Aleksandra
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 1 / 5
Laadukas tuote, mutta ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi
Vähän minusta: kuiva, herkkä iho ja T-alue Laadukas ja mieto retinolituote. Tuoksuu ihanalta, raikkaalta mutta kodikkaalta eikä liian vahvalta. Kätevä ja söpö pakkaus, jossa pipetti on kiinni kannessa. Paksu ja helppo levittää. En kokenut sitä liian vahvaksi, enkä yleensä käytä retinolia. Käytin yhden tipan, jonka painelin varovasti ihoon T-alueen ympärillä, taputtelin ylimääräisen tuotteen kasvoille ja dekolteelle. Ei vegaaninen eikä cruelty free💔🐇 Markkinoilla on halvempia tuotteita, jotka toimivat yhtä hyvin, joten en suosittele. ➕️ Söpö ja käytännöllinen pakkaus ➕️ Tuoksuu ihanalta ➕️ Laadukas, paksu koostumus ➕️ Mieto retinolituote ➖️ Retinoli on aina vähän pelottavaa, muista olla varovainen käytössä ja käyttää SPF:ää❤️ ➖️ Ei vegaaninen eikä cruelty free💔🐇 ➖️ Hinta💸 #lykotestpilot #drceuracle1 product in post Laadukas tuote, mutta ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi23 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 1 / 5
Mukava kasvovesi, mutta ei suositella hinnan ja eläinkokeettomuuden puutteen vuoksi
Vähän minusta: kuiva, herkkä iho ja T-alue Todella söpö, korkealaatuinen kasvovesi. Maailman suloisin ja kutsuvin pakkaus, tekisi melkein mieli juoda se!🥰😅 Tuoksuu ihanalta, raikkaalta ja kodikkaalta, mutta ei liian voimakkaasti. Paksu ja ravitseva koostumus. Helppo ravistaa ennen käyttöä (estää teepartikkeleiden laskeutumisen pohjalle). Hieman hankala levittää ilman roiskumista, jos haluaa käyttää sormia. Toimii myös naamiona, jos käyttää vanulappuja tai naamioalustoja (esim. Topzin!). Ei eläinkokeeton💔🐇 Mukava, mutta markkinoilla on halvempia tuotteita, jotka toimivat vähintään yhtä hyvin, joten ei suositella. ➕️ Maailman suloisin pakkaus ➕️ Tuoksuu ihanalta ➕️ Korkealaatuinen, paksu koostumus ➖️ Vaikea levittää (sormilla) ➖️ Ei selkeästi merkitty pakkauksessa, että tuote sisältää mietoja happoja tai kemiallista kuorintaa, joten käytä aurinkosuojaa❤️ ➖️ Ei eläinkokeeton💔🐇 ➖️ Hinta!🤯💸 #lykotestpilot #drceuracle1 product in post Mukava kasvovesi, mutta ei suositella hinnan ja eläinkokeettomuuden puutteen vuoksi34 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 1 / 5
Laadukas puhdistus, mutta ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi
Vähän minusta: kuiva, herkkä iho ja T-alue Syväpuhdistava, laadukas voide. Tuoksuu ihanalta, raikkaalta ja kodikkaalta, mutta ei liian voimakkaasti. Lusikka mukana käytännöllisessä kannessa. Erittäin paksu, melkein enemmän kuin kasvonaamio kuin kasvopuhdistusaine. Hiukan vaikea vaahdottaa ja huuhdella pois. Mahdollisesti käytin liikaa tuotetta. Samalla se oli vaikea levittää, jos ei käyttänyt tarpeeksi. Ei cruelty free💔🐇 Halvempia tuotteita on saatavilla, vaikka tämä, kuten sanottu, on enemmän kasvonaamion kaltainen, joten sitä ei suositella. ➕️ Kaunis, käytännöllinen pakkaus ➕️ Tuoksuu ihanalta ➕️ Laadukas, syväpuhdistava. Kuin kasvonaamio! ➖️ Vaikea levittää ➖️ Vaikea vaahdottaa ja huuhdella pois ➖️ Ei cruelty free💔🐇 ➖️ Hinta (vaikka mahdollisesti hieman hintansa arvoinen kasvonaamiona)💸 #lykotestpilot #drceuracle1 product in post Laadukas puhdistus, mutta ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi17 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5
Ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi
Vähän minusta: rakastan hajuvesiä kaikissa muodoissaan, erityisesti sellaisia, jotka tuoksuvat ihanalta ja kestävät koko päivän! Tämä hajuvesi tuoksuu hyvin miedosti ja miellyttävästi ja kestää koko päivän. Loistava lahja nuoremmalle sukupolvelle, joka saattaa kokeilla hajuvettä ensimmäistä kertaa! Kuitenkaan en minä enkä kumppanini (joka testasi hajuvettä) pidä sitä erityisen mielenkiintoisena tai erottuvana. Se ei tuoksu kovin jännittävästi tai juuri lainkaan. Pakkaus on tyylikäs ja laadukas, mutta myös hieman tylsä. Itse asiassa pidin enemmän hajuvettä sisältäneen pakkauksen designista! Kaiken kaikkiaan se tuntuu siksi enemmän nuoremmalle käyttäjälle sopivalta hajusteelta tai jollekulle, joka ei halua vahvaa tai havaittavaa hajua. Kumppanini oli hieman pettynyt, hän piti enemmän Ritualsin tai The Body Shopin hajusteista, jotka olivat myös edullisempia. Lisäksi hajuvesi ei ole cruelty free🐇💔 Kokonaisarvion perusteella sitä ei siis suositella. ➕️ Laadukas tuote ➕️ Kestää koko päivän ➕️ Loistava lahja nuoremmalle sukupolvelle tai sinulle, joka et pidä vahvoista hajuvesistä ➖️ Ei kovin jännittävä ➖️ Tuskin havaittavissa ➖️ Hieman tylsä pullo ➖️ Hinta💸 ➖️ Ei cruelty free🐇💔 #lykotestpilot #abercrombiefitch1 product in post Ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi25 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5
Ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi
Vähän minusta: hyvin vaalea iho, koska olen vampyyri🦇 Pidän meikkitikuista, koska ne ovat mukavia käyttää. Mukava aurinkopuuteritikku, joka on kätevä ottaa mukaan. Sopii myös poskille ja silmien sivuille monokromaattiseen lookiin. Tuoksuu hyvältä, vähän kuin hajuvesi. Antaa kuitenkin hyvin vähän pigmenttiä, enimmäkseen kultaisen hohteen. En suosittele kevyen varjostuksen tekemiseen, enemmän korostustuotteena tai kesän kultaisen hehkun antamiseen. Ei cruelty free🐇💔 Parempia tuotteita löytyy halvemmalla, joten ei suositella. ➕️ Helppo levittää ja ottaa mukaan laukkuun ➕️ Tuoksuu hyvältä ➖️ Lähes ei pigmenttiä lainkaan, enimmäkseen hohdetta ➖️ Ei cruelty free🐇💔 ➖️ Hinta💸 Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai tuotteen ilmaiseksi. #loreal #testpilot #smink #bronzer #stick #glow1 product in post Ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi89 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5
Mukava ripsiväri, mutta ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi
Vähän minusta: pitkät, tummat, ohuet ja itsepäiset ripset. Rakastan värikkäitä ja neutraaleja ripsivärejä – erityisesti vedenkestäviä, noston vuoksi. Mukava ruskea ripsiväri – täydellinen, jos haluat arkisen, clean girl - tai luonnollisen meikin! Se ei kuitenkaan anna paljon nostetta, koska se ei ole vedenkestävä. Pidän silikoniharjasta, siinä on useita tasoja ja se tekee tuotteen levittämisestä helppoa ja tarkkaa. (Muistuttaa suosikkini Urban Decay -ripsivärin harjaa!) Perinteisellä harjalla on kuitenkin helpompi rakentaa volyymia. Ei cruelty free🐇💔 Parempia tuotteita löytyy halvemmalla! Siksi ei suositella. ➕️ Helppo levittää silikoniharjalla ➕️ Kaunis väri, joka sopii täydellisesti neutraaliin/clean girl -lookiin ➖️ Ei vedenkestävä ➖️ Ei cruelty free🐇💔 ➖️ Hinta!💸 Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai tuotteen ilmaiseksi. #loreal #testpilot #smink #mascara #cleangirl1 product in post Mukava ripsiväri, mutta ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi84 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenvoi kuinka tylsää1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5
Ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi
Vähän minusta: kuiva iho, rasvainen T-alue, nenän ympärillä helposti punoitusta. Tämä cc-voide on hyvin kevyt ja imeytyy nopeasti ihoon sen sijaan, että pigmentit jäisivät pinnalle (kuten usein cc-voiteissa). Se on vihertävä sävyltään, mutta muuttuu läpikuultavaksi levitettäessä. Erittäin kevyt cc-voide, enemmän kuin kosteusvoide kuin meikkivoide. Tuoksuu hyvältä, neutraalilta ja raikkaalta päivävoiteelta! En kuitenkaan huomannut suurta eroa, ei ihonsävyn eikä kosteutuksen osalta. Lisäksi se ei ole cruelty free🐇💔 Markkinoilla on parempia tuotteita halvemmalla, joten en suosittele. ➕️ Helppo levittää ➕️ Tuoksuu raikkaalta ➖️ En huomannut eroa tuotteen kanssa tai ilman ➖️ Hinta!💸 ➖️ Ei cruelty free🐇💔 Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi. #loreal #testpilot #hudvård #smink1 product in post Ei suositella hinnan ja ei cruelty free -statuksen vuoksi48 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5
Laadukas päivävoide SPF:llä
Vähän minusta: sekaiho, jossa T-alue ja kuivat posket. Laadukas päivävoide, joka kosteuttaa runsaasti! Todella ylellinen, kaunis pakkaus, joka tuntuu painavalta kädessä ja käytännöllinen pumppu helpottaa annostelua✨️ Riittoisa koostumus, joka levittyy helposti ja imeytyy nopeasti. Erittäin mieto ja miellyttävä tuoksu. Mukavaa, että mukana on SPF20 (muista kuitenkin aina täydentää aurinkosuojalla)🌞 Suosittelen! ➕️ Ylellinen ja kaunis pakkaus pumpulla ➕️ Riittoisa koostumus, joka kosteuttaa kunnolla ➕️ Imeytyy nopeasti, ei tahmaa ➕️ SPF20 (älä kuitenkaan jätä aurinkosuojaa väliin)🌞 ➕️ Erittäin mieto ja miellyttävä tuoksu ➕️ Eläinkokeeton ja vegaaninen🐇 ➖️ Hinta (myös oman hintaluokkansa sisällä)💸💸 #lykotestpilot