- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Verifierad testare
En ole täysin vakuuttunut
Yritän vielä kokeilla tätä, mutta en ole vielä täysin vakuuttunut. Sen pitäisi olla monikäyttötuote, jota voi käyttää yksin highlighterina, sekoitettuna meikkivoiteeseen tai pohjana koko kasvoille kauniin hehkun saamiseksi. En mielestäni ole vielä löytänyt sitä parasta käyttötapaa, mutta ehkä en ole vielä "murtanut koodia". Minusta se on liian kimaltava käytettäväksi koko kasvoilla – hiukkaset ovat liian suuria? Se toimii hyvin highlighterina, mutta muuten olen vielä hieman skeptinen. Olen käyttänyt Dior Show'n nestemäistä highlighteria tähän tarkoitukseen aiemmin, ja täytyy sanoa, että pidän siitä edelleen enemmän. Sen hiukkaset ovat pienempiä ja se antaa siksi luonnollisemman hehkun. Ehkä en vain pidä siitä, että se on liian hohtava, mutta tämä on ainakin tähän asti kokemukseni. Aion testata sitä enemmän kesällä kullanruskealla iholla nähdäkseni, auttaako se. Halutessasi voin ottaa kuvan molemmista kädellä vierekkäin näyttääkseni eron. #lykoinflutester #lykoreview #konkurranse #urbandecay1 product in post En ole täysin vakuuttunut75 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Yhä hyvä
Mielestäni tuotteen profiilisivun pitäisi saada päivitys nyt, kun koostumusta on muutettu niin paljon, mutta tuote on silti hyvä. Olen käyttänyt All Nighteria monia vuosia, mutta Skandinavian valmistamaa versiota. Koska he eivät halunneet uusia sopimusta, he valmistavat nyt All Nighterin itse – ilman tietoa alkuperäisestä reseptistä, josta kaikki ovat pitäneet niin monen vuoden ajan (jos haluaa alkuperäisen, sitä myydään nyt Skindinavian alla, joten se on edelleen saatavilla uudella brändillä). On sanottava, että olin hieman skeptinen uuteen versioon, koska kokemuksen mukaan tällaiset siirtymät eivät yleensä ole kovin hyviä. Tällä kertaa en ole pettynyt, mielestäni suihke pitää meikin hyvin myös tänään. Suurin ero ei ole vain designissa, vaan myös sumutetyypissä – se on muuttunut siitä, mitä aiemmin kutsuin suihkeeksi, sumutteeksi, joten minun täytyy levittää sitä useammin kuin ennen ja lähempää kasvoja. Jokaisella levityskerralla tulee kuitenkin vähemmän tuotetta ulos kuin ennen, joten en tiedä, kuinka paljon sillä on merkitystä kokonaisuudessaan. Se myös tuoksuu erilaiselta, mutta en sanoisi pahalta. Meikki pysyy yhtä hyvin kuin ennen, mutta koen, että se kosteuttaa enemmän, iho ei kuivu yhtä paljon. Minulle tulee edelleen hieman kiiltoa T-alueelle (sitä ei tullut niin paljon aiemmalla koostumuksella), joten se on se, mikä tekee tuotteesta ehkä vähemmän hyvän kuin ennen. Mutta taas, ainesosat ovat nyt parempia ihon laadulle, joten kokonaisuutena se on "same same" minun silmissäni. Tämä on kallis kiinnityssuihke, joten en aina osta tätä. Se on riittoisa käytössä, mutta samalla markkinoilla on nyt useita suihkeita, jotka tekevät työn. Siksi en anna 5 tähteä. Voisi olla hieman halvempi. Ostelen sitä usein tarjouksesta, ja on sanottava, että sitä riittää PITKÄÄN. Kuvissa minulla oli meikki päällä koko päivän ja illan lämpimässä ilmastossa ja fyysisessä työssä, ilman korjauksia. #konkurranse #lykoinflutester #urbandecay #allnighter #lykoreview1 product in post Yhä hyvä162 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoKiitos vinkistä😍Täytyy kokeilla tätä uudelleen!1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Pidän siitä paljon
Vaikuttaa hieman voimakkaalta käytössä ja antaa upean kauniin hehkun – olen käyttänyt sitä nyt puuterin/aurinkopuuterin/poskipunan kanssa, mutta odotan innolla sen käyttöä aurinkoisella iholla myöhemmin kesällä. Se antaa todella kauniin sävyn, joten uskon, että riittää käyttää vain jotakin sävytettyä aurinkovoidetta / BB-voidetta ja tätä yksinään. Näen, että monet levittävät sitä hyvin isolla siveltimellä, mutta itse asiassa pidän hieman pienemmästä, jotta tuote on hieman tiiviimpi ja juuri siellä, missä haluat. Olen saanut kehuja ihostani niillä kerroilla, kun olen sitä käyttänyt tähän mennessä. Minulla on sitä kuvissa, mutta kuten sanottu, myös hieman puuterin kanssa. HUOM: aina loppuunmyyty kaikkialla, joten jos sitä on varastossa – osta! Suosittelen myös etsimään tuotetta reelsistä ja TikTokista nähdäksesi sitä eri ihotyypeillä, mutta vaikuttaa siltä, että tämä sävy on kaikkein universaalein – ilmeisesti se sopii kaikille 🫶🏼 #lykoinflutester #konkurranse1 product in post Pidän siitä paljon313 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hiuslakka kasvoille
Tämä on yksinkertaisesti hiuslakka kasvoille. Ostin sen itse asiassa suihkutettavaksi vaatteille, en kasvoille – jotta meikki ei tarttuisi valkoisiin paitakauluksiin ym. Mielestäni se on 5/5 tähän tarkoitukseen ja suosittelen sitä, meikki helppo irtoaa kauluksesta käytön jälkeen, jos on niin epäonnekas, että se ylipäätään tarttuu. Kasvojen kiinnityssuihkeena antaisin sille kuitenkin huonomman arvion, yksinkertaisesti siksi, että se sisältää paljon alkoholia, joka kuivattaa ihoa ja tekee siitä jäykän ja ehkä jopa hieman tahmean. Se ei ole hyväksi iholle, enkä pidä siitä tiukasta tunteesta, siksi suosin muita juuri kasvoille. #lykoinflutester #konkurranse #loreal1 product in post Hiuslakka kasvoille170 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä arkipäivän tuote
Olen käyttänyt tätä tuotetta silloin tällöin useiden vuosien ajan, joten täytyy melkein myöntää, että pidän siitä. Arjessa haluan, että homma sujuu nopeasti, ja siksi haluan mieluummin välttää värikorjauksen ja peitevoiteen, ja käyttää vain yhtä yksinkertaista tuotetta – ja tämä toimii aika hyvin. Levitän sitä ja annan sen olla iholla hetken, jotta se asettuu hieman ennen häivyttämistä, ja sitten se pysyy hyvin. Se, että se on hieman vaaleanpunainen, auttaa peittämään osan tummista silmänalusista – ehkä ei yhtä hyvin kuin jos jakaisi sen kahteen eri vaiheeseen, mutta tarpeeksi hyvin arkeen. Eikä vähiten se on halpa ja kestää pitkään! #lykoinflutester #konkurranse #maybelline1 product in post Hyvä arkipäivän tuote77 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
JOICO! Tämä antoi hiuksilleni juuri sen, mitä ne tarvitsivat 💙✨
Minulla on tyypilliset skandinaaviset hiukset – ohuet, hennot, hieman luonnollista laskeutumista ja hieman kuivemmat latvat. Hiukseni tarvitsevat tuotteita, jotka hoitavat ja vahvistavat ilman, että ne latistavat, ja juuri siksi kampaajani suositteli tätä. Tämä on shampoo, johon palaan yhä uudelleen. Se puhdistaa hellävaraisesti, hiukset tuntuvat pehmeiltä ja terveiltä pesun jälkeen, ja huomaan niiden näyttävän vähemmän kuivilta. Samalla säilytän sekä volyymin että hiusten luonnollisen laskeutumisen, mikä on minulle tärkeää. Pidän myös siitä, että se on sulfaatiton ja kehitetty suojaamaan hiuksia päivittäiseltä kulumiselta. Minulle se tarjoaa hyvän tasapainon hoidon ja keveyden välillä – hiukset tuntuvat yksinkertaisesti hyvin hoidetuilla ilman, että ne painavat. Tämä sopii täydellisesti hiuksilleni, ja ymmärrän hyvin, miksi kampaajani suositteli sitä 💙 #lykoreview #konkurranse #joico #joicodefydamage1 product in post JOICO! Tämä antoi hiuksilleni juuri sen, mitä ne tarvitsivat 💙✨548 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Pieni ripaus hehkua ✨
Tämä öljy yllätti minut positiivisesti! Se antaa iholle kauniin ja luonnollisen hehkun ilman, että se tuntuu raskaalta tai tahmealta. Iho pehmenee, näyttää raikkaammalta ja vangitsee valon todella kauniilla tavalla ✨ Vaniljan ja mandariinin tuoksu on myös ihana – lämmin, pehmeä ja juuri sopivan makea ilman, että se olisi liikaa. Pidän erityisesti siitä, että käytän sitä jaloissa ja käsivarsissa, kun haluan näyttää hieman ekstra kesäisen raikkaalta 🌞 Plussat: ✨ Kaunis ja luonnollinen hehku ✨ Imeytyy melko nopeasti ✨ Pehmentää ihoa ✨ Miellyttävä tuoksu Pieni arjen luksus, joka saa ihon näyttämään hieman virkeämmältä ja kesäkuntoiselta 💛 #lykoreview #konkurranse #estellethild #bodyoil #glowingskin1 product in post Pieni ripaus hehkua ✨626 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
BAM! Kynsilleni tuli vähän apua 💙✨
Minulla on aina ollut ongelmia ohuiden ja haurasten kynsien kanssa, jotka lohkeilevat ja katkeilevat liian helposti. Siksi odotukseni olivat melko varovaiset, kun aloitin tämän seerumin käytön. Mutta se on todella tehnyt vaikutuksen! Muutaman viikon käytön jälkeen kynnet tuntuvat vahvemmilta, ne lohkeilevat vähemmän ja näyttävät paljon terveemmiltä. Käytän sitä aamulla ja illalla, ja mielestäni se on sekä helppo että nopea saada osaksi rutiinia 💙 #lykoreview #konkurranse #bam #bamnailserumtechnology #neglepleie #neglserum1 product in post BAM! Kynsilleni tuli vähän apua 💙✨163 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenMutta vau! Se kuulostaa upealta, kiitos vinkistä 😊🖤1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Rakastan tätä
Yksi ehdottomista suosikkituoksuistani. Konsepti on sekoittaa ja yhdistellä, ja käytän tätä yhdessä 501:n kanssa, mikä antaa aivan fantastisen tuoksun. Saan kehuja tuoksusta melkein joka kerta, kun käytän tätä yhdistelmää. Tuoksut ovat myös melko keskittyneitä, joten 1-2 suihkausta kummastakin riittää hyvin. Tuoksu muuttuu sen mukaan, mitä tuoksua suihkautat ensin, joten kokeile rohkeasti. #ncp #parfyme #layering #konkurranse #lykoinflutester1 product in post Rakastan tätä72 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Erittäin hyvä kulmakynä
Käytin tätä säännöllisesti useiden vuosien ajan ennen kuin siirryin kulmapuuteriin, todella hyvä kynä, joka on helppo käyttää, näyttää luonnolliselta ja on kohtuuhintainen. Värisävyt ovat myös todella kauniita. Käytin espressoa, joka sopii hyvin, jos ihonsävy on hieman viileämpi ja tummempi. Suositellaan :) #nyx #konkurranse #lykoinflutester1 product in post Erittäin hyvä kulmakynä346 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 2 / 5Verifierad testare
En suosittele
Ostin tämän suosituksen perusteella, mutta valitettavasti se ei ole suosikki. Shampoo tuoksuu hyvältä, mutta on liian täyteläinen ollakseen hyvä puhdistava shampoo. Koen, että hiukset rasvoittuvat ja painuvat nopeasti tämän käytön jälkeen, eikä se puhdista tarpeeksi hyvin, vaikka sitä levitettäisiin ja hierottaisiin kahdesti kunnolla. Verrattuna muihin käyttämiini puhdistaviin shampoihin, kuten Olaplex, K18, Kevin Murphy jne., tämä ei vedä vertoja. Aion käyttää tämän loppuun periaatteesta, mutta en osta uudelleen. Mainitsemistani merkeistä K18 on edelleen suosikkini. #rensesjampo #konkurranse #lykoinflutester #milkshake1 product in post En suosittele992 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenHei Helene! 😊 Suurkiitos arvostelustasi ja siitä, että käytit aikaa jakaa kokemuksesi tuotteesta, vaikka se ei tällä kertaa ollutkaan täydellinen 🤍 Pieni vinkki parhaan vaikutuksen saamiseksi shampoolta on hieroa se hyvin hiuksiin ja antaa vaikuttaa minuutin tai kaksi ennen huuhtelua ✨ Toivon, että tämä voi antaa paremman tuloksen, mutta muuten kuulostaa siltä, että sinulla on jo joitakin suosikkeja, jotka sopivat hiuksillesi paremmin, joihin voit turvautua 💕 Toivotan sinulle oikein hyvää päivää! 🌷2 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lempi
Olen ostanut useita liptintejä eri merkeiltä ja paljon kalliimpiakin, mutta tämä on suosikkini. Helppo levittää, antaa kauniin värin eikä tule "läikikkääksi", vaikka huulesi olisivat hieman kuivat. Lisäplussaa siitä, että se on myös kiilto, joten sitä ei tarvitse poistaa levityksen jälkeen. Olen erittäin tyytyväinen tähän 🤍 Ps. Minulla on luonnostaan melko tummat huulet, joten saadakseni tintin vaikutuksen sen täytyy olla melko tumma. Käytin Hydra Honey -sävyä, joka oli minulle täydellinen. Jos olet ollut tyytymätön tinteihin, suosittelen kokeilemaan hieman tummempaa sävyä kuin alun perin ajattelet. #lykoinflutester #konkurranse #nyx #liptint1 product in post Lempi1047 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kun kynnet kaipaavat vähän ekstra rakkautta 🌸
Olen käyttänyt tätä nyt muutaman viikon ajan, ja tästä on tullut tuote, johon palaan yhä uudelleen. Kynnet eivät ole koskaan olleet vahvimmat. Ne lohkeilevat helposti, katkeavat kun ne vihdoin alkavat kasvaa vähän pidemmiksi ja voivat näyttää hieman kuivilta ja kuluneilta. Siksi olin utelias, tekisikö tämä oikeasti eron. Ensimmäinen asia, jonka huomasin, oli kuinka kauniilta kynnet näyttävät vain yhdellä kerroksella. Hento vaaleanpunainen sävy antaa luonnollisen ja huolitellun ilmeen, melkein kuin "minun kynnet, vain vähän nätimmät" 💕 Muutaman viikon käytön jälkeen koen, että kynnet tuntuvat vahvemmilta, samalla kun pinta näyttää tasaisemmalta ja sileämmältä. Pidän myös siitä, että se toimii sekä kynnenkovettajana että urien täyttäjänä yhdessä tuotteessa. Tämä ei ole tuote, joka lupaa ihmeitä yhdessä yössä, mutta minulle se on ollut helppo tapa antaa kynsille vähän ekstraa vahvuutta ja hoitoa arjessa. Täydellinen yksinään luonnolliseen ilmeeseen tai pohjalle kynsilakan alle. Jos tämä saa minun kuuluisan itsepäiset kynteni yhteistyöhön, se on oikeasti aika vaikuttavaa 😉💕 #lykoreview #konkurranse #isadora #isadoratherockbase #neglepleie #therockbase1 product in post Kun kynnet kaipaavat vähän ekstra rakkautta 🌸 - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kesä, päärynä ja vanilja pullossa ✨
Sain oikeastaan inspiraation Beatrice Datmo:lta kokeilla tätä – ja nyt ymmärrän todella hyvin, miksi hän ja muut pitävät siitä 😄💗 Abercrombie & Fitch 100% passion on hedelmäinen, naisellinen ja raikas, mutta samalla pehmeä ja lämmin. Tunnen erityisesti päärynän, appelsiininkukan ja pienen vaniljan vivahteen tuoksussa 🍐 ☁️ ✨ Parasta on, ettei se ole liian raskas tai liian makea. Se tuntuu vain puhtaalta, kesäiseltä ja todella helpolta käyttää arjessa 💕 Sellainen hajuvesi, johon automaattisesti haluaa tarttua aamuisin 🌸 #lykoreview #konkurranse #abercrombiefitch1 product in post Kesä, päärynä ja vanilja pullossa ✨ - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Hyvä tuote
Olen kokeillut tuotetta vasta kerran, mutta sillä oli välitön vaikutus vaaleaan hiukseeni. Jos en käytä puhdistavaa shampoota ja violettia shampoota muutaman pesun ajan, hiukset saavat selvästi keltaisen/oranssin sävyn ja näyttävät yleisesti tummemmilta. Tämän pesun jälkeen hiukset näyttävät taas täysin raikkailta, puhtailta ja viileiltä, ilman että ne jäisivät harmahtaviksi. Pidän ajatuksesta, että tämä on sekä puhdistava että violetti shampoo yhdessä. Helppo levittää – ravista pulloa hyvin ja ota pari pumppausta vaahtoa käsiin ennen levittämistä koko hiuksiin. Tarvitsin vain 2 pumppausta peittääkseni kaikki hiukset. Erittäin hyvä koostumus ja helppo levittää vaahtona – pidin siitä erityisesti! Menossa kampaajalle raikastamaan raitoja tällä viikolla ja olen utelias, miten tuote käyttäytyy hiuksissa sen jälkeen. Tähän asti erittäin tyytyväinen! #k18 #lykoinflutester #lykoreview #konkurranse1 product in post Hyvä tuote97 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenMistä saitte henkilökohtaisen koodinne?🥰
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Antaa uskomattoman kauniin hehkun
Aurinkovoide tuoksuu hyvältä ja antaa iholle uskomattoman kauniin hehkun sekä suojaa hyvin auringolta. Ei kuitenkaan suositella, jos käytät valkoista uimapukua tai makaat valkoisella pyyhkeellä, sillä aurinkovoide itsessään on sävytetty, ei pelkästään kimaltava. Käytin tätä itse valkoisen uimapuvun kanssa ja se jätti ruskeita jälkiä (ei erityisen imartelevaa). Pidän kuitenkin itse tuotteesta todella paljon ja aion jatkaa sen käyttöä tumman uimapuvun kanssa, ehkä myös yhdessä toisen aurinkovoiteen kanssa. Yksi kerros antaa enemmän kuin tarpeeksi hehkua, joten jos aurinkovoidetta tarvitsee lisätä päivän aikana, on varmasti yhtä hyvä käyttää toista :) #lykoinflutester #konkurranse #rudolphcare1 product in post Antaa uskomattoman kauniin hehkun490 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kosteuslemppari, mutta pieni miinus
Tämä on sellainen voide, johon palaan aina uudelleen. Se on yksinkertainen, mieto ja tekee juuri sen, mitä sen pitää: antaa paljon kosteutta, rauhoittaa ihoa ja tuntuu todella miellyttävältä kuivilla ihoalueilla kehossa ja joskus kasvoilla syksyllä ja talvella. Pidän erityisesti siitä, että se on hajusteeton, ei tahmea, ei ärsytä ja tuntuu turvalliselta, kun iho tarvitsee jotain yksinkertaista ja hellävaraista. Todellinen arjen suosikki, joka vain toimii. Ainoa miinus on pumppu. Voide itsessään on tosi hyvä, mutta on vähän hankalaa, kun purkissa alkaa olla vähän jäljellä, ja tuotteen saaminen kokonaan ulos on vaikeaa. Vähän epäkäytännöllistä, kun sisältö on oikeasti niin hyvää. Joten minulle: supervoide, hieman ärsyttävä pakkaus. Siksi vain 4 tähteä 💙 #lykoreview #konkurranse #cerave1 product in post Kosteuslemppari, mutta pieni miinus - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vihreä ripsiväri? Kyllä kiitos 💚
Rakastan vihreää ripsiväriä, joten kun suosikkini Idunilta (Vatn i grønn) loppui, minun piti löytää uusi. Luettuani useita hyviä arvosteluja täällä valinta osui tähän – enkä kadu hetkeäkään. Tämä antaa kauniin vihreän sävyn, joka todella näkyy, mutta ei ole liikaa. Hiukan jännittävämpi kuin musta, mutta silti helppo käyttää arjessa. Harja on melko iso, mutta yllättävän helppo käsitellä. Se antaa hyvän volyymin ja täyteläisyyden ilman paakkuja tai "hämähäkkiripsiä" ja pysyy hyvin koko päivän ilman murustumista. Lyhyesti: hauska väri, kauniit ripset ja nollastressiä – juuri niin kuin haluan 💚 #lykoreview #konkurranse #gosh #goshmascara1 product in post Vihreä ripsiväri? Kyllä kiitos 💚179 näyttöä- Kommentti lisättiin 1 kuukausiPidän siitä, kun uskaltaa kokeilla värejä kuten sinä!🌹 Anteeksi, en saa ilmoituksia, kun ihmiset tekevät postauksia. Kesti muutaman päivän kirjoittaa. Olen yleensä tarkka siitä, Kaunis ihana Cecilie 💚🧡💚
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Pieni tuubi, suuri yllätys 🧡
Minulla ei oikeastaan ollut kovin korkeita odotuksia tälle... mutta vau 😍 Se kuorii todella hyvin ilman, että on liian kova, ja pidän todella siitä, että rakeet ovat juuri sopivat – eivät liian karkeat, eivät liian miedot. Tuntuu siltä, että se todella tekee työnsä ilman, että ärsyttää ihoa. Lisäplussaa siitä, että kuorintarakeet ovat aprikoosinkyvystä 🌿 Se antaa hieman luonnollisemman tunteen, jota arvostan. Iho tuntuu pehmeältä, raikkaalta ja puhtaalta käytön jälkeen – ilman kuivaa, kiristävää tunnetta. Tuoksu on kevyt ja raikas, juuri sellainen kuin pidän ✨ Täydellinen, kun iho tarvitsee pientä piristystä – erityisesti nyt, kun suuntaamme kohti valoisampia päiviä. Aion ehdottomasti käyttää tämän loppuun 💛 #lykoreview #konkurranse1 product in post Pieni tuubi, suuri yllätys 🧡 - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana löytö - nyt koko setti ❤️
Löysin ensin tämän sarjan deodorantit ja olin niin tyytyväinen, että minun oli pakko kokeilla koko settiä – enkä kadu sitä 🙌 Tämä on todella sarja, joka tekee tehtävänsä. Deodorantti pitää minut raikkaana koko päivän ilman tahmaista tai raskasta tunnetta, ja sekä suihkugeeli että vartalovoide antavat saman makean ja kesäisen tuoksun, josta pidin jo niin paljon. 🌸 Parasta on, että voi käyttää suihkugeeliä, vartalovoidetta ja deodoranttia samassa tuoksussa. Se antaa sellaisen lisätunteen ”minulla on elämä hallinnassa” (vaikka ei aina olekaan 😉😅) kun kaikki sopii yhteen.😄 Tuoksu on naisellinen, raikas ja hieman makea ilman, että se olisi liian voimakas. Täydellinen, jos tykkää tuoksua puhtaalta ja hyvältä ilman liikaa. Plussaa: 💗 Tuoksuu kesältä ja puhtaalta 💗 Edullinen 💗 Tuntuu kevyeltä iholla Aion ehdottomasti jatkaa näiden käyttöä ja ostaa ne uudelleen 💗 #lykoreview #konkurranse1 product in post Ihana löytö - nyt koko setti ❤️86 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
Suosikki paksulle teini-ikäisen hiuksille
Tämä toimii yllättävän hyvin poikani paksuissa ja suorissa hiuksissa. Se antaa hyvän tekstuurin ja tekee hiuksista helpommin kammattavat ilman, että ne muuttuvat jäykiksi tai tahmeiksi. Antaa luonnollisen lopputuloksen hyvällä pidolla. Erittäin hyvä hiuksille, joihin muuten on vaikea saada volyymia ja rakennetta ✨ #lykoreview #konkurranse #marianilaoceanspray1 product in post Suosikki paksulle teini-ikäisen hiuksille - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Erittäin hyvä toner
Olen ostanut tämän kolme kertaa, joten pidän tästä tuotteesta todella paljon. Eksklusiivinen pullo, mieto tuoksu ja imeytyy hyvin ihoon. Erityisen hienoa, että sitä voi levittää useassa kerroksessa tarpeen mukaan, ilman että iho tuntuu epämiellyttävältä. Must-have minulle erityisesti syksyllä ja talvella! Vähennän yhden tähden hinnan vuoksi, mutta mielestäni hinta on viimeisen vuoden aikana tullut lempeämmäksi ja on usein alennuksessa. Yritän ostaa silloin, joten suosittelen seuraamaan vähän, jos olet epävarma kokeilemisesta sen vuoksi. Pullo on melko riittoisa käytössä :) Suositellaan! #konkurranse #lykoinflutester #drceuracle1 product in post Erittäin hyvä toner973 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras kosteuttava naamio markkinoilla
Väittäisin, että tämä naamio on ehdottomasti paras kosteutukseen, mitä markkinoilta löytyy. Ero huomaa heti, yksi pesu riittää. Itselläni on pohjoismaista raidallista hiusta, joka on vaalennettu, ja hiukset näyttävät niin raikkailta ja vahingoittumattomilta tämän käytön jälkeen. Toivon, etteivät he koskaan lopeta tämän valmistamista, mutta huomaan, että se on nyt vaikeampaa saada.. Rukoilen, että se ei katoa. Suosittelen lämpimästi! #olaplex #konkurranse1 product in post Paras kosteuttava naamio markkinoilla216 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Rakastan tätä
Luulen, että olen mahdollisesti testannut kaikki markkinoilla olevat puhdistushampoot, jotka ovat kokeilemisen arvoisia, eikä mikään niistä vertaa tähän. Se maksaa hieman, mutta on sen sijaan erittäin riittoisaa käytössä. Käytän tätä yleensä 2 kierrosta, kun käytän sitä ensimmäisen kerran, mutta tarvitset vain herneen kokoisen määrän peittämään koko päänahan (vältä pituuksia). Se tuoksuu erittäin puhtaalta ja neutraalilta, jos kysyt minulta. Jotkut puhdistushampoot voivat tehdä hiuksista erittäin hankalia käsitellä (mukaan lukien Kevin Murphyn), ja usein on pakko lopettaa toisen shampoon kanssa, mutta tämän kanssa se ei oikeastaan ole tarpeen. Hiukset ovat edelleen hallittavissa eivätkä kuivia. Käytän tuotetta noin kerran viikossa kahdessa erässä, jotta se vaahtoaa kunnolla. Päänahan puhdistamisen lisäksi se neutraloi myös hiusteni värisävyt, jotka ovat raidalliset ja vaalennetut vaaleat. Yhdessä hyvän hopeashampoon kanssa silloin tällöin väri on erittäin tasainen ja viileä. Suosittelen, ostan tätä uudelleen ja uudelleen. Liitän kuvan hiuksistani tämän ja watercloudsin hopeashampoon pesun jälkeen. #konkurranse #k18 #waterclouds #lykoinflutester1 product in post Rakastan tätä2586 näyttöä