• Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Niin ihania tuotteita lenoitesilta!😍🌸 Meikki pysyi niin hyvin koko päivän! #lenoites
    3 tuotetta lookissa
    1988 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 päivää sitten
      Niin hieno ja perusteellinen läpikäynti 😍🌺
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sitten
    On aika juhlia juhannusta ja testaan vähän uusia tuotteita vanhojen suosikkien kanssa. Hiukset: #bjornaxen volyymishampoo, pesty eilen mutta pysyy raikkaana pidempään ja on vain niin hyvä. #hickap sumute, saadakseni sen ihanan persikan tuoksun. Kasvot: #lumene puuterimeikkivoide, puuteri ja stick pohjana #lenoites ripsiväri ja huultenrajauskynä, jälkimmäinen uusi testi minulle, joka tuli äskettäin #lovable (on vielä saatavilla ostettavaksi). Vähän voimakas väri, mutta kynä on uskomattoman hyvä. Niin helppo käsitellä ja voit tehdä sekä ohuempia että paksumpia viivoja ilman ongelmia. #sweed huulipuna ja poskipuna, joista jälkimmäinen on uusi samalta #lovable kuin huultenrajauskynä. Mahtava merkki ja poskipuna ei myöskään pettänyt minua. Ehkä vähän voimakas väri, mutta sitä voi ottaa vähän kerrallaan ja kerrostaa. Joten siitä tulee todella kaunis ja kaikki tietävät jo, että huulipuna on ehdoton suosikkini. #lykoreview
    4 tuotetta lookissa
    75 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 päivä
      Niin kaunista!!
      1 tykkää
  • Maksettu yhteistyö
    Käyttäjän rooli: Ambassador.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten

    Setting spray -uutuus!!

    Lenoites on julkaissut setting sprayn! Siinä on niin ihana sumu, ei tunnu tahmealta tai kuivattavalta millään tavalla! Se suojaa, kosteuttaa ihoa ja lukitsee meikkisi. Lisäksi se on sekä alkoholiton että hajusteeton! ❣️ lenoites #settingspray #nyhet #makeupnyhet #lenoites #smink
    1 tuote lookissa Setting spray -uutuus!!
    826 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 päivää sitten
      Voi miten hieno 😍 toimiiko se hyvin?
  • Maksettu yhteistyö
    Käyttäjän rooli: Ambassador.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten

    3 in 1 setting spray??

    Tiesitkö sä miten monella tavalla kiinnityssuihketta voi hyödyntää meikkauksessa? #settingspray #dewyskin #lenoites
    1 tuote lookissa 3 in 1 setting spray??
    1269 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Kiva kynsilakka 😍 Mikä se on?
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi

    Niin innoissani kokeilemaan uutta setting sprayta!

    Voitin tämän kilpailussa ja odotan innolla sen testaamista. Setting spray Lenoitelta, ja rehellisesti sanottuna, ei voi olla liikaa setting sprayta 😋 Testasin muutamia suihkeita nyt, ja siinä on erittäin hienosti jakautuva sumu ja tuoksuu miedosti mutta hyvältä. Aina hauskaa voittaa juttuja (toivoisi vain tapahtuvan vähän useammin 🤪) #lenoites
    1 tuote lookissa Niin innoissani kokeilemaan uutta setting sprayta!
    9500 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Onnittelut! Kuinka hauskaa, että saat kokeilla tuota herkkua🙏🏻😍
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi

    Paras setting spray, jota olen kokeillut?

    12 TUNNIN KESTOTESTI ✨ Sain Lenoiten uuden Dewy Setting Sprayn PR-lähetyksenä ja halusin heti testata sen. Tulokset? Katso itse! Mikä sai minut ihastumaan, on se, että se on täysin alkoholiton ja hajusteeton – iho tuntuu kosteutetulta eikä kiristävältä, jopa koko päivän kiireiden jälkeen. Niasiiniamidi ja Ectoin setting sprayssä? Kyllä kiitos! 👏🏻 Luulen, että olen rakastunut💗 Oletko team dewy vai team matt? Kerro kommenteissa! 👇🏻 #lenoites #settingspray #glowyskin
    1 product in post Paras setting spray, jota olen kokeillut?
    144 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten

    Paketin avaus 🤭

    Koska olen niin super innoissani, kun paketti Lyko:lta saapuu kotiin, heittäydyin suoraan babblarna joukkoon avatakseni sen ❤️ Paketissa piilotteli ripsiseerumi #lenoites ja olen jææææææætte innoissani kokeilemaan sitä! Olen ollut ilman ripsiseerumia jo hyvän aikaa, joten toivon hyviä tuloksia 🌸
    1 product in post Paketin avaus 🤭
    790 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Olen kuullut siitä hyviä asioita! 😍
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten

    Lenoites Growth Serum Mascara

    lenoites powerlash growth serum mascara on päivän ripsiväri testin agendalla 👁️ Voimmeko puhua siitä, kuinka paljon pituutta se antaa?? Ripsiväri sisältää seeramiainesta, joka hoitaa ripsiä ajan myötä 🩷 Oletko kokeillut? #lenoites #mascara #ugc #ugckreatörsverige #mascaratest
    1 tuote lookissa Lenoites Growth Serum Mascara
    1200 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Mitä huulipunaa käytät? Niin kaunis 😍
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten

    🤍🤍🤍

    Kotoisa ilta sisareni kanssa, heatless curls -kiharat lenoites:ltä, hiustuotteet kerastase:lta & L'Oréal Paris:lta & kasvonaamio garnier:lta 🤍 #skincare #lenoites #kerastase #loreal #haircare #heatlesscurls
    18 tuotetta julkaisussa 🤍🤍🤍
    1097 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 4 kuukautta sitten
      Voi, söpö 🌠🧡💛❤️
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sitten

    Ihan tavallinen keskiviikko

    Tuntuu siltä, että vuosi on juuri alkanut, mutta viikot lentävät ohi! Luulen, että on hyvä aika hidastaa, tehdä pitkäaikaisia suunnitelmia ja miettiä, mitä haluaa tämän vuoden olevan. Mutta tänään on ihan tavallinen keskiviikko. Ihan tavallinen arkipäivä. Kauhean harmaa sellainen. Joten DASHL saa pelastaa tämän päivän vähän väriä huulilleni 🤩 ja lenoites pelastaa ripset 😍 Keitä ovat teidän "päivän sankarit"? Olen käyttänyt: ❤️Dashl lip fusion serum sävyssä Mulberry crush ❤️ Lenoites mascara ❤️ Ihonhoitoa Ordinarylta #eyes #lips #lenoites #dashl #theordinary #vardag
    3 tuotetta lookissa Ihan tavallinen keskiviikko
    366 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 5 kuukautta sitten
      Raikas ilme! 🩷 Kauniita tuotteita.
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sitten

    Ripsiseerumi 🌟

    Käytätkö ripsiseerumia? Mikä on suosikkiripsiseerumisi? 👁️ Tykkään sekoittaa ja käyttää niitä vuorotellen, mutta tällä hetkellä Sweed ja skinsecretlab ovat suosikkejani! 💁‍♀️💖✨ #xlash #lenoites #sweed #nichebeautylab #hickap #elf #uoga #nanolash #etude #skinsecretlab #lykocreator
    8 tuotetta julkaisussa Ripsiseerumi 🌟
    3341 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Kiitos vastauksesta 🥰 Mutta valitsin käyttää Sweediä aluksi saadakseni kovan alun, ja se toimi ☺️, mutta se ei anna niin tiheitä ja täyteläisiä ripsiä. Joten nyt käytän Nanolashia aamuisin ja Sweediä iltaisin. Uskomaton yhdistelmä 🤗 Sweed antaa ripset viikon jälkeen, käytän aamuisin 2 viikkoa. Aloitin sitten Nanolashin aamuisin ja Sweedin iltaisin ☺️
      2 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sitten

    Haluatko prinsessakiharoita?👸🏼

    Ei, mutta wow, ei ole koskaan ollut näin helppoa 🤍 lenoites #heatlesscurls #hair #lenoites #lykomission
    1 product in post Haluatko prinsessakiharoita?👸🏼
    685 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 5 kuukautta sitten
      Minulla on myös sama ongelma😒 Sain Silk'n SilkyAir Flex 5-in-1 joululahjaksi, se on superhelppo käyttää ja näyttää niin ihanalta, käytän myös niitä tikkuja😻
      2 tykkää
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten

    Uutuus Dashl:ltä

    Eilen oli äärimmäisen raskas päivä, kun olimme hautajaisissa läheisen sukulaisen vuoksi. Koko päivä tuntui surun sumulta, mutta tänään tuntuu vähän paremmalta, kun saimme sanoa hyvästit. Yksi positiivinen asia on, että minulla oli Lenoitesin ripsiväri päällä hautajaisissa, ja huolimatta monista kyynelistä, se pysyi paikallaan kuin kivi ilman, että se levisi. Pelkäsin näyttäväni pandalta, mutta edes yksi hiutale ei irronnut. Todella hyvä ripsiväri, joka kestää kaiken 🙌 Tänä aamuna minulla oli paketti postilaatikossa 😍 Ostin aiemmin suosikkini Dashlilta, heidän kulmakynänsä, jota kokeilin viime kesänä ja rakastin, se on jo loppu, joten ostin uuden. Dashl julkaisi It’s A Vibe Kajal Linerin neljässä värissä keskiviikkona, kaikki näyttävät todella kauniilta. Mutta ihastuin vihreään, joka on nimeltään Emerald Envy, ja klikkasin sen kotiin. Innolla odotan sen testaamista 😄 Toivottavasti nämä kajalit ilmestyvät pian tänne Lykoon, koska heillä on myös Dashlin muita tuotteita. #dashl #lenoites
    2 tuotetta julkaisussa Uutuus Dashl:ltä
    15173 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 vuotta sitten
      Kiitos ❤️ lenoites
      1 tykkää