Looks

Käyttäjäkuvat

Arvosana & kommentit

Arvosana: 3.9Perustuu 186 arvioon
  • Hyödyllisin positiivinen
    Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Olaplex No. 5 Bond Maintenance Conditioner 250 ML

    Kuten #lykoinflutester olen saanut testata tätä hoitoainetta #olaplex Lyhyesti hiuksistani: -Hienot skandinaaviset hiukset -Väritetty ja raidoitettu Ensimmäinen asia, jonka huomasin, oli, että pullo on vaikea avata suihkussa, kun kädet ovat märät, joten yritän aina avata pullon etukäteen. Hoitoaineella on myös paksu koostumus, joten sen saaminen ulos on hieman hankalaa. Kuten sanottu, sillä on paksu koostumus ja se on riittoisaa, hyvä takkujen selvittämiseen hiuksissa. Silti olen huomannut, että hiukseni ovat vahvistuneet, hiuksia ei putoa niin paljon, kun harjaan niitä. Ainoa negatiivinen asia on, että latvani ovat tuntuneet hieman kuivemmilta, en tiedä, johtuuko se shampoon vai hoitoaineen vuoksi.
    1 product in post Olaplex No. 5 Bond Maintenance Conditioner 250 ML
    2045 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 6 kuukautta sitten
      Sinun pitäisi käyttää Olaplex 8:aa tai hyvää kosteuttavaa naamioa ja leave-in:iä näille 🌹
  • Hyödyllisin negatiivinen
    Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä sisältö, mutta kamala pakkaus

    Mielestäni tämä tuote on upea. Mutta hinnan takia minua myös todella ärsyttää, miten pullo on suunniteltu. Et saa viimeistä 15 % pullosta ulos. Olin kampaajalla ja hän leikkasi pullon veitsellä saadakseen viimeiset rippeet ulos?! Joten minun täytyy tehdä sama... Se tarkoittaa, että ostan tätä vain silloin tällöin, en jatkuvasti. Kuka haluaa maksaa ärsyyntymisestä? Upea tuote, kamala pullo/pakkaus melko korkeaan hintaan.
    1 product in post Hyvä sisältö, mutta kamala pakkaus
    886 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Hei Siv 👋😊 Onpa ihanaa kuulla, että pidät tuotetta upeana! 😍 Ymmärrämme täysin, että voi olla turhauttavaa, kun pullosta ei saa kaikkea viimeistä tuotetta ulos. Pieni vinkki on säilyttää pulloa ylösalaisin käytön välillä tai ravistaa sitä kevyesti, jotta tuote kerääntyy. Voit myös kokeilla laittaa pullon lämpimään veteen, jolloin sisältö muuttuu juoksevammaksi ja helpommin saatavaksi. Jos haluat käytännöllisemmän ratkaisun, tuotetta on saatavilla myös isommassa koossa pumppupullolla 🌟
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Saat mitä maksat

    Hoitava arjen sankari on hintansa arvoinen #lykoreview
    1 product in post Saat mitä maksat
    915 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5

    Olaplex No.5 Bond Maintenance Conditioner – pehmeämmät, vahvemmat ja terveemmät hiukset

    Olen kokeillut tätä hoitoainetta ja mielestäni se on loistava valinta sinulle, jolla on vaurioituneet, kuivat tai värjätyt hiukset. Koostumus kosteuttaa syvältä samalla kun se auttaa hiuksia tuntumaan vahvemmilta, pehmeämmiltä ja helpommin käsiteltäviltä. Huomasin, että hiukset olivat helpommin kammattavissa, vähemmän pörröiset ja saivat kauniin kiillon ilman raskasta tunnetta. Se sopii useimmille hiustyypeille ja toimii erityisen hyvin, jos hiukset altistuvat lämpökäsittelylle tai kemiallisille hoidoille. Säännöllisellä käytöllä hiukset tuntuvat terveemmiltä ja kestävämmiltä kulutusta vastaan. #lykocreator #beauty #lyko #lykoview #haircare
    1 product in post Olaplex No.5 Bond Maintenance Conditioner – pehmeämmät, vahvemmat ja terveemmät hiukset
    81 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Olaplex 5

    tuote, jolla ei ole vaikutusta kuiviin ja vaurioituneisiin hiuksiini eikä siinä ole muiden asiakkaiden kuvaamaa hajua (vanha, tunkkainen haju - epämiellyttävä) 😔iso pettymys😔
    1 product in post Olaplex 5
    348 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Toimii loistavasti

    Hyvä pohjoismaisille hiuksilleni, mutta tuoksu on vain ok.
    1 product in post Toimii loistavasti
    748 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    TUOKSUU TAIVAALLISELTA

    Tarvitsen hajuveden, jossa on tämän shampoon tuoksu😍 Rakastan, miten se saa hiukset tuntumaan niin pehmeiltä. Ja se on todella riittoisaa käytössä.
    1 product in post TUOKSUU TAIVAALLISELTA
    742 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Kuiva takkuinen hius

    Olen käyttänyt Olaplexin shampoota ja hoitoainetta sekä joitakin muita tuotteita kolmen kuukauden ajan. Olen 50+ ja minulla on pitkät kiharat hiukset. Hoitoaine on ehdottomasti huonoin, mitä olen kokeillut. Tuoksuu hyvältä ja on kohtuullisen riittoisaa, mutta hiukseni eivät ole koskaan olleet näin kuivia ja "takkuisia" kuin nyt. Jollain tavalla se on kuitenkin nyt kolmen kuukauden jälkeen hieman parempaa kuin ensimmäisen kuukauden aikana. Aion käyttää tuotteen loppuun, mutta sitä ei koskaan osteta uudelleen! Olen käyttänyt numeroita 4 ja 5 yhdessä 3:n kanssa, mutta se on sama siellä. Mitä numero 3 tekee? Pelastus hiuksilleni ja kampaukselleni on numero 6.
    1 product in post Kuiva takkuinen hius
    835 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Hei Louise! 👋🏼😊 Kiitos, että otit aikaa kirjoittaa ja että olet niin rehellinen kokemuksestasi 🤍 Ymmärrän todella, kuinka turhauttavalta tuntuu, kun hiukset tuntuvat kuivilta ja pörröisiltä. Olaplex nro 3 on ensisijaisesti korjaava hoito, joka vahvistaa hiuksia sisältäpäin, se ei anna paljon kosteutta. Kiharat hiukset tarvitsevat lisäkosteutusta, ja siksi hiukset voivat tuntua kuivilta jopa shampoon ja hoitoaineen jälkeen 🤗 Todella kuiville hiuksille suosittelen kokeilemaan rikasta kosteuttavaa naamaria, esimerkiksi 👉🏼 lyko.com/sv/olaplex/olaplex-weightless-nourishing-mask-200-ml tai lyko.com/sv/olaplex/olaplex-rich-hydration-mask-200-ml Ne antavat intensiivistä kosteutta ja tekevät hiuksista pehmeämpiä ja helpommin käsiteltäviä, täydellisiä pitkille, kiharoille hiuksille 🥰 Toivon todella, että kosteuttava naamio voi olla pelastus sinulle ja tehdä hiuksistasi helpommin käsiteltävät ja ihanan 😍 Hyvää päivää ☀️
      2 tykkää
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Voittamaton

    Kuten otsikko sanoo, minulla on vaalennettu, suora, normaalipaksu hius ja ei ole mitään, mikä pitää hiukset pehmeinä koko viikon kuin tämä. Konsistenssi on enemmän kuin sheavoita ja erittäin riittoisaa, hiukset melkein vyötärölle asti, 250ml pullo riittää 6 kuukautta. Olen kokeillut kaikkea muuta, mutta mikään ei voita tätä.
    1 product in post Voittamaton
    872 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei minulle

    Kuten kirjoitin shampoista. Ei toiminut hiuksillani. Sekä shampoot että hoitoaine ovat paksuja koostumukseltaan. Puhdistaa ja pehmentää hiuksia. Mutta ei tuotteita, joita ostaisin uudelleen.
    1 product in post Ei minulle
    1388 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 kuukautta sitten
      Hei Berfin! 😊 Kiitos paljon, että käytit aikaa jakaa kokemuksiasi, vaikka se ei tällä kertaa ollutkaan täydellinen match hiuksillesi 🤍 Pidän peukkuja, että sinulla on muutama suosikki, johon voit palata! Toivotan sinulle oikein mukavaa päivää! 🌞
      2 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Kiiltävä hoitoaine

    Käytän tätä hoitoainetta yhdessä vastaavan shampoon kanssa, ja huomaan hiusteni olevan kiiltävämpiä käytön jälkeen, mutta en koe, että se todella poistaa takkuja ja solmuja (minulla on kuitenkin pitkät ja paksut hiukset, jotka helposti takkuuntuvat ja solmuuntuvat, joten on vaikeaa löytää tuotteita, jotka poistavat solmut ja takut kokonaan). Hiusten pesun jälkeen käytän myös Olaplexin hiusöljyä (Bonding Oil No.7) ja voin todella suositella sitä myös. 🙌🏻 #lykoinflutester #olaplex
    1 product in post Kiiltävä hoitoaine
    1282 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Hyvä ja riittoisa, mutta ei ihme

    Olaplex No. 5 on todella riittoisa hoitoaine, ja tarvitset paljon vähemmän kuin normaalisti käyttäisit esimerkiksi L’Oréalin kanssa. Huomasin, että noin neljännes siitä määrästä, mitä yleensä käytän, riitti – ja parasta on lisätä hiuksiin hieman ekstra vettä sen sijaan, että laittaisi enemmän tuotetta. Siinä on mieto, puhdas tuoksu ja tiivis koostumus, mutta se ei ole raskas tai rasvainen. Se jättää hiukset pehmeiksi ja helposti kammattaviksi, eikä se ärsyttänyt päänahkaani. Vaikka se on ihana ja riittoisa, en usko, että tulokset olivat merkittävästi parempia kuin halvemmissa hoitoaineissa, joita olen kokeillut. Se tekee sen, mitä sen pitää, mutta se ei ollut ihmeaine minulle. #lykoinflutester #olaplex
    1 product in post Hyvä ja riittoisa, mutta ei ihme
    1070 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sitten
      Olen samaa mieltä, se on super riittoisa! 💗
      1 tykkää

OlaplexNo.5 Bond Maintenance Conditioner 1000 ml

Tarjoushinta 838,60 kr
Ilman kampanjaa 1 198 kr
Combo Deal 30%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 490 kr eurolla.
Tarjous voimassa asti
Ilmainen toimitusmahdollisuus, voidaan lähettää heti.

Valitse koko

250 ml1000 ml

Miksi Olaplex No.4 & No.5 on uniikki tavalliseen shampoohon ja hoitoaineeseen verrattuna?

No.4 ja No.5 on uniikki yhdistelmä kosteuttavia ainesosia, jotka tuovat optimaalisen kosteustason kaikille hiustyypeille. Tämä on yksi terveiden ja vahvojen hiusten tärkeimpiä tekijöitä. Lisäksi No.3 käyttö on erityisen tärkeää, sillä kosteus on usein merkittävä tekijä hiusten hyvinvoinnissa täydellisen tunteen saavuttamiseksi.

No.4 ja No.5 sisältävät Olaplexin kehittämän, hiusten rikkisidoksia vahvistavan molekyylin. Molekyyli vahvistaa sidoksia, jotka haurastuvat päivittäisen rasituksen, kuten harjaamisen, auringonvalon ja kitkan seurauksena.

Tuotteiden avulla saat täydellisen tunteen kaikille hiustyypeille riittoisalla koostumuksella ja No.4 ylellisellä ja sulfaatittomalla vaahdolla. Tuotteet ovat vegaanisia, parabeenittomia, gluteenittomia, pähkinättömiä ja värin säilyttäviä.

Onko Olaplex No.3 käyttö tarpeellista tuotteiden kanssa?

No.3 on syvävaikuttava, viikoittain käytettävä hoito, joka sisältää runsaasti Olaplex-molekyyliä. Päivittäiseen käyttöön kehitetty No.4 ja No.5 ei korvaa kyseistä hoitoa. Tuotteet täydentävät kuitenkin hyvin toisiaan. Aloita No.3 hoidolla korjataksesi maksimaalisen määrän rikkisidoksia ja jatka käyttämällä No.4 ja No.5 antamalla hiuksille optimaalista kosteutusta molekyylin vahvistavalla efektillä.

Tarvitseeko minun tietää muuta No.4 ja No.5 käytöstä?

Voit käyttää tuotteita perinteisen shampoon ja hoitoaineen tavoin – vain tunne ja lopputulos on entistä parempi!

Olaplex No.4:

Suojaa ja korjaa vaurioituneita hiuksia ja kaksihaaraisia korjaamalla katkenneita rikkisidoksia. Shampoo palauttaa hiusten kosteustasapainon ja tekee hiuksista helposti käsiteltävät, kiiltävät ja hyvinvoivat. Säilyttää värin, sopii kaikille hiustyypeille. Päivittäiseen käyttöön.

Olaplex No5:

Suojaa ja korjaa vaurioituneita hiuksia ja kaksihaaraisia korjaamalla katkenneita rikkisidoksia. Erittäin kosteuttava ja korjaava hoitoaine kaikille hiustyypeille. Tekee hiuksista helposti käsiteltävät, kiiltävät ja hyvinvoivat. Väri säilyttävä ja vahvistava koostumus. Päivittäiseen käyttöön.

1000 ml

Saatavilla myös lahjapakkauksessa

Sisältyy pakettiin

Suositellut tuotteet

Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.