Looks

Arvosana & kommentit

Arvosana: 4.8Perustuu 36 arvioon
  • Hyödyllisin positiivinen
    Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Vakava hehku

    Rakastan tätä maskia. Iho on niin pehmeä ja sileä seuraavana päivänä, todella kosteuttava ja olen käyttänyt kolmea tuubia tätä🥑 #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester
    551 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 5 päivää sitten
      Niin hehkuva ja kaunis 💖
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Huippu

    Tämä toimii todella hyvin minulle! Minulla on normaali/rasvainen iho, mutta joitakin kuivempia kohtia. En tunne kuivuutta, kun käytän sitä säännöllisesti. Minusta sillä on melko voimakas ja miellyttävä tuoksu. Minulle se ei ole ongelma, eikä ihoni reagoi siihen. Pidän koostumuksesta, se on eräänlainen keskivahva koostumus. Iho tuntuu hieman tahmealta hetken käytön jälkeen, mutta se katoaa. Joten ainoat kaksi negatiivista asiaa voivat olla tuoksu (joillekin) ja se, että se voi tuntua tahmealta aluksi. Muuten todella hyvä kosteuttava kasvonaamio. 🫶🏼
    181 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi

    Kysymys

    Hei, voiko sitä käyttää yhdessä happojen kanssa? Onko riskiä, että se voi reagoida jonkin kanssa?
    190 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Hei Arzu 😊 Kyllä, sitä voi hyvin käyttää yhdessä happojen kanssa. Tämä on kosteuttava ja rauhoittava, joten se voi itse asiassa olla hyvä lisä kuorinnan jälkeen. Ei ole riskiä, että se ”ristiriitaisi” happojen kanssa, mutta koska sekä hapot että naamio voivat olla aktiivisia omalla tavallaan, se voi olla hieman liikaa herkälle iholle. Jos iho tuntuu ärtyneeltä, on parempi käyttää niitä eri iltoina. Mukavaa päivänjatkoa! 💌
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Paras kosteutus

    Olen käyttänyt tätä vuodesta 2019 ja kokeillut välillä muita, mutta kuten joidenkin asioiden kanssa, palaa aina tähän, ja tämä on yksi suosikeistani. Nyt en aio ostaa muita, koska köyhdyn kokeillessani muita tuotteita, jotka lopulta heitetään pois tai parhaassa tapauksessa annetaan eteenpäin. Kaikki, joille suosittelen, ovat 💯 tyytyväisiä. Se myös riittää pitkäksi aikaa.
    289 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Lempi useiden vuosien ajan

    Ostan tätä yhä uudelleen. Käytän sitä yövoiteena tai kosteusnaamiona tarpeen mukaan. Hyvä tuoksu ja iho tuntuu raikkaalta käytön jälkeen. Suosittelen!
    322 näyttöä
  • Viesti luotiin 11 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan

    Ehdottomasti viides tuubini! Rakastan sitä, käytän sitä yövoiteena ja se kosteuttaa syvästi, ja heräät kauniilla, hehkuvalla iholla! Tuoksuu taianomaiselta.
    2236 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Addictive

    Ihana voide, jota käytän yövoiteena muutamana iltana viikossa. Rakastan tuoksua ja koostumusta. Olen käyttänyt sitä säännöllisesti useita vuosia enkä aio lopettaa.
    2385 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihan ok

    Tätä hehkutettiin, mutta minulla toimii ihan perusvoiteen lailla ja tuoksukin on outo #lykoreview
    2651 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten

    Raskaana/imettävä

    Voiko tätä käyttää raskauden/imetyksen aikana?
    2469 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 vuotta sitten
      Hei Caroline 👋😊 Tätä voi käyttää raskauden ja imetyksen aikana, mutta koska iho voi olla näinä aikoina hieman herkempi, on hyvä olla tietoinen ihon reaktiosta ja keskeyttää käyttö, jos ärsytystä ilmenee 🤍 Pitäkää huolta! ✨
  • Viesti luotiin 2 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Supertuote!

    Kuivan talvi-ihon lemppari! 🤩 koostumus täyteläinen, imeytyy nopeasti iholle eikä ärsytä herkkää ihoani. Käytän tätä yövoiteen tavoin koko kasvoilleni. #LYKOREVIEW
    946 näyttöä

OriginsDrink UpIntensive Overnight Mask 75 ml

350 kr
Ilmainen toimitusmahdollisuus, voidaan lähettää heti.

Drink Up Intensive Overnight Mask on kasvonaamio kuivalle iholle. Anna ihollesi kunnon juomatauko tällä superkosteuttavalla yönaamiolla, joka kosteuttaa välittömästi ja lukitsee kosteuden jopa 72 tunniksi. Drink Up™ Intensive on täydellinen pelastus erityisen kuivalle iholle – se tekee ihosta pehmeän, sileän ja syväkosteutetun jo yhden yön jälkeen.

Täyteläinen koostumus sisältää uutta sveitsiläistä jäätikkövettä, hyaluronihappoa ja avokadovoita, jotka yhdessä ravitsevat ja hoitavat ihoa pitkäkestoisesti. Naamio toimii kuin ravinnerikas superfood-boosteri, joka hemmottelee ihoasi nukkuessasi – joka yö, joka päivä.

Tuloksena saat hehkuvan, hyvinvoivan ja intensiivisesti kosteutetun ihon aamusta alkaen.

Käyttö:
Levitä puhtaalle iholle iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Käytä kaksi kertaa viikossa tai tarpeen mukaan.

75 ml
  • Kategoriat:Yönaamio

Suositellut tuotteet

Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.