Emelie Fors Eren

  • Innlegget ble opprettet 13 timer
    Vurdering: 4 av 5

    Herlig fuktighet

    Dette produktet er faktisk behagelig på huden og lukter godt. Huden føles fuktet og prisen er absolutt rimelig. Et produkt som trengs i baderomsskapet. Den får ikke femmer fordi det ikke er noen WOW-følelse liksom.
    1 produkt i posten Herlig fuktighet
    21 visninger
  • Innlegget ble opprettet 14 timer
    Vurdering: 3 av 5

    Helt ok rengjøring

    Rengjøringen har en god pris. Og de er alltid hyggelige, men jeg kan si det slik at jeg brukte denne flittig i omtrent 1 uke og så gikk jeg tilbake til min gamle ansiktsrens. Denne er parfymefri, og det er litt trist, men selvfølgelig bra for de som er sensitive. Bra emballasje med pumpe, men jeg liker ikke konsistensen og følelsen den gir på huden. Verken oljete eller skummende. Føles som et lag på huden hvis jeg skal forklare det på en eller annen måte. Jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen, mest på grunn av følelsen den ga på huden min.
    1 produkt i posten Helt ok rengjøring
    10 visninger
  • Innlegget ble opprettet 14 timer
    Vurdering: 5 av 5

    Trenger ikke mer!

    Når man har funnet et produkt man bare elsker, føler jeg at jeg ikke trenger å prøve noe annet. Er det flere enn meg som er sånn? Den separerer vippene mine, ingen klumper, de blir så fine og lange. Ikke vannfast, men jeg har ikke behov for det heller. Elsker denne. Og prisen, så bra! Dette er min absolutte favoritt!
    1 produkt i posten Trenger ikke mer!
    56 visninger
  • Innlegget ble opprettet 15 timer
    2 visninger
  • Innlegget ble opprettet 17 timer
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Ikke wow

    Denne leave-in sprayen har det vært så mye hype rundt, og jeg måtte prøve den. Men er den verdt hypen? 329 kroner, jeg synes det finnes andre produkter som også er bra. Duften er hyggelig, og den gir håret fin glans og mykhet, og den har hjulpet meg mot flisete tupper. Men jeg tenker at en god hårkur også kan hjelpe meg med det. Spørsmålet er vel hvor mange steg man vil ha i rutinen sin. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen. Mest på grunn av prisen. Føles den ikke drøy? Hva synes dere?
    1 produkt i posten Ikke wow
    134 visninger
  • Innlegget ble opprettet 17 timer
    Vurdering: 3 av 5

    Sikkert bedre med en annen nyanse

    Elsker jo bronzing sticket, men denne nyansen passet ikke i det hele tatt for meg. For mørk rosa for min del, sikkert superfin på en litt mørkere hud. Jeg er veldig lys. Neste gang skal jeg prøve en lysere rosa nyanse fra essence Men prisvennlig! Så billig. Og likevel god holdbarhet. Men det blir 3/5.
    1 produkt i posten Sikkert bedre med en annen nyanse
    156 visninger
    • Kommentaren lades 17 timer
      Its so cooooool You are so fine
  • Innlegget ble opprettet 18 timer
    Vurdering: 5 av 5

    Et must hver dag

    Jeg elsker denne bronzeren. Har alltid brukt bronzer i pudderform, men jeg elsker denne stiften som gir en mer voksaktig følelse. Fargen, perfekt! Den holder godt, og prisen? Den er helt gal! Har brukt den i flere måneder, og den tar aldri slutt. Så prisgunstig. Anbefaler alle å kjøpe den! Hvorfor betale mye mer for et tilsvarende produkt? Essence Cosmetics har så mye bra!
    1 produkt i posten Et must hver dag
    45 visninger
  • Innlegget ble opprettet 18 timer
    3 visninger
  • Innlegget ble opprettet 19 timer
    Vurdering: 3 av 5
    Verifisert kjøper

    Passet ikke til håret mitt

    Håret mitt er veldig tynt og fint, og floker seg lett. Jeg pleier å bruke en Tangle Teezer-modell fordi den passer håret mitt, men jeg prøvde å kjøpe denne børsten fordi jeg hadde hørt mye bra om den, men den fungerer rett og slett ikke for håret mitt. Den setter seg fast, og det føles som den sliter på håret mitt. Så dessverre bare 3/5
    1 produkt i posten Passet ikke til håret mitt
    26 visninger