Looks
Kunders egne bilder
Vurderinger & anmeldelser
- Mest hjelpsomme positiveBrukerens rolle: Tidligere ansatt.Innlegget ble opprettet 7 årVurdering: 5 av 5
Utrolig bra og rimelig!
Jeg ble veldig positivt overasket når jeg prøvde denne concealeren. Jeg har brukt mange high-end, dyre concealere fra diverse merker. Denne slår mange av de, og du får den til en så rimelig penge. Kan sammenlignes med Tarte shape-tape concealeren om noen har kjennskap til den. Anbefales og veldig verdt å prøve ut!1 produkt i posten Utrolig bra og rimelig!8376 visninger - Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 2 av 5
Flekkete
Helt grei dekning, men den er vanskelig å blende godt inn. Jeg føler også at sminken blir flekkete, og huden min blir tørr etter bruk. Jeg har fått kviser siden jeg begynte å bruke den, noe jeg vanligvis ikke får. Jeg har brukt produktet etter fuktighetskrem og primer, men ikke engang det hjalp. Jeg har prøvd andre billige concealers, men ingen har gitt meg så dårlig resultat som denne.1 produkt i posten Flekkete16 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 ukeHeisann Nellie! 😊 Jeg forstår at du har prøvd på litt forskjellige måter, så det var synd at den ikke ble en fulltreffer for deg! Håper du har en annen concealer fra før som du synes fungerer bedre 💗 Det finnes jo ellers en hel del andre som du kan sjekke ut, i litt forskjellige prisklasser, og jeg håper du finner den rette for deg 🥰 Vil du ellers ha hjelp med å se videre, kan du sende oss en mail på fraga@lyko.com 📧 Ha en fin dag 🌸1 liker
- Innlegget ble opprettet 1 månedVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Min Go-To i flere år nå
Elsker denne concealer, dekker fint og har et godt utvalg for både nyanser og undertoner. Kan advare om at hvis du er noen som er veldig tørr under øynene, bør du vurdere en annen concealer siden denne heller mer mot det matte, men for meg har den vært super. Prisen er også bra på produktet, og et tynt lag er nok. Ønsker dog at Lyko kan få inn den større varianten av concealeren da denne brukes opp ganske raskt.1 produkt i posten Min Go-To i flere år nå144 visninger - Innlegget ble opprettet 6 månederVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Veldig dekkende!
Bra og billig concealer, men den er veldig dekkende! Så jeg anbefaler ikke hvis man ønsker en mer naturlig finish!1 produkt i posten Veldig dekkende!598 visninger - Innlegget ble opprettet 1 år
Mørkere nyanser
Hei, jeg lurer bare på hvorfor Lyko nesten aldri har de mørkere nyansene på sminke. Jeg som svart jente har veldig vanskelig for å finne sminke som passer til min nyanse og faktisk er billig. Jeg kjøpte en revolution concealer fra en side for lenge siden, og der var den perfekte nyansen for meg C18, og når jeg så at nå hadde den samme concealeren, ble jeg veldig glad, helt til jeg så at dere bare hadde C16 som den mørkere nyansen. Jeg vil ikke være slem på noen måte, men hvorfor har dere alltid de lyseste nyansene, men aldri de mørke? Jeg mener ikke at dere må ha alle nyanser som finnes i hele verden, men jeg blir bare litt trist når jeg må bestille fra dyre sider når dere har sminkemerker som faktisk selger mørkere nyanser. Håper dere forstår hva jeg prøver å si❤️1 produkt i posten Mørkere nyanser877 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 årHei! Takk for at du tar kontakt og deler tankene dine – det betyr mye for oss! Vi forstår virkelig frustrasjonen din, og du er absolutt ikke til bry, tvert imot er det veldig viktig for oss å vite hvordan det oppleves når sortimentet vårt ikke møter alles behov. Vi er helt enige – sminke skal være for alle, og det er en selvfølge at nyanser for mørkere hudtoner skal være representert i utvalget. Vi jobber aktivt med å utvide sortimentet, både ved å ta inn flere produkter og sikre at vi har nyanser for ulike hudtoner på lager. Vi tar med oss tilbakemeldingen din direkte til innkjøpsteamet vårt 🙏 Jeg vil selvfølgelig gjerne gi deg tips om forskjellige foundations, så skriv gjerne hvilken nyanse du har i dag på ditt favorittprodukt, så hjelper jeg deg ✨💗 Ha det bra!1 liker
- Innlegget ble opprettet 1 år
Nyansene
Hei! Navnene på nyansene mangler for nesten alle concealer-nyanser. Er det mulig for dere å fikse det? Takk 😊1 produkt i posten Nyansene747 visninger- Brukerens rolle: Medarbeider på Lyko.Kommentaren lades 1 årHei Agnete! 👋😊 Åh, det ser ut til at det har vært en forveksling med navnene. Jeg vil varsle den ansvarlige avdelingen med en gang, så det bør bli rettet snart! 🤍 Ta vare på deg selv!!1 liker
- Innlegget ble opprettet 1 år
Concealer
Er dette silikon eller vannbasert?657 visninger- Kommentaren lades 6 månederHei Jonna. Jeg ser at Lyko allerede har svart på spørsmålet ditt, men hvis du ser på ingredienslisten, kan du selv finne ut om noe er silikon- eller vannbasert. Det er ikke vanskelig. Ta vare på deg selv.
- Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Tillitt
Jeg har brukt dette produktet i nesten 8 år. + Pigmentet er bra + Holder lenge på ansiktet + Man trenger ikke mye, og derfor varer det lenge + Forholdet mellom pris og kvalitet er bra - Flasken er liten og litt klønete - Klistrer til seg selv, selv om jeg bruker pudder Likevel et absolutt godt produkt! Jeg prøver imidlertid Tarte for variasjon (forhåpentligvis kommer det til Lyko en dag) 😏 #lykoreview1 produkt i posten Tillitt1102 visninger - Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 2 av 5Verifisert kjøper
Dekker bra men altfor tykk
Dekker bra men legger seg rett i latterrynker og blir kakeaktig under øyet.1 produkt i posten Dekker bra men altfor tykk918 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 årHei Mickan! 🤗 Tusen takk for anmeldelsen din ✨ Så typisk at det ikke helt ble en fulltreffer denne gangen 💗 Et tips er å påføre en mindre mengde og jobbe det inn med en fuktig makeupsvamp for et naturlig resultat. For å motvirke at det legger seg i linjer, kan man prøve å fikse det med et lett løspudder rett etter påføring. Håper det fungerer! 🤞 Ta vare på deg selv og ha en riktig fin dag!
- Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Veldig bra
Veldig bra dekker godt, men dessverre feil farge1 produkt i posten Veldig bra1175 visninger - Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Bra med tanke på prisen
Trenger ikke mye. Ganske ekkelt, men har også en tendens til å bli litt ”crusty”1248 visninger
Revolution Beauty LondonConceal & Define C1
Midlertidig utsolgt
Concealeren for alle. 25 nyanser som varierer fra lyst til mørkt, i svale, nøytrale og varme undertoner. Lett men likevel full av dekning for urenheter, jevnere hudtone og mørke ringer. Med en matt finish som ikke vil fremheve fine linjer og porer. Slitesterkt pigment som også kan brukes for å konturere og definere. Vår store applikator muliggjør en smidig påføring som ikke vil slite på den sensitive huden under øynene.
Bruk: Påfør noen prikker under øynene og bland med en syntetisk sminkekost eller fuktig svamp. Påfør på urenheter eller mørke ringer med fingertupp, kost eller svamp, bygg opp dekning om nødvendig. For å konturere bruk 2-3 nyanser mørkere enn hudfargen din. For økt holdbarhet, avslutt med setting powder og fixing spray for å bevare den feilfrie finishen hele dagen.
- Kategori:Concealer