Julia
- Innlegget ble opprettet 10 månederVurdering: 5 av 5
Jeg liker det
Jeg likte det, renser veldig godt! Jeg må si at det er en smule hardt shampoo, men renser veldig godt. Du må bruke noe veldig fuktighetsgivende etterpå.1 produkt i posten Jeg liker det156 visninger