Virre
- Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geledenBeoordeling: 5 van de 5
Fantastisch op mijn droge huid ✨
Het legt zich ongelooflijk mooi op de huid en smelt zo natuurlijk in. Het geeft een mooie glans en heeft een zeer goede houdbaarheid. Mijn huid is erg droog en bijna geen foundation ligt mooi op mijn huid, maar deze blijft de hele dag heel mooi zitten. Het is op te bouwen en dekt mijn roodheid rond mijn neus en neusvleugels goed. Een nieuwe favoriet ❤️ #lykoreview1 product in post Fantastisch op mijn droge huid ✨169 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 dag geledenErg mooi allemaal, ook je nagels 🩷💖 😍 Na de zomer wil ik dit proberen!1 likes
- Het bericht is gemaakt 1 week geleden
Morphe Cheek Thrills Blush 🥰
Kocht de blush van Morphe laatst nadat ik zulke mooie recensies had gezien. Heb ze gisteren alleen snel kunnen testen, maar wow, wat zijn ze mooi! 😍3 products in post Morphe Cheek Thrills Blush 🥰80 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 week geledenIk ben het met je eens! Ze zijn supermooi 😍😍1 likes
- Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Zo handig ✨
Ik ben echt waardeloos in het maken van krullen met een krultang, en als het me lukt, blijven ze nooit zitten, dus ik had het bijna opgegeven. Deze hier gekocht op een gokje toen hij een paar maanden geleden in de aanbieding was. De eerste keer was zo-zo, maar sindsdien. Wauw! Zo makkelijk en handig in gebruik. De krullen worden mooi en blijven goed zitten. Hij is zacht en comfortabel, dus het is helemaal niet ongemakkelijk om hem op je hoofd te hebben. Een koopje! #lykoreview1 product in post Zo handig ✨182 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 4 van de 5
Vind het leuk!
Ik heb het serum samen met de bijbehorende shampoo en conditioner uit de Pure Grow-serie de afgelopen twee weken getest. Het serum is vloeibaar met een zeer prettige textuur. Het trekt snel in de hoofdhuid zonder een plakkerig laagje achter te laten zoals sommige serums kunnen doen. Het haar wordt ook niet vet van het serum, maar blijft mooi tot de volgende wasbeurt. Ik heb een droge en gevoelige hoofdhuid die vaak reageert op haarproducten, maar bij deze voel ik geen irritatie, wat heel fijn is. Mijn hoofdhuid voelt zelfs iets minder droog aan dan normaal. De fles is van plastic, in tegenstelling tot andere haarserums die ik heb getest en die een glazen fles hadden. Het voelt niet zo luxe als een glazen fles, maar is veel praktischer als je een onhandig persoon bent die vaak dingen laat vallen. Deze kan op de grond vallen zonder kapot te gaan, wat een groot pluspunt is! De pipet is een beetje stroef en het is moeilijk om de juiste hoeveelheid te doseren; er komt gemakkelijk te veel product uit. Helaas is de tijd nog te kort om grote effecten van het serum te merken, behalve dat het prettig is en niet irriteert. Ik kijk ernaar uit om te zien wat er eventueel gebeurt als ik de hele fles heb gebruikt! #hairification #lykotestpilot1 product in post Vind het leuk!40 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 week geledenHele goede recensie! 💞1 likes
- Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 3 van de 5
De inhoud is top, de fles 👎
Twee weken lang heb ik de conditioner uit de Pure Grow-serie getest samen met de bijbehorende shampoo en serum. De conditioner heeft dezelfde frisse muntachtige geur als de shampoo, en ik vind de geur prettig omdat deze mild is en niet overheerst. De conditioner zelf is echt goed! Als het twee minuten in het haar zit, voelt het haar zacht en gehydrateerd aan. Het maakt het haar ook niet zwaar of snel vet achteraf. Het product is zuinig in gebruik, ik heb niet veel nodig. De fles is stijlvol met zijn strakke, hoekige ontwerp in blauw en wit. Maar hij is nogal onpraktisch, hij valt steeds om in de douche. Dat is echter niet het grootste probleem voor mij met de fles, maar de dop. Het gaatje in de dop van de fles is zo ongelooflijk klein dat het bijna onmogelijk is om iets uit de fles te krijgen. Met één hand is het helemaal onmogelijk om iets eruit te krijgen, het is ontzettend stroef. Ik moet beide handen gebruiken en hard knijpen om überhaupt iets eruit te krijgen, en dan is het probleem dat het product op de vloer kan belanden als je niet heel snel bent. Het liefst heb je iemand die de conditioner voor je uitknijpt. Misschien was mijn conditionerfles een maandagsexemplaar, want ik had dit probleem niet met de bijbehorende shampoo. Maar dat probleem zorgt ervoor dat ik, ondanks dat de inhoud goed is, het niet nog eens zou kopen. #hairification #lykotestpilot1 product in post De inhoud is top, de fles 👎26 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 4 van de 5
Ruikt lekker
Ik heb nu twee weken Pure Grow shampoo getest. Mijn haar is altijd dik en vol geweest. Maar dat veranderde na mijn zwangerschap, en het feit dat ik met meerdere chronische ziekten leef, heeft natuurlijk ook invloed. Ik ben veel haar verloren en het is nu meer aan de dunne kant. Daarom was het extra leuk om deze shampoo te testen die belooft vermoeide haarzakjes weer tot leven te wekken. Daar heb ik nog niets van gemerkt, maar ik heb het ook maar kort getest. Het is een prettig product! De shampoo ruikt heerlijk naar munt en doet me bijna een beetje denken aan muntkauwgom, vind ik. De consistentie is glad en precies dik genoeg, en het schuimt behoorlijk. Ik was mijn haar altijd twee keer om het goed schoon te krijgen, en het haar voelt echt grondig schoon aan. Geen productresten of andere “rommel” blijven achter in het haar na het wassen. Het haar voelt goed aan na het wassen; het voelt niet droog en blijft meerdere dagen schoon zonder vies of vet aan te voelen. Ik vind het een milde shampoo, omdat het mijn droge en gevoelige hoofdhuid helemaal niet irriteert. Het heeft niet het minste jeuk veroorzaakt na het wassen ermee. Het ontwerp van de fles is erg mooi; het valt op met zijn platte en wat vierkante ontwerp in vergelijking met alle andere flessen in de douche. Het is echter onstabiel en valt steeds om, wat een beetje vervelend is. De dop is gemakkelijk te openen en je krijgt de juiste hoeveelheid product eruit, en het is gemakkelijk om dat met slechts één hand te doen. Ik kijk ernaar uit om te zien welke effecten deze shampoo op de lange termijn heeft en of het meer haargroei bevordert als ik het langer heb getest! #hairification #lykotestpilot1 product in post Ruikt lekker33 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 week geledenWat leuk! Goede recensie, ik kijk ernaar uit om meer te horen over de effecten in de toekomst 🥰🌷🌞1 likes
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5
Geeft een mooie glow
Ik heb C-tetra van Medik8 zes weken getest. Ik ben een ervaren gebruiker van vitamine C-serums en het maakt deel uit van mijn dagelijkse routine samen met SPF. Mijn huid is droog, vrij gevoelig en reageert gemakkelijk met eczeem en uitslag. Ik heb ook wat fijne lijntjes nu op 47-jarige leeftijd. C-tetra is verpakt in een donkere zware glazen fles die luxe aanvoelt. Wat de luxe vermindert, is de pipet, die eigenlijk best slecht is. Het is moeilijk te doseren en er komt gemakkelijk te veel product uit. De schroefdop waaraan de pipet vastzit is ook niet geweldig; hij sluit slecht en sluit niet goed af. Het is dus niet iets om mee te nemen op reis. Het heeft een frisse sinaasappelgeur die gewoon ongelooflijk lekker ruikt. De geur blijft een paar minuten hangen na het aanbrengen voordat hij helemaal verdwijnt. Het serum is erg dun en vloeibaar en trekt ongelooflijk snel in de huid. Zodra het intrekt, ziet de huid er stralend en fris uit. Het is ook de glow die ik heb gemerkt tijdens deze zes weken; die is duidelijker en de huid ziet er wat helderder uit. Het werkt ook goed onder make-up samen met mijn SPF, niets rolt of zo. Ik was bang dat mijn huid sterk zou reageren toen ik begon met het serum, maar gelukkig deed hij dat niet. Een beetje roodheid de eerste keren, daarna niets meer.1 product in post Geeft een mooie glow1161 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 week geledenWat heerlijk en luxe! 😍☀️1 likes
- Het bericht is gemaakt 3 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5
Geeft mooie volume en laat het haar schoon achter!
Mijn haar is altijd dik en vol geweest, maar na mijn zwangerschap en mijn chronische ziekten is het haar helaas niet meer dik. Ik ben veel haar verloren en het is over het algemeen veel dunner geworden. Daarom gebruik ik bijna altijd verschillende volumproducten om een gevoel van dikker haar te krijgen. Ik heb de hele volumereeks van Björn Axén geprobeerd en ze hebben overal een positieve indruk achtergelaten. De shampoo heeft een zeer prettige textuur en schuimt precies goed tijdens het wassen. Ik shampoo mijn haar altijd twee keer, en dat heb ik ook met deze gedaan. Ik merk dat het haar schoon wordt en fris aanvoelt daarna. Er is geen gevoel van oude productresten achtergebleven in het haar. Wat me het meest opviel, is dat het haar meerdere dagen na het wassen zo fris blijft. 3 dagen is geen probleem en ik heb sinds ik met de volumeshampoo ben begonnen geen droogshampoo meer gebruikt. Het haar wordt luchtig en licht en je ziet het verschil in volume. Ik krijg er een beetje een droge hoofdhuid van, maar ik heb sowieso al een extra droge hoofdhuid en gebruik daarom altijd Axéns scalpserum. De rest van het haar voelt echter niet droog aan. De geur is net zo mild en fris als de andere volumproducten in de serie, ik vind het lekker. De verpakking is goed, hij staat stevig in de douche zonder om te vallen, wat een groot pluspunt is! De kleur is zo mooi, ik hou van paars 💜 Ik ga de shampoo zeker opnieuw kopen als hij op is, hij is zowel erg goed als betaalbaar! #björnaxen #lykoreview1 product in post Geeft mooie volume en laat het haar schoon achter!236 keer bekeken- Reactie geladen 2 weken geledenBedankt voor de mooie recensie. Mijn haar is dun, dus dit moet geprobeerd worden.🥰1 likes
- Het bericht is gemaakt 3 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5
Doet zijn werk!
Blow dry cream is een fijne stylingcrème die doet wat hij moet doen! Het hydrateert mijn haar zonder het vet en zwaar te maken, het geeft ook wat stevigheid maar zonder een hard productgevoel achter te laten in het haar, wat ik erg waardeer! Het geeft een goede volume aan het haar als je het samen met de andere producten uit de volumereeks gebruikt. Alleen gebruikt geeft het niet zoveel volume aan mijn haar. Ik hou van de frisse geur die me doet denken aan komkommer, en het is fijn dat de hele volumereeks dezelfde geur heeft. Mijn hoofdhuid is droog en wordt vrij snel geïrriteerd door verschillende producten, maar de crème irriteert of droogt mijn hoofdhuid niet uit. Ik waardeer dat het product hittebescherming bevat, dat maakt föhnen makkelijker omdat ik geen aparte hittebeschermer hoef te gebruiken. De crème is zuinig in gebruik! Erg zuinig zou ik zeggen, de eerste keren maakte ik de fout om veel te veel in mijn haar te doen en het trok nauwelijks in. Samengevat is het een hele goede stylingcrème voor een redelijke prijs die zijn werk doet, het enige wat ik mis is het wow-gevoel dat je van sommige producten kunt krijgen! #björnaxen #lykoreview1 product in post Doet zijn werk!126 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 3 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Een product waarvan ik niet wist dat ik het nodig had
Kocht deze set toevallig in de winkel toen ik nieuwe wenkbrauwverf wilde kopen. Het stond op het schap naast de verf en ik kocht het impulsief, denkend dat het misschien handig kon zijn. Maar het is echt een product waarvan ik niet wist dat ik het nodig had totdat ik het probeerde 😀 Het is zo ontzettend handig om de verf in de kleine potjes te mengen in plaats van in een papieren bekertje zoals ik eerder deed. Het stokje is perfect om de verf aan de ene kant te mengen en makkelijk om de wenkbrauwen mee te kammen aan de andere kant. Een impulsieve aankoop die een echte hit was ✨ #lykoreview1 product in post Een product waarvan ik niet wist dat ik het nodig had675 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 3 weken geledenHeerlijk met een echte hit, voor zo'n goede prijs! 🥳👏🤍1 likes