Alva

  • Innlegget ble opprettet 4 dager

    Ødelagt

    Fikk parfymen min til jul og hadde nesten ikke rukket å bruke den før den gikk i stykker der man sprayer. Det går ikke engang an å trykke ned spraypumpen, og når det går, lekker parfymen bare ut i hånden. Hva kan jeg gjøre med dette?
    1 produkt i posten Ødelagt
    119 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 3 dager
      Hei Alva! 👋 Oi nei, det høres ikke bra ut! Vi ønsker gjerne at du registrerer en reklamasjon på kontoen din slik at vi får mulighet til å se nærmere på dette 🤍 Gå inn på lyko.com/sv➡️ Mine sider➡️ Ordrehistorikk ➡️ Riktig ordrenummer➡️ Reklamer. Der kan du også laste opp bilder av reklamasjonsårsaken. Hvis produktet er kjøpt direkte i butikk, anbefaler vi først og fremst at du går tilbake til butikken slik at de kan hjelpe deg videre direkte på stedet. Ha det så bra!