Josefine

  • Innlegget ble opprettet 2 dager
    Vurdering: 1 av 5

    Gjør absolutt ingenting for håret

    Jeg har extensions og ønsket en lett fuktighetsgivende spray med solbeskyttelse og hadde forhåpninger til denne. Dessverre gjør den absolutt ingenting for håret. Håret blir mykt i starten, men så fort det tørker inn blir det stritt og føles tørt. Kan dessverre ikke si noe om solbeskyttelsen da jeg kun har testet den to ganger. Anbefaler den ikke.
    1 produkt i posten Gjør absolutt ingenting for håret
    102 visninger
    • Brukerens rolle: Medarbeider på Lyko.Kommentaren lades 2 dager
      Heisann! 😊 Takk for at du deler din opplevelse. Så synd at produktet ikke ga den fuktigheten du håpet på 💖 Extensions trenger ofte litt ekstra fukt for å føles myke og føyelige. Hvis du vil gi produktet en ny sjanse, kan det være verdt å prøve å påføre det i håndkletørket hår (unngå gjerne festene) og kombinere med en fuktighetsgivende leave-in-produkt. Det kan noen ganger hjelpe til med å gi en mykere følelse når håret er tørt. Håper tipsene kan hjelpe deg med å få mer ut av produktet eller at du finner et produkt som passer bedre til ditt hår 🌼
  • Innlegget ble opprettet 2 måneder
    Vurdering: 5 av 5

    Altså wow!

    Jeg blir sjelden imponert over hårprodukter, men WOW! Det er en lett balm som er superdrøy, og en ertestor mengde rekker til mitt lange hår. Jeg har testet den både i fuktig og tørt hår og synes den fungerer bra i begge, men absolutt best i fuktig hår før føning. Håret blir mykt og glansfullt, og jeg pleier å ha gulvet fullt av korte avbrutte hårstrå etter føning, men jeg hadde bare tre små korte hår på gulvet, og for meg er det utrolig! Selv om jeg vet at det er en kosmetisk effekt, er det utrolig deilig å kjenne at jeg endelig har funnet et produkt som kanskje kan redde mitt tynne, fine og skjøre hår. I tørt hår fungerer den veldig bra når håret begynner å føles litt tørt og kjedelig i tuppene. Det beste er at den er drøy også i tørt hår. Har du problemer med avbrutte hårstrå – kjøp den med en gang! Du vil ikke bli skuffet. Anmeldelsen ble utført på oppdrag av Smartson – testpiloten har fått prøve produktet kostnadsfritt.
    1 produkt i posten Altså wow!
    3 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 måneder
    Vurdering: 4 av 5

    Veldig utredende

    Jeg har tynt, fint hår som lett brekker, og synes det er en god balsam som løser opp håret raskt og effektivt og føles veldig fuktighetsgivende rett etterpå. Likevel opplever jeg at håret føles tørrere enn vanlig når det er tørt. Det er veldig glansfullt og fint i flere dager, men følelsen er litt stram, og håret mitt blir mer flokete enn det vanligvis blir. Jeg synes det er bra, men skulle ønske en litt mer langvarig myk og fuktighetsgivende følelse. Jeg merker derimot en stor forskjell på antall brukne hårstrå, noe som gjør at jeg absolutt ville kjøpt det igjen. Anmeldelsen ble gjennomført på oppdrag fra Smartson – testpiloten har fått prøve produktet kostnadsfritt.
    1 produkt i posten Veldig utredende
    3 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 måneder
    Vurdering: 4 av 5

    Tørt, men ingen wow-følelse

    En litt tørr shampoo som rengjør effektivt uten å tynge håret. Jeg har tynne, fine hårstrå som lett brekker og floker seg. Jeg opplever at håret føles litt tørrere etter vask, men til gjengjeld har jeg ikke hatt like mange brekkede hårstrå. Jeg opplever at jeg ikke trenger å vaske håret like ofte som jeg pleier når jeg har brukt den. Jeg har også extensions, og det fungerer bra med dem. Alt i alt er det en god shampoo, men jeg har ikke fått noen wow-følelse. Duften er frisk og varer lenge. Hvis du har tynne, fine hårstrå som lett brekker, vil jeg anbefale denne shampooen. Men ikke forvent mirakler. Anmeldelsen ble utført på oppdrag fra Smartson – testpiloten har fått prøve produktet gratis.
    1 produkt i posten Tørt, men ingen wow-følelse
    7 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 måneder
    Vurdering: 3 av 5

    Bra, men ikke mer enn det

    Jeg deltar i et testpanel og har fått et gratis testprodukt. Jeg har korte, rette vipper som har vanskelig for å holde en bøy. Denne sies å være perfekt for nettopp det. Børsten er stor og litt klumpete, jeg synes det er vanskelig å unngå å søle på øyelokkene ved påføring. Den hjelper imidlertid med å gi mye lengde og også volum uten å klumpe, så jeg kan leve med at den er litt stor. Formelen er ganske våt, men den tørker raskt. Dessverre blir ikke vippene mine særlig bøyd, selv med vippestang før. Helt klart mer bøy enn hva mange andre maskaraer gir meg, men ikke så bra som jeg hadde håpet. Holdbarheten er god i løpet av dagen, vippene ser bra ut hele dagen. Den smitter imidlertid av på øyelokkene mine på slutten av dagen, så når det gjelder holdbarhet, holder den ikke hva den lover for meg. Noe å tenke på hvis man har litt hengende øyne. Alt i alt en god maskara, men jeg vil ikke kjøpe den igjen på grunn av at den smitter av i løpet av dagen. Jeg vil imidlertid bruke den opp.
    1 produkt i posten Bra, men ikke mer enn det
    65 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 3 av 5

    Bra hverdagsprodukt!

    En veldig god concealer hvis man vil ha et naturlig utseende. Gir ikke så mye dekning som jeg ønsker, men perfekt for de dagene man vil ha en mer naturlig sminke. Myk og lett påføringsformel som smelter raskt inn i huden. Tørker ganske fort, så jeg synes den fungerer best å blande ut med en fuktig svamp. Føles pleiende og tørker ikke ut under øynene. Applikatoren er litt klumpete, så den trekker ned vurderingen litt. Føles drøy, man får mye produkt for pengene. Jeg valgte fargen 2R og har lys hud med nøytral/varm undertone. Synes fargen passet meg perfekt. Jeg fikk teste produktet gratis via Smartson.
    1 produkt i posten Bra hverdagsprodukt!
    31 visninger