Wibeche
Lyko Creator
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 2 ud af 5Verifierad testare
Meget god duft, men når ikke helt op på andre produkter på markedet
Det første jeg vil fremhæve er produktets duft, den er virkelig god! Frisk, sommerlig og let, uden at blive for sukkersød 🍭 Desværre giver emballagen et lidt billigt indtryk. Flasken føles plastikagtig, og pumpen er efter min mening produktets største svaghed. Den er tung at trykke ned og sprayer produktet ud i en koncentreret stråle, hvilket gør det svært at fordele jævnt i håret. Og næsten umuligt at få jævnt, hvis man sprayer det direkte i håret 💦 Løsningen for mig har været at spraye produktet i hænderne først og derefter fordele det i håret. Jeg har testet det både i tørt og vådt hår, og oplever klart bedst resultat i vådt hår. I tørt hår kan håret blive lidt klistret, hvis jeg bruger for meget produkt, mens dette ikke har været et problem i vådt hår, så længe jeg bruger hænderne til at fordele det ind. Konklusion: Duften er absolut produktets stærkeste side ✨🍋, men når emballagen føles billig og sprayfunktionen fungerer så dårligt, bliver det svært at fremhæve produktet foran mange af de andre gode varmebeskyttende produkter på markedet. Jeg giver det derfor 2 stjerner ⭐️⭐️ #bylyko #lykoinflutester1 produkter i posten Meget god duft, men når ikke helt op på andre produkter på markedet148 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 3 ud af 5Verifierad testare
En god glattejern til en lavere pris?
Mit første indtryk er, at glattejernet har en super lækker farve, som jeg elsker 🍬 Det er også let, hvilket jeg tænker er praktisk, hvis man skal have det med på rejse. Mit hår består af en blanding af grove og fine hårstrå med lidt naturlige bølger, og det er normalt ikke svært at glatte ud 🩷 Men ved 170–180 grader, som jeg foretrækker at bruge for at skåne håret mest muligt, fungerede det desværre ikke særlig godt. Jeg måtte gå over de samme sektioner flere gange for at få håret nogenlunde glat. Ved 210–220 grader leverer det derimod rigtig godt, og resultatet var der intet at klage over! Det trækker dog meget ned, at det kræver så høj varme for at give gode resultater 🔥 Andre glattejern, jeg har brugt, klarer mit hår fint ved omkring 180 grader. Noget, der også er værd at bemærke, er, at jeg allerede efter nogle få gange har lagt mærke til, at det rosa lag på pladerne begynder at skalle lidt af, hvilket giver et lidt billigere kvalitetsindtryk. ➕ Let og behageligt at bruge ➕ Giver et glat og godt resultat ➕ Fin pris ➖ Skal bruge høj varme for at få resultater ➖ Medfølger ingen rejsetaske/opbevaringstaske - Ikke et minus for mig, men måske noget at tænke over. Konklusion: Et let og brugervenligt glattejern, der leverer gode resultater, men først når temperaturen skrues ret højt op. Jeg giver det 3,5 stjerner, men ender på 3, da det ikke er muligt at give en halv stjerne ⭐⭐⭐ #bylyko #lykoinflutester1 produkter i posten En god glattejern til en lavere pris?178 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 månederBedømmelse: 5 ud af 5Verifierad testare
Det perfekte gavesæt til nybagte forældre 😍
Hvad giver man en nybagt mor/forælder, andet end tøj? 👶 Dette sæt fra Estelle & Thild er lige i øjet! ⭐️ Alt, hvad der følger med i pakken, er faktisk nyttigt, og det kommer i et elegant og gennemført sæt/indpakning, som føles både gennemtænkt og lidt luksuriøst. Som en gave, man har lagt lidt ekstra omtanke i. Designet på produkterne er også noget, jeg virkelig kan lide 🤩 Delikate farver, som er søde, men stadig så neutrale, at de passer uanset køn. De giver en naturlig, økologisk følelse uden at blive kedelige. Produkterne er som sagt økologiske, milde og parfume-fri, og passer til alle hudtyper, også sensitiv hud. De er allergitestede, så man kan bruge dem med tryghed ✅ Hårbørsten er ekstra blød og perfekt til små babyhoveder. Ikke lavet til det tykkeste hår eller de største filtre, men lige præcis skånsom nok til de aller mindste. Muslin-kludene er bløde og gode i størrelsen, ikke mindst noget man altid får brug for. Olien kan bruges både til baby OG gravid mave, altså et multiprodukt (noget jeg personligt er stor fan af)! Produkterne er drøje i brug, føles fugtgivende og trænger fint ind i huden uden at føles for fede 🧴 Toilettasken er rummelig og praktisk, med plads til alle produkterne, der følger med, og lidt til Det hele udstråler kvalitet både fra indhold og selve indpakningen. En gave, der både ser godt ud og faktisk bliver brugt - perfekt enten til dig selv eller at give væk til en nybagt forælder 🫶🏼 #lykoinflutester #estellthild1 produkter i posten Det perfekte gavesæt til nybagte forældre 😍105 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Perfekt blush topper 😍
Ved første øjekast var jeg meget nysgerrig på applikatoren, for denne type har jeg aldrig været borti før. Og den er genial!! Den smalle spids gør det super nemt at placere den rigtige mængde lige der, hvor du vil 🤩 Derudover er den mere hygiejnisk, da man slipper for at dyppe en applikator ned i en flaske. At produktet kommer i tube er også et stort plus, det gør doseringen nem, og i en travl hverdag er det dejligt at slippe et ekstra skridt, da den uden problemer kan påføres direkte på kinden. Konsistensen er lidt tyk, men let at blende ud. Jeg har testet farven across the dancefloor, og syntes den er lidt for lidt pigmenteret. Alene giver den ikke så meget farve, som jeg gerne ville have ønsket. Men som blush-topper er den fantastisk! Den giver en naturlig, dewy glød uden glimmer, præcis den type glød jeg elsker 😮💨 Jeg bruger ikke meget blush, men elsker produkter der giver glød, så at denne fungerer lidt som et multiprodukt er midt i blinken for mig. Jeg ser især for mig, at den bliver perfekt til sommeren, når man bare vil have lidt frisk farve og glød 😍 Jeg ville gerne have givet den 5 stjerner, og det havde den fået, hvis den var lidt mere pigmenteret. Det kan dog være, at det ville opleves anderledes i en mørkere nuance eller på en lysere hudtone. Den får en meget stærk 4 fra mig ⭐️ #lykoinflutester #esteelauder1 produkter i posten Perfekt blush topper 😍287 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Estee Lauder vs Charlotte Tilbury
Jeg har brugt denne dagligt siden jeg modtog den for at teste den ordentligt. Farve: 2N Jeg elsker den brede applikator, den passer perfekt under øjet 🤝 Den er dog lidt stiv og ikke så fleksibel. Jeg har lidt mørke rander og et noget tørt øjenområde med fine linjer. En fugtgivende concealer lægger sig i linjerne, mens en til tørre fremhæver dem og lægger sig kaget. Til daglig bruger jeg Natasha Denona og er også tilfreds med Lancôme. Denne concealer sætter sig hurtigt, så man bør arbejde hurtigt, eller med ét øje ad gangen. Lad den ikke sidde eller læg den for mange steder før du begynder at blende. Jeg foretrækker at bruge fingrene, og går eventuelt over med svamp. Formlen er lidt tykkere og tørrere end hvad jeg er vant til, og den blender derfor ikke lige så sømløst, hvilket trækker lidt ned. Dækkeevnen er meget god uden at den føles tung. Jeg er dog lidt forsigtig med at bygge den for meget op, af frygt for at den kan kake sig. I den første video kan du se forskellen med og uden concealer, og den er ret stor 🤭 Jeg testede den også mod Natasha Denona, en under hvert øje. Resultatet var overraskende ens, når det gælder dækning og finish. Alligevel opleves denne som tørrere, og jeg mærker henover dagen at området føles noget tørrere der den er påført. Man kan også se at det er lidt tørrere. I slutningen af videoen kan du se hvordan de holdt sig henover dagen. Man ser ikke forskellene lige så tydeligt på video, som man gør i virkeligheden. Efter at have brugt den over tid, er indtrykket det samme: Den er lidt tørrere i både følelse og finish. Det er ikke et stort problem, jeg har trods alt brugt den dagligt, men det gør at den ikke helt når op til de andre favoritter. Derfor giver jeg den 4 stjerner ⭐️ #esteelauder #lykoinflutester1 produkter i posten Estee Lauder vs Charlotte Tilbury272 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
12 timers hold, men til hvilken pris?
Denne havde jeg virkelig glædet mig til at teste, især efter reformuleringen 🤩 For nogle år siden prøvede jeg den originale version, men den fungerede desværre ikke for mig. Jeg ved, mange svor til den gamle formel, men for min hud blev den for tør, mat og klistrede sig til huden… Jeg har normal hud med enkelte tørre partier, lidt sensitiv og nogle urenheder. Kan også blive en smule olieret i panden. For mig er den ideelle foundation derfor let, med dewy finish. Jeg ønskede, at den har let til medium dækkeevne og god holdbarhed. Da jeg ofte har makeup på fra morgen til aften. Den kan gerne bygges op, men det er ikke et must, da jeg uanset bruger concealer. Det vigtigste er, at den ikke føles som en maske! Først og fremmest, det kendte problem - flasken mangler pumpe. Som en lidt klodset person gør det både dosering svært og øger risikoen for spild 😅 Pumpe kan købes separat, men jeg synes, det er dumt, at den ikke følger med, når man giver så meget for produktet allerede. Første dag blandede jeg den med min Natasha Denona foundation. Som er foundationen jeg ellers altid bruger. Det fungerede dårligt. Den skilte sig rundt næse og hage og blev pletvis. Dag to justerede jeg både prep og påføring: let peeling aftenen før, ekstra fugt i hudpleje og base, mindre produkt (især i udsatte områder), og påføring med pensel kombineret med svamp. Samtidig satte jeg foundationen med et lettere pudder. Det gjorde en stor forskel. Da lå den fint i ca. 12 timer 🏅 Rundt næsepartiet oplever jeg derimod, at den forsvinder hurtigere, MEN det er ikke et ukendt problem for mig. Efter lidt prøven har jeg fundet ud af, hvordan den skal påføres for at fungere på min hud, og det er netop det, jeg også synes er lidt af udfordringen. Jeg ønsker en mere forudsigelig hverdag-foundation, der fungerer uden så meget tilpasning, og der trækker den noget ned. Den opleves lidt tør og mat sammenlignet med hvad jeg ellers foretrækker. Jeg må arbejde den mere ind, end hvad jeg behøver med mine andre foundations, og den kræver lidt ekstra prep for at lægge sig helt optimalt på min hud. Derudover er den lidt tykkere i konsistensen, og giver derfor mere følelse af produkt på huden, end hvad jeg kan lide. Til gengæld sidder den hele dagen! Den får derfor 4- fra mig, men ender op på en 4, siden man kun kan give hele stjerner ⭐️ Farve 2W2 #lykoinflutester #esteelauder1 produkter i posten 12 timers hold, men til hvilken pris?547 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 5 ud af 5
Et must i min makeup taske!
Jeg bruger altid denne til at sætte concealer under øjnene, og for mig gør den virkelig magi 🤩 Jeg har i mange år kæmpet med, at min makeup creaser under øjnene, men denne gør tricket. Jeg har testet flere powder puffs fra forskellige mærker, men ingen slår denne. Den er blød og tynd, hvilket gør det nemt at komme til lige der, hvor det er nødvendigt – under øjnene, omkring næsen og i små kroge og hjørner. Den ene ende er lidt spidsere, så du kan komme helt tæt op under øjet. Et stort plus er den lille lomme på bagsiden, hvor du kan stikke fingeren ind. Det giver god kontrol og gør det lettere at placere pudderet præcist, hvor du ønsker. Jeg har haft min i nogle år og vasker den regelmæssigt. Den holder stadig både facon og kvalitet 🤝 Den bedste på markedet, efter min mening!! #lykoreview1 produkter i posten Et must i min makeup taske!1766 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 månederJeg kan lide alt, hvad jeg har prøvet fra dem indtil videre ❤️ Men jeg har ikke prøvet denne endnu, men det vil jeg virkelig gerne gøre efter din fine anmeldelse 🤩1 likes
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
En balsam der ikke tynger
Dette var første gang, jeg havde hørt om mærket noberu. Jeg havde derfor ikke nogen særlige forventninger, før jeg begyndte at bruge serien. Efter at have læst flere anmeldelser om, at produkterne skulle dufte "fantastisk", havde jeg dog skruet forventningerne op ganske højt på dette punkt. Og her kommer nok en upopulær mening, men helt ærligt blev jeg lidt skuffet over duften 🙈 Den var absolut ikke dårlig – tværtimod behagelig, men mine forventninger var nok utrolig høje, og de blev ikke helt indfriet efter min smag. Jeg foretrækker ofte lidt sødere, renere og friske dufte, mens denne måske heller mere mod det ?maskuline? (og så vidt jeg forstår, er den også unisex). I hvert fald for mig, som foretrækker en sød duft. Kort sagt: ikke så "wow", som jeg havde forestillet mig. Min mand derimod ELSKER duften! Jeg syntes, det var cool, at flaskerne havde denne rektangulære form. Lidt anderledes end normalt, og det er altid sjovt 🥳 Vil dog måske forestille mig, at det kan blive lidt klodset at få produkt ud, når det begynder at nærme sig tomt? Men det kan jeg ikke med sikkerhed sige. Balsamen har en tyk og cremet konsistens. Dette er ofte den type konsistens, jeg foretrækker, så længe den ikke tynger håret, for jeg oplever, at det giver bedre kontrol over, hvor meget produkt jeg bruger, og man kan faktisk mærke, at man tilfører produkt i håret. Så til spørgsmålet: blev håret tungt af den lidt "tungere" konsistens? Overhovedet ikke! Tværtimod føles håret utrolig let. Beskrivelsen siger, man skal få glat og blødt hår, og dette kan jeg absolut skrive under på, at balsamen giver. Jeg har brugt shampooen og balsamen i kombination, så jeg kan ikke med sikkerhed sige, om den ene gør mere end den anden, men sammen oplever jeg, at de virkelig indfrier disse punkter ✅ Jeg er tilfreds med produktet og giver det derfor 4/5 stjerner. Det når dog ikke helt til tops hos mig, da det mangler den sidste lille prik over i’en ✨ #noberu #lykoinflutester1 produkter i posten En balsam der ikke tynger279 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Giver mig utrolig blødt hår ✨
Dette var første gang, jeg havde hørt om mærket noberu. Jeg havde derfor ikke nogen særlige forventninger, før jeg startede med at bruge serien. Efter at have læst flere anmeldelser om, at produkterne skulle dufte "fantastisk", havde jeg dog skruet forventningerne op ganske højt på dette punkt. Og her kommer nok en upopulær mening, men helt ærligt blev jeg lidt skuffet over duften 🙈 Den var absolut ikke dårlig - tværtimod behagelig, men mine forventninger var nok utrolig høje, og de blev ikke helt indfriet efter min smag. Jeg foretrækker ofte lidt sødere, renere og friske dufte, mens denne måske heller mere mod det ?maskuline? (og så vidt jeg forstår, er den også unisex). I hvert fald for mig, som foretrækker en sød duft. Kort sagt: ikke så "wow", som jeg havde forestillet mig. Min mand derimod ELSKER duften! Jeg syntes, det var cool, at flaskerne havde denne rektangulære form. Lidt anderledes end normalt, og det er altid sjovt 🥳 Vil derimod måske forestille mig, at det kan blive lidt klodset at få produkt ud, når det begynder at nærme sig tomt? Men det kan jeg ikke med sikkerhed sige. Shampooen har en let, flydende konsistens. Den skummer ikke så meget i håndfladen, som jeg er vant til, men når den kommer i håret, skummer den godt 🫧 Man bliver blandt andet lovet langvarig blødhed og glans, og jeg synes faktisk, mit hår bliver overraskende blødt efter brug af både shampoo og balsam sammen. Jeg har ikke testet dem hver for sig, så det er svært at sige, om den ene gør mere end den anden, men jeg mærker bestemt en forskel, som jeg godt kan lide ✨ Håret føles rent og fint efter vask. Jeg oplever hverken, at det bliver hurtigere fedtet, eller at det holder sig rent længere, men det er heller ikke noget, der er lovet. Det vigtigste for mig er, at det i hvert fald ikke føles fedtet hurtigere end normalt. Alt i alt er jeg tilfreds med shampooen, men den mangler den lille ekstra "BIT-faktor" for at få topkarakter hos mig. #noberu #lykoinflutester1 produkter i posten Giver mig utrolig blødt hår ✨226 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 4 månederBedømmelse: 3 ud af 5Verifierad testare
Lidt høje forventninger?
Dette var første gang, jeg havde hørt om mærket Noberu. Jeg havde derfor ikke nogen særlige forventninger, før jeg startede med at bruge serien. Efter at have læst flere anmeldelser om, at produkterne skulle dufte fantastisk , havde jeg alligevel skruet forventningerne ret højt op på dette punkt. Og her kommer nok en upopulær mening, men helt ærligt blev jeg lidt skuffet over duften 🙈 Den var absolut ikke dårlig – tværtimod behagelig, men mine forventninger var nok utrolig høje, og de blev ikke helt indfriet efter min smag. Jeg foretrækker ofte lidt sødere, renere og friske dufte, mens denne måske heller er en bitte smule mere mod det ?maskuline? (og så vidt jeg forstår, er den også unisex). I hvert fald for mig, som foretrækker en sød duft. Kort sagt: ikke så wow som jeg havde set for mig. Min mand derimod, ELSKER duften! Jeg kan godt lide alt i ét produkter, særligt når de lover varmebeskyttelse, glans og frizz-kontrol i en og samme spray. Det er praktisk på rejse, og jeg sætter pris på, at man slipper for flere lag med produkter, som kan risikere at gøre håret tungt eller fedtet. Samtidig bliver jeg lidt skeptisk, når ét produkt lover så meget som dette gør. Min erfaring er ofte, at produkter, der fokuserer på en eller to egenskaber, leverer bedre på netop disse. Desværre oplever jeg lidt det samme her. Hvis hovedmålet mit var at temme frizz, ville jeg vælge et produkt rettet specifikt mod dette, da jeg ikke synes, denne spray giver stor nok effekt. Misten er meget fin og jævn, og der kommer passende mængde produkt per spray. Selvom det kommer i en sprayflaske, er produktet ikke helt flydende som vand. Jeg vil sige, at konsistensen er en blanding mellem flydende og creme 🧴 Jeg har testet den både med lufttørring og føntørring. Den lover hurtigere tørketid, men det mærkede jeg ingen tydelig forskel på. Jeg har også brugt den i både vådt og tørt hår, og begge dele fungerer fint. Så længe man er lidt bevidst om mængden, bliver håret ikke klissete, heller ikke ved påføring i tørt hår. Det er en stor bonus 🤩 Alt i alt et fint alt i ét produkt, men ikke et must for mig. #noberu #lykoinflutester1 produkter i posten Lidt høje forventninger?454 visninger