Tuva
- Viesti luotiin 2 päivää sitten
- Viesti luotiin 2 päivää sitten
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 3 / 5
Ei mitään erityistä
Sain mahdollisuuden kokeilla tätä tuotetta #lykotestpilot yhdessä muutaman saman merkin tuotteen kanssa. Tässä on rehellinen arvosteluni ja ajatukseni tuotteesta Kun sain tuotteen ensimmäisen kerran, minut kiinnosti sen söpö ulkonäkö. Se on söpö ja yksinkertainen, mutta "puhdas" pullo. Se sai minut entistä innokkaammaksi kokeilemaan tuotetta. Valitettavasti en nähnyt merkittävää eroa muutaman viikon käytön jälkeen. Se tuntui hyvältä iholla levitettäessä, oli helppo levittää eikä tuntunut kuivattavalta. Mutta pidemmällä aikavälillä en nähnyt suurta eroa. Tällä tuotteella on monia erilaisia ominaisuuksia, joista osa näkyy vasta useiden kuukausien käytön jälkeen. Käytin tuotetta asteittain, koska siinä on aktiivisia ainesosia ja minulla on hieman herkempi ihotyyppi. Siksi käytin sitä ensimmäisellä viikolla vain kahdesti viikossa pienemmässä määrässä ja lisäsin käyttöä vähitellen. Tämä on myös saattanut vaikuttaa siihen, etten ole vielä nähnyt suurempaa vaikutusta ja minun täytyy kokeilla enemmän. Minulla on akne ja normaali tai sekaiho, ja olen kamppaillut aknen kanssa useita vuosia. Siksi olen hyvin perehtynyt ihonhoitoon ja hyvin tarkka ja valikoiva kokeillessani tuotteita. Yhteenvetona tuotteesta, en ole vielä nähnyt merkittävää eroa, mutta voi olla, että minun täytyy kokeilla tuotetta enemmän ennen kuin voin täysin sanoa, kuinka hyvä se on. En ole ainakaan huomannut, että se olisi vahingoittanut ihoani, mikä on positiivista. Siksi annan tuotteelle tällä hetkellä 3 viidestä tähdestä, mutta saatan päivittää arvostelua useamman viikon käytön jälkeen. #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle1 product in post Ei mitään erityistä211 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 2 / 5
En ole varma akneiholleni
Sain tilaisuuden kokeilla tätä, kuten #lykotestpilot minulla ei ollut oikeastaan odotuksia, mutta olin silti innoissani kokeilemaan uutta ihonhoitoa toivoen löytäväni jotain, mikä sopii akneiholleni, mutta valitettavasti näin ei käynyt. Pullo on todella kaunis ja ylellinen, mikä houkutteli minua vahvasti testaamaan tuotetta. Kuitenkin hintaan nähden tuntuu, että rahat menevät enemmän pakkaukseen kuin tuotteeseen. En huomannut merkittävää parannusta tuotteen käytön jälkeen. Huomasin kuitenkin, että se aiheutti minulle paljon pieniä näppyjä. Se teki minut todella pettyneeksi, ettei se toiminut ihollani. Tämän vuoksi tunnen myös, etten testannut sitä niin paljon kuin oikeasti tarvitsin. Koska se aiheutti minulle näppyjä, käytin sitä vähemmän ja palasin tavalliseen ihonhoitorutiiniini vahvistaakseni ihon suojakerrosta ja välttääkseni lisää näppyjä. Olen testannut tätä vain yhdessä heidän puhdistusaineensa kanssa, joka myös aiheutti minulle näppyjä. Tuote tuoksuu hyvältä ja tuntui iholla aluksi hyvältä. Iho tuntui puhtaalta ja virkistyneeltä. Minulla on kuiva/ normaali iho, joka voi muuttua rasvaiseksi koko päivän jälkeen. Minulla on myös ollut akneongelmia useiden vuosien ajan ja olen hyvin kiinnostunut löytämään hyvää ihonhoitoa akneiholleni. Joten olin pettynyt, ettei tästä tullut uutta suosikkia. Johtopäätös, johon olen tullut, on että jos sinulla on herkempi aknealtis iho, tämä tuote ei ehkä ole sinua varten. Mutta jos sinulla on kuiva tai normaali, ei-aknealtis tai herkkä iho, tämä toimisi todennäköisesti hyvin, koska se tuntui virkistävältä eikä kuivattanut ihoa. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview1 product in post En ole varma akneiholleni25 näyttöä - Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä tuote, mutta ei akneherkälle iholle
Kun sain tuotteen #lykotestpilotilta, minulla ei oikeastaan ollut odotuksia, sillä tämä on ensimmäinen kerta kun kokeilen jotain #drceuracleilta. Mutta kun avasin tuotteen, olin heti innoissani kokeilemaan sitä! Ensimmäinen reaktioni oli, että pakkauksesta tuli yksinkertainen ja kätevä vaikutelma, siinä ei ollut ruuvikorkkia, mikä oli mukavaa, ja mukana tuli pieni kauha, jotta ei tarvitse kaivaa tuotetta sormin. Ensimmäisellä käyttökerralla rakastin tuotetta! Se sulatti kaiken lian pois ja puhdisti ihon perusteellisesti. Sen jälkeen iho tuntui kosteutetulta ja pehmeältä, ei kiristävältä, mikä on yleensä ongelmani tavallisen päivittäisen puhdistusaineeni kanssa. Mutta seuraavana aamuna heräsin moniin tuoreisiin pieniin näppyihin. Olen käyttänyt tuotetta sekä yhdessä muiden merkin tuotteiden kanssa että yksin normaalin rutiinini kanssa, joka auttaa minua aknen hoidossa. Mutta molemmilla kerroilla heräsin uusiin tuoreisiin näppyihin. Olin todella innoissani, koska tuote puhdisti kasvot niin hyvin, mutta niin harmi, että se aiheutti minulle näppyjä. Minulla on yhdistelmäinen akne-ihotyyppi, joskus ihoni on normaali, toisinaan kuiva ja joskus rasvainen T-alueella tai koko kasvoilla. Sanoisin, että olen enimmäkseen kuiva ja rasvoittun enemmän päivän loppua kohti. Olen kärsinyt aknesta useita vuosia ja sanoisin, että minulla on hieman herkempi iho. Olen hyvin kiinnostunut ihonhoidosta ja tykkään kokeilla uutta ihonhoitoa löytääkseni täydelliset tuotteet iholleni. Mutta olen nyt pitäytynyt samassa rutiinissa muutaman kuukauden ajan, joka toimii minulle eikä aiheuta aknea. Johtopäätös muutaman viikon kokeilun jälkeen on, että puhdistusbalmi toimii todella hyvin meikin poistoon, mutta ei sovi akneiholleni. Plussat: ➕ Sulattaa lian pois ➕ Jättää ihon pehmeäksi ja kosteutetuksi ➕ Yksinkertainen ja kätevä pakkaus Miinukset: ➖ Laukasee akneni ➖ Kallis #lykoreview #lykotestpilot #drceuracle1 product in post Hyvä tuote, mutta ei akneherkälle iholle125 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Toimiiko paksuissa hiuksissa?
Hei, mietin, toimiiko tämä paksuissa, hieman kuluneissa hiuksissa. Näen enimmäkseen arvosteluja ihmisiltä, joilla on vaalennetut, ohuet, vaurioituneet hiukset, joten haluan tietää, toimiiko se myös paksuissa, osittain kuluneissa hiuksissa.1 product in post Toimiiko paksuissa hiuksissa?169 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Tuva👋🏼😊 Tämä hoitoaine toimii paksussa hiuksessa. Se antaa paljon kiiltoa ja silottaa hiussuortuvaa ✨ Paksummille ja kuivemmille hiuksille se voi kuitenkin tuntua hieman kevyeltä kosteutukseltaan. Sinun tapauksessasi suosittelisin mieluummin kosteuttavaa hoitoainetta, joka on suunniteltu kuivalle hiukselle 🧴 👉🏼 lyko.com/sv/loreal-paris/loreai-paris-elvital-extraordinary-oil-conditioner-200ml Se antaa enemmän pehmeyttä ja sopii paremmin hieman karkeammille ja kuivemmille hiuksille 🤍 Mukavaa päivänjatkoa ☀️1 tykkää
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä hajuvesi, mutta ei erityinen tuoksu
Halusin olla testipilotti tälle hajuvedelle, jotta veljeni, joka oli pyytänyt uutta hajuvettä, voisi kokeilla sitä. Itse kokeilin sekoittaa hajuvettä nähdäkseni, olisiko mahdollista tehdä siitä myös unisex, ja näin koin sen. Kun avasimme hajuveden ensimmäistä kertaa, molemmat ihastuimme sen yksinkertaiseen mutta tyylikkääseen muotoiluun. Se näyttää ja tuntuu siltä, että pullo on aitoa lasia eikä kovaa muovia. Sen muotoilu houkuttelee helposti kokeilemaan, joten minulla oli heti suuret odotukset.🤩 Kun kokeilimme hajuvettä, siinä oli ei liian voimakas mutta selkeä miesten tuoksu. Sekä minä että veljeni tunnistimme tuoksun; veljeni koki sen olevan erittäin samanlainen kuin Axe-brändin tuoksu, ja olin täysin samaa mieltä. Se on tuoksu, jonka tunnistaa, mikä tekee siitä ei niin ainutlaatuisen tai erityisen. Minulla ei ollut odotuksia siitä, miltä se voisi tuoksua, mutta toivoin hieman ainutlaatuisempaa tuoksua.🌸 Veljeni, vaikka hän piti tuoksusta, kuvaili sitä vanhemman miehen tuoksuksi. Tästä syystä hän ei halunnut käyttää sitä enää niin paljon. Kokeilin myös hieman tuoksua ja yritin sekoittaa sitä muiden naisten hajusteiden kanssa, joilla oli suunnilleen samanlainen tuoksupohja. Tein sen nähdäkseni, voisiko sitä käyttää unisex-hajuvetenä, jos sekoittaisi. Tuloksena ei ollut kovin onnistunut. Sekä minä että veljeni rakastamme hajuvesiä ja käytämme aikaa löytääksemme hajuvesiä, joita pidämme todella hyvänä ja miellyttävänä. Veljeni valitsee usein hajuvedet vuodenajan mukaan, ja nyt on kesäkausi, ja hän haluaa kesähajuvettä. Lopulta tästä ei tullut uutta suosikkia minulle tai veljelleni. Hajuvella ei ole ainutlaatuista tuoksua, ja veljeni mukaan se sopii paremmin vanhemmille miehille. Hajuvettä itsessään oli erittäin hyvä, se tuoksui hyvältä ja sillä oli hyvä kesto. Se kesti käytännössä koko päivän ja tuoksui edelleen hajuvedeltä. Tuoksu on melko voimakas, mutta ei liian voimakas. Se on tarpeeksi voimakas, että sen pystyi haistamaan muiden hajusteiden läpi, joiden kanssa sekoitin sitä. Tästä syystä sanoisin myös, että tämän yhdistäminen unisex-hajuveteen on vaikeaa, ilman että se käytännössä toimii vain miesten hajuvetenä. Onko se rahan arvoinen? Jos tunnet tyypillisen Axe-tuoksun ja pidät siitä, niin KYLLÄ. Se on ehdottomasti rahan arvoinen, sillä sillä on hyvä kesto päivän aikana ja se on voimakas, mutta ei liian voimakas. #lykotestpilot #lykoreview #abercrombiefitch1 product in post Hyvä hajuvesi, mutta ei erityinen tuoksu98 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Jokaisen pennin arvoinen!
Halusin alkaa hoitaa hiuksiani, mutta en tiennyt mistä aloittaa. Lopulta ostin tämän voiteen, ja voi luoja, kuinka kiitollinen olen siitä!!🙏🏻 En voi lopettaa tämän tuotteen käyttöä sen jälkeen kun ostin sen, käytän sitä joka päivä ennen koulua ja pidän sitä koululaukussani päivän aikana. Tätä tuotetta voi käyttää sekä päivällä että illalla, jopa useita kertoja päivässä, milloin tahansa. Hyödyt: - Tarvitaan vain pieni määrä, jotta se riittää koko hiuksille (minulla on paksut hiukset ja käytän määrän, joka on pieni herneen kokoinen). - Hyvä määrä tuotetta, vähän riittää pitkälle, joten voide kestää pitkään ennen kuin tarvitsee ostaa uuden. - Tekee hiuksista pehmeät, hiukseni tuntuvat silkkisiltä voiteen levittämisen jälkeen aamulla ja pysyvät pehmeinä koko päivän. - Rauhoittaa hiuksia, kun ne ovat sähköiset/staattiset. Hiukseni ovat taipuvaisia sähköistymään harjauksen jälkeen, ja tämä voide auttaa. - Todella hyvä hinta-laatusuhde🔥 Haitat - Jos käyttää liikaa, hiukset voivat rasvoittua nopeammin. Tämä voide on todella tehnyt suuren eron hiuksilleni, ja kaikki ystäväni, jotka ovat kokeilleet sitä, rakastavat sitä myös. Suosittelen sitä todella kaikille!! #lykoreview1 product in post Jokaisen pennin arvoinen!498 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Varastossa?
Hei, mietin milloin tämä tulee taas varastoon1 product in post Varastossa?739 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 kuukautta sittenHei Tuva! 👋 Hyviä uutisia! Nämä ovat nyt taas saatavilla ostettavaksi😍 Kaikkea hyvää!
- Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
Mineraalirakennus
Hei, minulla on mineraalirakennus hiuksissani, mikä on aiheuttanut sen, että vesi ei pääse hiuksiin ja hoitoaine ja shampoo eivät huuhtoudu kunnolla. Tämän vuoksi minun on pakko harjata jäljellä oleva tuote hiuksistani, kun ne ovat märät, mikä on vahingoittanut hiuksiani ja aiheuttanut monia haaroittuneita latvoja ja pörröisyyttä. Toimiiko tämä juuri pitkäkestoisen mineraali- ja rautarakennuksen poistamiseen, vai ovatko muut tuotteet parempia? Olin myös katsonut Joico K-Pak puhdistavaa shampoota. Onko se parempi kuin K18, vai pitäisikö minun hankkia K18 paksuille hiuksilleni? Kuinka usein tätä pitäisi myös käyttää? Olen kuullut vähän eriäviä mielipiteitä, jotkut sanovat kerran kuukaudessa, mutta olen myös kuullut joka toinen viikko.1 product in post Mineraalirakennus1202 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 5 kuukautta sittenHei Tuva! 👋🏼😊 Tämä syväpuhdistava shampoo on loistava poistamaan mineraali- ja tuotejäämiä, jotka estävät hiuksia kunnolla huuhtoutumasta. Se on miedompi kuin monet muut syväpuhdistavat shampoot, mikä tekee siitä hellävaraisen ja hoitavan herkille hiuksillesi 🥰 Sinulle ja hiuksillesi on parasta käyttää tätä shampoota kerran viikossa tai tarpeen mukaan. Näin hiukset ovat puhtaat, raikkaat ja valmiina hoitaville tuotteillesi 🙌🏼 Ihanaa päivänjatkoa ☃️