Alise

  • Innlegget ble opprettet 5 dager
    Vurdering: 2 av 5

    Helt greit

    Beklager, men denne lukter ikke godt! Jeg er imidlertid ikke fan av lukt av hav og kokosnøtt. Lukt på den i butikken før du kjøper!🥥🌴
    1 produkt i posten Helt greit
    156 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 5 dager
      Hei Alise! 😊 Takk for din anmeldelse ✨ Så typisk at det ikke helt ble en fulltreffer denne gangen. Dufter er virkelig individuelt 🤍 Holder tomlene for at du har en favoritt du kan falle tilbake på! Ønsker deg en riktig fin dag! 🌸
  • Innlegget ble opprettet 5 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Veldig bra!

    Lukter virkelig vannmelon og er suuuper behagelig på leppene!🙏🏼
    1 produkt i posten Veldig bra!
    202 visninger