Jeg har prøvd utallige dagkremer i mitt liv for å prøve å finne den liker best, men dette er hands down den VERSTE kremen jeg har prøvd i hele mitt liv. Konsistensen er helt forkastelig, så tørr og hard at den legger seg flakete uansett hvor hardt og lenge man prøver å gni den inn på huden. Prøvde å blande den med serum, prøvd med olje - ingenting fungerer og det bare skiller seg, har ALDRI opplevd en hudkrem som oppfører seg på samme måte at jeg synes det faktisk var urovekkende. Scoopet ut kremen og kastet den siden jeg ikke orket mer av den og ikke ville ha noe sånt på huden min. Var dum og tok over en annen krem jeg hadde (siden jeg synes selve sølvboksen var søt), men tror du ikke den nye kremen bare et par dager etter tørket ut og fikk samme konsistensen også?? Den var helt fin fra før, men ble umulig å spre på huden pga jeg overførte den til Camilla Phil boksen. Så to relativt dyre hudkremer rett i søpla. Så jeg aner ikke hva selve boksen består av, men synes det er oppriktig bekymringsverdig. Hvis noen i det hele tatt gidder å lese hele anmeldelsen min; ALDRI kjøp dette drittproduktet