Tuva
Tuva
har recenserat en produktInlägget skapades 2 dagarBetyg: 3 av 5Bra produkt men inget för en acne känslig hud
När jag fick hem produkten som #lykotestpilot hade jag faktiskt inga förväntningar, det är första gången jag provar något från #drceuracle. Men när jag öppnade produkten blev jag direkt taggad på att få prova den! Min första reaktion var att jag tyckte förpackningen var engel o h smidig, det var inget skruv lock vilket var skönt och man fick med en liten skopa så man slipper gräva med fingret i produkten. Vid första användning älskade jag produkten! Den smälte bort allt smuts och rengjorde huden ordentligt. Efteråt kändes huden återfuktad och mjuk, ej stram vilket jag brukar ha problem med min vanliga dagliga cleanser. Men morgonen efter vaknade jag upp med massa färska små finnar. Jag har använt produkten både tillsammans med andra produkter från varumärket och även ensam med min normala rutin som hjälper mig mot min acne. Men båda gångerna vakna jag upp med nya färska finnar. Jag var verkligen så taggad då produkten var så bra på att rengöra ansiktet, men så tråkigt att den gav mig finnar. Jag har kombinerad acne hud, ibland är jag normal i huden, andra dagar torr och ibland oljig i T zonen eller i hela ansiktet. Jag skulle säga att jag är mestadels torr och blir oljigare i slutet av dagen. Jag har haft problem med acne i flera år och har nog lite känsligare hud skulle jag säga. Jag är väldigt insatt i det här med hudvård och gillar att prova ny hudvård för att hitta de perfekta produkterna för min hud. Men har nu hållit mig till en och samma rutin i några månader som jag tycker funkar för mig och inte ger mig acne. Slutsatsen efter att jag har provat denna produkt i några veckor är att själva cleansing balmet funkar jätte bra för att rengöra sminket men funkar inte för min acne hud Fördelar: ➕Smälter bort smuts ➕lämnat huden len och återfuktad ➕enkel och smidig förpackning Nackdelar ➖triggar min acne ➖dyr #lykoreview #lykotestpilot #drceuracle1 produkt i inlägget Bra produkt men inget för en acne känslig hud114 visningar- Inlägget skapades 1 vecka
Funkar på tjockt hår?
Hej undrar om denna funkar på tjockt smått slitet hår. Ser mest recensioner om människor med blekt, tunt, skadat hår så vill veta om det funkar för tjockt halv smått slitet hår också1 produkt i inlägget Funkar på tjockt hår?130 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 veckaHej Tuva👋🏼😊 Detta balsam funkar på tjockt hår. Den ger mycket glans och slätar ut hårstrået ✨ För tjockare och torrare hår kan den däremot upplevas lite lätt i återfuktningen. I ditt fall hade jag hellre rekommenderat ett återfuktande balsam som är anpassat för torrt hår 🧴 👉🏼 lyko.com/sv/loreal-paris/loreai-paris-elvital-extraordinary-oil-conditioner-200ml Den ger mer mjukhet och passar bättre i lite grövre och torrare längder 🤍 Ha en fin dag ☀️1 gillar
Tuva
har recenserat en produktInlägget skapades 2 veckorBetyg: 3 av 5Bra parfym men ingen speciell doft
Jag ville bli testpilot för denna parfym så min bror som tjatat om en ny parfym kunde fått testa. Jag själv provade att blanda parfymen för att kunna se ifall det var möjligt att göra den unisex också och såhär upplevde jag det. När vi först öppnade parfymen blev vi båda impade över den enkla men stilrena designen. Det ser ut och känns som att flaskan är i äkta glas och inte hård plast. Den har en design som lätt drar än till att vilja prova så jag fick genast höga förväntningar.🤩 När vi provade parfymen hade den en inte för stark men tydlig herr doft. Både jag och min bror kände igen doften, min bror upplevde att den var extremt lik varumärket Axe i doften och jag höll med helt. Det är en doft som man känner igen vilket gör doften inte så unik eller speciell. Jag hade själv inga förväntningar om vad den hade kunnat lukta men hade hoppats på en lite mer unik doft.🌸 Min bror trots att han gillar doften beskrev doften som än äldre mans doft. Av den anledningen hade han inte velat använt den så mycket mer. Jag experimenterade lite med doften också och provade att blanda den med andra dam parfymer med ungefär liknande doft bas. Jag gjorde det av anledningen att se ifall det gick att använda som unisex parfym om man blandade. Resultatet av det blev inte så lyckat. Både jag och min bror älskar parfymer och lägger ner tid på att hitta parfymer vi tycker är riktigt bra och goda. Min bror brukar ofta välja parfymer utifrån säsong och just nu så är det sommar säsong och han vill gärna ha sommarparfym. I slutändan så blev detta ingen ny hit för varken mig eller min bror. Parfymen har ingen unik doft och enligt min bror passar bättre för äldre män. Parfymen i sig var väldigt bra, den luktade gott och hade bra hållbarhet. Kunde gå i princip hela dagen och fortfarande lukta parfym. Doften är ganska stark men inte för stark. Den är stark nog att man kunde känna den genom de andra parfymerna jag blandade den med. Av den anledningen skulle jag också säga att det är svårt att kombinera denna för att få en unisex parfym utan funkar i princip bara som man parfym. Är den värd pengarn? Om du vet hur Axe typiska doft luktar och gillar den doften så JA. Den är helt klart värd pengarna då den har bra hållbarhet under dagen och är stark men inte för stark. #lykotestpilot #lykoreview #abercrombiefitch1 produkt i inlägget Bra parfym men ingen speciell doft80 visningarTuva
har recenserat en produktInlägget skapades 1 månadBetyg: 5 av 5Verifierad köpareVärd varenda krona!
Jag fick för mig att vilja börja ta hand om mitt hår men hade ingen aning om vart jag skulle börja. Det slutade med att jag köpte denna krämen och gud så tacksam jag är över de!!🙏🏻 Jag kan inte sluta använda denna produkten sen jag köpte den, jag använder den varje dag innan skolan och har med den i skolväskan under dagen. Det går att använda denna produkten både dag och kväll, även flera gånger om dagen, när som helst. Fördelar: -Det krävs bara en liten mängd för att de ska räcka till hela håret (jag har tjockt hår och tar en mängd lika stor som en liten ärta). -Bra mängd produkt, lite räcker lång väg så krämen håller länge tills du behöver köpa en ny. -Gör håret lent, mitt hår känns som silke efter att jag tagit i krämen på morgonen och håller sig lent hela dagen. -Lugnar håret när det är elektriskt/statiskt. Mitt hår tenderar att bli elektriskt efter att jag borstat de och då hjälper denna krämen. -Jätte bra för sitt pris🔥 Nackdelar -Om man använder för mycket kan håret bli snabbare fettigt. Denna krämen har verkligen gjort sån skillnad för mitt hår och alla mina vänner som provat krämen älskar den också. Rekommendera verkligen den till alla!! #lykoreview1 produkt i inlägget Värd varenda krona!470 visningar- Inlägget skapades 2 månader
I lager?
Hej undra när denna kommer in i lager igen1 produkt i inlägget I lager?707 visningar- Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 2 månaderHallå där Tuva! 👋 Glada nyheter! Dessa finns nu tillgängliga för köp igen😍 Ha det bäst!
- Inlägget skapades 4 månader
Mineraluppbyggnad
Hej, jag har mineral uppbyggnad i mott hår vilket orsakat att vatten inte tränger sig in i håret och sköljer inte ur balsam och schamp ordentligt. Pga det så måste jag borsta ur resterande produkt ur håret när det är blött vilket har skadat mitt hår och orsakat många klivna toppar och frizz. Skulle denna funka för att få bort just lpngvarog mineral och järn uppbyggnad eller är andra produlter bättre. Hade även kollat in joico K-Pak clarifying schampoo. Är den bättre än K18 eller börj jag skaffa k18 till mitt tjocka hår Hir ofta sla man även använda detta, har hört lite olika, vissa säger 1 gång i månaden men har även hört varannan vecka.1 produkt i inlägget Mineraluppbyggnad1200 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 månaderHej Tuva! 👋🏼😊 Det här djuprengörande schampot är toppen för att ta bort mineral- och produktuppbyggnad som gör att håret inte sköljs ur ordentligt. Det är mildare än många andra djuprengörande schampon, vilket gör det skonsamt och vårdande till ditt sköra hår 🥰 Till dig och ditt hår passar det att använda detta schampo en gång i veckan eller vid behov. Då blir håret rent, fräscht och redo för dina vårande produkter 🙌🏼 Ha en fortsatt fin dag ☃️
- Inlägget skapades 4 månader
Mineral uppbyggnad
Hej jag har mineral uppbyggnad i mitt hår som byggts upp under väldigt lång tid. Det gör att vatten inte trängs in i håret så balsma och schampo sköljs inte helt ur håret. Pga det har jag behövt borsta ur resterande produkter när det är blött vilket har lett till att mitt hår blivit skadat och jag har fått många kluvna toppar. Skulle detta schampot vara bra på mitt tjocka hår för att få ur järn och mineral uppbyggnader och hur ofta ska jag använda det. Har hört att man ska använda sån här produkt en gång i månaden.1 produkt i inlägget Mineral uppbyggnad603 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 månaderHejsan Tuva 👋 Åh, jag förstår! Det kan vara knepigt att få bort mineraluppbyggnader i håret men ett djuprengörande schampo som det här från Joico är ett jättebra val! Hur ofta du behöver använda schampot beror på hur mycket mineraler som finns i ditt vatten, men det låter som att du skulle behöva använda djuprengörande schampo åtminstone en gång i veckan eller några gånger i månaden 🤍 Håret kan kännas lite strävt och torrt efter användning av djuprengörande schampo, så använd gärna en riktigt återfuktande inpackning efteråt för att ge håret lite extra fukt 👇 lyko.com/sv/joico/joico-moisture-recovery-treatment-balm-250-ml Om du har väldigt mycket mineraler i håret kan det behöva göras en djuprensning för att bli av med alla rester, så jag passar på att tipsa om den här hemmakuren från Malibu C 👇 lyko.com/sv/malibu-c/malibu-c-hard-water-sachet-5g Ha det bäst! ✨1 gillar
- Inlägget skapades 4 månader
Mineral uppbyggnad
Hej, jag har mineraluppbyggnad i mitt hår vilket orsakar att vatten inte trängt sig in i håret och sköljer ordentligt ur balsam och schampo. På grund av det har jag behövt borsta ur resterande produkt ur blött hår vilket har skadat mitt hår. 1. Jag undrar då om detta schampot funkar bra till att just få bort järn och mineral uppbyggnad som byggt upp under väldigt lång tid. 2. Hur ofta ska man använda denna, har hört lite olika, vissa säger varannan vecka andra säger en gång i månaden. Jag har ganska tjockt hår. 3.Finns det annan produkt ni rekommenderar istället för denna om denna inte är passande.1 produkt i inlägget Mineral uppbyggnad252 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 månaderHej där Tuva! 👋 Åh, jag förstår! Självklart ska jag hjälpa dig 🫧 1. Ja, det tar effektivt bort mineraler och järn från håret. Perfekt vid uppbyggnad från hårt vatten eller långvarig produktanvändning 👌 Den kan dock vara uttorkande mot håret, så kombinera gärna med ett balsam eller en vårdande mask! 2. Vid kraftig uppbyggnad: var 1-2 vecka tills håret känns rent. Vanligt underhåll: 1 gång/månad räcker ofta 🤗 3. Denna du kikat på är toppen, men om den upplevs för stark kan jag även rekommendera denna 👇 🩷lyko.com/sv/malibu-c/malibu-c-un-do-gooshampoo-266ml Ett tips är att göra vårt kostnadsfria hårtest i LYKO-appen. Våra utbildade frisörer och hårexperter ger dig personlig feedback på hur du ska gå tillväga och vilka produkter som passar bäst för just ditt hår! 😊 Du kommer direkt till testet via länken: lyko.com/sv/beauty-scan2 🩷 Hoppas att du hittar något som passar dig!
- Inlägget skapades 5 månader
Tillbaks i lager?
När kommer denna tillbaks i lager igen?1 produkt i inlägget Tillbaks i lager?979 visningar- Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 5 månaderHejsan Tuva!🥰 Just nu har vi inget datum på när den här kommer in igen, men jag hoppas att det inte ska dröja allt för länge, fingers crossed! Har du inte bevakat produkten, rekommenderar jag dig att göra det. Då kommer du få ett mejl i samma stund som produkten finns att beställa igen 💌 Ha det bäst!🥰
- Inlägget skapades 10 månader
Tillbaks i lager?
Hej undrar när denna är tillbaks i lager1 produkt i inlägget Tillbaks i lager?786 visningar- Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 10 månaderHejsan Tuva!😊 Åh vad kul att du kikat in den här godingen! Den här finns inne i lager igen Så passa på att klicka hem den medans den finns kvar 😍 Ha det bäst!1 gillar