrar inte en sekund för det är en otroligt bra blandning av många produkter som jag verkligen ser fram emot att testa 😍🥰 Första intrycket när jag öppnade den var bara wow den fina röda toalettväskan produkterna låg i och när jag öppnade den blev det bara ännu bättre 🥰 n.c.p duschgelén tog min kille när han blev kär i den, sunday shower foamen blev min mammas favorit, då det finns något för de flesta i denna 🥰 lipglossen hade en söt fin hjärtformad förpackning som passar utmärkt i väskan och i kombination med läppennan blev det en fin combo ❤️ body misten luktar lätt sommar och underbara blommor som luktade så gott att den redan har använts mycket och jag måste säga att jag blev kär eftersom det bara var fullsize produkter också och kan med handen på hjärtat säga att detta inte blev den enda för efter denna måste jag säga att jag älskar Lyko Lovables då jag gillar att testa nya saker 🥰 #lykoreview
    1 produkt i inlägget Wow säger jag bara
    136 visningar
  • Tineb

    har recenserat en produkt
    Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 3 av 5

    Inte min favorit men okej

    Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. Den kompletterar seriens schampo. Mitt hår är tjockt, mörkfärgat, skadat på grund av tidigare färgning och blir lätt fettigt i toppen men topparna flikar sig. Men balsamen gör håret väldigt mjukt och lättare att reda ut direkt efter duschen än utan, även om den inte blev min favorit. Jag har testat balsamen i 2 veckor nu, och detta är vad jag tycker: + Doften var fantastisk + Tjock konsistens + Bra storlek + Fin design - Håret blev snabbt fettigt och kändes inte rent, så man kan inte ha bråttom när man tvättar håret med denna. - Min hårbotten började svida och klia, så den mådde inte alls bra. Så tyvärr är denna balsam inte något för mig eller något jag kan rekommendera för någon med känslig hårbotten. Dessutom tyckte jag inte att den hjälpte mitt färgade och slitna hår. Recensionen gjordes på uppdrag av Smartson – testpersonen fick prova produkten gratis.
    1 produkt i inlägget Inte min favorit men okej
    20 visningar