Emy Sofia Rebecca
- Innlegget ble opprettet 6 dagerVurdering: 3 av 5
Sommer på flaske
Jeg liker virkelig designet – flasken føles enkel, men stilig, og vekten gjør at den føles luksuriøs. Duften er for meg sommerlig og ungdommelig, den føles nesten som en mist, men har noe muskete over seg som gjør den mer kompleks, noe jeg setter pris på. Jeg gir den tre stjerner fordi den føles litt for blomstrete for min personlige smak, og fordi duften forsvinner raskt i løpet av dagen. Jeg deltar i en testpanel og har fått et gratis testprodukt.1 produkt i posten Sommer på flaske89 visninger - Innlegget ble opprettet 3 månederVurdering: 4 av 5
Lett og fuktighetsgivende, men mangler luksusfølelse
Jeg har brukt Biotherm Aquasource + Electrolyte Dewy Gel 100H i et par uker nå. Konsistensen er veldig lett, og selv om jeg har brukt den regelmessig, har jeg vanskelig for å venne meg til følelsen – den minner nesten mer om en ansiktsrens enn en fuktighetskrem. Også duften bidrar til det inntrykket. Den er ganske frisk og drar litt mot det mer maskuline, snarere enn myk og blomsteraktig som jeg er vant til fra andre ansiktskremer. Samtidig er resultatet overraskende bra. Kremen trekker raskt inn i huden og etterlater den både fuktet og frisk hele dagen. Jeg anbefaler den hvis du er ute etter et lett produkt, spesielt som dagkrem eller om sommeren. Jeg deltar i en testpanel og har fått et gratis testprodukt.1 produkt i posten Lett og fuktighetsgivende, men mangler luksusfølelse53 visninger