- Viesti luotiin 1 kuukausi
Gwm jollekin
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Äiti soitti keskellä gwm-videota
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Gwm koulua varten taas, mitä mieltä olette
- Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Hiusrutiinini on niin kysytty
Hiusseerumi on Rustalta Hiussuihke on H&M:ltä Suolasuihke on Dollarstoresta Hiusöljy on Lykolta Toivottavasti pidätte siitä, kiitos kun kävitte katsomassa, seuraa ja tykkää, ehkä saavutamme 1000 ennen kesää, niin arvon goodiebagin meikkejä, ihonhoitoa, hiustenhoitoa, kaikkea hoitoa. Arvon sen, kun saavutamme 1000 seuraajaa. Jaksakaa, jaksakaa, hyvää päivää suloiset ❤️ ja ei-niin-suloiset #lykomisson #hårrutin #kämpa #följ #lika #1000följarestårpåspel234 näyttöä