• Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Verifierad testare

    En suosittele

    Ostin tämän suosituksen perusteella, mutta valitettavasti se ei ole suosikki. Shampoo tuoksuu hyvältä, mutta on liian täyteläinen ollakseen hyvä puhdistava shampoo. Koen, että hiukset rasvoittuvat ja painuvat nopeasti tämän käytön jälkeen, eikä se puhdista tarpeeksi hyvin, vaikka sitä levitettäisiin ja hierottaisiin kahdesti kunnolla. Verrattuna muihin käyttämiini puhdistaviin shampoihin, kuten Olaplex, K18, Kevin Murphy jne., tämä ei vedä vertoja. Aion käyttää tämän loppuun periaatteesta, mutta en osta uudelleen. Mainitsemistani merkeistä K18 on edelleen suosikkini. #rensesjampo #konkurranse #lykoinflutester #milkshake
    1 product in post En suosittele
    992 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sitten
      Hei Helene! 😊 Suurkiitos arvostelustasi ja siitä, että käytit aikaa jakaa kokemuksesi tuotteesta, vaikka se ei tällä kertaa ollutkaan täydellinen 🤍 Pieni vinkki parhaan vaikutuksen saamiseksi shampoolta on hieroa se hyvin hiuksiin ja antaa vaikuttaa minuutin tai kaksi ennen huuhtelua ✨ Toivon, että tämä voi antaa paremman tuloksen, mutta muuten kuulostaa siltä, että sinulla on jo joitakin suosikkeja, jotka sopivat hiuksillesi paremmin, joihin voit turvautua 💕 Toivotan sinulle oikein hyvää päivää! 🌷
      2 tykkää