- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastunut Genesis-seerumiin
Tuote, josta olen tullut iloiseksi käyttää. Se sopii hyvin hiustenhoitorutiiniini, ja hiukset tuntuvat entistä vahvemmilta. Minulla oli paljon hiustenlähtöä sairauden takia, ja nyt hiukseni ovat paljon paremmat. Se on myös alkanut kasvattaa enemmän hiuksia paikoissa, joissa ei ollut lainkaan hiuksia❣️ Olen nyt neljännellä Genesis-seerumipullollani💗 Mielestäni on kätevää, että voin käyttää seerumia märissä ja pyyhekuivissa hiuksissa😍 Ainoa haittapuoli on, että tuote on melko kallis, jos sitä aikoo käyttää säännöllisesti. Pieni vinkki voisi olla käyttää sitä joka päivä joko aamulla tai illalla 6 viikon ajan ja sen jälkeen ylläpitää käyttöä 2-3 kertaa viikossa. Tässä on rutiinini Genesis-seerumin kanssa: 1 Käytän 4 annosta (mustaan viivaan asti) 2 Levitä seerumi suoraan päänahkaan, ei latvoihin 3 Hieron sitä noin 3 minuuttia 4 Ja sitten olen valmis ❣️ #lykoreview #lykocreator #kerestase #kerestasegenesis1 product in post Rakastunut Genesis-seerumiin1037 näyttöä