Emelie Fors Eren
- Innlegget ble opprettet 13 timerVurdering: 4 av 5
Herlig fuktighet
Dette produktet er faktisk behagelig på huden og lukter godt. Huden føles fuktet og prisen er absolutt rimelig. Et produkt som trengs i baderomsskapet. Den får ikke femmer fordi det ikke er noen WOW-følelse liksom.1 produkt i posten Herlig fuktighet21 visninger - Innlegget ble opprettet 14 timerVurdering: 3 av 5
Helt ok rengjøring
Rengjøringen har en god pris. Og de er alltid hyggelige, men jeg kan si det slik at jeg brukte denne flittig i omtrent 1 uke og så gikk jeg tilbake til min gamle ansiktsrens. Denne er parfymefri, og det er litt trist, men selvfølgelig bra for de som er sensitive. Bra emballasje med pumpe, men jeg liker ikke konsistensen og følelsen den gir på huden. Verken oljete eller skummende. Føles som et lag på huden hvis jeg skal forklare det på en eller annen måte. Jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen, mest på grunn av følelsen den ga på huden min.1 produkt i posten Helt ok rengjøring10 visninger - Innlegget ble opprettet 14 timerVurdering: 5 av 5
Trenger ikke mer!
Når man har funnet et produkt man bare elsker, føler jeg at jeg ikke trenger å prøve noe annet. Er det flere enn meg som er sånn? Den separerer vippene mine, ingen klumper, de blir så fine og lange. Ikke vannfast, men jeg har ikke behov for det heller. Elsker denne. Og prisen, så bra! Dette er min absolutte favoritt!1 produkt i posten Trenger ikke mer!56 visninger - Innlegget ble opprettet 15 timer2 visninger
- Innlegget ble opprettet 17 timerVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Ikke wow
Denne leave-in sprayen har det vært så mye hype rundt, og jeg måtte prøve den. Men er den verdt hypen? 329 kroner, jeg synes det finnes andre produkter som også er bra. Duften er hyggelig, og den gir håret fin glans og mykhet, og den har hjulpet meg mot flisete tupper. Men jeg tenker at en god hårkur også kan hjelpe meg med det. Spørsmålet er vel hvor mange steg man vil ha i rutinen sin. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen. Mest på grunn av prisen. Føles den ikke drøy? Hva synes dere?1 produkt i posten Ikke wow134 visninger - Innlegget ble opprettet 17 timerVurdering: 3 av 5
Sikkert bedre med en annen nyanse
Elsker jo bronzing sticket, men denne nyansen passet ikke i det hele tatt for meg. For mørk rosa for min del, sikkert superfin på en litt mørkere hud. Jeg er veldig lys. Neste gang skal jeg prøve en lysere rosa nyanse fra essence Men prisvennlig! Så billig. Og likevel god holdbarhet. Men det blir 3/5.1 produkt i posten Sikkert bedre med en annen nyanse - Innlegget ble opprettet 18 timerVurdering: 5 av 5
Et must hver dag
Jeg elsker denne bronzeren. Har alltid brukt bronzer i pudderform, men jeg elsker denne stiften som gir en mer voksaktig følelse. Fargen, perfekt! Den holder godt, og prisen? Den er helt gal! Har brukt den i flere måneder, og den tar aldri slutt. Så prisgunstig. Anbefaler alle å kjøpe den! Hvorfor betale mye mer for et tilsvarende produkt? Essence Cosmetics har så mye bra!1 produkt i posten Et must hver dag45 visninger - Innlegget ble opprettet 18 timer3 visninger
- Innlegget ble opprettet 19 timerVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Passet ikke til håret mitt
Håret mitt er veldig tynt og fint, og floker seg lett. Jeg pleier å bruke en Tangle Teezer-modell fordi den passer håret mitt, men jeg prøvde å kjøpe denne børsten fordi jeg hadde hørt mye bra om den, men den fungerer rett og slett ikke for håret mitt. Den setter seg fast, og det føles som den sliter på håret mitt. Så dessverre bare 3/51 produkt i posten Passet ikke til håret mitt26 visninger