Tineb

Lyko Creator
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä seerumi, joka ei oikeasti ole tahmea.

    Minulla on ollut onni olla testikäyttäjänä #lyko ja olen saanut testata tätä tuotetta noin 2 viikkoa nyt. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli pakkaus, joka oli muovia, mutta silti siinä oli poikkeuksellisen tyylikäs design. Sen avaaminen ja sulkeminen oli helppoa, samoin seerumin annostelu tämän designin ja pipetin avulla 😄 Tuoksusta, jota ei voi olla huomaamatta 😅 se tuoksuu raikkaalta, mielestäni se tuoksuu purukumilta, mutta samalla se tuoksuu puhtaalta. Se tuoksuu todella hyvältä, mutta joskus ehkä vähän liikaa, jos on herkkä hajuille, koska tämän käytön jälkeen useat kommentoivat ja kysyivät "voi mikä tuo on?" 😅 joten kyllä, tuoksu jäi pitkäksi aikaa hiusten kuivuttua. Mielestäni se tuoksui joissain päivissä melkein liikaa, mikä aiheutti minulle lieviä migreenikohtauksia, erityisesti kun olin jo valmiiksi hieman hajuyliherkkä 🥴, mutta mielestäni se on hyvä ja unisex-tuoksu, sopii useimmille.😄 Seerumi on juoksevaa ja siinä on erittäin miellyttävä koostumus. Se on hyvin riittoisaa, joten tarvitsee vain muutaman tipan. Seerumi levittyy helposti pipetin avulla. Se imeytyy nopeasti päänahkaan jättämättä tahmeaa kalvoa, kuten jotkut seerumit voivat tehdä. Hiukset eivät myöskään rasvoitu seerumista, vaan pysyvät siisteinä seuraavaan pesukertaan asti. 😊 Kokemukseni mukaan se on melko mieto seerumi, koska se ei ärsytä kuivaa ja herkkää päänahkaani, kun käytin sitä vähän. Siksi minulla ei myöskään ollut kutinaa käytön aikana. 🤭 mutta päänahka tuntui tasapainoisemmalta ja ennen kaikkea vähemmän kuivalta 😄 Tämän seerumin käytön jälkeen, mutta myös saman sarjan shampoon ja hoitoaineen kanssa, hiukset tuntuvat pehmeiltä, täyteläisiltä, raikkailta ja puhtailta käytön jälkeen. Hiukset pysyvät raikkaina ja puhtaina pidempään kuin tavallisesti, eikä ne myöskään latistu. Hiukset tuoksuivat edelleen hyviltä kuivatuksen jälkeen, vaikka käytin myös lämpösuojaa ja fööniä. Kokemukseni mukaan hiukset ovat hieman helpommin käsiteltävät käytön jälkeen, mutta eivät kuitenkaan superpehmeät, koska ne hieman kuivuivat. Tämä saa minulta arvosanaksi 9/10, koska tuoksu oli ajoittain liian voimakas. Olen käyttänyt tuotetta vasta kaksi viikkoa, joten on vielä hieman aikaista arvioida, onko sillä ollut vaikutusta hiusten kasvuun, mutta se toimii ainakin hyvin saman sarjan shampoon ja hoitoaineen kanssa 🙌 Ainoa miinus, jonka löysin ja joka saa minut vähentämään tähden, on tuoksu, joka oli joillain päivillä liian voimakas makuuni. Kaiken kaikkiaan kokemus on ollut pääosin positiivinen, ja on mielenkiintoista nähdä, miten pidempi käyttö vaikuttaa hiusten kasvuun. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Hyvä seerumi, joka ei oikeasti ole tahmea.
    19 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä tämä

    Minulla on ollut onni olla testipilotti #lyko ja olen saanut testata tätä tuotetta noin 2 viikkoa nyt. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli pakkauksen poikkeuksellisen tyylikäs muotoilu. Sen avaaminen ja sulkeminen oli helppoa, samoin hoitoaineen annostelu tämän muotoilun avulla.😄 Lisäksi pakkauksessa oli kokonaiset 300 ml tuotetta, mikä on todella hienoa 😍 Tuoksusta, jota ei voi olla huomaamatta 😅 se tuoksuu raikkaalta, mielestäni se tuoksuu purukumilta, mutta samalla se tuoksuu puhtaalta. Se tuoksuu todella hyvältä, mutta joskus ehkä vähän liikaa, jos on herkkä hajuille, koska tämän käytön jälkeen useat kommentoivat ja kysyivät: oi mikä tuo on? 😅 Joten kyllä, tuoksu pysyi pitkään hiusten kuivuttua. Mielestäni se tuoksui joillain päivillä melkein liikaa, mikä aiheutti minulle lieviä migreenikohtauksia, erityisesti kun olin jo valmiiksi hieman hajuaistiherkkä 🥴, mutta mielestäni se on hyvä ja unisex-tuoksu, joka sopii useimmille.😄 Kokemukseni mukaan se on melko mieto hoitoaine, koska se ei ärsytä kuivaa ja herkkää päänahkaani, kun käytin sitä vähän. Siksi minulla ei myöskään ollut kutinaa tämän käytön aikana. 🤭 Hoitoaine on erittäin riittoisaa, joten tarvitsee vain pienen määrän. Se levittyy helposti hiuksiin, vaikka sillä on hyvin paksu, kermaisen mutta ei raskas koostumus😊 Annan hoitoaineen vaikuttaa muutaman minuutin ennen huuhtelua, jotta se vaikuttaa kunnolla, ja sen jälkeen hiukset tuntuvat pehmeiltä, täyteläisiltä, raikkailta ja puhtailta tämän käytön jälkeen, pesun jälkeen saman sarjan shampoolla. Hiukset pysyvät raikkaina ja puhtaina pidempään kuin tavallisesti, eikä se latista hiuksia. Hiukset tuoksuivat edelleen hyviltä kuivatuksen jälkeen, jopa lämmönsuojan ja föönauksen käytön jälkeen. Koen, että hiukset ovat hieman helpommin käsiteltävissä käytön jälkeen, mutta eivät kuitenkaan superpehmeät, koska ne hieman kuivuivat. Valitettavasti pitkien hiusteni latvat kuivuivat enemmän, joten siitä pieni miinus. Mutta hiukseni ovat myös sellaiset, että ne rasvoittuvat nopeasti tyvestä ja ovat kuivat latvoista, joten on hieman vaikea antaa täydet 10 pistettä 😅, mutta tämä on luultavasti 8/10 tämän vuoksi ja siksi, että tuoksu oli ajoittain voimakas. Olen käyttänyt tuotetta vasta kaksi viikkoa, joten on vielä hieman aikaista arvioida, onko sillä ollut vaikutusta hiusten kasvuun, mutta se toimii ainakin hyvin saman sarjan shampoon ja seerumin kanssa 🙌 Ainoa miinus, jonka löysin ja joka saa minut vähentämään tähden, on kuivattava vaikutus latvoihin ja tuoksu, joka oli joillain päivillä liian voimakas makuuni. Kaiken kaikkiaan kokemus on ollut pääosin positiivinen, ja on mielenkiintoista nähdä, miten pidempi käyttö vaikuttaa hiusten kasvuun. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Hyvä tämä
    16 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä shampoo

    Minulla on ollut onni olla testikäyttäjänä #lyko ja olen saanut testata tätä tuotetta noin 2 viikkoa nyt. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli pakkauksen poikkeuksellisen tyylikäs muotoilu. Sen avaaminen ja sulkeminen oli helppoa, samoin shampoon annostelu tämän muotoilun avulla.😄 Sitten tuoksuun, jota ei voi olla huomaamatta 😅 se tuoksuu raikkaalta, mielestäni se tuoksuu purukumilta, mutta samalla se tuoksuu puhtaalta. Se tuoksuu todella hyvältä, mutta joskus ehkä vähän liikaa, jos on herkkä hajuille, sillä tämän käytön jälkeen useat kommentoivat ja kysyivät: oi, mikä tuo on? 😅 Joten kyllä, tuoksu jäi pitkäksi aikaa hiusten kuivuttua. Minusta se tuoksui joskus melkein liikaa, mikä aiheutti minulle lieviä migreenikohtauksia, erityisesti kun olin jo valmiiksi hieman hajuaistinen 🥴, mutta mielestäni se on hyvä ja unisex-tuoksu, joka sopii useimmille.😄 Kokemukseni mukaan se on melko mieto shampoo, sillä se ei ärsytä kuivaa ja herkkää päänahkaani. Siksi en myöskään kutissut pestessäni sillä. 🤭 Shampoo on hyvin riittoisaa, joten tarvitsee vain pienen määrän. Se levittyy helposti hiuksiin ja vaahtoaa hyvin.😊 Hiukset tuntuvat pehmeiltä, täyteläisiltä, raikkailta ja puhtailta tämän pesun jälkeen, ja ne pysyvät raikkaina ja puhtaina pidempään kuin tavallisesti. Se ei latista hiuksia. Hiukset tuoksuivat edelleen hyviltä kuivatuksen jälkeen, vaikka käytin lämpösuojaa ja fööniä. Mutta vaikka käytin hoitoainetta, valitettavasti pitkien hiusteni latvat kuivuivat enemmän. Hiukseni ovat myös sellaiset, että ne rasvoittuvat nopeasti latvoista ja kuivahtavat pituuksilta, joten on hieman vaikea löytää täydellistä 10/10 😅, mutta tämä on ehkä 8/10 tämän vuoksi ja siksi, että tuoksu oli ajoittain voimakas. Olen käyttänyt tuotetta vasta kaksi viikkoa, joten on vielä hieman aikaista arvioida, onko sillä ollut vaikutusta hiusten kasvuun, mutta se toimii ainakin hyvin saman sarjan hoitoaineen kanssa 🙌 Ainoa miinus, jonka löysin ja joka saa minut vähentämään yhden tähden, on kuivattava vaikutus latvoihin ja tuoksu, joka oli joillain päivillä liian voimakas makuuni. Kaiken kaikkiaan kokemus on ollut pääosin positiivinen, ja on mielenkiintoista nähdä, miten pidempi käyttö vaikuttaa hiusten kasvuun. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Hyvä shampoo
    16 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Pidin tästä todella paljon

    . Minulla on #lykoinflutester ollut mahdollisuus testata tätä lämpösuojaa #bylyko. Henkilönä, joka harvoin käyttää lämpömuotoilua, lämpösuoja ei ole tuote, jota käyttäisin päivittäin, mutta kun otan lämpötyökalut esiin tai föönaan hiukset, käytän lämpösuojaa, ja silloin on erityisen hauskaa testata Beat The Heat #bylyko. Tuote tulee raikkaassa keltaisessa suihkepullossa, joka on sopivan kokoinen ja annostelee hyvin hiuksiin. Suihkutettaessa hiuksiin tuli juuri sopiva määrä tuotetta, mutta suihkutoiminto oli hieman hidas, eli ei ihan paras. Muuten erinomainen tuote, jota suosittelen. Suihke tuoksuu todella hyvältä, hieman makealta, mutta ei voimakkaalta, joten pidin siitä. Suojauksesta itsestään on vaikea kommentoida tai tietää, mutta luotan siihen, että tuote suojaa kuten luvattu. Hiukset tuntuivat pehmeiltä suihkuttamisen jälkeen, ja niitä oli paljon helpompi harjata ennen föönausta. Mielestäni tuote imeytyi hyvin hiuksiin ja antoi kauniin kiillon, ja pehmeä tunne kesti pitkään. En myöskään koe, että se tekisi hiuksista raskaat tai tahmeat käytön jälkeen. Beat the Heat on lämpösuojasuihke, jonka pitäisi ehkäistä pörröisyyttä, antaa kiiltoa ja kevyttä volyymia, ja mielestäni se piti suurimman osan lupauksistaan, paitsi volyymin osalta, jota en huomannut kovin paljon, mutta olen erittäin tyytyväinen siihen. Mielestäni saa paljon vastinetta erinomaisella hinnalla, ja suosittelen tätä siksi muille ja annan sille 10/10, jos ei ota huomioon hidasta suihkutoimintoa.
    1 product in post Pidin tästä todella paljon
    317 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Hyvä retinoliseerumi

    Minulla on ollut onni olla Lyko:n testipilotti ja saada testata tätä tuotetta. Olen testannut sitä nyt muutaman viikon ajan. Minulla on herkkä sekaiho, joka helposti punastuu, enkä reagoinut tähän, vaikka siinä oli retinolia. Ampulli on kevyt tai keskivahva geelimäinen seerumikonsistenssi. Se on helppo levittää iholle eikä vaadi paljon tuotetta kerralla. Konsistenssi on hyvä, imeytyy hyvin eikä tunnu raskaalta tai tahmealta. Iho tuntuu todella hyvältä levityksen jälkeen, enkä kokenut ärsytystä tai hilseilyä käytön aikana. Pidin pullosta, koska siinä on söpö väri ja se oli erittäin helppo avata, vaikuttaa käytännölliseltä ja hygieeniseltä pipetin ansiosta, joka tekee siitä hygieenisemmän. Pipetti oli kuitenkin hieman hidas, eikä siitä tullut paljon tuotetta, mutta se voi johtua minustakin. Tulokset eivät aluksi olleet kovin suuria, enkä oikeastaan huomannut mitään erityistä muutosta heti, mutta muutaman viikon käytön jälkeen tulos on ollut hyvin positiivinen. Erityisesti olen huomannut, että iho on saanut enemmän hehkua, kosteutta, tuntuu sileämmältä ja näyttää huolitellummalta. Se on saanut raikkaamman ilmeen tavallaan. Mielestäni iho tuntuu myös kiinteämmältä ja kosteutetummalta kuin aiemmin, mutta se voi johtua myös samanaikaisesti käyttämistäni essensseistä. En ole kuitenkaan käyttänyt seerumia tarpeeksi kauan nähdäkseeni, onko se tehokas hienojen juonteiden, auringon vaurioiden tai tasaisemman ja kirkkaamman ihon sävyn suhteen. Suosittelisinko tätä muille: kyllä, jos haluat testata hyvää retinolituotetta, jonka suurin etu on retinolin ja ihon suojakerrosta tukevien ainesosien yhdistelmä. Se sopii parhaiten sinulle, joka haluat hehkua, kosteutta ja ikääntymisen merkkien ehkäisyä.😍 #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 product in post Hyvä retinoliseerumi
    106 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      rakastaa
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Vau, olen rakastunut

    Minulla on ollut onni olla Lyko:n testikäyttäjä ja saada testata tätä tuotetta. Olen testannut sitä nyt muutaman viikon ajan, ja täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen siihen, miten se kosteuttaa ja tasapainottaa ihoa!🫶🏽 Minulla on herkkä sekaiho, jossa on huokosia ja kuukautisiin liittyviä näppyjä. Olin todella positiivisesti yllättynyt tästä seerumista. Se tuoksuu hyvältä, raikkaalta ja miellyttävältä, mielestäni se tuoksuu puhtaalta. Koostumus on kevyt ja ohut, mikä tekee siitä helpon levittää ja se tuntuu kevyeltä ja miellyttävältä iholla, iso plussa, että se imeytyy helposti ilman tahmeutta ja antaa PALJON kosteutta. Toinen etu on, että iho saa kauniin hehkun levityksen jälkeen. Ihoni tuntuu jo raikkaammalta ja tasapainoisemmalta, huokoset ovat vähentyneet, eikä kuukautisnäppyjä ole juuri näkynyt. Olen erittäin tyytyväinen tähän seerumiin ja aion ehdottomasti jatkaa sen käyttöä ja ostaa sen uudelleen, kun se loppuu. Eniten arvostan sen kosteuttavuutta. Iho tuntuu pehmeältä ja hyvin kosteutetulta käytön jälkeen. Lisäksi tuote on hyvin riittoisaa. Pakkaus on runsaskokoinen, eikä tuotetta tarvitse paljon kerralla, joten uskon sen kestävän pitkään. Pakkaus on omaa luokkaansa, yksinkertaisesti upea! Saat todella ylellisyyden tunteen pullossa! Se tulee lasipullossa ja on erittäin kaunis katsella. Joten se saa pysyvän paikan pesualtaallani. Dr.Ceuracle on todella noussut uudeksi suosikiksi.😍😍😍 #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 product in post Vau, olen rakastunut
    86 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Rakastuin myös tähän niin upeaan ❤️
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Super riittoisa ja toimi hyvin

    Minulla on ollut onni testata Dr Ceuraclen Hyal Reyouth Melting Foaming Balmia, joka on erittäin hieno ja riittoisa puhdistusbalmi. Se sulattaa meikin helposti pois, poistaa kevyesti epäpuhtaudet eikä jätä ihoa kiristäväksi kuten monet muut puhdistustuotteet tekevät. Minulla on ollut taipumus reagoida joihinkin tällaisiin tuotteisiin aiemmin punaisella ja ärtyneellä iholla, ja joistakin olen jopa saanut allergisen reaktion, mutta ei tästä, sillä se on todella mieto ja hellävarainen iholle. Dr Ceuracle kertoo, että se sopii useimmille, ja niin sanoisin minäkin, sillä se tekee ihosta pehmeän, puhdistetun, pehmeän ja lisäksi iho tuntuu kosteutetulta. Pidin kovasti purkista, jossa se tuli, sekä pienestä lastasta, joten ei tarvitse ottaa niin paljon tuotetta käsin. Muuten pidän todella käytännöllisestä napsautuskannesta, joten ei tarvitse ruuvata kantta auki. Arvostan myös, että mukana tulee lasta, jolla on oma pieni paikka kannessa. Pidin tuotteen koostumuksesta, sillä pieni määrä riitti koko kasvoille. Aluksi se tuntui melkein geeliltä, mutta kun sitä hieroi kasvoille, se alkoi vaahtoutua ja oli vielä helpompi levittää ja superhelppo huuhdella pois eikä aiheuttanut minulle finnejä, joten löysin uuden suosikin herkälle sekaiholle, kyllä, ja suosittelisinko muille: kyllä #lykotestpilot #drceuracle
    1 product in post Super riittoisa ja toimi hyvin
    29 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Niin hyvä💕✨
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Vau, sanon vain

    En olisi koskaan ostanut Lovablesia, joten tästä tuli ensimmäiseni. Olen katsellut sitä hetken ja vaikutelma oli vau, jännittävää, ja kun sain 30 % alennuksen, ei ollut epäilystäkään, se klikattiin heti kotiin, enkä kadu sekuntiakaan, koska se on uskomattoman hyvä sekoitus monia tuotteita, joita odotan innolla testaavani 😍🥰 Ensivaikutelma avatessani sen oli vain vau, hieno punainen toilettilaukku, jossa tuotteet olivat, ja kun avasin sen, siitä tuli vain parempi 🥰 n.c.p suihkugeelin otti poikaystäväni, kun hän rakastui siihen, Sunday shower foamista tuli äitini suosikki, koska tässä on jotain useimmille 🥰 Huulikiillolla oli suloinen hieno sydänpakkaus, joka sopii täydellisesti laukkuun, ja yhdistettynä huulten kynään siitä tuli hieno yhdistelmä ❤️ Vartalosuihke tuoksuu kevyesti kesältä ja kauniilta kukilta, jotka tuoksuivat niin hyviltä, että sitä on jo käytetty paljon, ja minun on sanottava, että rakastuin, koska siinä oli myös vain täysikokoisia tuotteita, ja voin käsi sydämellä sanoa, että tämä ei ollut ainoa, koska tämän jälkeen minun on sanottava, että rakastan Lyko Lovablesia, koska tykkään kokeilla uusia asioita 🥰 #lykoreview
    1 product in post Vau, sanon vain
    151 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Ei suosikkini, mutta ok

    Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. Se täydentää sarjan shampoota. Hiukseni ovat paksut, tummat, aiempien värjäysten vaurioittamat ja latvat haaroittuvat helposti, mutta hiuspohja rasvoittuu nopeasti. Hoitoaine tekee hiuksista hyvin pehmeät ja helpommin kammattavat heti suihkun jälkeen kuin ilman, vaikka se ei tullut suosikikseni. Olen testannut hoitoainetta nyt 2 viikkoa, ja tässä on mielipiteeni: + Tuoksu oli upea + Paksu koostumus + Hyvä koko + Kaunis design - Hiukset rasvoittuivat nopeasti eivätkä tuntuneet puhtailta, joten tämän kanssa ei voi olla kiire hiustenpesussa. - Päänahkani alkoi poltella ja kutista, joten se ei voinut hyvin lainkaan. Valitettavasti tämä hoitoaine ei siis ole minulle eikä suositeltava herkälle päänahalle. Lisäksi en kokenut sen auttaneen värjättyjä ja vaurioituneita hiuksiani. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Ei suosikkini, mutta ok
    20 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Melko ok

    Minulla on pitkät värjätyt hiukset, jotka taipuvat rasvoittumaan tyvestä ja kuiviin, haaroittuneisiin latvoihin sekä hieman herkkä päänahka. Olen nyt saanut testata Redken Acidic Bonding Concentrate -shampoota yhdessä saman sarjan hoitoaineen ja jätettävän hoitovoiteen kanssa. Olin todella utelias tätä kohtaan. Ensivaikutelmani oli hyvä. Pullossa oli hienostunut muotoilu, se oli helppo avata ja sopivan kokoinen. Shampoossa oli hyvä koostumus, se tuoksui hyvältä ja vaahtosi ihan hyvin. Se ei ehkä ollut kaikkein riittoisin tämän takia. Se vaikuttaa ihan ok shampoolta, mutta koin päänahassa hieman kirvelyä ja kutinaa käytön jälkeen. Käytin shampoota kahden viikon ajan joka toinen päivä, pesin hiukset kahdesti, mutta en nähnyt hiuksissani muutosta. Muuten kuin että se huuhtoi hiusväriä nopeammin pois, hiukset rasvoittuivat tyvestä vielä nopeammin kalvon kaltaisen tunteen takia, joten tuntui ettei kaikki tuote lähtenyt pois, ja latvat tuntuivat edelleen kuivilta, ja hiusten harjaaminen oli vaikeampaa kuin ennen. Minulle tämä ei siis valitettavasti ollut sopiva, mutta sillä oli miellyttävä tuoksu ja se hoiti hiuksia kunnolla, mutta ei ollut minulle oikea. Suosittelisin sitä kuitenkin niille, joilla ei ole herkkää päänahkaa, sillä poikaystäväni ja äitini rakastivat sitä. Arvostelu on tehty Smartsonin puolesta – sain kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Melko ok
    18 näyttöä