- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
BAM! Kynsilleni tuli vähän apua 💙✨
Minulla on aina ollut ongelmia ohuiden ja haurasten kynsien kanssa, jotka lohkeilevat ja katkeilevat liian helposti. Siksi odotukseni olivat melko varovaiset, kun aloitin tämän seerumin käytön. Mutta se on todella tehnyt vaikutuksen! Muutaman viikon käytön jälkeen kynnet tuntuvat vahvemmilta, ne lohkeilevat vähemmän ja näyttävät paljon terveemmiltä. Käytän sitä aamulla ja illalla, ja mielestäni se on sekä helppo että nopea saada osaksi rutiinia 💙 #lykoreview #konkurranse #bam #bamnailserumtechnology #neglepleie #neglserum1 product in post BAM! Kynsilleni tuli vähän apua 💙✨163 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenMutta vau! Se kuulostaa upealta, kiitos vinkistä 😊🖤1 tykkää