Joanna

Lyko Creator
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    BEST SITRUSTUOKSU🤌🏻🤌🏻🍊🍊

    Tämä tuoksu on omaan makuuni siis aivan täydellinen kesään. Tykkään kesäisin raikkaista mutta kuitenkin syvistä sitrus/hedelmä tuoksuista ja tämä on juuri sellainen🙏🏻🌟🌟🌟 . Se ei ole liian makea tai liian tunkkainen vaan sopivan puinen ja sitruksinen. Tuoksun kuvauksessa ei mainita veriappelsiinia mutta mielestäni se tuoksuu vähän siltäkin🫣❤️🍊. Pullon suihke on hieno ja tasainen ja se levittyy hyvin. Tiedän että body mistien ei ole tarkoitus pysyä yhtä hyvin kuin hajuvesien mutta silti toivoisin että tuoksu pysyisi kauemmin😩 <3! #lykoinflutester #nyx
    1 product in post BEST SITRUSTUOKSU🤌🏻🤌🏻🍊🍊
    134 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Täydellinen kesätuoksu🍊🥭

    RAKASTAN tämänkaltaisia sitrustuoksuja🍋🍊. Ei liian makea vaan raikas kirpeä tuoksu🤌🏻. Tuoksui mielestäni myös hieman veriappelsiinille joka on yksi lempi tuoksuistani. Koostumus on aika paksu mutta imeytyy onneksi hyvin. Helppo levittää paksuudesta huolimatta. Öljy on hieman punertavaa mutta ei jätä iholle tai vaatteisiin mitään väriä. Jättää iholle kosteutetun tunteen ja mukavan glown <3. #lykoinflutester #nyx
    1 product in post Täydellinen kesätuoksu🍊🥭
    196 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Riittoisa koostumus ja hyvä tuoksu

    Koostumus on paksuhkon vartalovoiteen tuntuinen ja vaikuttaa riittoisalta. Vartalovoi jättää kivan glown iholle mutta ei jää tahmaiseksi tms. Tuoksuu söpöltä leivokselta🧁 <3. En yleensä pidä kovin makeista tuoksuista kesällä mutta tämä ei ole onneksi liian makea. Käytän itse tällaisia tuoksuvia voiteita vain käsissä ja dekolteella ja siihen tarkoitukseen koen pakkauskoon riittäväksi. Jos voitelisin tällä koko kehon, en usko että se riittäisi kovin kauaa😅. Saisi olla ehkä hieman halvempi…🫣 #lykoinflutester #nyx
    1 product in post Riittoisa koostumus ja hyvä tuoksu
    50 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten

    Glowyy🌟😌

    Tämän päivän aika yksinkertainen meikki osoittautui bängeriksi💖 Kokeilin Nyxin huulikiiltoa poskilla ja se antoi tosi kivan glown <3 Ei ollut liian tahmainen, vaan antoi juuri sopivan ”glass skin” efektin🫧
    6 tuotetta lookissa Glowyy🌟😌
    621 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Niiin kaunista! Mikä hehku! 🥰😍
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Uusi tuttavuus, huono ajankohta

    Olen kokeillut melkein 2 kuukautta tätä LED-maskia. Haluan aluksi sanoa että ihoni on talvi/kevät aikaan todella kuiva ja ihoni on kuivunut ennestään maskin käytön aikana. En usko että maski on pahentanut kuivuutta, vaan ajankohta maskin testaamiselle on vain ollut todella huono 😞. Pyrin silti arvioimaan maskin toimivuutta parhaani mukaan😌. Sanoisin että päällimmäiset huoleni ihoni suhteen ovat juuri kuivuus ja kuivuudesta koituvat pinnalliset juonteet. Maskin ulkonäkö on mielestäni upea vaikka vähän robottimainen, heh🤖🌟. Se pysyy tukevasti päässä kiristettävien remmien ansiosta ja pystyin tekemään jopa kotitöitä se päässä😂. Koin että maskissa olevat hierontatoiminnot ovat hieman turhaa hifistelyä. En itse kokenut värinää hierontana ja koin että hiukseni ehkä haittasivat hierontakokemuksen saamista. Positiivista on että hierontatoiminnon saa pois päältä, mikäli haluaa nauttia hiljaisuudesta. Olen käyttänyt maskia n. 3 kertaa viikossa ja aina koko 12 minuutin ohjelman verran, joten en osaa eritellä miten maskin eri valot olisivat vaikuttaneet ihoon. Huomasin kuitenkin ensimmäisen kerran jälkeen että iho tuntui yllättävän kuulaalta vaikka kasvoilla ei ollut mitään kosteutusta. Minua harmittaa että sääolosuhteet ovat vaikuttaneet niin paljon ihoni kuivuuteen, etten osaa sanoa niin paljoa pitkäaikaisista tuloksista…🙁. Aion jatkaa maskin kokeilua. Se antaa luksusmaisen tunteen arkeen🌟. Video jossa minulla on meikkiä on otettu 31.1. #therabody #lykoinflutester
    1 product in post Uusi tuttavuus, huono ajankohta
    375 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    15 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    10 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Täydellinen vedellä lähtevä ripsari!

    Sain #lorealparis ripsivärin arvosteltavaksi #lykotestpilot ☺️ Käytän yleensä vedenkestäviä ripsivärejä, mutta en aina jaksa hinkata ripsareita silmistäni ja siksi vedellä lähtevä on myös hyvä vaihtoehto. Tämä ripsiväri lähtee hyvin lämpimällä vedellä ja geeliputsarilla😌. Vasemman silmäni ripsissä on tällä hetkellä pieniä lovia joista puuttuu ripsiä, mutta sain ne silti näyttämään kivoilta ☺️. Ripsari ei paakkuunnu vaan erottelee ripset kauniisti. Pituutta on helppo lisätä kuten muillakkin telescopic ripsareilla📏. Rakastan pakkausta sen ulkonäön vuoksi mutta pidän erityisesti siitä, että ripsiväri ns lukittuu kun se menee kiinni. Näin ripsiväri ei jää vahingossakaan auki, jolloin se voisi kuivahtaa👏🏻. Harjassa on juuri sopivasti tuotetta ja tuotetta on helppo levittää. En keksi oikeastaan mitään negatiivista 😸! #lykoreview
    1 product in post Täydellinen vedellä lähtevä ripsari!
    37 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Maitomainen, vaniljainen, kukkainen

    Tämä on saman sarjan muista bodymististeistä mielestäni feminiinisin ja raikkain. Tuoksu on hyvin kukkainen ja makea. En usko että olen omistanut hajuvettä tai bodymistiä jossa olisi maitonuottia. Saan tässä mistissä maitomaisuudesta kiinni ja pidän siitä. Vanilja ei ole kovin vahva. 🌸🥛🍨 Uskon että mist sopii kerrostukseen usean vaniljaisen hajuveden tai vartalovoiteen kanssa. Tulen käyttämään tätä varmasti etenkin keväällä sen raikkauden ja makeuden takia. Hinta-laatusuhde moitteeton ottaen huomioon kuinka paljon pullossa on tuotetta, ja että tuoksu pysyy tarpeeksi kauan. #lykotestpilot #kyliejenner
    1 product in post Maitomainen, vaniljainen, kukkainen
    353 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Puinen, lämmin, ei liian makea

    Tämä saattaa olla kaikista kolmesta body mististä lempparini vaikka minulla kesti hetki muodostaa mitään mielipidettä. Tuoksu on täydellinen talveen sillä se on lämmin, hieman suklainen, puuterimainen ja sopivan makea. Hajuvedessä on myös sitruksinen vivahde🍊🍫. Olen tykännyt laittaa tätä vaniljalta ja sitrukselta tuoksuvan vartalovoiteen päälle jolloin tuoksu on pysynyt kauemmin. Pullossa on todella hyvin tuotetta joten hinta- laatusuhde on🌟🌟🌟🌟🌟 . Pullon spray on hienojakoista joka auttaa lopputuloksen tasaisuudessa. #lykotestpilot #kyliejenner
    1 product in post Puinen, lämmin, ei liian makea
    212 näyttöä