Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 4.1Perustuu 179 arvioon
88
64
16
3
8
- Hyödyllisin positiivinenKäyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana poskipuna
Halusin kokeilla uutta poskipunaa & tämä oli halpa, joten ajattelin, että se oli sen arvoista, riippumatta siitä, pidinkö siitä vai en. Tuoksu ei ole niin miellyttävä, siksi 4 tähteä, pidän pakkauksesta & väristä. Anteeksi, että video näyttää niin aggressiiviselta (🤣), mutta halusin näyttää, kuinka helposti se levittyy iholle. Pigmentti ei ole paras, mutta mielestäni sitä voi hieman kerrostaa, en myöskään pidä siitä, kun se on liikaa pigmentoitua. Suosittelen ehdottomasti!😇5147 näyttöä - Hyödyllisin negatiivinenViesti luotiin 2 vuotta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
2/5
Tuoksuu ihanalle, mutta ei pigmenttiä juuri ollenkaan… Katoaa kasvoilta tosi nopeasti vaikka näyttäisikin aluksi ihanalle😢3573 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon kosmetologi.Kommentti lisättiin 2 vuotta sittenHeippa Sanni, Kiitos tuotearvostelustasi!💕 Onpa harmillista, että tuote on kadonnut kasvoilta päivän mittaan. Suosittelisin vielä laittamaan tämän tuotteen päälle puuterimaista poskipunaa, jolloin tuote kiinnittyy ja väri tulee enemmän esille. 😍 Ihanaa päivää!4 tykkää
- Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 3 / 5
Varmaankin parempi eri sävyllä
Rakastan bronzing stickiä, mutta tämä sävy ei sopinut minulle lainkaan. Liian tumma vaaleanpunainen minun iholleni, varmasti tosi kaunis hieman tummemmalla iholla. Olen hyvin vaalea. Seuraavalla kerralla kokeilen vaaleampaa vaaleanpunaista sävyä essenceltä Mutta edullinen! Niin halpa. Ja silti hyvä kestävyys. Mutta annan 3/5.1 product in post Varmaankin parempi eri sävyllä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen laukkuun
Hyvä poskipuna, joka on helppo häivyttää sormilla. Täydellinen laukkuun. Riittoisa ja tuoksuu hyvältä! #lykoreview1 product in post Täydellinen laukkuun238 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Söpö
Todella söpö väri ja helppo häivyttää!1 product in post Söpö152 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Suosittelen
Se on todella kaunis ja sopii monille ihmisille275 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
kuiva
erittäin vaikea levittää. Olen käyttänyt puikkoa vuosia enkä ole koskaan kokenut tällaista1 product in post kuiva - Arvosana: 5 / 5
Hyvä
Uskomattoman hyvä budjettiblush, joka on todella niin hyvä ja sopii monille ja on erittäin kaunis.1157 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Todella vakaa
Se toimii hyvin, mutta on hieman vaikea häivyttää, jos sen laittaa suoraan kasvoille. Olen laittanut sen kädelle ja antanut sen lämmetä hieman, sitten taputtanut ja häivyttänyt. Erittäin edullinen1132 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
🫶🏻🫶🏻
👍🏻1 product in post 🫶🏻🫶🏻873 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen budjettivaihtoehto
Rakastan!!! Se on super kaunis väri ja se on kermaista, suosittelen kuitenkin, ettei sitä laita suoraan kasvoille, parempi rakentaa. Laitan sen ensin kämmenelleni! Ainoa asia, joka voisi olla parempi, on se, että se ei kestä kovin pitkään henkilökohtaisesti.777 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Cherry baby
Ehdoton suosikki!! Siinä on niin kaunis väri ja se antaa todella kauniin lopputuloksen, voi todella luulla, että se on liian tumma, mutta kun se lopulta nousee, se on täydellinen väri🌟Kestää pitkään, koska et todellakaan tarvitse käyttää paljon tuotetta saadaksesi väriä!1 product in post Cherry baby965 näyttöä
essenceBaby Got Blush 30 rosé all day
45 kr
Väliaikaisesti loppu
Kuvaus
Ainesosat
Baby got blush -poskipuna on pehmeän voidemainen ja siksi helppo levittää ja häivyttää. Kätevä puikko mahtuu hyvin käsilaukkuun ja on helppo pitää mukana, kun kaipaat piristystä päivän kiireiden lomassa.
- Kategoriat:Poskipunat