linaamanda

  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin hyvä

    Erittäin hyvä BUS mousse 🤩
    1 product in post Erittäin hyvä
    240 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Niin ja näin.

    Se kostui hellästi iholla, joten sitä täytyy pitää kaukana, muuten se melkein valuu. Sen spray-toiminnon olisi pitänyt olla parempi, jotta se asettuisi helposti iholle.
    1 product in post Niin ja näin.
    263 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Paras

    Paras itseruskettava, jota olen kokeillut, ja luulen kokeilleeni suurimman osan. Se on aivan ihana ja tulee täydelliseksi 🤩
    1 product in post Paras
    181 näyttöä
  • Viesti luotiin 10 kuukautta sitten
    6 näyttöä