Virre

  • Virre

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 dagar
    Betyg: 5 av 5

    Fantastiskt fin på min torra hud ✨

    Den lägger sig otroligt fint på huden och smälter in så naturligt. Den ger en fin lyster och har en väldigt bra hållbarhet. Min hud är väldigt torr och nästan ingen foundation ligger fint på huden, men den här sitter jättefint hela dagen. Den går att bygga upp och den täcker mina rodnander runt näsa och näsvingar bra. En ny favorit ❤️ #lykoreview
    1 produkt i inlägget Fantastiskt fin på min torra hud ✨
    136 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 10 timmar
      Jättesnyggt alltihop, även dina naglar 🩷💖 😍 Efter sommaren vill jag prova den här!
      1 gillar
  • Inlägget skapades 1 vecka

    Morphe Cheek Thrills Blush 🥰

    Köpte blushen från Morphe höromdagen efter att ha sett så fina recensioner om dem. Har bara hunnit testa dem som hastigast igår, men wow så fina de är! 😍
    3 produkter i inlägget Morphe Cheek Thrills Blush 🥰
    76 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 6 dagar
      Håller med dig! De är superfina 😍😍
      1 gillar
  • Virre

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Så smidig ✨

    Jag är direkt värdelös på att göra lockar med locktång och får jag till dem så håller de aldrig, så jag hade nästan gett upp. Köpte den här på lite vinst och förlust när den såldes på kampanj för några månader sen. Första gången blev sådär men sen dess. Wow! Så enkel och smidig den är att använda. Lockarna blir fina och håller bra. Den är mjuk och behaglig med så den är inte det minsta obekväm att ha på huvudet. Ett klipp! #lykoreview
    1 produkt i inlägget Så smidig ✨
    179 visningar
  • Virre

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Gillar den!

    Jag har testat serumet ihop med tillhörande Schampoo och balsam i Pure Grow serien de senaste två veckorna. Serumet är lättflytande med en väldigt trevlig konsistens. Det sjunker snabbt in i hårbotten utan att lämna en kladdig hinna som en del serum kan göra. Håret blir heller inte fett av serumet utan håller sig fint till nästa hårtvätt. Jag har en torr och känslig hårbotten som ofta reagerar på hårprodukter men av denna känner jag ingen irritation, vilket är jätteskönt. Min hårbotten känns snarare aningen mindre torr än vanligt. Flaskan är gjord i plast till skillnad mot andra hårserum jag testat som haft glasflaska. Den känns inte lika lyxig som en glasflaska men däremot mycket mer praktiskt när man är en klantig person som ofta tappar saker. Den här kan åka i backen utan att gå sönder, vilket är ett stort plus! Pipetten är aningens trög och den är svår att dosera ut rätt mängd med, det kommer lätt ut alldeles för mycket produkt. Dessvärre har det gått alldeles för kort tid för att kunna skönja några stora effekter av serumet än, mer än att det är trevligt och inte irriterar. Jag ser fram emot att se vad som eventuellt hänt sen när jag använt upp hela flaskan! #hairification #lykotestpilot
    1 produkt i inlägget Gillar den!
    39 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 vecka
      Jättebra recension! 💞
      1 gillar
  • Virre

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 3 av 5

    Innehållet toppen, flaskan 👎

    I två veckors tid har jag testat balsamet i Pure Grow serien ihop med tillhörande schampoo och serum. Balsamet har samma fräscha mintiga doft som schampot och jag gillar doften, då den är mild och inte tar över. Själva balsamet är riktigt bra! När det har suttit i håret i två minuter så känns håret mjukt och återfuktat. Det tynger heller inte ner håret eller gör det snabbt fett efteråt. Produkten upplevs dryg och jag behöver inte alls mycket produkt. Flaskan är snygg med sin stilrena kantiga design i blått och vitt. Men den är tämligen opraktisk, den välter hela tiden omkull i duschen. Det är dock inte det stora problemet för mig med flaskan utan det är korken. Hålet i korken på flaskan är så otroligt liten att det är nästan omöjligt att få ut något ur flaskan. Med en hand är det fullständigt omöjligt att få ur något, det är galet trögt. Jag måste ta i med båda händerna och klämma hårt för att ens få ut något och då är problemet att produkten hinner hamna på golvet om man inte är väldigt snabb. Allra helst behöver man ha hjälp av någon som trycker ut balsamet åt en. Kanske var min balsamflaska ett måndagsexemplar då jag inte alls hade samma problem med tillhörande schampo. Men det problemet gör att jag trots att innehållet är bra, inte kan tänka mig att köpa den igen. #hairification #lykotestpilot
    1 produkt i inlägget Innehållet toppen, flaskan 👎
    26 visningar
  • Virre

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Luktar gott

    I två veckors tid har jag nu testat Pure Grow schampo. Mitt hår har tidigare alltid varit tjockt och fylligt. Men det ändrades efter min graviditet och att jag lever med flera kroniska sjukdomar påverkar såklart också. Jag har tappat mycket hår och det är mer åt det tunnare hållet nu. Därför var det lite extra kul att testa det här schampot som utlovar att det ska väcka trötta hårsäckar till liv. Av det har jag inte märkt något än, men så har jag också testat det lite för kort tid. Det är en trevlig produkt! Schampot luktar härligt av mint och påminner nästan lite om mint-tuggummi tycker jag. Konsistensen är len och lagom tjock och den löddrar ganska mycket. Jag tvättar alltid mitt hår två gånger för att få rent det ordentligt och håret känns verkligen som det blir ordentligt rent. Inga produktrester eller annat ”bös” finns kvar i håret efter tvätt. Håret känns bra efter tvätt, dels känns det inte torrt och det håller sig rent i flera dagar efteråt utan att kännas smutsigt eller fett. Jag upplever den som ett milt schampo, då den inte irriterar min torra och känsliga hårbotten något alls. Det har inte kliat det minsta efter jag tvättat med det. Designen på flaskan är väldigt snygg, den sticker ut med sin platta och lite fyrkantiga design mot alla andra flaskor i duschen. Dock är den ostabil och rasar ideligen omkull vilket är lite störande. Själva korken är lätt att öppna och få ut lagom mängd produkt med och det går lätt att bara använda en hand till det. Ser fram emot att se vilka effekter det här schampot har på sikt och om det ger mer hårväxt när jag testat den en längre tid! #hairification #lykotestpilot
    1 produkt i inlägget Luktar gott
    33 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 vecka
      Vad kul! Vad bra recension, aer fram emot att höra mer om effekterna framöver 🥰🌷🌞
      1 gillar
  • Virre

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Ger fin lyster

    Jag har testat C-tetra från Medik8 i sex veckor. Jag är en van användare av C-vitaminserum och det ingår i min dagliga rutin ihop med SPF. Min hud är torr, ganska känslig och reagerar lätt med eksem och utslag. Jag har också en del fina linjer nu vid en ålder av 47. C-tetra är förpackad i en mörk tung glasflaska som känns lyxig. Det som drar ner lyxigheten är pipetten som faktiskt är ganska dålig . Den är svår att dosera med och det kommer lätt ut på tok för mycket produkt. Själva skruvkorken som pipetten sitter fast i är heller ingen hit, den har dålig passform och sluter inte riktigt tätt. Det är alltså inte tal om att ta med sig flaskan på någon resa. Den har en fräsch doft av apelsin som bara luktar så otroligt gott. Doften hänger sig kvar i några minuter efter applicering innan den försvinner helt. Serumet är väldigt tunt och lättflytande och sjunker in otroligt snabbt i huden. Direkt den sjunker in ser huden alldeles glowig och fräsch ut. Det är också just lystern som jag märkt skillnad på under de här sex veckorna, den är mer påtaglig och huden ser lite klarare ut. Den funkar också fint under smink ihop med min SPF, inget rullar eller så. Var rädd för att min hud skulle reagera rejält när jag började använda serumet, men det gjorde den inte tack och lov. Lite rodnad de första gångerna sen inget alls.
    1 produkt i inlägget Ger fin lyster
    1085 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 vecka
      Vad härligt och lyxigt! 😍☀️
      1 gillar
  • Virre

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 veckor
    Betyg: 4 av 5

    Ger fin volym och lämnar håret rent!

    Mitt hår har alltid varit tjockt och fylligt men efter min graviditet och mina kroniska sjukdomar så är dessvärre inte håret tjockt längre. Jag har tappat mycket hår och det har blivit mycket tunnare generellt. Därför använder jag nästan alltid olika volymprodukter för att få en känsla av tjockare hår. Jag har testat hela volymserien från Björn Axén och de har gett ett positivt intryck rakt över. Shampoot har väldigt trevlig konsistens och det löddrar lagom mycket när man tvättar med det. Jag dubbelshampoonerar alltid mitt hår och så har jag också gjort med detta. Jag upplever att håret blir rent och det känns fräscht efteråt. Det finns ingen känsla av gamla produktrester kvar i håret. Det jag reagerat på mest är att håret hållit sig så fräscht i flera dagar efter tvätt. 3 dagar är inga problem och jag har inte använt torrschampo en enda gång jag sen började med volymschampoot. Håret blir luftigt och lätt och det syns skillnad på volymen. Jag blir lite torr i hårbotten av det men så är jag också extra torr i min hårbotten redan och använder därför alltid Axéns scalpserum. Övriga håret känns dock inte torrt. Doften är precis lika mild och fräsch som de andra volymprodukterna i serien, jag gillar den. Förpackningen är bra, den står stadigt i duschen utan att ramla, vilket är ett stort plus! Färgen är så snygg, jag gillar lila 💜 Kommer definitivt köpa om shampoot när det är slut, det är både väldigt bra och har ett bra pris! #björnaxen #lykoreview
    1 produkt i inlägget Ger fin volym och lämnar håret rent!
    234 visningar
    • Kommentaren lades 2 veckor
      Tack för fin recension. Mitt hår är tunt, så detta måste prövas.🥰
      1 gillar
  • Virre

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 veckor
    Betyg: 4 av 5

    Gör sitt jobb!

    Blow dry cream är en trevlig stylingkräm som gör det den ska! Den återfuktar mitt hår utan göra det fett och tungt, den ger också lite stadga men utan att lämna en hård produktkänsla efter sig i håret, vilket jag uppskattar mycket! Den ger en bra volym till håret om man använder den tillsammans med de övriga produkterna i volymserien. Bara för sig själv ger den inte så mycket volym till mitt hår. Jag gillar den fräscha doften som påminner mig om gurka och det är trevligt att hela volymserien har samma doft. Min hårbotten är torr och blir ganska lätt irriterad av olika produkter, men krämen varken retar eller torkar ut min hårbotten något. Uppskattar att produkten har värmeskydd i sig, det underlättar inför förning när jag inte behöver använda separat värmeskydd. Krämen är dryg! Väldigt dryg skulle jag säga, de första gångerna gjorde jag misstaget att ta alldeles för mycket till håret och det var knappt så det sjönk in i håret. Sammanfattningsvis är det en mycket bra stylingkräm till vettigt pris som gör sitt jobb, det enda jag saknar är wow-känslan som man kan få av vissa produkter! #björnaxen #lykoreview
    1 produkt i inlägget Gör sitt jobb!
    126 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 veckor
      😍😍
      1 gillar
  • Virre

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 veckor
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    En produkt jag inte visste att jag behövde

    Köpte det här setet i butik av en slump, då jag skulle köpa ny brynfärg. Det stod på hyllan bredvid färgen och jag impulsköpte det och tänkte att det kanske kan vara smidigt. Men det är verkligen en produkt som jag inte visste att jag behövde förrän jag testat det 😀 Så otroligt smidigt det är att blanda färgen i de små burkarna istället för en pappmugg som jag gjort innan. Pinnen är perfekt att blanda färgen med i ena änden och smidig att kamma på ögonbrynen med i andra änden. Ett impulsköp som var en riktig hit ✨ #lykoreview
    1 produkt i inlägget En produkt jag inte visste att jag behövde
    671 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 veckor
      Härligt med en riktig hit, för ett sådant bra pris! 🥳👏🤍
      1 gillar