Hei Dina😊
Dette er et ansiktsvann med aktive ingredienser som ikke bør brukes som et rengjøringsprodukt.
Glycolic Acid er en toner som skal brukes maksimalt 1 gang om dagen, på tørr hud etter rengjøring med en mild rens. Jeg anbefaler at du tilvenner produktet gradvis for å bygge opp hudens toleranse. Start gjerne med 2-3 kvelder i uken og øk deretter bruken med en ekstra kveld per uke 😊
Produkter med glykolsyre har en tendens til å "prikke" eller klø litt på huden den første tiden etter påføring, så dette er helt normalt og bør gi seg i løpet av den første timen 😊
Om du opplever ubehag, kraftig kløe eller irritasjon bør du stoppe bruken, da dette er et tegn på at huden din ikke tåler en så høy konsentrasjon av syren 👋
Ønsker deg en fin dag videre 🩷