Karolina

  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Veldig god lett gelkrem

    Den er best for min sensitive hud og hormonell akne. Veldig lett, ikke-fet, raskt absorberende gel som beroliger huden min, kviser, og hjelper med å lysne postinflammatorisk pigmentering. Jeg har ikke funnet noe bedre for hudtilstanden min.
    1 produkt i posten Veldig god lett gelkrem
    61 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Kan ikke tro hvor fantastisk dette er

    Det er den beste øyenskyggepaletten jeg har eid. Fargene er så fine og pigmenterte, blender veldig fint, og kremfargene er også pigmenterte og enkle å jobbe med. Fargeutvalget er så bra, jeg kan lage så mange forskjellige looks, jeg liker at du får en rad med varmere toner og en rad med kjøligere toner 😊 Til denne prisen kunne jeg ikke forestille meg en bedre palett, jeg er veldig fornøyd med dette kjøpet!
    1 produkt i posten Kan ikke tro hvor fantastisk dette er
    40 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Behagelig overrasket

    Jeg forventet ikke at det skulle være så bra! Blandes veldig fint bare med fingrene, naturlig finish, kan til og med merke at jeg har sminke med denne nyansen! Og prisen gjør alt enda bedre! Kommer definitivt til å kjøpe det igjen i fremtiden ❤️
    1 produkt i posten Behagelig overrasket
    1375 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    4 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Utmerket

    Veldig bra for min oljete, sensitive, akneutsatte hud. Hjelper med sebumkontroll, klisser overhodet ikke.
    1 produkt i posten Utmerket
    841 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Naturlig utseende

    Børsten er veldig god, øyevippene klumper ikke etter noen strøk. Den brune fargen er veldig naturlig, ser ut som mine egne vipper, men lengre og med mer volum.
    1 produkt i posten Naturlig utseende
    1560 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 år
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Very good

    Very good mascara for the price, I've been using it for years, adds great volume and lenght, most important - super easy to wash off. Only thing, if you have oily skin it might stain your upper lid a little bit during the day
    1 produkt i posten Very good
    3926 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 år
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Amazing

    Amazing taste and consistency, don't even need to mix with milk to get rich flavour, melts really fast and doesn't go into little bumps. Recommend!!
    1 produkt i posten Amazing
    39 visninger