Amanda

  • Innlegget ble opprettet 4 dager
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Stor skuffelse

    Elsket denne før, men det nye designet er VERDELØST! Strålen er supersvak, mer som en løs sky og spruter i alle retninger, så man må holde den veldig nær ansiktet for at det i det hele tatt skal komme noe, og selv da får man masse på halsen, brystet osv. Veldig skuffet fordi formelen egentlig er bra, men emballasjen ødelegger!
    1 produkt i posten Stor skuffelse
    98 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 dager
      Hei Amanda 🌸 Takk for at du deler! 💜 Så trist å høre at den nye spraymunnstykket ikke var en fulltreffer for deg. Tidligere har mange faktisk opplevd at sprayen var litt for kraftig, så det virker som den nye versjonen har gått i motsatt retning. Synd at den føles for myk for din smak. Et tips kan være å holde flasken cirka 15–20 cm fra ansiktet og spraye i et X- og T-mønster for en jevnere påføring. Hvis du fortsatt opplever at sprayen sprer seg for mye, kan det også hjelpe å spraye litt nærmere ansiktet med korte, raske trykk 😊 Håper det kan hjelpe ❤ Ha en fin dag 🍓🌸