Annelie
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Upea
Monitoimituote! Pakkaus tuntuu yksinkertaiselta ja siten ylelliseltä. Kun avaat ja otat tuotteen esiin, kohtaat tukevan lasipullon mattapintaisena. Pullon paino antaa laadun tunteen. Ennen kuin ravistat pulloa, tuote on erottunut kerroksiin. Ravistaminen, jotta sisältö sekoittuu, antaa ihanan tyydytyksen tunteen, kun näkee, kuinka vaalea ja tummempi kerros sulautuvat toisiinsa. Kun tuote on sekoitettu, se näyttää vaaleanvihreältä maidolta. Tuotetta ei tarvitse ottaa paljon, muutama tippa käsiin levitettäväksi riittää hyvin. Se on hieman maitomainen ja imeytyy hyvin ihoon. Olen käyttänyt sitä kasvoilla puhdistuksen jälkeen, enkä ole tarvinnut käyttää kasvovoidetta sen jälkeen. Tuote pehmentää ihoa erittäin hyvin. Päivän mittaan iho tuntuu elävältä, kosteutetulta ja puhtaalta. Tuotteen suurin etu on, että se on monitoiminen! Tyttärelläni on atooppinen ekseema, ja hänen täytyy voidella erilaisilla voiteilla useita kertoja päivässä. Päätin kokeilla tätä hänen ekseemaansa. Hän on 10-vuotias, ja heti kun voitelee muutaman tipan erittäin kuivalle kädelle, hän sai suuret silmät. "Vau äiti... ero näkyy jo. Iho näyttää yhtä sileältä kuin silein täti 😂 ja vau, iho muuttui heti niin pehmeäksi äiti." Joten, mitä muuta voi sanoa. Kymmenen vuoden jälkeen monien erilaisten voiteiden ja lääkkeiden kanssa olemme löytäneet jotain, mikä toimii!! Hän on myös kokeillut sitä suuremmilla ihoalueilla, jotka ovat hyvin kuivia ja yleensä haavoittuvat. Toisen käyttökerran jälkeen kuivat alueet ovat melkein poissa!! Joten... Se on tuotteen suurin etu, se toimii erittäin kuivalle iholle ja atooppiselle ekseemalle! Kuitenkin sinun tulisi ensin kokeilla sitä pienellä alueella sekä aikuisilla että lapsilla. Mutta tämä on niin mieto, ja sisältö on IHME!! En ole vielä nähnyt suurta eroa kasvojen ihossa, paitsi että se pehmentää, on mieto ja upea. Yhteenvetona tämä on UPEA tuote, ja olen jo suositellut sitä useille. Olen niin kiitollinen, että saimme mahdollisuuden testata tätä #lykotestpilot ja #drceuracle kautta. Ehdottomasti jotain, mitä aion siirtää pienempään pulloon ja ottaa mukaan kaikkialle tänä kesänä! #lykoreview #skincare #jeju #matcha #k-beauty #kbeauty #eksem1 product in post Upea106 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoSe vaikuttaa ihanalta, näyttää myös todella hyvältä. 😍🌱💫1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5
Sekä kehuja että kritiikkiä
Olen testannut tätä jonkin aikaa #lykotestpilotin toimeksiannosta osana ihonhoitorutiiniani puhdistuksen jälkeen. Pakkaus tuntuu yhtä hienolta kuin #drceuraclesin muut tuotteet, puhtaalta ja ylelliseltä. Pieni vaaleanpunainen lasipullo antaa myös laadukkaan vaikutelman. Tuotteen annostelu on helppoa pipetin ansiosta. Käytin tätä kosteuttajana noin joka toinen päivä. Se imeytyy helposti ihoon eikä tahmaa; iho tuntuu kosteutetulta ja kimmoisalta käytön jälkeen. Täydennyin kuitenkin Dr Ceuraclen Juju-tonerilla myöhemmin päivällä tehostaakseni ihoa. Noin kahden viikon käytön jälkeen iho on saanut kauniimman rakenteen ja tuntuu kimmoisammalta. Ihoni reagoi kuitenkin kaulalla, vaikka en käyttänyt tuotetta siellä. Voi olla, että olen hieman herkkä, mutta reaktio ei yleensä leviä tuolla tavalla. Halusin kuitenkin jatkaa kokeilua nähdäkseni, oliko se ohimenevää. Yhteenvetona tuote voi olla hyvä jollekin, jolla ei ole niin herkkä iho. Kasvot tuntuvat kimmoisilta ja raikkailta käytön jälkeen. Mutta en ostaisi tätä tuotetta, käytän mieluummin Juju-matcha-toneria yksinään tämän sijaan. Rakastan yleisesti Dr Ceuraclen tuotteita, mutta tämä tuntuu hieman turhalta ja tuotetta pitäisi kehittää lisää. #lykoreview #drceuracle1 product in post Sekä kehuja että kritiikkiä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5
Melko okei
Kokeilin jaloissa (2 päivän lyhyt parranajo) ja intiimialueella sekä bikinirajalla. 8 minuutin jälkeen jaloissa ei juuri lähtenyt karvaa. Laitoin uutta kerrosta useaan otteeseen ja raaputin pois, laitoin uudelleen ja jatkoin. Lyhyellä parranajolla jaloissa kesti noin tunnin yhteensä 😅 Mutta kun kaikki lopulta lähti pois, jalat olivat todella pehmeät eikä lainkaan ärtyneet. Toimi paremmin intiimialueella (pitkä karva). 4 minuutin jälkeen pystyin raaputtamaan melkein kaiken pois! Pehmeät jäljellä eikä ärsytystä. Bikinirajalla tuli kuitenkin hyvin ärsytystä seuraavana päivänä ja toisena päivänä, kun karva alkoi kasvaa uudelleen. Kutitti ja sain punaisia näppylöitä. Olen siis vähän ristiriitainen. Aion varmaan kokeilla uudelleen bikinirajalla, se on kuitenkin paras vaihtoehto, jota olen kokeillut. Suosittelen kokeilemaan, mutta ei jaloille (ellei sinulla ole paljon voidetta ja aikaa). Mutta pikakorjaukseen bikinirajalla ehdottomasti. #lykoreview1 product in post Melko okei723 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHyvä arvostelu 👌1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Hyvä tuote
Sain testata tätä #lykotestpilot-kampanjan kautta, ja sekä minä että teini-ikäiseni pidämme siitä! Pakkaus tuntuu ylelliseltä, koska se on yksinkertainen ja pinta on mattapintainen. Vähemmän on enemmän, kuten sanotaan! Tuote on hyvin pakattu suojakorkilla snap-korkin sisällä, ja mukana tulee söpö pieni lasta. Tuotteen avaaminen ja käyttäminen on helppoa, ja lasta säilytetään kannen sisällä. Pakkaus näyttää hyvältä kylpyhuoneessa, puhdas ja ylellinen sininen väri. Kun otat tuotetta käteen, se on hieman liukas. Konsistenssi muistuttaa kiinteää kookosöljyä. Tämä on ainoa haittapuoli, jonka olen huomannut; kun kädessä on nokare ja lisäät vettä, se liukuu helposti kädestä. Sama kasvoilla, melkein menetin tuotteen ennen kuin vesi oli imeytynyt siihen. Mutta kun sen saa työstettyä kasvoille, se tuntuu hyvältä. Veden lisäämisen jälkeen siitä tulee hieman kermainen. Se tuntuu hellävaraiselta ja miellyttävältä iholla, suosittelisin sitä herkkäihoisille! Kun sen huuhtoo pois, iho tuntuu pehmeältä, kosteutetulta ja puhtaalta. Käytettyäni tuotetta noin kaksi viikkoa, en tarvitse enää yhtä paljon kosteutusta sen jälkeen. Yhteenvetona sekä minä että teini-ikäiseni pidimme tuotteesta. Heidän ihonsa (akne) on puhdistunut. Suosittelen tuotetta! #drceuracle #lykoreview1 product in post Hyvä tuote57 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Upea
#lykotestpilot kautta minä ja teini-ikäiset lapsemme olemme testanneet tätä (14 & 17 vuotta). 17-vuotiaalla tyttärellä on suora, ohut ja rasvainen hius, hän kokeili tätä ja piti siitä kovasti! Se antoi volyymia, tuoksuu hyvältä ja tuntuu vähän kuin kuivashampoolta, koska se imee öljyjä päänahasta. Se oli hänelle todellinen hitti (kuvaa ei saanut laittaa). 14-vuotias poika, jolla on kihara mullet, piti siitä myös! Pieni On-The-Go-pikakorjaus, kun jääkiekkoilija on liikkeellä. Kun hänen kiharat "ärsyttivät häntä", hän suihkutti vähän ja pöyhi niitä. Hän pitää siitä myös! Sanoo, että se tuoksuu "herkulliselta" ja on nopea ja kestävä kouluun ja harjoituksiin. Minulla on pitkät kiharat hiukset ja pidin siitä myös kovasti! Tuote tuntuu monitoimituotteelta, joka toimii sekä volyymin, suolavesisuihkeen että kuivashampoona. Hiukset tuntuvat raikkailta koko päivän, ja hiukseni ovat pörröiset ilman tuotteita, mutta suihkutin vähän latvoihin, eikä hiukset enää pörrää. Yhteenvetona erittäin miellyttävä tuote, joka sopii koko perheelle! On-The-Go, juhlastaileri, ennen töitä tai hienoa illallista. 5/5! #elenichris #lykotestpilot #lykoreview Eleni & Chris1 product in post Upea29 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5
Kuitupitoinen hius
Sain tehtäväksi #lykotestpilot kautta #elenichris kokeilla tätä! Minulla itselläni on pitkät ja kiharat hiukset, ja poika, joka testasi, on hieman pidemmät hiukset päälaella ja kiharat. Pakkaus on kaunis ja yksinkertainen designiltaan, mikä tuntuu laadukkaalta. Vaahdon annostelu oli hieman hankalaa, ei tarvitse lainkaan paljon. Poika kokeili pyyhekuiviin hiuksiin ja antoi kuivua ilman lämpöä. Kuivuttuaan se antoi kiharoille kimmoisuutta ja kestävyyttä. Hän ei käytä hiustuotteita, mutta piti tästä! Pysyvyys oli hyvä myös jääkiekkoharjoituksissa. Kokeilin laittaa tuotteen kuiviin, vastapestyihin hiuksiin ja föönata sen sisään. Föönasin hiukset ylösalaisin sen jälkeen, kun olin hieronut vaahdon päänahkaan. Lopputulos oli volyymiä, villiä ja tukevaa. Ei tuntunut tahmealta föönauksen jälkeen. Ei myöskään tuntunut siltä, että hiuksissa olisi tuotetta, ehkä kevyt tuote, mutta ei tunnu vaahdolta, jossa on kuituja. Seuraavana päivänä tuntui, että tuotetta oli vielä hiuksissa, ja halusin pestä hiukset. Tuote ei ehkä ole päivittäiseen käyttöön, mutta ennen tapahtumia kuten valmistujaisia hiusten hemmotteluun. Pidämme tuotteesta, mutta se tuntuu vain 4/5 vaikean annostelun ja hiuksissa olevan tuotteen vuoksi. Suosittelisin lyhyemmille hiuksille, kuten polkkatukka tai lyhyet hiukset. Kaiken kaikkiaan hyvä tuote! En ehtinyt kuvata poikaa ennen kuin hän lähti, ja pullo päätyi hänen jääkiekkolaukkuunsa 😂🤷🏻♀️! Eleni & Chris #lykoinflutester #lykoreview #lykotestpilot1 product in post Kuitupitoinen hius85 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Innoissani!
Sain tämän nyt kotiin, tulee niin jännittävää! En ole koskaan kokeillut karvanpoistovoidetta aiemmin. Onko joku kokeillut? Arvostelu tulee myöhemmin 🌸 #womn #hairremoval womn13 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Karvainen testikuljettaja
Sain paketin #lykotestpilot sisältäen hienoja tuotteita #drceuracle 👏 Katta oli kuitenkin ensimmäinen, joka ehti kokeilla, uskon että laatikko sai hyväksynnän 😂🫶 Arvosteluja tulossa pian!20 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 viikkoa sittenMikä söpöläinen! Ja onnea voitosta🥳🤩
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Upea!
Haluan nostaa koko Lykon asiakaspalvelun suurella kiitoksella! Olette nopeita, palveluhenkisiä, ratkaisukeskeisiä ja välitätte luojistanne! Kiitos koko tiimille, asiakaspalvelussa, luojapuolella, chatissa, kyllä kaikessa 🌹🫶🥰👏 #bylyko #lykocreator #lyko #kundtjänst #tack #lykoreview #customerservice #lykotestpilot #lykogiveaway #amazing #ros31 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 viikkoa sitten
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5
Tyylikäs ja turvallinen
Sain tilaisuuden testata tätä #lykotestpilot kautta, ja koko perhe piti siitä! Pakkaus oli muovattu, mikä tuntuu ammattimaiselta ja hygieeniseltä. Pakkaus oli siisti ja tyylikäs. Pullon korkki antoi hyvän vaikutelman, metallia, mikä antaa ylellisen ja laadukkaan tunteen. Tyylikäs lasipullo tuntuu vankalta ja tyylikkäältä. Kuvauksemme tuoksusta ja eduista: Tuoksu antaa sekä itseluottamusta että eräänlaisen turvallisuuden tunteen. Tuoksu tuntuu klassiselta, mutta erottuu sopivalla tavalla. Haluat jatkaa tuoksun haistelua, tanssisin mielelläni läheistä tanssia miehen kanssa, joka käyttää tätä hajuvettä 😂💃🕺🏻 Se tuoksuu miehekkäältä, itsevarmalta, voimakkaalta, klassiselta, ylelliseltä ja persoonalliselta. Mutta ei kuitenkaan liian voimakkaalta. Haittapuolia: tuoksu ei kestä kovin kauan. Ja hinta, vaikka se on hieno hajuvesi, en varmaankaan maksaisi siitä noin 700 kruunua. Yhteenvetona se on miellyttävä hajuvesi! Olisi varmaan hieno valmistujaislahja. Se tuoksuu hyvältä, raikkaalta ja tunnusomaiselta, mutta ei liian voimakkaalta. Olen nainen, pyysin myös 15-vuotiasta poikaani ja 17-vuotiasta tytärtäni haistamaan sitä. Kaikki antoivat sille hyvät arviot! Nuoretkin pitivät siitä. En ehtinyt kuvata pulloa ennen kuin poikani pakkasi sen jääkiekkolaukkuunsa 😂 Mutta ottaen huomioon muutamat haitat, se saa 4 tähteä, mikä on hyvä arvio! #lykoreview #abercrombiefitch #fierce #confident #classic #lykoinflutester1 product in post Tyylikäs ja turvallinen51 näyttöä