Annika
- Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kauneimmat ripset, joita olen koskaan käyttänyt!
Silmieni muoto ei oikein sovi "tavallisiin" ripsiin, joissa on tasaisesti sijoitetut raot, se ei yksinkertaisesti näytä oikealta kasvoillani. Siksi rakastan klusteriripsiä, jotka osoittavat SISÄÄN päin sen sijaan, että klusteri levittäytyisi ULOS. Normaalisti tämän tyyppiset ripset ovat minulle aivan liian pitkät (minulla on sekä roikkuvat silmäluomet, pieni tila ripsien ja kulmakarvojen välillä, että yleisesti pieni kasvot), mutta nämä olivat TÄYDELLISET! Eivät lainkaan liian pitkät, ettei näytä naurettavalta, mutta tarpeeksi pitkät tekemään suuren eron silmissäni! Toivon todella, että ne tulevat joskus takaisin valikoimaan.1 product in post Kauneimmat ripset, joita olen koskaan käyttänyt!14 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sitten2 näyttöä
- Viesti luotiin 3 viikkoa sitten1 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Tubing-mascara?
Onko tämä oikea tubing-mascara? Muistan, että se oli sitä ennen, mutta kun ostin sen uudelleen (noin 2 vuotta sitten), se ei tuntunut ollenkaan samalta. Mietin, sainko silloin huonon erän, vai ovatko he yksinkertaisesti muuttaneet koostumusta tubingista "tavalliseksi" mascaraksi?1 product in post Tubing-mascara?577 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Annika 😊👋 En löydä tietoa siitä, että tämä olisi ollut puhdas tubing-mascara. Mutta se on voinut hyvinkin sisältää aiemmin samanlaisia ainesosia kuin tällainen mascara 🤍 Tällä hetkellä sitä ei pidetä tubing-mascarana 🤗 Tässä on joitakin vinkkejä tubing-mascaroille: lyko.com/sv/xlash/xlash-lash-hero-mascara-black-95ml lyko.com/sv/clinique/clinique-lash-powermascara lyko.com/sv/sensai/sensai-mascara-38-c-volumising-01-black Kaikkea hyvää!2 tykkää