• Posten blev oprettet 20 timer
    🍓Midsommerskrald🍓🛍😅 #empties2026 maj indeholder usædvanligt mange øjen- og hårprodukter, især øjenmasker, som er ekstra behagelige, når øjnene er hævede af pollenallergi👀😊 Jeg nævner nogle af mine faste favoritter, som jeg køber igen og igen - eller kunne tænke mig at købe igen☺️ Resten ses på billedet! 👌FAVORITTER👌 👌Mizon Jeju Camellia sheet mask er så blødgørende og behagelig! Kamélie🌺 er en vidunderlig ingrediens til tør, lidt sart hud. 👌Patchologys Serve chilled rosé eye gels sidder rigtig godt udover at de er gode (men sindssygt dyre💸). 👌Purederm Petal Waltz under eye mask Rose er så god, at jeg ønsker, de fandtes på krukke🌹😊 👌PuroBio No stress hair mask - økologisk🌱 hårkur fra italienske PuroBio, som rakte til hele 4 g👍🤑 og var fantastisk til mit vintertrætte hår! 👌Bangerhead Fast forward hair mask er perfekt til mit nordiske fine, glatte, flade hår, fordi den ikke fedter👍 👌Hair Belief Got the blues silver conditioner - silikonefri godduftende silverbalsam, som selvfølgelig er udgået😬 👌Sisleys Sisleÿa L’Integral anti age eye and lip contour cream ville jeg købe igen HVIS den ikke kostede omkring 2000😉🤥 (min lille tube var med i et bonuskit fra Sisley). 👌Indy Beauty Milky Silky calming cleansing lotion - rigtig behagelig, uparfumeret rensemælk☺️ 👌Zoya goes pretty Bulgarian rose toner - økologisk🌱 ansigtsvand med rose🌹, så mild og velgørende👍 👌Milk Touch Phyto Mucin intense deep moisture serum - superbehageligt, mælkelignende fugtserum med vegetabilsk modstykke til snegle slim👍 for os, der ikke kan lide 🐌 👌Mádara Retinol alternative plant-powered eye serum er så god økologisk🌱 som IKKE irriterer! (Jo, pengepungen føles irriteret efter køb💸😉). 👌Maria Åkerberg Hand cream - den letabsorberede økologiske🌱 håndcreme, som heler min mands eksemhænder med bl.a. morgenfrue🌼 👌Emma S Deodorant Soft colour antiperspirant er en supergod mildt duftende antiperspirant til os, der sveder meget👍 🤔OK - MEN KØBER MÅSKE IKKE IGEN🤔 🤔Dermosil Facial oil lugter af citrus = migræneudløser, men ellers ok. 🤔Dermosil Night cream shea - uparfumeret natcreme, som var ekstra behagelig om vinteren og foråret. 🤔Skin 1004 Light cleansing oil lugtede også af citrus👎, men rensede ok, selvom jeg foretrækker rensebalm pga. spildrisiko med flydende. 🤔Sephora Cleansing scalp scrub var meget grovkornet, men ikke særligt effektiv🙄 🧴PRØVER SOM (IKKE) HAR FRISTET TIL KØB🧴 🧴Sisley Black rose precious face oil ville jeg gerne købe igen, hvis den ikke kostede mere end 2000 kr🤥😁 🧴Novexpert Protective Rich cream er og forbliver min økologiske favoritcreme til de kolde måneder, men findes ikke længere i Sverige🤥👎 🧴L’Oréal Bright reveal dark spot UV-fluid spf 50 var behagelig i t-zonen, men passer ikke resten af ansigtet for mig (for tør hud). 🧴I+M Naturkosmetik Crème de la crème er behagelig til moden hud, men jeg kan desværre ikke lide duften👃 Elsker mange af deres andre ansigtsprodukter! 🧴Dermalogica Skin smoothing cream var ikke noget særligt mindeværdigt😁 Tak til dejlige Malin Malinadenfina, som startede #empties og #projectpan her på Social, så vi skønhedshoarders træner os i at bruge vores mange skønhedskøb op🧴🧴🧴, nogle gange på nye måder, inden vi køber nye fund🛍😊 Det lykkes nogle gange😁😉 #empties2026 maj
    12 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dage
    Skønhed, der er brugt op eller som jeg har haft åben for længe. Sjovt med empties, meget bliver jo virkelig brugt op 😁 #empties #skimink #hårvårt #kroppsvård
    265 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge

    En hel del

    Empties! Jeg kan godt lide at løbe tør for produkter, og det er en dejlig følelse at løbe tør for en 😍 #empties #beauty #skönhet
    78 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 41 minutter
      Ja, det er en dejlig følelse at løbe tør for produkter ♥️
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger

    Majs tomme produkter

    Jeg gennemgår alle produkter, jeg har brugt op i maj måned. Jeg plejer alligevel at samle en del produkter, og denne gang var ingen undtagelse. Jeg fik også med et makeup-produkt, hvilket faktisk var rigtig sjovt 😍😍 Har du brugt noget op, og vil du købe det igen? 💜 #empties #sminktips #smink #explorer
    10 produkter i looket Majs tomme produkter
    972 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 uger
      🥰☀️
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger

    Tomt op

    Denne uge satsede jeg på at tømme nogle af mine minis. De har også en udløbsdato, og har du åbnet dem, kan de ikke holde evigt. På Nivea står der "gradual tan" og "natural looking tan". Jeg er enig i begge, og den hører til de bedre, men kan alligevel blive lidt gul omkring knæene, hvor du måske er lidt tør. Så start i så fald med at smøre knæene og tørre områder med en anden lotion, ellers kan du blive mere plettet. Hvis du vokser benene, følger farven med, for det gjorde jeg forleden, så nu føler jeg mig bleg igen. Kan anbefale produktet. Suntique har fungeret rigtig godt. Har en tyndere konsistens, som hurtigt trænger ind i huden og er meget let at have under makeup. Jeg har kunnet smøre to lag og stadig ikke haft problemer med min makeup. Heller ingen bumser eller lignende. Nu har jeg jo for nylig fået flere SPF’er i den seneste Lovables, men denne kan jeg bestemt godt tænke mig at købe igen. Smuuti føles dejligt kølende, men tager lidt tid at trænge ind. Jeg sprayer nok lidt for meget på... men det er dejligt efter rensning. Har to af denne i fuld størrelse, så jeg skal måske beholde denne flaske. Den så ud til at være nem at fylde på, og sprayen virker stadig rigtig godt. Små emballager er altid gode på rejser. Lancôme - en god makeupfjerner i den højere prisklasse. Jeg synes, der findes gode ting, som er billigere. Parfumen var Vanilla Nude, som jeg fik som prøve i vinter. Dufter godt og lidt sødt, som alle vaniljeparfumer gør. Eftersolen er en "eau de parfum", der kræver meget lidt, og alligevel holder den rigtig godt. Det er noget, jeg har haft svært ved med alle mistene nu til dags, fordi de er så flygtige. Har været forkælet med parfumer i ungdommen. Clarins - fungerer i denne årstid, men rækker ikke til mig om vinteren. Med tanke på prisklassen bliver det et nej fra mig. Så de to lidt mere nej fra min side skyldes, at produkterne koster mere, end de giver. #nivea #empties #lykoreview #suntique #smuuti #lancome #clarins
    6 produkter i posten Tomt op
    61 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 uger
      Prøver også at tømme nogle små flasker lige nu😅😍
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 uger

    Tomt op

    De seneste produkter, der er brugt op. To nej, to ja og et måske. Xlash øjenserum - utroligt drøj. Jeg ser dog ikke noget resultat i form af længere vipper. Hvis den kommer med i en lovable igen, vil jeg sandsynligvis bruge den, men jeg vil ikke købe den separat selv. (Nej) Moroccanoil - har sagt det mange gange, en stor favorit. Dufter godt og gør underværker. Lige nu har jeg dog ikke haft samme behov for det, siden jeg klippede længderne af. Men til længere hår er det en klippe. Har en uåbnet liggende, for denne kan jeg ikke undvære. (Ja) Lyko skummende shower gel - først var jeg virkelig imponeret. For den skummede bedre og duften holdt sig længere end f.eks. den dyrere Rituals, men den sidste halvdel og især den sidste fjerdedel kunne den ikke skumme lige så godt. Så det trækker lidt ned i indtrykket. Jeg kunne dog helt sikkert købe den igen... nej vent, det har jeg jo også gjort. Flere dufte ønskes 🤩 (Ja) Lancome idole flutter mascara - denne er faktisk ikke engang tom. Jeg elsker Lancome, de plejer at have så gode mascaraer, makeup og hudprodukter, men denne var en skuffelse. Måske stiller jeg for høje krav, fordi jeg altid har kunnet lide dem? Problemet startede med emballagen, den føltes billig og som dårlig kvalitet i forhold til deres normale standard. Selve mascaraen var måske ikke dårlig, men jeg syntes, det var for lig mine almindelige vipper bare i farve. Hverken længde eller volumen kom til, og børsten var heller ikke i top. Vil ikke købe den igen, og hvis jeg får den med i en kalender eller andet, vil den blive kasseret. (Nej) Origins active charcoal mask - jeg foretrækker nok engangsmasker. Denne bliver ca. 5 masker, og så smører jeg godt på. Så prisen per maske er jo betydeligt billigere end engangs. Effekten? Jeg ved ikke, så jeg så ikke den store forskel, men havde heller ingen negative reaktioner på den. Så ville jeg købe den igen, sandsynligvis kun med god rabat. (Måske) #lancome #origins #bylyko #lyko #xlash #moroccanoil #lykoreview #empty #empties
    5 produkter i posten Tomt op
    64 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 uger
      Elsker duften af Moroccanoils produkter😍helt utrolig duft
      1 likes
  • Posten blev oprettet 1 måned

    #empties2026 april

    Her har vi aprils skønhedsaffald🧴🧴🛍 og ENDNU er det mindre end normalt😄 Har ikke købt nye bokse eller lignende i ca. et halvt år, prøver virkelig at bruge det, jeg allerede har (som jeg har gemt for mig selv forskellige steder, så det ser mindre ud👝🙄)! Blandt FAVORITTERNE er alt, jeg virkelig kan lide, vil købe igen eller allerede har gjort det😉 Nævner nogle, resten ses på billedet! Det meste har jeg anmeldt, HVIS det findes på Lyko😃 🥇FAVORITTER🥇 🥇Esfolios ceramide caffeine essence sheet mask med koffein ☕️ skulle være afsvellende, og det kan (desværre) være nødvendigt nogle gange😄 Jeg kunne også godt lide den for den søde🌸 emballage, som jeg er barnlig nok til at sætte pris på😄 🥇Patchologys øjenmasker er luksuriøse små behandlinger til mine ofte ret hævede øjne, men så gode, at jeg nogle gange køber dem trods prisen💸 Disse, Serve chilled on ice🧊, er SÅ behagelige😊 🥇Dermosil Dry shampoo Classic Apple dufter mildt men frisk af æble🍏 Desværre udgik den, før jeg nåede at købe den igen🤥 Dermosil er finsk, mild mod sensitiv hud og sensitiv pengepung😉😁 og garanteret cruelty free🐇🐭 👏 🥇NCLA Beauty Hi butter Birthday cake dufter vidunderligt af cremet karamel og er så dejlig for tør hud på kroppen😊 🥇Bioderma Sensibio H2O eye er den næstbedste øjenmakeupfjerner til vandfast makeup og sensitive øjne👁👁, synes jeg. Den bedste er/var Medik8 Lips and eyes, som desværre er udgået🤥👎 Biodermas er dog mildere mod pengepungen🤑😁 🥇Yves Rocher PÛR BLEUET The gentle makeup remover er økologisk🌱 blå cornflower, som er plejende for øjnene. Bruger den til ikke-vandfast øjenmakeup! 🥇Yves Rocher Bath & Shower gel i Bourbon vanilla har jeg brugt til fodbad - flasken rakte i mere end et år🤑 Vidunderlig vaniljeduft👏 🤔OK - MEN KØBER MÅSKE IKKE IGEN🤔 🤔Nurme Facial foam Rose var en helt ok, meget drøj økologisk🌱 skummende ansigtsrens. 🤔Yves Rocher Vanilla Orchid body scrub var måske lidt grov, men havde alligevel for få korn - den var som en tykkere peeling-duschcreme. Duften var ok, men foretrækker deres bourbonvanilje😊 ⛔️NEJ - IKKE FOR MIG⛔️ ⛔️Oat & Cica calming face cream gav mig frygtelige bumser på kinden med det samme👎 Jeg havde overset, at den indeholder 2 ingredienser fra kokosnød🥥, som min hud hader! Var ok på hals og décolleté. ⛔️Doktor Babor Lifting collagen booster cream - parfumen i den var ikke god, så den rakte evigt😄 Hvis varmen kommer - 10 grader og regn her for tredje dag i træk🤥 - bliver det SÅ dejligt at være ude og nyde solen (i skyggen og med 🕶👒) for min hud har det bedst om sommeren😊 Jeg vil gerne kunne bruge lidt mere af alle mine SPF, lettere sommercremer🧴🧴🧴 og flot makeup👄, så der bliver flere #empties, og jeg til sidst kan købe nyt😄 #empties2026 april
    36 visninger
    • Kommentaren lades 1 måned
      Anna, hvor dejligt at høre! Det er da sjovt med bokse, men med tiden bliver der utrolig meget, jeg ikke kan bruge, og det er spild, så jeg er begyndt at tænke om (lokkemidlet er faldet😉). Bedre bare at købe direkte det, man skal have, og så kan man nogle gange også købe noget dyrere😅 Ja, nu er det som forår her, så dejligt efter efterårsrusket hele maj, og nu må sommeren gerne komme, synes jeg også🪻🌼🌸💕
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 måned

    Empties del 2

    Vil I have en del 3 på mine empties? Og hvilken er jeres favorit blandt mine? #smink #skönhet #empties #skincareroutine #hudvårdstips
    1 produkt i looket Empties del 2
    873 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 måned

    Det, der løb tør

    Ansigtet 😍 Lumene soothing toner, rigtig god. 🤩 Dr. Ceuracle sleeping mask, er en natcreme, som er fantastisk. 🤩 Yves Rocher øjencreme, god til fugt og afsvulmning. De er gode til øjencremer. #empties
    2 produkter i looket Det, der løb tør
    59 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 måned

    Det, der tog slut

    Kroppen 🤩 Tree hut Watermelon showergel, dufter godt og skummer meget. 😁 Mexx shower foam, inspired warmth, dejligt og drøjt skum med god duft. 😁 Baija lost Paradise, dejligt skum med god duft. 🙂 Caudalie showergel, ikke min type produkt og duft. 😀 Caudalie kropsolie, ok olie, duften mindre behagelig. #empties
    3 produkter i looket Det, der tog slut
    78 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 måned
      Elsker Tree Hut! 😍🥰 Må købe fra dem igen, når mine showercremer og bodyscrub er brugt op. 🩷
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 måned

    Del 1 af 3

    Tid til en empties! ♻️✨ Jeg har samlet så meget op, at jeg må dele videoen op i 3 dele, så den ikke bliver for lang. I denne første del gennemgår jeg produkter fra: @eleniandchris @celimax.global @marynmay_global @w7makeupuk @asanashea @numbuzin_global Det er så dejligt at se bunden af de produkter, man bruger! 😍✨ Se videre for at se, hvilke der blev favoritter, og hvad jeg måske ikke vil købe igen. Har du brugt noget op for nylig? Fortæl i kommentarerne! 👇🤍 #empties #produkterjagälskar #hudvårdsrutin #skincareempties #beautyreview
    97 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 måned
      Elsker at se, hvilke Empties andre har 😍
      1 likes
  • Posten blev oprettet 1 måned

    #empties2026 marts 🧴🛍

    Så får jeg da endelig sparket gang i marts #empties lige inden det bliver maj😅 Bliver ved med at skyde skylden på pollenallergien🤧, som gør mig mere træg i hovedet end normalt🤪 Først kommer FAVORITTERNE, hvor alt jeg allerede har købt igen eller vil købe igen er med, men jeg nævner ikke alt - de kan ses på billedet! 🥇FAVORITTER🥇 🥇Kocostars Glow Ho ho Hydrating face mask var en af deres julemasker, som var fantastisk behagelig👀 🥇Saturday Skin Cotton cloud probiotoc power sheet mask var blød som en sky☁️, men for dyr (og har for langt navn😅). 🥇REN Skincare Jelly oil cleanser duftede lidt af bjørkeklæber (dvs. mandelmasse) og var utroligt god👏 🥇REN Skincare Glow and Protect serum er et af mine 3 favoritserummer blandt c-vitaminserummer🍊 Det her er dejligt blødgørende og ekstra skønt i den kolde årstid! 🥇Tirtir Light toner kom i en boks, tror jeg🤔, for jeg kan ikke huske at have købt den - men køber gerne igen😅 🥇By Wishtrend Blue Oasis aloe hydrating serum var et pga. aloe vera🪴 dobbelt fugtgivende og også beroligende serum👍 🥇NCLA Birthday cake body butter dufter helt vidunderligt af karamel, fløde og sukker🎂😋 Var også meget fed og god til min tørre hud👍 🥇Loelle Argan oil er bare verdens bedste arganolie👌 Desuden svensk mærke🇸🇪 øko🌱 og cf🐇🐁🐒 Bruger mindst en flaske om året! 🥇Eco Cosmetics Lip care - verdens bedste læbepomade👌 🤔OK - MEN KØBER MÅSKE IKKE IGEN🤔 🤔Dermosil Ceramide toner mist var lidt kedelig😄 🤔Revox Just alpha arbutin 2% + HA var fugtgivende💦 takket være hyaluronsyren, men ikke meget mere. 🧴PRØVER DER HAR FRISTET TIL KØB🧴 🧴Skin 1004 Madagascar centella Hyalu Cica sleeping mask skal jeg snart begynde at bruge i fuld størrelse som natcreme😊 🧴Dermosil Gentleman niacinamide face cream kunne jeg mærkeligt nok godt lide, så jeg tænker at prøve at bruge den i t-zonen, som er gået fra at være tør hele mit liv til kombineret hud🤥 Jeg kan ikke lide niacinamidserummer, eller rettere min hud kan ikke lide dem😄, men det ser ud til at gå bedre, når stoffet er i en creme😀 ⛔️NEJ - IKKE FOR MIG⛔️ ⛔️REN Skincare Ready steady glow daily AHA toner var forfærdelig👎⚠️ Det tog mig et år (!) at få brugt det op. Med 10% glykolsyre kunne jeg kun bruge det max 1 gang om ugen og kun på dele af t-zonen og albuerne😄 Hver dag var ikke en mulighed - forstår ikke, hvem hud der kan tåle det🤨 ⛔️Jorgobé Bio-Active balancing moisturizer var ret behagelig, men slet ikke balancerende - sheasmør (som er en af ingredienserne) plejer til gengæld ikke at være det😉 Det meste er anmeldt af mig, hvis det findes på Lyko😁 En grund til, at jeg tvinger mig selv til at få brugt også det, jeg ikke kan lide, er, at jeg vil straffe mig selv for dumme impulskøb😆 Tænker, det burde lære mig at stoppe med det! Tvivler på, det lykkes😉 Mange tak🙏 Malin #Malinadenfina for at du startede #empties og #projectpan her på Social for nogle år siden🥰 #empties2026 marts
    68 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 måned
      Jeg kan godt lide, at du skriver om, hvad man skal være opmærksom på❤️
      2 likes
  • Brugerens rolle: Ambassador.Posten blev oprettet 2 måneder

    mine favoritprodukter!! 😮‍💨🤌🏼

    Dette er virkelig mine favoritprodukter, som jeg køber igen og igen og ikke kan undvære 🥹 #holygrail #empties #kerastasegenesis #olaplex #skincare #haircare #favourites #cicaplast #theinkeylist #purito #etude #milkshake #no7
    14 produkter i looket mine favoritprodukter!! 😮‍💨🤌🏼
    2244 visninger
    • Kommentaren lades 1 måned
      Hvad har du på læberne?👄
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 måneder

    Gigantiske tomme beholdere!

    Glædelig påske til jer!🐣💛 Det er et stykke tid siden, jeg har opdateret noget her, men det har været lidt travlt på det seneste. Men nu nyder jeg lidt påskeferie, og så er der lidt mere fritid tilovers. Som I måske kan se, har jeg samlet en hel del tomme beholdere på nogle måneder, og nu er der kommet endnu flere, men det får I at se i næste tomme beholdere🤗 I, der har set mine tomme beholdere før, ved, at det altid er mest hårprodukter, jeg går igennem meget af. Derefter bliver det også mest favoritter, der løber tør, for hvis der er et produkt, jeg ikke har været glad for, plejer det at blive efterladt. Mine top 3 lige nu (ingen bestemt rækkefølge) Der blev en del Kerastase-produkter denne gang, men Kerastase er jo et favoritmærke, og jeg har prøvet det meste fra mærket. Især Resistance-serien, som er turkisblå, er sååå god og dufter dejligt🩵 K18 tørshampooen er en favorit, som jeg har købt om 3 gange nu. Den er lidt dyrere, men den er drøj, så den rækker længe💜 Biotherm deodoranten kan jeg ikke længere tælle, hvor mange jeg har købt, men det er min favoritdeo gennem mange år, og jeg kan varmt anbefale den, hvis I endnu ikke har prøvet den!🤍 Bare spørg, hvis I undrer jer over noget🥰 #empties #kerastase
    76 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 måned
      Tak for de rigtig gode tips, dejlige Emilia! 🥰🩷🩵💜
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 måneder

    Det, der løb tør

    Ansigtet 😁 Dr ceuracle cleansing oil, helt ok men strammer bagefter. 🤩 Make prem cleansing oil, god rensning. 😁 Hyxley cleansing foam, ok. 🤩 Thank you farmer water sun cream, fantastisk SPF. 🤩 No 7 hydra luminous, natcreme, daggelcreme, som leverer. 🤩 Biovene eye patches, fantastisk. 🤩 Yves rocher anti age global natcreme, som er fantastisk. 😁 By wishtrend serum, helt ok. 🤩 Q+A øjenserum, fantastisk. #lyko #empties
    7 produkter i looket Det, der løb tør
    81 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 måneder
      Har haft dem ett bra tag och jo oftast tar det slut samtidigt då man börjar med något nytt.
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 måneder

    Det, der er brugt op

    Krop og hår💦. Krop, 🤩 Mexx inspireret nature shower foam, meget behagelig duft og skum. Hår 😁 Lernberger stafsing Volume og thickening shampoo og balsam, behagelige produkter med mærkelig duft. 😁 Ziaja gedemælk shampoo og balsam god duft, gode hverdagsprodukter. 😁 Umberto Giannini scalp scrub, god duft og gør håret blødt. #lyko #empties
    3 produkter i posten Det, der er brugt op
    30 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 måneder

    Måneden tømmes

    Er løbet tør for en god mængde produkter denne måned 🥰 #empties #haul
    3 produkter i looket Måneden tømmes
    872 visninger
    • Brugerens rolle: Ambassador.Kommentaren lades 2 måneder
      Åh skinInc!
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 måneder

    Mine empties 😭😍

    Elsker disse produkter. Er det nogen, I har testet? #lykoreview #empties
    8 produkter i posten Mine empties 😭😍
    1037 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 måneder

    Tomme produkter

    Tænkte jeg ville dele nogle produkter, som jeg har brugt op, og fortælle om jeg ville købe dem igen eller ej 🤗 🩷 Bjørn Axén Heat Styling Protection 💸 Købt igen! Elsker den, dufter super og gør sit arbejde! 🩷 Lancôme Teint Miracle - Foundation 💸 Købt igen! Elsker denne foundation, meget naturlig foundation der giver glød! 🩷 Clinique Superbalanced Makeup 💸 Købt igen! Også her en naturlig foundation som jeg kan lide. Super god hvis I leder efter noget der ikke dækker så meget. 🩷 Marja Entrich Facial Cleansing Cream ❌️ Ville ikke købe igen! Den passede ikke til mig, synes ikke den rengjorde i dybden. Havde ofte makeuprester tilbage, og følte at jeg fik flere problemer med porer. (Har normal/combineret hud) 🩷 Marja Entrich Vitamin Cream ❌️ Ville ikke købe igen! Følte den ikke trængte ind i huden. Kunne ikke lide konsistensen da jeg oplevede den var "sej". Passer sikkert til andre hudtyper. #empties
    5 produkter i looket Tomme produkter
    280 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 måneder
      Ja eller hvad 🥰 sjovt at se andres favoritter og få lidt inspiration❤️🙈
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 måneder

    Februar tømmer 🧴

    Batiste tørshampoo som jeg altid har hjemme, en favorit simpelthen 💁🏼‍♀️ Biotherm body milk som holder sååå længe og dufter fantastisk! ✨ LUMENE øjencreme som jeg har fået skrabet ud! Elsker den om morgenen når man er lidt puffy 😴 Bronzer stick fra BeautyAct, pigmenteret og holder længe! 😍 Volumen- og teksturspray fra Hair project, fungerer helt okay men ikke et must i badeværelsesskabet 💇🏼‍♀️ #empties
    2 produkter i posten Februar tømmer 🧴
    107 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 måneder

    Det der er slut

    Kroppen 🤩 Adidas spark up duschgel, godt skum og god duft. 👍 Tree hut rasberry fizz, skrubben er god som sædvanlig, men duften er ikke hvad jeg havde håbet på. 🤩 Rudy Midterreanan herbs body cream, let citrusduft, konsistensen minder om The body shop body yoghurt, som trænger hurtigt ind og er fugtgivende. 🤩 Tree hut watermelon body butter, dufter ok og den er mere som en whipped lotion, den er ret fluffy i sin konsistens. 🤩 Treaclemoon lavendel, godt skum og god duft. 👍 Nuxe håndcreme, god duft og fugter godt. #empties #lyko #skincare #adidas
    6 produkter i looket Det der er slut
    267 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 måneder

    Det der er slut

    Hår 👍 Coco & eve pro youth hair duo shampoo og balsam. Som har været godt. 🤩 System Professional hårolie, som har været en favorit. #lyko #empties #hair
    2 produkter i looket Det der er slut
    203 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 måneder

    Det der er slut

    Ansigtet 👍 Lumene Hellä fugtgivende toner af den mælkeagtige slags. Har været glad for at bruge den, og den er prisvenlig og drøj. 🙂 The Ordinary beroligende & Barrier support serum, som er i rosa gel-form, men for mig gjorde den ikke noget. 🤩 Marja Entrich gulerodsolie var behagelig at bruge. 🙂 Nivea care til både ansigt og krop er ok til kroppen, men ikke til mit ansigt. 🙂 Isntree solcreme er en ok creme, der ikke giver irritationer. #empties #lyko #lumene #skincare
    5 produkter i looket Det der er slut
    249 visninger
  • Brugerens rolle: Ambassador.Posten blev oprettet 4 måneder

    Månedens tomme💚🐻🫧

    5 produkter i looket Månedens tomme💚🐻🫧
    2082 visninger
    • Kommentaren lades 3 måneder
      Åh hvor søde flasker fra Hickup og hårsprayen 🩷💞 Fine Ebba, Molton Brown fantastisk 💛🖤