Elena
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5
Sain reaktion patch-testin aikana
🙋♀️ Minulla on erittäin herkkä, kuiva ja sekaiho, joka on erittäin allergiherkkä. Minulla on myös joitakin hienoja juonteita silmien ympärillä ja aurinkoläiskiä poskipäillä. 📦 Pakkaus Tämä tuote tulee vaaleanpunaisessa lasipullossa, jossa on pipetti. Tuotteen saa helposti ulos. Pipetin ansiosta on helppo pitää kaikki steriilinä. Pakkauksessa on selkeät ohjeet siitä, mitä ja miten tätä tuotetta käytetään. 👀 Rakenne ja ulkonäkö Tällä tuotteella on kevyt ja juokseva koostumus. Se on vaaleanpunainen ja iho imee sen melko helposti. 👃 Tuoksu Tuoksu on hyvin mieto, mutta en tiedä mitä. Se ei ole epämiellyttävä. 🤔 Mielipiteeni Ennen kuin käytän uutta tuotetta, teen AINA patch-testin. Ensin sisävarteen, ja jos siellä ei tule reaktiota, testaan leukaluulla. Herkän ja allergia-alttiin ihon omaavana tämä on pakollista (opin tämän kantapään kautta). Kun tein ensimmäisen patch-testin tällä tuotteella käsivarrellani, se ei mennyt hyvin. Ihoni alkoi kutista ja tuntui pistelyä/polttavaa tunnetta. Kun katsoin aluetta, johon laitoin tuotteen sisävarrelleni, se näytti hyvin punaiselta. Minun piti pestä se heti pois. Iholleni ei tullut pysyvää vahinkoa, mutta uskon, että ihon suojakerros tarvitsee korjausta siellä. Voin sanoa, etten aio käyttää tätä tuotetta kasvoillani tai muualla. En usko, että se sopii minulle. #lykotestpilot #drceuracle1 product in post Sain reaktion patch-testin aikana229 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenKuinka harmillista, ettei tämä tuote toiminut sinulle hyvin.1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Jee!! 🥳💛
Innostunut kokeilemaan tätä tuotetta, jonka voitin Face Formalta!! Täydellinen kesäksi 🌞😎💛🧡91 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoOnnittelut✨ Hieno voitto, pidän Face Formula -tuotteista!! 😊1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Täydellinen tuoksu lämpimämpiin säihin
📦 Pakkaus Tuoksu on lasisessa suihkepullossa. Lasi on läpinäkyvää ja siinä on yksinkertainen etiketti. Pidän lasipullosta, koska näkee, kuinka paljon hajuvettä on jäljellä. 👃 Tuoksu Suihkutettaessa se alkaa hyvin raikkaana, sitruksisena ja kevyillä sävyillä. Ensivaikutelma on melko terävä ja raikas. Kun tuoksu asettuu, siitä tulee pyöreämpi ja hieman lämmin, hienovaraisilla yrtti- ja puun sävyillä. Kuivuttuaan tuoksu on hyvin puumainen, mutta sitruksiset sävyt tuntuvat edelleen. 🤔 Mielipiteeni Mieheni kokeili tätä. Ja me molemmat rakastamme sitä! ❤️ Tuoksu on hyvin maskuliininen, eikä se ole ylivoimainen. Se on hyvin puumainen ja sitruksinen tuoksu. Se on niin raikas ja tuntuu hyvin kevyeltä. Mielestäni tämä on täydellinen tuoksu miehille kesään/lämpimämpiin säihin. Vaikka se ei ole minulle, rakastan sitä täysin ja voin suositella! 🌞 #lykotestpilot #abercrombiefitch1 product in post Täydellinen tuoksu lämpimämpiin säihin35 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenNiin ihana tuoksu!
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 2 / 5
Ei toiminut minulla
🙋♀️ Minusta Minulla on erittäin herkkä, kuiva ja sekaiho, joka on erittäin allergiherkkä. En saa paljon näppyjä, yleensä ne ovat hormonaalisia tai jos syön jotain rasvaista. 📦 Pakkaus Kun avaat pakkauksen, laastarit ovat järjestetty muovilevylle, josta ne on helppo poistaa. "Invisible+"-pakkaus eroaa alkuperäisestä Mighty Patch -linjasta väriltään ja korostamalla vähäistä näkyvyyttä yön yli tapahtuvan poiston sijaan. 🤔 Mielipiteeni Lyhyesti sanottuna, tämä ei toiminut minulla (kuten kuvista näet). Laastarin poistamisen jälkeen näytti siltä, että finni vain kasvoi! Kokeilin sitä myös miehelläni, eikä se toiminut hänelläkään. 🙁 Pidän todella paljon pakkauksesta ja siitä, että laastarit on tehty pysymään litteinä ja suojattuina pölyltä, kosteudelta ja bakteereilta. Laastarilla on matta pinta, mutta se on silti näkyvissä, jos laitat meikkiä sen päälle. Mutta ne ovat melkein täysin näkymättömiä (tai niin näkymättömiä kuin ne voivat olla). Olen surullinen, etteivät ne toimineet, minulla oli toiveita tämän suhteen! Annan sille vain 2 tähteä, koska se oli silti hyvä vaihtoehto suojata finniä meikin alla. #lykotestpilot #hero1 product in post Ei toiminut minulla45 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Se toimii!
🙋♀️ Minusta Minulla on erittäin herkkä, kuiva ja sekaiho, joka on erittäin allergiherkkä. En saa paljon näppyjä, yleensä ne ovat hormonaalisia tai jos syön jotain rasvaista. 📦 Pakkaus Kuten muutkin tämän sarjan laastarit, nämä laastarit ovat myös muovilevyllä ja helposti irrotettavissa. Laastarit on tehty pysymään litteinä ja suojattuina pölyltä, kosteudelta ja bakteereilta, mikä on hienoa. Toisin kuin Invisible+, nämä laastarit vaikuttavat paksummilta. 🤔 Mielipiteeni Tämä toimi minulla! Minulla oli valkopääläiskä nenän alla ja laitoin tämän laastarin juuri ennen nukkumaanmenoa. Ja aamulla valkoinen piste oli poissa! Pientä punoitusta oli, mutta se oli hyvin pientä. Laastari imeytyi valkopääläisen nesteen ja tuntuu, että se vähensi turvotusta ja punoitusta näpyn ympärillä. Se oli erittäin tehokas! Ainoa ongelma, jonka huomasin, oli että muutama päivä myöhemmin minulla oli pieni kuiva ihoalue samassa paikassa, missä näppy oli. Mutta se oli todella pieni (yritin ottaa siitä kuvan, mutta kamerani ei vain pystynyt tarkentamaan siihen – se oli niin pieni!). Kuiva alue ei rehellisesti häirinnyt minua. Olen erittäin tyytyväinen tähän ja näiden laastareiden tehokkuuteen! Suosittelen! #lykotestpilot #hero1 product in post Se toimii! - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 1 / 5
Tämä saa sinut ryppyiseksi!
🙋♀️ Minusta Minulla on erittäin herkkä, kuiva ja sekaiho, joka on erittäin allergiherkkä. Nenässäni on paljon huokosia ja se on rasvainen. 📦 Pakkaus Pakkaus on suunnittelultaan samanlainen kuin tämän merkin muut tuotteet. Nenälaastarit ovat muovilevyllä. Niitä ei ollut helppo irrottaa. Laastarin osat tarttuivat toisiinsa. Ne ovat kooltaan suuria ja peittävät varmasti minkä tahansa nenän. Ne ovat myös tarpeeksi leveitä peittämään nenänvarren ja molemmat sieraimet. Ne näyttävät käytännössä leveältä laastarilta, joka on muotoiltu erityisesti nenälle. 🤔 Mielipiteeni En todellakaan pidä tästä! Nenänlaastari on erittäin tahmea, mutta se ei poistanut YHTÄÄN huokosta. Vain, miltä tuntui, ihoni. Sen poistaminen sattui. Minulla on ollut paljon halvempia nenälaastareita, jotka tekivät paljon paremman työn kuin tämä tuote. Lisäksi on mahdotonta laittaa tätä iholle ilman, että se rypistyy (kuten kuvissa näkyy). Nuo rypyt pysyivät 2 tuntia nenälaastarin poistamisen jälkeen aamulla!! Minun piti käyttää todella paksua kosteuttavaa voidetta auttaakseni ihoani palaamaan normaaliksi. Arvelen, että näiden laastareiden toistuva käyttö aiheuttaa pysyviä ryppyjä. Jos voisin, antaisin tälle miinuspisteitä! En voi suositella tätä kenellekään! #lykotestpilot #hero1 product in post Tämä saa sinut ryppyiseksi!53 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Elena! 👋 Kiitos paljon, että jaoit kokemuksesi 💗 Olemme todella pahoillamme kuullessamme, että tuote ei toiminut toivomallasi tavalla, varsinkin kun sinulla on herkkä ja reaktiivinen iho. Arvostamme todella, että käytit aikaa kirjoittaaksesi niin yksityiskohtaisen arvion levityksestä, tunteesta ja tuloksista 🙏 Toivomme, että sinulla on jo suosikki, joka sopii paremmin ihollesi, ja ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat apua kauneusviidakossa navigoimiseen 🤍 Kaikkea hyvää!1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 1 / 5
Liian rasvainen, eikä ihoni imeytynyt lainkaan
🙋♀️ Minulla on erittäin herkkä, kuiva-kombinoitu iho, joka on erittäin allergiherkkä. Minulla on myös joitakin hienoja juonteita silmien ympärillä ja aurinkoläiskiä poskipäillä. Olen 40-vuotias. 📦 Pakkaus Tämä voide tulee pumppupullossa. Pidän siitä, koska se on hyvä tapa pitää voiteet steriileinä. Ja tämän avulla tiedän tarkalleen, kuinka monta pumppausta voidetta tarvitsen koko kasvoilleni ja kaulalleni. 👀 Rakenne ja ulkonäkö Voide on valkoista. Se on paksua ja rasvaista koostumukseltaan. Sen levittäminen on erittäin helppoa. 👃 Tuoksu Voiteessa on mieto tuoksu. En tiedä mikä se on, mutta se ei ole minusta epämiellyttävä. Tuoksu ei ole liian voimakas, mutta se jää iholle. 🤔 Mielipiteeni Kaikista Emma S:ltä kokeiltavaksi saamistani tuotteista pidin tästä vähiten. Voide on minulle uskomattoman rasvainen, ja luulen, että se johtuu suojakertoimesta. Ihoni ei toimi hyvin hyvin rasvaisten tuotteiden kanssa. Se vain istuu ihollani tunteja (tai tässä tapauksessa, kunnes poistin tuotteen) eikä imeydy. Tuloksena näytin rasvaiselta, hikiseltä ja hiukseni tarttuivat kasvoihini/kaulaani. En myöskään voi laittaa meikkiä, koska se joko paakkuuntuu tai sulaa. Periaatteessa kasvoni tuntuivat hyvin tahmeilta tämän voiteen kanssa. Kuinka rasvaiseksi se teki kasvoni? Katso kuvaa, niin näet, että voin helposti kiinnittää vessapaperia kasvoilleni ja se pysyy siellä (näet myös, että kasvoni ovat superkiiltävät voiteesta ja ne pysyvät niin pitkään)... 😮💨 Toinen ongelma oli, että siinä on vain SPF20, mikä ei ole tarpeeksi. Joten minun piti lisätä toinen aurinkosuoja sen päälle. Ja se oli painajainen iholleni. En yleensä pidä voiteista, joissa on niin alhainen suojakerroin, koska se ei tarjoa riittävää suojaa auringolta. Kaiken kaikkiaan ei tuote minulle. En rehellisesti usko, että se on voiteen "vika". En vain usko, että tämän tyyppinen tuote sopii iholleni henkilökohtaisesti. En myöskään halunnut käyttää sitä (kaikkien yllä mainittujen syiden takia), joten en nähnyt siitä mitään ikääntymistä estäviä hyötyjä. Valitettavasti en aio hankkia tätä tuotetta uudelleen. #lykotestpilot #emmas1 product in post Liian rasvainen, eikä ihoni imeytynyt lainkaan27 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 3 / 5
Vihaan hajua
🙋♀️ Minulla on erittäin herkkä, kuiva ja sekaiho, joka on erittäin allergiherkkä. Minulla on myös joitakin hienoja juonteita silmien ympärillä ja aurinkoläiskiä poskipäillä. Olen 40-vuotias. 📦 Pakkaus Tämä seerumi tulee tämän tyyppiselle tuotteelle tyypillisessä pakkauksessa. Pullosta on helppo annostella tuotetta vanulapulle tai käsiin. 👀 Rakenne ja ulkonäkö Seerumi on hyvin vetistä/nestemäistä. Se on läpinäkyvää väriltään ja erittäin helppo levittää koko iholle. 👃 Haju Tässä tuotteessa on erittäin voimakas haju. Se tuoksuu minusta saippualta. Haju on todella voimakas ja se jää iholle. 🤔 Mielipiteeni Minulla on hyvin kuiva iho, joten yleensä kaikki, mikä kosteuttaa, on minulle hyvä. Tämä tuote tuntui kosteuttavalta ihollani. Se imeytyi ihooni todella nopeasti (muutamassa sekunnissa!), mikä on mielestäni iso plussa, eikä se jättänyt ihoa tuntumaan raskaalta, rasvaiselta tai tahmealta. Kun se imeytyi, sitä ei nähnyt eikä iholla ollut eroa. Mutta rehellisesti sanottuna en todennäköisesti osta tätä tuotetta uudelleen. Haju on minulle erittäin voimakas, enkä pidä siitä lainkaan. Ja kosteutuksen lisäksi en huomannut mitään muuta. Jos haju olisi erilainen, voisin harkita sitä mukavana lisävaiheena kosteutetumman ihon saamiseksi, mutta hajun takia en halua käyttää sitä. #lykotestpilot #emmas1 product in post Vihaan hajua106 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Erinomainen geelipuhdistusaine
🙋♀️ Minulla on erittäin herkkä, kuiva ja sekaiho, joka on erittäin allergiherkkä. Minulla on myös joitakin hienoja juonteita silmien ympärillä ja aurinkoläiskiä poskipäillä. 📦 Pakkaus Tämä geelipuhdistusaine tulee valkoisessa tuubissa. Siinä on kierrekorkki. Tuotteen saa helposti ulos pakkauksesta. 👀 Rakenne ja ulkonäkö Geelipuhdistusaine on nimensä mukaisesti geelimäistä. Se on melko kiinteää koostumukseltaan. Rakenne on hyvin kevyt. Se on läpinäkyvää ja vaahtoaa kevyesti, kun sitä sekoittaa käsiin ja myöhemmin veteen. 👃 Tuoksu Siinä on tuskin havaittava tuoksu, mutta en pysty määrittämään, mikä se on. Se ei ole epämiellyttävä eikä jää iholle. 🤔 Mielipiteeni Kuvista näet, että tein peruspuhdistustestin käsivarrellani. Vaikka se sanoo olevansa hellävarainen puhdistusaine, se puhdisti melkein kaiken meikin, jonka laitoin käsivarrelleni. Ainoat jäljelle jääneet olivat Fenty Beautyn huultenrajauskynä ja hieman kermaista poskipunaa. Kaikki muu poistui. Tämä on erittäin vaikuttavaa hellävaraiselle puhdistusaineelle! Käytin sitä pääasiassa toisena puhdistusaineena tai ainoana puhdistusaineena aamuisin tai iltaisin, kun en käyttänyt meikkiä. Se toimi täydellisesti! Tunsin, että se puhdisti ihoni täysin. Se ei aiheuttanut kuivuutta tai kiristystä käytön jälkeen, mikä on iso plussa. Yhteenvetona tämä on loistava geelipuhdistusaine. Olin miellyttävästi yllättynyt siitä, kuinka tehokas se on ja silti niin hellävarainen iholleni. Voin ehdottomasti suositella tätä puhdistusainetta myös ainoana vaihtoehtona, jos et käytä raskasta meikkiä. #lykotestpilot #emmas1 product in post Erinomainen geelipuhdistusaine60 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Erittäin raskas ja kypsä tuoksu
🙋🏼♀️Oma henkilökohtainen hajuvesimieltymykseni Pidän tuoksuista, jotka tuntuvat kevyiltä ja raikkailta, esimerkiksi pähkinäisistä, sitruksisista, hedelmäisistä ja makeista hajuvesistä. 📦 Pullo Pullo näyttää tyylikkäältä ja ylelliseltä, siinä on jonkinlaisia "niittejä". Parfyymin syvä violetti väri tekee siitä erityisen. Pullo on myös melko raskas ja tukeva, mikä antaa premium-tunteen. Toinen yksityiskohta, josta pidän todella, on se, että lasi on tarpeeksi läpinäkyvää nähdäksesi, kuinka paljon hajuvettä on jäljellä. 👃 Haju Tuoksu oli melko raskas ja intensiivinen, ja minulle se kallistuu enemmän kypsään hajuvesityyliin. Parfyymin vaniljapohja oli itse asiassa erittäin miellyttävä, ja nautin eniten siitä osasta tuoksua. Kuitenkin koko koostumus tuntui hieman ylivoimaiselta ja äärimmäisen raskaalta ihollani. Sen sijaan, että se tuntuisi kevyeltä ja raikkaalta, tunsin, että tuoksu vain rikkoutui rikkaammaksi, raskaammaksi ja tiheämmäksi ajan myötä, mikä saattaa olla hienoa ihmisille, jotka nauttivat rohkeista iltatuoksuista. Mutta minulle se tuntui hieman liian raskaalta eikä niin helpolta käyttää. 🤔 Mielipiteeni Tämä hajuvesi tulee kauniissa pullossa ja lämpimällä vaniljapohjalla, josta monet ihmiset saattavat pitää. Niille, jotka rakastavat voimakkaita kukkaistuoksuja rohkeilla nuoteilla, se voisi olla loistava valinta. Mutta henkilökohtaisesti tuoksu oli aivan liian raskas ja kypsä, ja todennäköisesti valitsisin jotain kevyempää ja raikasta sen sijaan. #lykotestpilot #valentino1 product in post Erittäin raskas ja kypsä tuoksu888 näyttöä