- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suosittelen
Hiusnaamio, josta todella pidän. Hiukset tuntuvat pehmeämmiltä ja entistä paremmin hoidetuimmilta jokaisen käyttökerran jälkeen, ja huomaan, että hiukseni näyttävät terveemmiltä. Se on erityisen hyvä, kun hiukset tuntuvat hieman väsyneiltä tai tarvitsevat vähän ekstraa. Käytän sitä 1-2 kertaa viikossa tarpeen mukaan! Olen tyytyväinen ja sanoisin, että tämän hiusnaamion kokeileminen on melkein kuin tyytyväisyystakuu #lykoreview #lyko #lykocreator #kerestase1 product in post Suosittelen1108 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
10/10
Olen erittäin tyytyväinen tähän Kerestasen hoitoaineeseen. Hiukset muuttuvat pehmeiksi, takkuja aukeaa, mikä tekee hiusten kampaamisesta paljon helpompaa. Minulla on hieman kuivia latvoja ja tämä antaa paljon kosteutta. Tuoksuu todella hyvältä ja suosittelen sitä sinulle, joka haluat hyvän hoitoaineen #lykoreview #lykocreator #kerestase1 product in post 10/10354 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Sopii minulle täydellisesti
Tämä Kerestasen sarja sopii hiuksilleni täydellisesti. Hiukset tuntuvat pehmeiltä ja kosteutetuilta käytön jälkeen ilman, että ne painuvat alas. Minulla on ollut hieman kuivia latvoja, ja tämä auttaa minua saamaan tarpeeksi kosteutta. Tuoksuu myös IHANAN HYVÄLTÄ. Ei mitään huonoa sanottavaa, paras shampoo, jota olen kokeillut #lykoreview #lykocreator #kerestase1 product in post Sopii minulle täydellisesti299 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Paras, mitä olen kokeillut, ja olen kokeillut kaikkea
Lämpösuojatuote, johon olen erittäin tyytyväinen. Sen levittäminen tasaisesti hiuksiin on helppoa, ja hiukset tuntuvat sileiltä ja hyviltä föönauksen jälkeen. Pidän siitä, että se antaa lisähoitoa samalla kun suojaa lämpötyökaluja vastaan #lykoreview #lykocreator #kerestase #lyko1 product in post Paras, mitä olen kokeillut, ja olen kokeillut kaikkea298 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastunut Genesis-seerumiin
Tuote, josta olen tullut iloiseksi käyttää. Se sopii hyvin hiustenhoitorutiiniini, ja hiukset tuntuvat entistä vahvemmilta. Minulla oli paljon hiustenlähtöä sairauden takia, ja nyt hiukseni ovat paljon paremmat. Se on myös alkanut kasvattaa enemmän hiuksia paikoissa, joissa ei ollut lainkaan hiuksia❣️ Olen nyt neljännellä Genesis-seerumipullollani💗 Mielestäni on kätevää, että voin käyttää seerumia märissä ja pyyhekuivissa hiuksissa😍 Ainoa haittapuoli on, että tuote on melko kallis, jos sitä aikoo käyttää säännöllisesti. Pieni vinkki voisi olla käyttää sitä joka päivä joko aamulla tai illalla 6 viikon ajan ja sen jälkeen ylläpitää käyttöä 2-3 kertaa viikossa. Tässä on rutiinini Genesis-seerumin kanssa: 1 Käytän 4 annosta (mustaan viivaan asti) 2 Levitä seerumi suoraan päänahkaan, ei latvoihin 3 Hieron sitä noin 3 minuuttia 4 Ja sitten olen valmis ❣️ #lykoreview #lykocreator #kerestase #kerestasegenesis1 product in post Rakastunut Genesis-seerumiin1035 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen
Ensivaikutelma oli aivan ihana. Se tuoksuu hyvältä, tekee hiuksista pehmeät, ja hiukset aamulla ovat täydelliset. Olen kamppaillut herätessäni kuivan/kuohkean hiuksen kanssa, mutta nyt herään täysin erilaisilla hiuksilla 😍 #lykoreview #lykocreator #kerestase #lyko1 product in post Täydellinen1615 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Aluksi vähän pettynyt, mutta…
Ensivaikutelma: Minulla oli melko korkeat odotukset ennen kuin ostin Genesis-shampoon ja hoitoaineen. Minulla on seerumi ja olen todella tyytyväinen siihen, mutta shampoo ja hoitoaine eivät olleet samanlaisia. Ensimmäisellä käyttökerralla hiukseni takertuivat aika pahasti suihkussa. Ajattelin, että hiukseni tottuisivat siihen ajan myötä, mutta useiden kuukausien kokeilun jälkeen takkuja ei ole tullut vähemmän. Hiukset myös kuivuivat melko paljon, joten vaihdoin Kerastasen Nutrive-sarjaan ja olen tyytyväinen siihen! Jonkin ajan kuluttua Ei ole aina helppoa selvittää, mitä hiustuotteita tarvitsee. Pieni päivitys Kerastasen Genesis-shampoo- ja hoitoainesarjasta, joka on todella alkanut miellyttää minua. Alussa hiukseni olivat hieman kuivat, joten en saanut tarvitsemaani kosteutusta. Sitten ostin Kerastasen Nutrive-sarjan. Nyt vaihdan näiden kahden sarjan välillä sen mukaan, mitä hiukseni tarvitsevat. Joten ensimmäinen vaikutelma ei ollut oikea verrattuna siihen, mitä ajattelen nyt. Näen eroja hiusosioissa ja olen myös alkanut kasvattaa uutta hiusta. MINÄ RAKASTAN SITÄ!🌸🌸🌸 #lykoreview #lykocreator #kerestase1 product in post Aluksi vähän pettynyt, mutta…458 näyttöä