Looks

Käyttäjäkuvat

Arvosana & kommentit

Arvosana: 4.7Perustuu 715 arvioon
  • Hyödyllisin positiivinen
    Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Rakastan!!!

    Kyllä, otsikko puhuu puolestaan, mutta tietenkin siihen tulee selitys. ☺️ Beauty of joseon’s spf tuli uskomattoman suosituksi, ylistetyksi ja viraaliksi kaksi vuotta sitten (jos muistan oikein). En hypännyt silloin mukaan, enkä ostanut tai testannut. Mutta nyt teen niin! Ja ymmärrän nyt, miksi ”Dalla” rakasti/rakastaa sitä. Olen aiemmin kuullut, että tavallista päivävoidetta ei tarvitse käyttää, jos käyttää spf/aurinkosuojaa. Olen testannut sekä päivävoiteen kanssa että ilman. Se on toiminut hyvin ilman päivävoidetta. Mutta koska minulla on taipumus kuivalle iholle, olen useimmiten käyttänyt päivävoidetta alla. Joten, en usko, että sitä voi sanoa liikaa! Mutta tämä on todella faaaaantastinen!!! Voide on koostumukseltaan erittäin kevyt. Mutta siitä huolimatta en ole tuntenut ihoani kuivan tuntuiseksi, niillä kerroilla, kun minulla ei ole ollut päivävoidetta alla. Se tuntuu siltä, että se pehmentää/ kosteuttaa tehokkaasti, samalla kun voide ei jätä rasvaista tai tahmeaa pintaa iholle. Se toimii aivan fantastisesti meikin alla. Käytän yleensä clarins skin illusion (meikkivoide). Se ei tahmaa tai rullaa millään tavalla. 🙌 Mitä tulee tuoksuun, voide on lähes hajuton. En tunne paljon kuitenkaan. Ehkä pieni herkkä tuoksu, joka muistuttaa saippuasta? Tuubi on helppo levittää, koska se on pehmeää muovia. Jos jotain voisi olla parempaa, niin toivon, että kaikissa tuubeissa olisi napsautuslukko (myös tässä). Eikä ruuvikorkkia. Ja että voiteessa on ”koko” spf 50 on super-duper-huippua! 😅 Nyt suositellaan, että spf:ää tulisi käyttää joka päivä. Koko vuoden ympäri. Mutta olisin halunnut testata tätä kunnolla spf:änä. Esim. aurinkolomalla. Nyt ei ole oikein oikea vuodenaika siihen, koska ei (minä) ole altistunut auringolle juuri lainkaan. Joten siksi annan vain neljä tähteä. Koska en oikeastaan voi arvioida, miten se toimii aurinkosuojana, kun iho altistuu kunnolla auringolle. Mutta haluan silti antaa sille sanat: hullun hyvä!! #lykoinflutester #beautyofjoseon
    12630 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 6 kuukautta sitten
      Loistava arvostelu ja hauskaa, että pidät tästä, koska minäkin pidän!! 😁 haha! Kuitenkin suosin Dr Ceuraclesia tämän yli, mutta minulla on sekaiho, joka ei kuivu paitsi tietyillä alueilla. Todella hauskaa, että pidit tästä, ja odotan innolla seuraavaa aurinkolomaasi 😉
      2 tykkää
  • Hyödyllisin negatiivinen
    Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    räjäytti ihoni😔

    koostumus on tosi kiva, ja levittyi iholle kivasti, olisin halunnut rakastaa tätä mut sai pahan break out mun leukaan johon ei ennen ikinä oo tullu mitään. nyt ihoni on parantumassa koska lopetin tän käytön mut harmittaa💔 älkää uskoko kaiken olevan täydellistä #LYKOREVIEW
    18610 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 2 vuotta sitten
      Heippa Kinos, Kiitos tuotearvostelustasi! Höh, onpa kurjaa kuulla, että tuote ei ollut sopinut ihollesi. Tässä tapauksessa parasta olisi, jos saisit selvitettyä, mikä/mitkä tuotteen ainesosista on sinulle epäsopiva, niin voisit jatkossa vältellä tätä raaka-ainetta. 🥰 Tässä vielä vaihtoehtoinen aurinkovoidesuositus, jos tahdot antaa sille seuraavaksi mahdollisuuden: lyko.com/fi/isntree/isntree-hyaluronic-acid-watery-sun-gel-50-ml Ihanaa päivänjatkoa! 🫶🏼
      2 tykkää
  • Viesti luotiin 2 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin hyvä

    Todella kauniisti pakattu, toimii hyvin ja tuntuu kevyeltä ja miellyttävältä iholla! Suosittelisin ehdottomasti ostamaan tämän
    21 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 päivä

    Relief sun rice + probiootit spf50

    Hei hei! Voiko tämän alle käyttää päivävoidetta (käytän Nivean sinistä metallipurkkia) vai onko tämä kuin päivävoide + spf yhdessä?
    201 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 päivä
      Voit käyttää kosteusvoidetta alla. Tämä "tuntuu" kosteuttavalta, mutta ei sisällä paljon kosteuttavia ainesosia. Teoreettisesti paksun vesi-öljy-emulsion, kuten Nivean, kanssa voi olla vaikeampaa käyttää riittävästi SPF:ää täydelliseen UV-suojaan. Mutta käytän sitä itse niin (Decubal Repair Cremin päällä) ja se näyttää toimivan. Käytän aamulla melko vähän kosteusvoidetta, levitän kostealle iholle ja annan kuivua täysin ennen aurinkovoidetta. (Jos tarvitset luotettavaa ja kestävää aurinkosuojaa rannalle/vaellukselle/rakennustyöhön, suosittelen silti EVY:tä tai jotain Antheliosta tai muita L’Oréalin merkkejä. Nämä korealaiset eivät ole ehdottomasti yhtä hikoilun- ja vedenkestäviä.)
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan!

    Minulla on PD, ja tämä toimii silti loistavasti! Erittäin kermaista, kevyttä ja ihanaa. Korvaan päivävoiteeni tällä kesällä
    673 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Fdsd

    Hyvä
    962 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan tätä aurinkovoidetta

    Kasvojen suosikkiaurinkovoiteeni! Tuntuu tavalliselta kosteusvoiteelta, ei tahmea, ja iho tuntuu kosteutetulta ja hehkuvalta käytön jälkeen! #lykoreview
    777 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Niin ihana aurinkovoide

    Rakastan, että tämä aurinkovoide levittyy niin hyvin iholle. Bonuksena on hehku, jonka saa, eikä se tunnu raskaalta kuten muut aurinkovoiteet yleensä. ⭐️
    973 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko

    Ehkä tyhmä kysymys hehe

    Hei! En käytä kasvoillani voiteita tai seerumeita ym., mutta haluan aurinkosuojan, joten kysymys on, voiko tätä käyttää suoraan ilman, että käyttää ensin muuta ihonhoitoa?
    832 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hei Sandra 🥰 Tätä voi hyvin käyttää suoraan puhdistetulle iholle ilman seerumia tai kasvovoidetta alla 😊 Aurinkosuojalla on kevyt, kosteuttava koostumus, ja se sisältää muun muassa riisiekstraktia, probiootteja ja kosteuttavia ainesosia, minkä vuoksi monet kokevat sen toimivan hyvin sekä päivävoiteena että aurinkosuojana yhdessä. Tärkeintä on levittää riittävä määrä saadaksesi pakkauksessa ilmoitetun suojan. Jos ihosi tuntuu mukavalta tuotteen kanssa yksinään, ei ole vaatimusta käyttää muuta ihonhoitoa ennen. Jos sinulla on kuitenkin hyvin kuiva iho, saatat kokea tarvitsevasi kosteusvoidetta alle, mutta monille se toimii erinomaisesti yksinään 🌞 Mukavaa päivänjatkoa! 🌼
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Hyvä
    954 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5

    Lempparini!

    Olen käyttänyt sitä todella pitkään ja rakastan! Käytän sitä päivävoiteena enkä aio koskaan lopettaa ❤️
    815 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täydellinen aurinkovoide

    Uskon oikeastaan, että tämä on paras aurinkovoide, jota olen tähän mennessä kokeillut. Minulla on melko sekaiho – kuivaa joillakin alueilla, rasvaista T-alueella ja muuten melko normaali, mutta saan myös silloin tällöin pieniä näppyjä leualle. Siksi olen melko tarkka siitä, mitä käytän kasvoillani. Parasta tässä on, että se tuntuu enemmän hyvältä kosteuttavalta voiteelta kuin tyypilliseltä aurinkovoiteelta. Se on helppo levittää, siinä on miellyttävä koostumus ja se imeytyy nopeasti ihoon ilman rasvaista tai raskasta tunnetta. Se toimii myös erinomaisesti meikin alla. Olen käyttänyt sitä sekä yksinään että erilaisten meikkien alla, enkä ole huomannut sen rullaantuvan tai aiheuttavan meikin levittymistä huonosti. Iho tuntuu vain pehmeältä, kosteutetulta ja hyvin suojatulta. Minulle tämä on oikeastaan täydellinen aurinkovoide – se hoitaa tehtävänsä ja samalla iho tuntuu hyvältä koko päivän.
    1016 näyttöä

Beauty of JoseonRelief Sun: Rice + Probiotics SPF52 50 ml

Tarjoushinta 9,53 €
Ilman kampanjaa 12,70 €
Combo Deal 25%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 39 € eurolla.
Tarjous voimassa asti
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 30 €, voidaan lähettää heti

Kevyt ja voidemainen ekologinen aurinkovoide tuntuu miellyttävältä iholla. Jopa suurina määrinä levitettynä koostumus ei jätä iholle tahmaista tunnetta, vaan kosteuttavan lopputuloksen kevyellä tunteella. Sisältää 30 % riisiuutetta ja fermentoituja viljauutteita. Kosteuttava ja ravitseva koostumus. SPF50 PA++++.

Käyttö:

Käytä ihonhoitorutiinin viimeisenä vaiheena. Levitä sopiva määrä auringolle altistuville alueille.

50 ml
  • Kategoriat:Kasvot

Suositellut tuotteet

Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.