susanna
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5
Suosittelen!
Sain nämä lykon uudessa birthday lovables boksissa. Tuote ei ollut ennestään tuttu ja vähän skeptisesti lähdin kokeilemaan. Tykkään käyttää kynsilakkaa mutta ärsyttää kun lakkaus menee niin nopeasti aina huonoksi ja lohkeilevaksi joten katsotaan mihin näistä tarroista oli. Ja siis : kynsitarrojen laittaminen oli äärimmäisen helppoa ja kun tarrat olivat paikoillaan viilasin ylimääräisen osan pois ja laitoin kynnet lovables boksin mukana tulleen LED-valon alle. Mielestäni suositeltu 45 sek ei riittänyt kovettamaan lakan pintaa tarpeeksi joten pidin kynsiä suositeltua pidempään valon alla, niin kauan että pinta ei ollut enää yhtään tahmea. Nyt kynnet on olleet minulla hieman yli viikon ja siis kyllä pysyy! Ja näyttää edelleen todella hyviltä ( kuvat puhukoon puolestaan). Innostuin näistä tosi paljon ja tilasin näitä muutaman paketin eriväreissä lisää💅🏼 Ehdoton suositus siis jos haluat upeat kynnet ja ennenkaikkea pidempään pysyvän lakkauksen. #lykoreview1 product in post Suosittelen!32 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sitten
Milloin myyntiin?
Milloin nämä elfin uutuudet tulevat tilattaviksi ? 🤭1 product in post Milloin myyntiin?115 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 päiväHejsan Susanna 👋 Hyviä uutisia! Useita e.l.f.:n uutuuksia voi jo tilata 🙌😍 Ihanaa päivää!1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Jättää ihanan rauhoittavan tunteen päänahkaan
Ensivaikutelma seerumista oli erittäin positiivinen. Pullo on tyylikäs ja laadukkaan oloinen ja pipetti tekee annostelusta helppoa. Seerumissa on kevyt, juokseva ja silkkinen koostumus mikä tuntui miellyttävältä heti ensimmäisestä käyttökerrasta lähtien. Tuoksu on sama metsäinen kuin saman sarjan shampoossa ja hoitoaineessa. Tuoksusta en niinkään piittaa mutta annan sen anteeksi koska tämä seerumi on vain niin hyvä! Olen siis nyt käyttänyt seerumia hieman vajaat kaksi viikkoa yhdessä saman sarjan shampoon ja hoitoaineen kanssa. Seerumi levittyy todella hyvin päänahkaan ja imeytyy nopeasti ilman tahmaista tunnetta. Oli suuri positiivinen yllätys ettei seerumi jättänyt hiuksia YHTÄÄN rasvaisen tai lähmäisen näköisiksi tai tuntuisiksi. Omat hiukseni rasvoittuvat helposti ja siksi hieman jännitti miten päänahkani reagoi. Näin lyhyen käyttöajan jälkeen en ole kuitenkaan vielä huomannut hiusten kasvussa muutosta mutta hiuspohja tuntuu selvästi hyvinvoivammalta ja tasapainoisemmalta. Tämä seerumi jää varmasti osaksi omaa säännöllistä hiustenhoitorutiiniani! #lykotestpilot #hairification1 product in post Jättää ihanan rauhoittavan tunteen päänahkaan28 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5
Hoitoaine
Hoitoaineesta tuli heti laadukas vaikutelma tyylikkään ja näyttävän pakkauksen ansiosta. Käytössä ilmeni kuitenkin nopeasti yksi haaste: hoitoaine on koostumukseltaan melko paksua, minkä vuoksi sitä oli vaikea saada ulos pullosta. Pullo painui puristaessa helposti kasaan ja tuotetta sai annostella melko suurella voimalla. Hoitoaineessa on sama metsäinen, pihkaa muistuttava tuoksu kuin saman sarjan shampoossa. Tuoksu on persoonallinen ja mielestäni aika voimakas eikä omaan makuuni erityisen miellyttävä. Koostumus tuntuu kuitenkin täyteläiseltä mutta odotin sen kosteuttavan kuitenkin hiuksia enemmän. Oma hiustyyppini on hieman luonnonkihara/laineikas ja ohut mutta latvoista kuiva ja tyvestä helposti rasvoittuva. Hoitoaineen käytön jälkeen hiukset olivat pehmeät, helposti selvitettävät ja niissä oli selkeästi enemmän tuuheuden tuntua. Latvat jäivät kuitenkin omaan makuuni hieman kuiviksi. Olen nyt käyttänyt hoitoainetta hieman vajaat kaksi viikkoa, joten en ole vielä huomannut hiusten kasvua edistävää vaikutusta. Kokonaisuutena hoitoaine antaa kuitenkin hiuksille ilmavuutta ja tuuheutta, mutta erittäin kuiville latvoille se ei yksin riitä. Lisäksi pakkauksen käytettävyys jätti toivomisen varaa, sillä paksun koostumuksen annostelu oli hankalaa. #lykotestpilot #hairification1 product in post Hoitoaine12 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5
Tuuheuttava
Olen käyttänyt shampoota nyt hieman vajaat kaksi viikkoa. Ensivaikutelma tuotteesta oli positiivinen. Shampoopullon ulkonäkö on tyylikäs ja laadukkaan oloinen ja annostelija toimii hyvin. Shampoon tuoksu on mielestäni hyvin metsäinen ja tuo mieleen pihkan eli se ei ollut valitettavasti omaan makuuni erityisen miellyttävä. Oma hiustyyppini on luonnostaan hieman laineikas/kihara ja ohut mutta latvoista kuiva ja tyvestä taas helposti rasvoittuva. Tämän vuoksi arvostan tuotteita, jotka puhdistavat tehokkaasti ilman että ne saavat hiukset rasvoittumaan vielä nopeammin joten mielenkiinnolla lähdin testaamaan varsinkin kun shampoo lupasi lisätä hiusten kasvua jopa jo kymmenessä päivässä. Testailun alussa päänahkani alkoi kutista melko paljon, mutta onneksi se rauhoittui muutaman käyttökerran jälkeen. Shampoo ei lisännyt hiusteni rasvoittumista päivän aikana, mikä oli positiivinen yllätys. Huomasin myös että hiukset tuntuivat selvästi tuuheammilta pesun jälkeen. Sen sijaan latvani jäivät tavallista kuivemmiksi hoitoaineesta riippumatta joten hiuksiin jätettävälle hoitoaineelle tai hiusöljylle on tämän jälkeen ainakin oman hiustyyppini kohdalla tarvetta. Kokonaisuudessaan shampoo jätti hiukset ilmaviksi ja tuuheamman tuntuisiksi, eikä lisännyt rasvoittumista mutta toisaalta en huomannut sen lisänneen hiusten kasvua. Miinusta annan kuivattavasta vaikutuksesta latvoissa sekä omaan makuuni liian voimakkaasta tuoksusta. Kaikenkaikkiaan käyttökokemus on kuitenkin ollut pääosin positiivinen ja on mielenkiintoista nähdä miten pidemmällä käytöllä on vaikutuksia myös hiusten kasvuun 👩🏻 #lykotestpilot #hairification1 product in post Tuuheuttava16 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5
Ei ihan tummille kulmakarvoille
Pitää itsepäiset kulmakarvat hyvin kurissa mutta lähes mustiin kulmakarvoihin jää helposti vaaleita kerrostumia geelistä mikä on harmi sillä muuten tämä olisi täydellinen. #lykoreview1 product in post Ei ihan tummille kulmakarvoille262 näyttöä- Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenKannattaa laittaa tää ihan puhtaisiin kulmiin, niin ei jää valkoisia jäämiä, mulla ainakin toimii niin 😊👍🏼
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Hairification
Olin onnekas ja pääsin testaamaan Hairificationin pure grow shampoota,hoitoainetta ja seerumia. Näistä siis lisää muutaman viikon kuluttua 🌞💆🏻♀️ #lykotestpilot #hairification3 tuotetta julkaisussa Hairification54 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5
kesäinen
Tässä tuoksuu kesä 🌞🥥 Ihanan makea kookoksinen tuoksu eli jos tykkäät kookoksesta niin tulet rakastamaan tätä! Tuoksu jää iholle kevyenä, omaan makuun vähän liiankin. Ansaitsisi viisi tähteä jos tuoksu säilyisi iholla pidempään. #lykoreview1 product in post kesäinen350 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenNiin hyvä tuoksu, muistuttaa vähän päivää rannalla, kookoksen ja aurinkovoiteen tuoksu😍🤩1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kesäsetti 🌞
Ah täydellinen setti ! Tilasin tämän lähinnä aurinkorasvojen vuoksi ( yhteensä 5 erilaista rasvaa) koska niitä kuluu kesällä mutta mukana tuli monta muuta huippua tuotetta joita pääsen testailemaan. Sol de Janeiron vartalotuoksua olen jo testaillut/käyttänyt ja siis tosi fresh tuoksu kesään. Kookoksinen 🥥 Ja laukku on aivan super söpö, ihanaa vaihtelua meikkilaukuille 🌞 Nämä Lykon lovables setit on ehdottomia lemppareitani joita tilaan säännöllisesti. Todellakin hintansa arvoisia. #lykoreview1 product in post Kesäsetti 🌞624 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenNiin hyvä Lovable😍😍
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hinta-laatusuhde 👌🏼
Erinomainen hinta-laatusuhde. Siveltimet on pehmeitä ja näillä levittyi niin nestemäiset kuin puuterimaisetkin poskipunat ja bronzerit vaivatta. Plussaa vielä siitä että siveltimeen oli kirjoitettu mihin käyttötarkoitukseen se on suunniteltu.1 product in post Hinta-laatusuhde 👌🏼513 näyttöä