Kunders egne bilder
Vurderinger & anmeldelser
Vurdering: 4.5Basert på 29 karakterer
17
10
2
0
0
- Mest hjelpsomme positiveBrukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 5 av 5
Fantastisk leave-in for vinteren
[Jeg fikk dette produktet i bytte mot min ærlige anmeldelse] Jeg har testet dette produktet i ca. 20 dager nå, og jeg liker det veldig godt. Jeg får lett krus og tørt hår, og denne leave-in har hjulpet meg mye. Det er en middels tykk krem som lett trekker inn i håret og ikke etterlater håret 'fett'. Holder hele dagen og noen ganger to. Det står at man skal bruke det i vått hår, men jeg har testet det på tørt hår, og det fungerer bra, kremen skal også hjelpe håret med å ikke knekke, og jeg kan si at jeg merker forskjell på hårbørsten at det ikke er like mye hår som faller ut. (Før og etter bildene er også med bonding spray og varmebeskyttelse fra Sebastian)326 visninger - Innlegget ble opprettet 4 ukerVurdering: 4 av 5
Hyggelig produkt, men hjelper ikke håret mitt mot frizz
Jeg fikk dette produktet i bytte mot min ærlige anmeldelse. Hyggelig duft og alltid bra når produktene inneholder varmebeskyttelse. Konsistensen minner om lim, men føles myk og smidig for håret. Den skal hjelpe mot frizz og tilføre fuktighet, noe den kanskje gjør litt, men håret mitt blir fortsatt ganske frizzy kort tid etter. Jeg kommer til å fortsette å bruke produktet til det er tomt og prøve å bruke mer av gangen.78 visninger - Innlegget ble opprettet 2 måneder
No breaker cream vs no breaker leave in spray
Hei! Er denne bedre en No breaker leave in spray? Virker de forskjellige?171 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 månederHei Mari! 👋🏼😊 Sprayen er lettere og gir en mer luftig følelse i hele håret, mens kremen er litt mer pleiende og mykgjørende og passer ekstra godt i lengder og tupper ✨Det handler mest om hvilken følelse du foretrekker i håret – begge styrker og hjelper til med å redusere slitasje 😍 Ha en fin dag ☀️
- Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 5 av 5
Silkemykt hår
[Jeg fikk dette produktet i bytte mot min ærlige anmeldelse] Jeg har brukt denne leave-in kremen i noen uker nå, og jeg er virkelig positivt overrasket. Håret mitt føles utrolig mykt og glatt etter bruk, samtidig som det ikke blir tungt eller tynget ned i det hele tatt, noe jeg ellers ofte opplever med lignende produkter. Konsistensen er passe kremet, og den trekker raskt inn i håret uten å etterlate noen klissete eller fet følelse. Jeg opplever at håret holder seg mykt og føyelig hele dagen. Et stort pluss er at den ikke har noen sterk lukt, noe jeg virkelig setter pris på da den ikke tar over eller forstyrrer.177 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 4 av 5
Elsker merket!
[Jeg fikk dette produktet i bytte mot min ærlige anmeldelse] elsker hvordan håret mitt føles etter å ha brukt dette merket en stund nå, kommer absolutt til å fortsette!!145 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 3 av 5
Produktet føles klissete på hendene.
Jeg fikk dette produktet i bytte mot min ærlige anmeldelse. Dette produktet var ganske vanskelig å forme i håret. Konsistensen er ganske løs, og når det tørker, føles det som hårspray. Jeg synes det satt seg fast på hendene, og jeg ville ikke røre håret i løpet av dagen fordi hendene mine ble klissete.153 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 4 av 5
Tuppene føles sunnere
[Jeg fikk dette produktet i bytte mot min ærlige anmeldelse] Jeg merker at tuppene mine blir mye bedre når jeg styler, vanligvis er de sprø og man ser at jeg trenger å klippe tuppene. Men jeg vil ikke miste lengden ennå, så denne har hjulpet utrolig mye med det! Det eneste minuset for meg er duften, men det er en smakssak!129 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 5 av 5
Redningen for tørt og krusete hår
Jeg fikk dette produktet i bytte mot min ærlige anmeldelse. Sebastian No Breaker Bond Building & Styling Leave-In er et produkt som virkelig imponerer. Det lukter godt, og jeg liker konsistensen veldig godt. Jeg har tørt hår som lett blir krusete, men dette produktet har hjulpet til med å gjøre håret mykere, mer føyelig og mindre krusete. Jeg har brukt det både i vått og tørt hår, og det fungerer like bra i begge tilfeller uten å tynge håret.104 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 3 av 5
helt ok
[Jeg fikk dette produktet i bytte mot min ærlige anmeldelse] dessverre fungerte ikke denne så veldig bra for meg, sikkert et fint tillegg til rutinen med litt bond repair, men jeg synes den føles ubehagelig i håret. På meg tynger den håret, og håret føles crusty når det tørker (hårspray-vibe). Jeg opplever dessverre ikke at hårkvaliteten min ble så mye bedre med denne :(93 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 4 av 5
Herlig duft og konsistens
En veldig bra og herlig leave-in krem! Elsker at den kan brukes i både tørt og fuktig hår, som også har en veldig herlig duft! Vanligvis får jeg veldig tørt og krusete hår, men med denne har jeg virkelig opplevd at håret blir mykt og også lettere å style. En herlig konsistens i form av en herlig geléaktig krem som er lett å påføre, det kreves bare 1-2 pump, noe som gjør den veldig drøy i bruk!84 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 4 av 5
Hjelper med å beskytte håret
[Jeg fikk dette produktet i bytte mot min ærlige anmeldelse] Praktisk produkt som kan brukes i både tørt og vått hår, har en duft av parfyme, men det plager meg ikke. Jeg føler at det har hjulpet med å beskytte håret mitt mot skade, samtidig som det fukter og motvirker krusete hår.120 visninger
Sebastian ProfessionalNo.BreakerBonding & Styling Leave In Creme 145 ml
Tilbudspris 34,32 €
Uten kampanje 42,90 €
Combo Deal 20%
Prisen gjelder når du kjøper 2 valgfrie produkter for totalt 39 €
Tilbudet gjelder t.o.m
Gratis fraktalternativ tilgjengelig, kan sendes omgående
Beskrivelse
Ingredienser
Sebastian Professional NO.BREAKER Bond-Building & Styling Leave-In Cream er perfekt for skadet hår. Den skaper bindinger for å kontrollere krus, fleksibel hold og dyp pleie. Oppnå krusfrie frisyrer + varmebeskyttelse opp til 230 ºC / 450 ºF.
Påfør i fuktig hår fra midten av lengdene til spissene. Style som vanlig. For best resultat, bruk daglig.
NO.BREAKER gir håret den ultimate pleien og styrker hvert hårstrå.
Bruk:
Påføres i fuktig hår fra midten av lengdene til spissene. Style håret som vanlig. Påføres daglig for best resultat.
145 ml
- Kategori:Leave-In