Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 3.9Perustuu 186 arvioon
130
25
10
10
11
- Hyödyllisin positiivinenViesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Olaplex No. 5 Bond Maintenance Conditioner 250 ML
Kuten #lykoinflutester olen saanut testata tätä hoitoainetta #olaplex Lyhyesti hiuksistani: -Hienot skandinaaviset hiukset -Väritetty ja raidoitettu Ensimmäinen asia, jonka huomasin, oli, että pullo on vaikea avata suihkussa, kun kädet ovat märät, joten yritän aina avata pullon etukäteen. Hoitoaineella on myös paksu koostumus, joten sen saaminen ulos on hieman hankalaa. Kuten sanottu, sillä on paksu koostumus ja se on riittoisaa, hyvä takkujen selvittämiseen hiuksissa. Silti olen huomannut, että hiukseni ovat vahvistuneet, hiuksia ei putoa niin paljon, kun harjaan niitä. Ainoa negatiivinen asia on, että latvani ovat tuntuneet hieman kuivemmilta, en tiedä, johtuuko se shampoon vai hoitoaineen vuoksi.2045 näyttöä- Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenSinun pitäisi käyttää Olaplex 8:aa tai hyvää kosteuttavaa naamioa ja leave-in:iä näille 🌹
- Hyödyllisin negatiivinenViesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä sisältö, mutta kamala pakkaus
Mielestäni tämä tuote on upea. Mutta hinnan takia minua myös todella ärsyttää, miten pullo on suunniteltu. Et saa viimeistä 15 % pullosta ulos. Olin kampaajalla ja hän leikkasi pullon veitsellä saadakseen viimeiset rippeet ulos?! Joten minun täytyy tehdä sama... Se tarkoittaa, että ostan tätä vain silloin tällöin, en jatkuvasti. Kuka haluaa maksaa ärsyyntymisestä? Upea tuote, kamala pullo/pakkaus melko korkeaan hintaan.886 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sittenHei Siv 👋😊 Onpa ihanaa kuulla, että pidät tuotetta upeana! 😍 Ymmärrämme täysin, että voi olla turhauttavaa, kun pullosta ei saa kaikkea viimeistä tuotetta ulos. Pieni vinkki on säilyttää pulloa ylösalaisin käytön välillä tai ravistaa sitä kevyesti, jotta tuote kerääntyy. Voit myös kokeilla laittaa pullon lämpimään veteen, jolloin sisältö muuttuu juoksevammaksi ja helpommin saatavaksi. Jos haluat käytännöllisemmän ratkaisun, tuotetta on saatavilla myös isommassa koossa pumppupullolla 🌟
- Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Saat mitä maksat
Hoitava arjen sankari on hintansa arvoinen #lykoreview898 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Olaplex No.5 Bond Maintenance Conditioner – pehmeämmät, vahvemmat ja terveemmät hiukset
Olen kokeillut tätä hoitoainetta ja mielestäni se on loistava valinta sinulle, jolla on vaurioituneet, kuivat tai värjätyt hiukset. Koostumus kosteuttaa syvältä samalla kun se auttaa hiuksia tuntumaan vahvemmilta, pehmeämmiltä ja helpommin käsiteltäviltä. Huomasin, että hiukset olivat helpommin kammattavissa, vähemmän pörröiset ja saivat kauniin kiillon ilman raskasta tunnetta. Se sopii useimmille hiustyypeille ja toimii erityisen hyvin, jos hiukset altistuvat lämpökäsittelylle tai kemiallisille hoidoille. Säännöllisellä käytöllä hiukset tuntuvat terveemmiltä ja kestävämmiltä kulutusta vastaan. #lykocreator #beauty #lyko #lykoview #haircare81 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Olaplex 5
tuote, jolla ei ole vaikutusta kuiviin ja vaurioituneisiin hiuksiini eikä siinä ole muiden asiakkaiden kuvaamaa hajua (vanha, tunkkainen haju - epämiellyttävä) 😔iso pettymys😔348 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Toimii loistavasti
Hyvä pohjoismaisille hiuksilleni, mutta tuoksu on vain ok.748 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
TUOKSUU TAIVAALLISELTA
Tarvitsen hajuveden, jossa on tämän shampoon tuoksu😍 Rakastan, miten se saa hiukset tuntumaan niin pehmeiltä. Ja se on todella riittoisaa käytössä.742 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Kuiva takkuinen hius
Olen käyttänyt Olaplexin shampoota ja hoitoainetta sekä joitakin muita tuotteita kolmen kuukauden ajan. Olen 50+ ja minulla on pitkät kiharat hiukset. Hoitoaine on ehdottomasti huonoin, mitä olen kokeillut. Tuoksuu hyvältä ja on kohtuullisen riittoisaa, mutta hiukseni eivät ole koskaan olleet näin kuivia ja "takkuisia" kuin nyt. Jollain tavalla se on kuitenkin nyt kolmen kuukauden jälkeen hieman parempaa kuin ensimmäisen kuukauden aikana. Aion käyttää tuotteen loppuun, mutta sitä ei koskaan osteta uudelleen! Olen käyttänyt numeroita 4 ja 5 yhdessä 3:n kanssa, mutta se on sama siellä. Mitä numero 3 tekee? Pelastus hiuksilleni ja kampaukselleni on numero 6.835 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei Louise! 👋🏼😊 Kiitos, että otit aikaa kirjoittaa ja että olet niin rehellinen kokemuksestasi 🤍 Ymmärrän todella, kuinka turhauttavalta tuntuu, kun hiukset tuntuvat kuivilta ja pörröisiltä. Olaplex nro 3 on ensisijaisesti korjaava hoito, joka vahvistaa hiuksia sisältäpäin, se ei anna paljon kosteutta. Kiharat hiukset tarvitsevat lisäkosteutusta, ja siksi hiukset voivat tuntua kuivilta jopa shampoon ja hoitoaineen jälkeen 🤗 Todella kuiville hiuksille suosittelen kokeilemaan rikasta kosteuttavaa naamaria, esimerkiksi 👉🏼 lyko.com/sv/olaplex/olaplex-weightless-nourishing-mask-200-ml tai lyko.com/sv/olaplex/olaplex-rich-hydration-mask-200-ml Ne antavat intensiivistä kosteutta ja tekevät hiuksista pehmeämpiä ja helpommin käsiteltäviä, täydellisiä pitkille, kiharoille hiuksille 🥰 Toivon todella, että kosteuttava naamio voi olla pelastus sinulle ja tehdä hiuksistasi helpommin käsiteltävät ja ihanan 😍 Hyvää päivää ☀️2 tykkää
- Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Voittamaton
Kuten otsikko sanoo, minulla on vaalennettu, suora, normaalipaksu hius ja ei ole mitään, mikä pitää hiukset pehmeinä koko viikon kuin tämä. Konsistenssi on enemmän kuin sheavoita ja erittäin riittoisaa, hiukset melkein vyötärölle asti, 250ml pullo riittää 6 kuukautta. Olen kokeillut kaikkea muuta, mutta mikään ei voita tätä.872 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei minulle
Kuten kirjoitin shampoista. Ei toiminut hiuksillani. Sekä shampoot että hoitoaine ovat paksuja koostumukseltaan. Puhdistaa ja pehmentää hiuksia. Mutta ei tuotteita, joita ostaisin uudelleen.1388 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei Berfin! 😊 Kiitos paljon, että käytit aikaa jakaa kokemuksiasi, vaikka se ei tällä kertaa ollutkaan täydellinen match hiuksillesi 🤍 Pidän peukkuja, että sinulla on muutama suosikki, johon voit palata! Toivotan sinulle oikein mukavaa päivää! 🌞2 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Kiiltävä hoitoaine
Käytän tätä hoitoainetta yhdessä vastaavan shampoon kanssa, ja huomaan hiusteni olevan kiiltävämpiä käytön jälkeen, mutta en koe, että se todella poistaa takkuja ja solmuja (minulla on kuitenkin pitkät ja paksut hiukset, jotka helposti takkuuntuvat ja solmuuntuvat, joten on vaikeaa löytää tuotteita, jotka poistavat solmut ja takut kokonaan). Hiusten pesun jälkeen käytän myös Olaplexin hiusöljyä (Bonding Oil No.7) ja voin todella suositella sitä myös. 🙌🏻 #lykoinflutester #olaplex1282 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Hyvä ja riittoisa, mutta ei ihme
Olaplex No. 5 on todella riittoisa hoitoaine, ja tarvitset paljon vähemmän kuin normaalisti käyttäisit esimerkiksi L’Oréalin kanssa. Huomasin, että noin neljännes siitä määrästä, mitä yleensä käytän, riitti – ja parasta on lisätä hiuksiin hieman ekstra vettä sen sijaan, että laittaisi enemmän tuotetta. Siinä on mieto, puhdas tuoksu ja tiivis koostumus, mutta se ei ole raskas tai rasvainen. Se jättää hiukset pehmeiksi ja helposti kammattaviksi, eikä se ärsyttänyt päänahkaani. Vaikka se on ihana ja riittoisa, en usko, että tulokset olivat merkittävästi parempia kuin halvemmissa hoitoaineissa, joita olen kokeillut. Se tekee sen, mitä sen pitää, mutta se ei ollut ihmeaine minulle. #lykoinflutester #olaplex1070 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenOlen samaa mieltä, se on super riittoisa! 💗1 tykkää
OlaplexNo.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
Tarjoushinta 279,30 kr
Ilman kampanjaa 399 kr
Combo Deal 30%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 490 kr eurolla.
Tarjous voimassa asti
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 300 kr, voidaan lähettää heti
Valitse koko
250 ml1000 mlKuvaus
Ainesosat
Tärkeimmät hyödyt
Vähentää katkeilua ja vahvistaa hiuksia
Hoitaa, kosteuttaa ja tuo kiiltoa
Tekee hiuksista helpommin käsiteltävät ja kiiltävät
Tehokas ja värisuojattu hoitoaine, joka vähentää hiusten katkeilua ja ravitsee hiuksia, tehden niistä sileämmät, kiiltävämmät ja helpommin käsiteltävät jokaisella pesukerralla. Kosteuttava koostumus sopii kaikille hiustyypeille, selvittää takkuja ja vahvistaa hiuksia. Käytä No.5:n No.4:n jälkeen päivittäin tai aina hiuksia pestessäsi.
Ainesosat
Pantenoli ja glyseriini: Kosteuttavat hiuksia, ehkäisevät katkeilua.
Käyttö:
Levitä hoitoainetta hiusten pituuksiin ja latvoihin No.4 Bond Maintenance® Shampoon jälkeen. Anna vaikuttaa 1–3 minuuttia. Huuhtele huolellisesti.
250 ml
- Kategoriat:Hoitoaineet
Saatavilla myös lahjapakkauksessa
Olaplex
Healthy Hair Discovery Set V1Tarjoushinta 174,30 kr
Ilman kampanjaa 249 kr
Sisältyy pakettiin
Olaplex
Bundle No.4 Shampoo 250 ml & No.5 Conditioner 250 ml & No.7 Bonding Oil 30 ml895 kr
Ilman pakettihintaa: 1.197 kr
Olaplex
Bond Maintenance Bundle No.4C Shampoo 250 ml & No.5 Conditioner 250 ml595 kr
Ilman pakettihintaa: 798 kr
Olaplex
Bundle No.4 Shampoo 250 ml & No.5 Conditioner 250 ml & No.6 Leave-in Treatment 100 ml895 kr
Ilman pakettihintaa: 1.197 kr
Olaplex
Bond Maintenance Bundle No.4 Shampoo 250 ml & No.5 Conditioner 250 ml & No.3 250 ml1.145 kr
Ilman pakettihintaa: 1.527 kr
Olaplex
Bundle No.4C Shampoo 250 ml & No.5 Conditioner 250 ml & No.4D Dry Shampoo 50 ml745 kr
Ilman pakettihintaa: 997 kr
Olaplex
Bundle No.4 Shampoo 250 ml & No.5 Conditioner 250 ml & Blow Dry Mist 150 ml895 kr
Ilman pakettihintaa: 1.197 kr
Olaplex
Bond Maintenance Bundle No.4 Shampoo 250 ml & No.5 Conditioner 250 ml595 kr
Ilman pakettihintaa: 638,40 kr