Madelene

  • Madelene

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 2 veckor
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad testare

    Kryddig o beroendeframkallande

    Jag har som #lykoinflutester fĂ„tt prova denna ljuva skapelse frĂ„n #meira! Har ingen aning om vem personen Ă€r, men har förstĂ„tt efterĂ„t att hon varit med i Melodifestivalen, men vet inte mer Ă€n sĂ„. Denna doft tyckte jag om! Jag tycker den gör sig bĂ€st pĂ„ kvĂ€llen, eftersom den Ă€r kryddig och lite vaniljig/kola. Det ska vara saffran i denna, men vet inte riktigt om jag lyckas kĂ€nna den? DĂ€remot kĂ€nner jag nĂ„n kola-aktig doft, samt sĂ„ lyser bergamotten upp lite svagt! Tycker denna doft fĂ„r en att kĂ€nna sig lugn, trygg och mysig! Flaskan ligger bra i handen, kĂ€nns rejĂ€l och riktigt glöder i fĂ€rgen! FĂ€rgen passar doften perfekt! LĂ„dan Ă€r stilren och rejĂ€l Ă€ven den! Den Ă€r kraftig, och inte sĂ„dĂ€r tunn/sladdrig som de flesta parfymkartonger Ă€r. LĂ„dan har en fördjupning i sig dĂ€r man stĂ€ller parfymen i. Stadigt o rejĂ€lt lock som man drar rakt upp, sĂ„ lĂ„dan blir tvĂ„ delar. . Jag tror att gillar man Cacharel's Yes I Am (den första, röda), Donna Karan's Cashmere & Palo Santo och Benjamin Barber's Saffron Intense - ja dĂ„ Ă€r denna ett sĂ€kert kort!! Jag gillar alla 3 vĂ€ldigt mycket, och tycker denna pĂ„minner lite om dom đŸ„° Det som drar ner betyget lite, Ă€r att hĂ„llbarheten Ă€r inte den bĂ€sta.. kanske sitter 2-3 timmar MAX pĂ„ mig, och doften kĂ€nns bara om man stĂ„r tĂ€tt intill. Men men, det Ă€r bara att spraya igen 😃 Hursomhelst sĂ„ tycker jag att detta Ă€r en himla trevlig doft! Tack sĂ„ mycket för uppdraget 😃
    1 produkt i inlÀgget Kryddig o beroendeframkallande
    33 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 22 timmar
      LĂ„ter underbar đŸ„°
  • Madelene

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 2 mÄnader
    Betyg: 5 av 5

    RÀddare i nöden!

    Har stora problem med att topparna alltid tovar ihop sig. Även mkt friss i hela hĂ„ret. Mitt hĂ„r Ă€r skört och bryts lĂ€tt. Under tiden jag anvĂ€nt denna leave-in-creme sĂ„ har frisset minskat, tovorna har helt försvunnit, och jag kan numera gĂ„ nĂ€stan en hel dag utan att de tovar ihop sig 😃 HĂ„ret kĂ€nns som helhet mycket friskare, frĂ€schare och starkare. God doft, en neutral frisk unisexdoft tycker jag. Har anvĂ€nt cremen bĂ„de i vĂ„tt hĂ„r, samt torrt hĂ„r. Ska man göra flĂ€ta sĂ„ Ă€r denna perfekt att fördela i lĂ€ngderna o ut i topparna, för att fĂ„ en flĂ€ta utan en massa utstickande strĂ„n. MĂ€ngden jag har anvĂ€nt för lĂ€ngden "nacke till toppar" Ă€r uppskattningsvis 1/2 tesked. Fördelar mellan handflatorna o fördelar sen i hĂ„ret. Är supernöjd med cremen - passade mitt hĂ„rs behov mycket bra! Recensionen genomfördes pĂ„ uppdrag av Smartson - testpiloten har fĂ„tt prova produkten kostnadsfritt.
    1 produkt i inlÀgget RÀddare i nöden!
    54 visningar
  • Madelene

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 2 mÄnader
    Betyg: 5 av 5

    JĂ€ttebra balsam!!

    Kanonbra balsam för mitt hĂ„r!! Jag har fĂ„tt pröva detta balsam frĂ„n #Redken. Mitt hĂ„r Ă€r frissigt, och tovar o tjorvar alltid ihop sig vĂ€ldigt mkt i topparna. Detta balsam tycker jag har bra kvalitĂ© för mitt hĂ„r 😃 Balsamet Ă€r vĂ€ldigt tjockt o trögflytande, sĂ„ jag har behövt mindre mĂ€ngd Ă€n vad jag vanligtvis brukar anvĂ€nda. Mitt hĂ„r Ă€lskade denna produkt, kĂ€nns faktiskt starkare Ă€n innan, mer följsamt och topparna kĂ€nns sÄÄ mycket friskare Ă€n innan ❀ Det har gĂ„tt myyycket lĂ€ngre tid Ă€n innan, innan topparna har tovat ihop sig nĂ€r jag anvĂ€nt denna produkt. HĂ„ret Ă€r Ă€ven mindre frissigt, samt kĂ€nns mer enhetligt och lĂ€ttare att hantera. Balsamet luktar gott o friskt, unisex-doft skulle jag nog sĂ€ga. Recensionen genomfördes pĂ„ uppdrag av Smartson - testpiloten har fĂ„tt prova produkten kostnadsfritt.
    1 produkt i inlÀgget JÀttebra balsam!!
    21 visningar
  • Madelene

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 2 mÄnader
    Betyg: 5 av 5

    Mycket bra schampo

    Jag har fÄtt pröva detta schampo frÄn #Redken. Mitt hÄr Àr frissigt, och tovar o tjorvar alltid ihop sig vÀldigt mkt i topparna. Detta schampo tycker jag har bra kvalité för mitt hÄr. Eftersom jag har lÄngt hÄr mÄste jag alltid anvÀnda balsam, och helst nÄn nÀrande leave-in-creme. HÄret schamponerar jag alltid 2 ggr. Schampot Àr vÀldigt tjockt o trögflytande, sÄ jag har behövt mindre mÀngd schampo Àn vad jag vanligtvis brukar anvÀnda. Mitt hÄr Àlskade denna produkt, kÀnns faktiskt starkare Àn innan! Det har gÄtt myyycket lÀngre tid Àn innan, innan topparna har tovat ihop sig nÀr jag anvÀnt denna produkt. HÄret Àr Àven mindre frissigt, samt kÀnns mer enhetligt och lÀttare att hantera. Schampot luktar gott o friskt, unisex-doft skulle jag nog sÀga. Recensionen genomfördes pÄ uppdrag av Smartson - testpiloten har fÄtt prova produkten kostnadsfritt.
    1 produkt i inlÀgget Mycket bra schampo
    24 visningar
  • Madelene

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 mÄnader
    Betyg: 5 av 5

    Sjukt god o helt beroendeframkallande

    Denna doft Ă€r verkligen MIN DOFT! Den Ă€r feminin, lite kryddig, luktar typ spĂ€nnande? Svarta vinbĂ€r kĂ€nns, frĂ€scht o syrligt! KĂ€nner Ă€ven vanilj. OcksĂ„ ett uns av jasmin! MĂ„nga gĂ„nger kan jag tycka att jasmin tar över helt i parfymer, och luktar nĂ€stan som en sĂ„n dĂ€r "vintage-parfym" som Ă€ldre damer gĂ€rna överröser sig med - men sĂ„ tycker jag inte denna Ă€r! KĂ€nner ocksĂ„ tydligt en not av sĂ„nt dĂ€r gottigt "kinesiskt jasmin-thĂ©" man fĂ„r pĂ„ traditionella kinesrestauranger, Ă€lskar den doften đŸ„° Denna doft Ă€r verkligen min signaturdoft, det Ă€r denna jag anvĂ€nder mest ur min samling pĂ„ snart 200 parfymer. (Haha jaaa, jag har ett litet beroende 😆) Doften sitter lĂ€nge, faktiskt Ă€r jag impad över hĂ„llbarheten iomed att det Ă€r en sk. "designer-doft", jag tycker överlag man blir besviken över hĂ„llbarheten pĂ„ dessa numera! AnvĂ€nder den mest nĂ€r jag ska ut pĂ„ party/festligheter! Har gĂ„tt pĂ„ ett 10tals riktigt tunga raves nu ett par Ă„r, denna föjler alltid med i resvĂ€skan dĂ„ đŸ„°đŸ„łâœšïž
    1 produkt i inlÀgget Sjukt god o helt beroendeframkallande
    968 visningar
  • Madelene

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 mÄnader
    Betyg: 5 av 5

    SÄÄÄ varm o myyysiiig!!

    SĂ„ himla go mysparfym! Har aldrig fĂ„tt sĂ„ mĂ„nga positiva reaktioner om att jag luktar gott, som nĂ€r jag har denna. KvalitĂ©n Ă€r helt superbra, sitter mkt lĂ€ngre Ă€n sk. "designer-dofter", och ett/tvĂ„ sprut tycker jag Ă€r lagom av denna. I klĂ€derna kĂ€nner jag doften Ă„tminstonde i 2 dagar, beroende pĂ„ hur mkt jag sprayat av den. Summasummarum: Jag tycker denna doft sitter överlĂ€gset bĂ€ttre Ă€n dyra "designers/niches", och kostar mkt mindre. Personligen sĂ„ tycker jag denna passar bĂ€st kvĂ€llstid, eller pĂ„ en mysig dejt! Eller som min favorit - nyduschad, nytvĂ€ttad pyjamas, hĂ„ret i fultofs, ner under goe-filten o bara chilla! En riktigt myspysdoft đŸ„°đŸ„°đŸ„°
    1 produkt i inlÀgget SÄÄÄ varm o myyysiiig!!
    349 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 mĂ„nader
      SĂ„ god den lĂ„ter, vilket bra prisvĂ€rt tips, tack!! 🍐 Vad tycker du den doftar mest av? Är den lite tyngre med tydlig trĂ€ i?
  • Madelene

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 mÄnader
    Betyg: 5 av 5

    HÄller i evigheter! Feminin o romantisk!

    Den hĂ€r doften tycker jag Ă€r den ultimata "fin-parfymen", tillfĂ€llen nĂ€r man vill dofta lite mer extra exklusivt o feminint. Tycker doften Ă€r vĂ€ldigt lyxig! Den Ă€r frisk, men tycker inte sĂ„dĂ€r citrus/sportigt-frisk - utan jag tycker den Ă€r mer persiko-frisk, med inslag av mandarin o ros. HĂ„llbarheten Ă€r utomjordisk - jag kĂ€nner den i klĂ€derna i typ 3 dagar/tills jag tvĂ€ttar dom. Den hĂ€r doften tycker jag nĂ€stan att den mĂ„ste fĂ„ "stĂ„ till sig lite", man sprayar ett par gĂ„nger o lĂ„t den sen stĂ„ ett par veckor. Den mognar liksom dĂ„, och blir mjukare. Tycker att mĂ„nga av de sk "arabiska dofterna" blir bĂ€ttre om man lĂ„ter dom vila lite! Den hĂ€r vĂ€ljer jag nĂ€r jag vill kĂ€nna mej extra exklusiv o fin đŸ„° Passar superbra som vĂ„r/sommar-doft. ETT SPRAY Ă€r tillrĂ€ckligt, i denna flaska Ă€r det kvalitĂ© nĂ€mligen!!
    1 produkt i inlÀgget HÄller i evigheter! Feminin o romantisk!
    142 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 mĂ„nader
      Den lĂ„ter frĂ€sch 😍🍑🌾
  • Madelene

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 7 mÄnader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad testare

    Mysigt set!

    Har som #lykoinflutester fĂ„tt prova detta set frĂ„n #rituals! InnehĂ„ller duschskum, bodyscrub och bodylotion. I videon med scrubben sĂ„ Ă€r jag nyss hemkommen frĂ„n jobbet (industri) skitig som vanligt 😂 Vanlig tvĂ„l tar ej bort smutsen pĂ„ hĂ€nderna, denna scrub gör jobbet utmĂ€rkt! Har inte vĂ„gat anvĂ€nda den pĂ„ kroppen, dĂ„ jag oftast bara fĂ„r massa klĂ„da av scrubbar tyvĂ€rr! AnvĂ€nt den till hĂ€nder och fötter, och tyckte den var riktigt bra. Lagom med "riv" i den, samt sĂ„ kĂ€nns det efterĂ„t att den innhĂ„ller nĂ€rande oljor som Ă€r bra för huden. Fötterna blev riktigt babylena! Duschmoussen/skummet har en riktigt goo formula, riktigt mjukt gelĂ©igt skum som tvĂ€ttar rent. Löddrar mycket 😃 Bodylotionen har jag mest anvĂ€nt som handkrĂ€m, denna tub Ă€r diskret och lagom stor för att stĂ„ framme. Lotionen jobbas snabbt in i huden o ger ingen fet hinna, och blir inte heller klistrig. Tycker detta set Ă€r perfekt att ge bort i present eller i stĂ€llet för en blomma. Personligen har jag inte just Sakura som favoritdoft frĂ„n Rituals, men jag tycker Ă€ndĂ„ den Ă€r helt okej! Tack snĂ€lla Lyko för att jag fĂ„tt hem detta goa set! 💙
    1 produkt i inlÀgget Mysigt set!
    2940 visningar
  • InlĂ€gget skapades 7 mĂ„nader

    Doft?

    Vad Àr det för typ av doft pÄ denna?
    1 produkt i inlÀgget Doft?
    2026 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 7 mĂ„nader
      Hejsan!💗 Doften pĂ„ HICKAP All Inclusive Hair Treatment Ă€r lĂ€tt och frĂ€sch, med blommiga och citrusaktiga toner samt en mjuk, söt underton av vanilj! 😍 Ha det bĂ€st!💗
      3 gillar
  • Madelene

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 7 mÄnader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad testare

    Gillar!

    Jag har, som #lykoinflutester ,fĂ„tt pröva denna cc-cream frĂ„n #lumene! Tyckte mkt om den! Jag vill att min foundation "inte ska synas, men Ă€ndĂ„ piffa till" om ni förstĂ„r vad jag menar! Jag har reaktiv hy som ofta rodnar o blossar av foundations, men denna kĂ€ndes heeelt okej att ha pĂ„. Har Ă€ven ytliga blodkĂ€rl pĂ„ kinderna, som denna varit jĂ€ttebra att "dutta pĂ„" för att dĂ€mpa ner den röda fĂ€rgen. Dock sĂ„ klarade den inte att dölja de bruna pigmenteringarna jag har i ansiktet, men inget som stör mig sĂ„ vĂ€rst mkt egentligen. Jag har dom - dom Ă€r jag 😄 Jag tycker den Ă€r toppen pĂ„ att jĂ€mna ut det röda i hudtonen, utan att man ser sminkad ut. Less Is More tycker jag! Extra mkt tycker jag om att blanda den ihop med min dagcreme đŸ„° Ett naturligt och fint resultat fick jag av denna. Och sĂ„ smidigt att den Ă€ven innehĂ„ller solfaktor 20, tidssparande och "kladdsparande" 😂 Skulle kunna tĂ€nka mig att köpa den nĂ€r den tar slut.
    1 produkt i inlÀgget Gillar!
    1574 visningar
    • Kommentaren lades 7 mĂ„nader
      Oj mÄste köpaN
      1 gillar